Ik kan de trein eventueel pakkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hou je opties open dat je de terugweg nog een alternatief hebt voor als je benen het toch hebben begeven.
Whoppa, dag van 'kick-ass' naar 'niet meer te verpesten'; andere essay een 75quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe ik me voel? Like a boss!
Kick-ass cijfer terug gehad (85, wat volgens Nederlandse standaarden tussen de 9,5 en 9,9 is), biedt perspectieven voor de toekomst!
Oeh, die wil ik ook nog een keer weer zien. Heerlijke bandquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:51 schreef DjinN het volgende:
DolgelukkigIk ga weer naar Chef'Special toe!
![]()
Haha ik heb ze onlangs nog gezienquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:05 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook nog een keer weer zien. Heerlijke band![]()
OT: Goed, zin in het weekend
waarom half 8?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed, heerlijk gegeten.
Geen zin in morgen, lekker om half 8 melden
Ik las AAN anderenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef FAUSTI het volgende:
Geld uitgeven van anderen geeft altijd een goed gevoel
Ik heb ze alleen nog maar met de zwarte cross gezien, maar toen hing er wel echt een chill sfeertje en waren ze ook best wel goed. Binnenkort een keer in de herkansing hopelijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Haha ik heb ze onlangs nog gezienNog gepraat met gitarist Jan, en na het concert shirtje met handtekeningen gekregen en met de rest ook nog gekletst
![]()
Dat aan anderen doe ik ook wel, via deze manierquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik las AAN anderenToen begreep ik hem nog
Je kan ook afsluiten met een tuinhekje. Of een sleutel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:02 schreef minthy het volgende:
Moe, maar iets beter dan gisteren.
Druk geweest met m'n achtertuin en afgesloten met een barbecue
Bbq is altijd goed natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:02 schreef minthy het volgende:
Moe, maar iets beter dan gisteren.
Druk geweest met m'n achtertuin en afgesloten met een barbecue
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kan ook afsluiten met een tuinhekje. Of een sleutel.
Ik voel me goed, trouwens.
Truequote:
Ja dat is fijn, ik ben ook de hele dag bij iemand in de tuin bezig geweest. Morgen nog even bestraten en dan is het weer netjes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Lief druifje toch...
[..]
True![]()
Daarnaast gewoon erg blij met het feit dat het achter weer een stuk netter is én dat familie vanochtend spontaan aanbood om te helpen
wajow dat is een goed idee. sigaartje om de avond af te sluiten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:24 schreef FAUSTI het volgende:
Geen sigaar in huis te vinden, drukt de stemming een beetje
Wel een bolknak, ben van de oude orde tis maar effe dag het weet jungquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
wajow dat is een goed idee. sigaartje om de avond af te sluiten.
heb olifantjes bolknak.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:31 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Wel een bolknak, ben van de oude orde tis maar effe dag het weet jung
Laatste post dan, rook al vanaf mijn twaalfde sigaren en bolknakken vanaf het beginquote:
baasquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:35 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Laatste post dan, rook al vanaf mijn twaalfde sigaren en bolknakken vanaf het begin![]()
Juist een flikkert, in een werkjas met versleten gympen een oud petje en een sigaar in zijn bek. Ben niet meer te helpen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |