En je kunt zeggen wat je wilt maar eigenlijk zit er wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef tong80 het volgende:
Dries Roelvink gelooft in een traditionele rolverdeling als het gaat om het huishouden. 'Onze lieve heer heeft de vrouw geschapen om de man te verzorgen', vertelt hij zonder enige gêne in het RTL4-programma Hoe Schoon Is...
Als de schoonmaakdames Sonja en Inge op een bezoekje bij Roelvink zijn slaapkamer helemaal 'spick and span' aantreffen, vragen ze zich af wie er verantwoordelijk is voor de gestreken lakens. 'Strijken is niets voor mij', antwoordt de zanger. Hij laat zijn vrouw Honoria dan ook alles in huis doen: strijken, wassen, ramen lappen', somt de artiest ongegeneerd op. 'Allemaal vrouwenwerk'. Koken doet hij dan weer wel, 'maar dan ruim ik niet de vaatwasser in, want dat vind ik een rotwerk'.
De Amsterdammers Sonja en Inge zijn niet echt gecharmeerd van de discriminerende opmerkingen van de zanger. 'Dus ons enige recht is het aanrecht', vragen de dames zich af. 'Nou er zijn nog wel meer dingen, antwoordt Dries. 'Maar een man moet gewoon verzorgd worden en daar zijn vrouwen voor geboren'. De conclusie van Sonja en Inge is dat Dries Roelvink van voor de oorlog is.
Het schoonmaakprogramma Hoe schoon Is..., is iedere woensdag te zien op RTL 4 om 21.30 uur.
[ afbeelding ]
Nee dan huur je wekelijks een schoonmaakster. Mijn man en ik zijn beide geen huishoudelijke types, scheelt heel wat irritatie en we houden tijd over om echt leuke dingen te doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef DjinN het volgende:
Wat een middeleeuwse opvatting zeg...ik ben van mening dat de man net zoveel in het huishouden hoort te doen als een vrouw...als we allebei fulltime werken poetsen we ook gewoon allebei...zo simpel is het voor mij
Dat kan ook, een schoonmaakster inhurenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:23 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Nee dan huur je wekelijks een schoonmaakster. Mijn man en ik zijn beide geen huishoudelijke types, scheelt heel wat irritatie en we houden tijd over om echt leuke dingen te doen
Je zou schrikken als ik heb gekookt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef DjinN het volgende:
Wat een middeleeuwse opvatting zeg...ik ben van mening dat de man net zoveel in het huishouden hoort te doen als een vrouw...als we allebei fulltime werken poetsen we ook gewoon allebei...zo simpel is het voor mij
whahaha ben je zo'n slechte kok dan ?quote:
M'n cock is beter.quote:
zijn moeder kookt veel lekkerder.quote:
Ja, de man mag boodschappen doen en kokenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:41 schreef CARLAK het volgende:
"Onze Lieve Heer" heeft de man geschapen om er voor te zorgen dat er eten in huis is, is net zo'n kromme reactie.
Ik prefereer een schoonmaker.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:23 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Nee dan huur je wekelijks een schoonmaakster. Mijn man en ik zijn beide geen huishoudelijke types, scheelt heel wat irritatie en we houden tijd over om echt leuke dingen te doen
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef Karina het volgende:
Hij was een ideale kandidaat geweest voor jouw vrouw mijn vrouw.
Welke vrouw krijgt hij?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]Ik wist het niet maar ik hoor net dat hij daar inderdaad volgende week in zit.
In mijn enthousiasme heb ik dat even gemistquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Welke vrouw krijgt hij?Ik heb nu al medelijden met haar.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn enthousiasme heb ik dat even gemist
Nog even in het topic gekeken, ik DENK Mylene de la Haye.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef trovey het volgende:
[..]. Ik kijk het af en toe terug via Gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |