Ik kan de trein eventueel pakkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hou je opties open dat je de terugweg nog een alternatief hebt voor als je benen het toch hebben begeven.
Whoppa, dag van 'kick-ass' naar 'niet meer te verpesten'; andere essay een 75quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe ik me voel? Like a boss!
Kick-ass cijfer terug gehad (85, wat volgens Nederlandse standaarden tussen de 9,5 en 9,9 is), biedt perspectieven voor de toekomst!
Oeh, die wil ik ook nog een keer weer zien. Heerlijke bandquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:51 schreef DjinN het volgende:
DolgelukkigIk ga weer naar Chef'Special toe!
![]()
Haha ik heb ze onlangs nog gezienquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:05 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook nog een keer weer zien. Heerlijke band![]()
OT: Goed, zin in het weekend
waarom half 8?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed, heerlijk gegeten.
Geen zin in morgen, lekker om half 8 melden
Ik las AAN anderenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef FAUSTI het volgende:
Geld uitgeven van anderen geeft altijd een goed gevoel
Ik heb ze alleen nog maar met de zwarte cross gezien, maar toen hing er wel echt een chill sfeertje en waren ze ook best wel goed. Binnenkort een keer in de herkansing hopelijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Haha ik heb ze onlangs nog gezienNog gepraat met gitarist Jan, en na het concert shirtje met handtekeningen gekregen en met de rest ook nog gekletst
![]()
Dat aan anderen doe ik ook wel, via deze manierquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik las AAN anderenToen begreep ik hem nog
Je kan ook afsluiten met een tuinhekje. Of een sleutel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:02 schreef minthy het volgende:
Moe, maar iets beter dan gisteren.
Druk geweest met m'n achtertuin en afgesloten met een barbecue
Bbq is altijd goed natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:02 schreef minthy het volgende:
Moe, maar iets beter dan gisteren.
Druk geweest met m'n achtertuin en afgesloten met een barbecue
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan ook afsluiten met een tuinhekje. Of een sleutel.
Ik voel me goed, trouwens.
Truequote:
Ja dat is fijn, ik ben ook de hele dag bij iemand in de tuin bezig geweest. Morgen nog even bestraten en dan is het weer netjes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Lief druifje toch...
[..]
True![]()
Daarnaast gewoon erg blij met het feit dat het achter weer een stuk netter is én dat familie vanochtend spontaan aanbood om te helpen
wajow dat is een goed idee. sigaartje om de avond af te sluiten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:24 schreef FAUSTI het volgende:
Geen sigaar in huis te vinden, drukt de stemming een beetje
Wel een bolknak, ben van de oude orde tis maar effe dag het weet jungquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
wajow dat is een goed idee. sigaartje om de avond af te sluiten.
heb olifantjes bolknak.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Wel een bolknak, ben van de oude orde tis maar effe dag het weet jung
Laatste post dan, rook al vanaf mijn twaalfde sigaren en bolknakken vanaf het beginquote:
baasquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:35 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Laatste post dan, rook al vanaf mijn twaalfde sigaren en bolknakken vanaf het begin![]()
Juist een flikkert, in een werkjas met versleten gympen een oud petje en een sigaar in zijn bek. Ben niet meer te helpen![]()
Buiten op het gras in je slaapzak!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Slecht. Kan echt niet slapen met een slaapkamer die nu nog 27 graden is![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:45 schreef SEMTEX het volgende:
I did it, ik heb van Eindhoven naar Den Bosch gefietstKortom; voel me goed!
Het viel me op dat er, toen ik door Maaskantje reed, geen enkel plaatsnaambordje meer was te zien. Misschien preventief, misschien omdat ze allemaal gejat zijnquote:
Op racefiets?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:45 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, een logge transportfiets, iets anders heb ik nietquote:
Dat is idd best ver, maar geen 76kmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:45 schreef SEMTEX het volgende:
38 heen, 38 terug. Do the mathquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is idd best ver, maar geen 76km
Oh ja, heen en terug of coursequote:
Nee, van Stratum naar De Hervenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh ja, heen en terug of courseTis nog vroeg
Centrum Eindhoven naar centrum Den Bosch? Ik wil t ook eens doen, lijkt me een lekkere uitdaging
Echt, het leven soms hè!quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:58 schreef de_nachtwacht het volgende:
Blij en vrolijk!En zin in morgen.
Laat het hier niet bij zitten en vraag om opheldering? Het is ook een bullshit-redenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Ontzettend kwaad.Ze hebben mij afgewezen omdat ze mij eerder zien als iemand die ergens vast werkt i.p.v. als invalkracht (was sollicitatie voor 0 tot 36 uur). Wat is dat nou weer voor reden! Ik wil GODVERREDOMME gewoon ergens aan de slag! En dan krijg je dit als afwijzing?!
Sterktequote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:53 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Echt, het leven soms hè!Zou een heerlijke dag worden, maar nu is m'n vader plots in het ziekenhuis opgenomen. Nou maar hopen dat het niks ernstigs is.
En nu drie uur in de trein naar het ziekenhuis in plaats van zeilen. Ik vind vandaag niet leuk meer.
Sterkte!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:53 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Echt, het leven soms hè!Zou een heerlijke dag worden, maar nu is m'n vader plots in het ziekenhuis opgenomen. Nou maar hopen dat het niks ernstigs is.
En nu drie uur in de trein naar het ziekenhuis in plaats van zeilen. Ik vind vandaag niet leuk meer.
quote:
Thanks!quote:
Maar was het wel gezellig?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:03 schreef minthy het volgende:
Voor het eerst in m'n leven in m'n uppie naar een trouwerij geweest, vaag
Ik heb het beperkt tot de kerkdienst, vond ik genoeg. Dan hoef je niet zoveel met al die andere mensenquote:
Ik ook niet, maar een trouwerij in de kerk vind ik wel iets hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het beperkt tot de kerkdienst, vond ik genoeg. Dan hoef je niet zoveel met al die andere mensen![]()
Was best mooi, ook al heb ik niks met kerk/geloof.
Zat je bij de vijver rond 2'en?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ot: Even rustig relaxed in de zon boekjes lezen op een dekentje in het Haagse Bos zat er niet in... echt helemaal sufgeluld door mijn (aardige) buurvrouw die 'even' langskwam (en ruim 2 uur later weer wegging). Mijn tactische opmerking dat ik niet spraakzaam was werd blijkbaar opgevat als 'ow, maar ik kan wel kletsen hoor'. Hoofdpijn
Wijze lessen
.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:16 schreef Plums het volgende:
Net voor de derde keer in 1 week mn handen gebrand tijdens het koken
Pfff, ja dat is lastig. Ik heb eigenlijk geen idee wat te doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:08 schreef Andromache het volgende:
onzeker. voor bepaalde baansollicitatie moet ik in de regio woonruimte hebben, en om die woonruimte te kunnen accepteren moet ik zeker weten die baan al hebben. what to do?
Als je nu iets kunt accepteren betekent het dat het niet heel moeilijk is om iets te regelen aldaar, denk ik dan. Dan zou ik nu nog geen woonruimte vastleggen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:08 schreef Andromache het volgende:
onzeker. voor bepaalde baansollicitatie moet ik in de regio woonruimte hebben, en om die woonruimte te kunnen accepteren moet ik zeker weten die baan al hebben. what to do?
Een enorme tuin met zowel eucalyptus en bamboe aanleggen denk ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:17 schreef Faxie het volgende:
Wat moet je met een koala als je al een zooi panda's hebt
Kalmte zal u reddenquote:
Ik en kalmte.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Een enorme tuin met zowel eucalyptus en bamboe aanleggen denk ik.
OT: dag met ok-e dingen in het vooruitzicht, dus ok.
[..]
Kalmte zal u redden
Ibuprofen is hetzelfde als klappen krijgen van die ene persoon waarvan je zou denken dat die zou helpen. Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:30 schreef SonicVolcano het volgende:
De zoveelste ibuprofen genomen. Nog steeds niet fit.
Met andere woorden? Sorry, ben niet echt helder vandaagquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ibuprofen is hetzelfde als klappen krijgen van die ene persoon waarvan je zou denken dat die zou helpen. Sterkte ermee.
Yes! Jij en kalmte, het zou zo maar kunnen werkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik en kalmte.![]()
![]()
Fijne OK-dag he!
Met drinken schiet je niets op, ga gewoon stukje wandelen. Komt goed broertje;)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:36 schreef Gary_Oak het volgende:
Vreselijk kut, mislukt en belazerd. Ik ga maar weer eens mijn verdriet wegdrinken.
Alweer een ander?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:59 schreef Luxuria het volgende:
Jajaja hij is ook geïnteresseerd in mij!!!
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen
Even wat gaan drinken zit er niet in, want iedereen zit met kinderen thuis, bij schoonouders, etcetc.
Leuk!quote:Op zondag 9 juni 2013 10:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ohjee, waarom heb ik afgesproken om 3u lang te gaan mountainbiken
Dit ook inderdaadquote:Op zondag 9 juni 2013 09:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Hooikoorts begint sinds een paar dagen op te komen.......
Dit, alleen dan niet mijn pink maar een teentje zeker. Maar ja, tot die scriptie af is zal het niet lukken. 7:00 wkr weerquote:Op zondag 9 juni 2013 07:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bereid mijn pink op te offeren om verdomme 1!! keer eens fatsoenlijk uit te kunnen slapen en uitgerust wakker te worden.
Het erge bij mij is, ik MAG uitslapen. Ik KAN uitslapen. Het lukt me alleen nooit niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:43 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit, alleen dan niet mijn pink maar een teentje zeker. Maar ja, tot die scriptie af is zal het niet lukken. 7:00 wkr weer![]()
Verder heb ik wel zin in wat vleselijke liefde, en ook in kaas.
Dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het erge bij mij is, ik MAG uitslapen. Ik KAN uitslapen. Het lukt me alleen nooit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |