Het zou me vrij weinig uitmaken. Steven heeft het ook gedaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan ook een abo als cadeau geven. Mag ik jou eentje geven?
Waarom altijd weer over PSV beginnenquote:
Jouw topictitels zijn pure aids.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Emostijn was een betere tt geweest.
okquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik had: ''je bent echt een debiel als je op korfbal zit''
Is een Basic voldoende?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me vrij weinig uitmaken. Steven heeft het ook gedaan.
Al is het wel een tof forum. Doe je ding.
Als jij ooit een topic opent, het is automatisch pure aidsquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit tts man. Zo snel ben ik niet.
Wat een haat Stijntje. Heb je een slecht cijfer gehaald?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij ooit een topic opent, het is automatisch pure aids
Nee hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een haat Stijntje. Heb je een slecht cijfer gehaald?
onzin, hier zitten best een paar leuke dames op de korfbalquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik had: ''je bent echt een debiel als je op korfbal zit''
Echt van die kinderen die gepest worden. Wel mooi dat ze nog ergens terecht kunnen toch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
onzin, hier zitten best een paar leuke dames op de korfbal
de gozers zijn wel allemaal gay of hebben totaal geen sport motoriek.
Je bent zelfquote:
Afvoerputje van alle sporten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
onzin, hier zitten best een paar leuke dames op de korfbal
de gozers zijn wel allemaal gay of hebben totaal geen sport motoriek.
ja lul verhaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
FuckIk heb er eentje voor mezelf gekocht terwijl het een cadeau was.
geef mij ook een cadeau , ik ben pas jarig geweest!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
En dan nog dat schot voor open doel missen, niet samen douchenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afvoerputje van alle sporten.
-Geen loopvermogen, je mag de helft toch niet over van je vak.
-Geen gevoel voor plaatsing, je handen opsteken voldoet als verdedigen.
etc. etc.
Enkel het weglaten van een scherm achter de korf als in basketbal is wel revolutionair.
Dit is even geloofwaardig als een verkrachting welke per ongeluk ging, maar ik waardeer dat je zoveel tijd in je voorwerk stopte.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is geen spectaculaire sport nee, maar dit is echt zo'n sport voor mensen die wel willen bewegen maar niet moe willen worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afvoerputje van alle sporten.
-Geen loopvermogen, je mag de helft toch niet over van je vak.
-Geen gevoel voor plaatsing, je handen opsteken voldoet als verdedigen.
etc. etc.
Enkel het weglaten van een scherm achter de korf als in basketbal is wel revolutionair.
Ga dan op golf, daar kun je tenminste nog goed geld mee verdienen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is geen spectaculaire sport nee, maar dit is echt zo'n sport voor mensen die wel willen bewegen maar niet moe willen worden.Al zat het ons vast verbazen hoe kut het is als je eenmaal aan het spelen bent.
stijn is wel een baas ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef vandermar het volgende:
Mijn neef zit op korfbal.
Wel een baas is hij
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stijn is wel een baas ja.
maar hoe oud ben jij dan?
als hij jou neef is
Wel eens aan een familietoernooi mee moeten/mogen doen. Het is een werkelijke verschrikking. Als je je tegenstander per ongeluk aanraakt klagen ze bij de scheidsrechter en krijg je een strafbal tegenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is geen spectaculaire sport nee, maar dit is echt zo'n sport voor mensen die wel willen bewegen maar niet moe willen worden.Al zat het ons vast verbazen hoe kut het is als je eenmaal aan het spelen bent.
Nee niks. Je edit de boel snel hé vieze boefquote:
Korfbal in debiteuren crediteuren is zo waarquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel eens aan een familietoernooi mee moeten doen. Het is een werkelijke verschrikking. Als je je tegenstander per ongeluk aanraakt klagen ze bij de scheidsrechter en krijg je een strafbal tegen
Ook mag je bij dat verdedigen je armen niet boven iemand hangen, want ze moeten wel bewegingsvrijheid houden
Nooit meer.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef vandermar het volgende:
Even offtopic.
[ afbeelding ]
Deze baas ga ik in een team doen
Onlogisch hangt tegenwoordig bij ons in de ONZ stonerreeks rond.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis nog steeds onlogisch!
(En sjaak en Caland ook)
Einde bericht.
b"e:Op woensdag 5 juni 2013 16:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onlogisch hangt tegenwoordig bij ons in de ONZ stonerreeks rond.
Prima gozer. Waarom is 'ie hier weg dan ?
VBL, diep in het hart, je weet zelf. Hardere lobi voor VBL dan ONZquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De man die Cheryl Cole voor me draaide![]()
![]()
Bedoel je niet Onorigineel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, zag hem gisteren nog posten geloof ik. Of ben ik in de war met iemand anders ?
Hij heeft maar 14 dagen een abo, dus dit is zonde..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
wat is stijn aan het doen, ik maak mij zorgen
jij hebt de stok gejat hequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het hier trouwens. Ben een tijdje enorm druk geweest met examens en shit dus heb mijn koppie niet zo vaak kunnen laten zien.
Nog dingen gemist?
Er was een stuk hout ontvoerd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het hier trouwens. Ben een tijdje enorm druk geweest met examens en shit dus heb mijn koppie niet zo vaak kunnen laten zien.
Nog dingen gemist?
Nee. Blijkt één grote samenzwering geweest te zijn. Een grapje mede mogelijk gemaakt door twee reeksenquote:
Als ze hier maar niet met een zwarte kop blijft gallenquote:
Het is inderdaad een 'tje', maar oke. Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt voor het 'presentje', ajaciedlf.
Dan krijg je toch je eten niet wegquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Oja, jij eet altijd om kwart voor 5 he.
Bizar vind ik dat.
wacht maar tot ie moet gaan werken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Bizar vind ik dat.
Wel handig als je wil chillen met maatjes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Bizar vind ik dat.
Kan hij nog 5 uur buiten spelen voor de straatlantaarns aangaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel handig als je wil chillen met maatjes.
Oh wacht.
Ik at altijd laat en daardoor minder lang buitenspelen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan hij nog 5 uur buiten spelen voor de straatlantaarns aangaan.
Oh wacht...
Zoals.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, nu kan ik even mensen negeren waar ik echt een schijthekel aan heb.
Ik vond deze toevoeging op Typisch zijn post in eerste instantie zeer zwak, maar nu ik zie dat je Typisch ermee hebt geholpen deze moeilijke tijd te verwerken ben ik je toch dankbaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan hij nog 5 uur buiten spelen voor de straatlantaarns aangaan.
Oh wacht...
Haha je ziet deze post niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel zo netjes om gewoon met je ouders te praten tijdens het eten hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
2/10.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel zo netjes om gewoon met je ouders te praten tijdens het eten hoor.
Je doet opeens wel erg hatelijk tegen Stijn. What happened ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel zo netjes om gewoon met je ouders te praten tijdens het eten hoor.
zie je dit staan?quote:
Fakaquote:
Je probeert het bij deze aan ons te slijten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Faka
Laatste tijd niet meer man. Zo druk geweest de laatste tijd.
Nu weer drukke stage week, moet vrijdag weer examen doen voor materieel. Daarna op zoek naar een kamer (kamer in Den Haag schoon- en leeg gehaald afgelopen weekend.)
Was een prima appartementje man. Gelukkig hebben we de foto's nog
http://imgur.com/a/SMpHJ#42rUc2R
Hij staat nog te huur. Wel een Vogelaarwijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je probeert het bij deze aan ons te slijten?Maar het ziet er inderdaad prima uit hoor.
Waar woon je in de tussentijd dan?
JIj volgt haar op twitter en volgens mij poept ze daar dat soort poep wel neerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Que? VDM kan het wel hebben hoor van mij
Niks mis mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Faka
Laatste tijd niet meer man. Zo druk geweest de laatste tijd.
Nu weer drukke stage week, moet vrijdag weer examen doen voor materieel. Daarna op zoek naar een kamer (kamer in Den Haag schoon- en leeg gehaald afgelopen weekend.)
Was een prima appartementje man. Gelukkig hebben we de foto's nog
http://imgur.com/a/SMpHJ#42rUc2R
Ekkes kiekequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj volgt haar op twitter en volgens mij poept ze daar dat soort poep wel neer
Houd je haaks kapiteinquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik smeer hem ook. Overstappen met de trein en dan boodschappen doen enzo.
Misschien vanavond nog even buurten.
Later boelers
Katten>hondenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef vandermar het volgende:
http://www.boerboelhoeve.nl/
Wat een bazen honden
Kut man.quote:
SINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHSINGHquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut man.
Iemand line up van Norway u21?
Bovenstaande is een quote van anderhalve maand geleden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef Cara het volgende:
weer lekker geloofwaardig die santambrogio in de giro. ik laat het wielrennen weer even voor wat het is
Wielrennenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Bovenstaande is een quote van anderhalve maand geleden.
http://www.nu.nl/sport/34(...)po-tijdens-giro.html
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je de quote volgt zie je Stijn mij om die post nog kleinerend toespreken. De schavuit.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je de quote volgt zie je Stijn mij om die post nog kleinerend toespreken. De schavuit.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Niet haten. Die gast is een half jaar superconsistent. Was een matige renner afgelopen jaren.
Tevens laat jij blijken er echt kijk op te hebben, en het niet enkel een loze uitspraak was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:53 schreef Cara het volgende:
[..]
http://www.cyclingnews.co(...)o-pulled-from-racing
Dat was 2010.
Nu is ie nog eens veel en veel beter dan toen en dat al maanden lang.
Tja, pff. laat ook maar.
Hoe de fuck is half mei alweer anderhalve maand geleden?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:34 schreef Cara het volgende:
[..]
quote:Mogelijke overdosis Paris Jackson
Dat meldt showbizz-website TMZ. Een andere bron zegt tegen de website dat het niet om een overdosis gaat, maar dat [b]Paris zichzelf heeft gesneden met een mes. [/b]
Dinsdagavond plaatste Paris al een verontrustende tweet. "Waarom zijn tranen zout", zo vroeg ze zich hardop af. Later plaatste ze nog een stukje tekst uit het Beatles-liedje Yesterday: "yesterday, all my troubles seemed so far away now it looks as though they're here to stay."
Volgens TMZ is de toestand van de tiener stabiel.
Bron: Telegraaf
Niet van onderwerp proberen te veranderen, erken gewoon het superieure wielerinzicht van Cara maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck is half mei alweer anderhalve maand geleden?
Waarschijnlijk ben ik dan toch de loser omdat ik wielrennen dit jaar tegen beter weten in toch weer de kans gafquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tevens laat jij blijken er echt kijk op te hebben, en het niet enkel een loze uitspraak was.
Tijd om tot moderator gekroond te worden Cara.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck is half mei alweer anderhalve maand geleden?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet van onderwerp proberen te veranderen, erken gewoon het superieure wielerinzicht van Cara maar.
Het moet ook wel kut zijn om haar te zijn.quote:
Jammer dit. Cara ik erken je superioriteit wel hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT-users, allemaal kutusers. Behalve de bois in het dartstopic.
Hij lijkt me een wonder als die kinderen ooit nog normaal terecht komen.quote:
True that.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het moet ook wel kut zijn om haar te zijn.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dit. Cara ik erken je superioriteit wel hoor.
Ga dan ook van het hbo afquote:
prima appartementje ja, waarom ben je verhuisdquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij staat nog te huur. Wel een Vogelaarwijk.
Prima appartementje wel, vond het wel jammer dat ik weg moest, maar wel beter.
Woon nu ff tijdelijk bij ouders en slaap veel bij m'n vriendin. Is wel alsnog een pokke eind reizenMaar wel elke avond nog even chillen enzo.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ben nu al halverwege, maar wat een drama.
Je zegt wat je denkt over iemand en je hebt ruzie
Je hebt er ook altijd mensen bij die niks doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
Was gewoon constructief en opbouwende kritiek. Uiteraard begonnen met een paar complimentjes.quote:
Lijkt de basisschool welquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb echt grote schijt aan projectgroepjes. Het is alleen maar ineffectief en als je niet sociaal bent word je dat echt niet ineens door geforceerd met een stel onbekenden te gaan werken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
hebben ze op de uni ook steeds meer, is zo lekker makkelijk namelijk.
Mijn excuses.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was gewoon constructief en opbouwende kritiek. Uiteraard begonnen met een paar complimentjes.
Dit plaatje is dus ongepast.
Ik geef de hoop op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt grote schijt aan projectgroepjes. Het is alleen maar ineffectief en als je niet sociaal bent word je dat echt niet ineens door geforceerd met een stel onbekenden te gaan werken.
'later als je werkt moet je ook met mensen samenwerken die je niet liggen.'quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt grote schijt aan projectgroepjes. Het is alleen maar ineffectief en als je niet sociaal bent word je dat echt niet ineens door geforceerd met een stel onbekenden te gaan werken.
Continue die flauwe reacties en dit gezicht "quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Je zal maar met GGMM in een projectgroepje zitten.
Een FOK! projectgroep.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
ook pas sinds een week, daarvoor had je geen last van hem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Het kan leuk werken, als iedereen in het groepje op een zelfde niveau zit qua kennis en doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef vandermar het volgende:
Iemand die rode kaart van Noorwegen gezien? Terecht?
Mensen die mij niet liggen zijn in de regel debielen. Die moeten zich aanpassen, niet andersom.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef Adames het volgende:
[..]
'later als je werkt moet je ook met mensen samenwerken die je niet liggen.'
goed excuus voor debiele opdrachten ja.
Gaat wel heel erg makkelijk liggenquote:
En als je iets opmerkt standaard die: 'Uh, oke'quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Continue die flauwe reacties en dit gezicht ""dat hij steeds trekt
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het kan leuk werken, als iedereen in het groepje op een zelfde niveau zit qua kennis en doen.
En je met een groep zit die over dingen hetzelfde denken, plus een gelijkwaardige intrinsieke motivatie hebben.
Bij iemand inzitten die na 3 semesters nog geen enkel semester voldoende heeft afgesloten is geen feest, vooral niet als die vervolgens ook nog eens constant je aandacht op eist omdat hij weer eens iets niet snapt dat al 10x is uitgelegd.
Begint op een mijn dagboek verhaal te lijken.
Werk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Speel je ook constant football manager tussen je werk door?
Ja, Israël heeft wel erg veel thuisvoordeel deze wedstrijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat wel heel erg makkelijk liggenhij weet dat die ander hem gaat inhalen dus gaat hij maar liggen
die penalty was ook bullshit. Eerst een corner die geen corner is en toen een penalty die daaruit die ook wel heel erg makkelijk was gegeven.
Op de Universiteit zit je juist met de HBO'ers die niet konden samenwerken en geen normale zin kunnen opbouwen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
hebben ze op de uni ook steeds meer, is zo lekker makkelijk namelijk.
Sinds jij Twittert praat je met hashtags.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de Universiteit zit je juist met de HBO'ers die niet konden samenwerken en geen normale zin kunnen opbouwen.
#Vooroordelen.
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist je dat er een livetopic voor dit kutEK is?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de Universiteit zit je juist met de HBO'ers die niet konden samenwerken en geen normale zin kunnen opbouwen.
#Vooroordelen.
ja en het bestuderen van kikkerdril is ook leuk als je ondertussen wordt gepijpt door emily clarke. maar wat is de kans.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het kan leuk werken, als iedereen in het groepje op een zelfde niveau zit qua kennis en doen.
En je met een groep zit die over dingen hetzelfde denken, plus een gelijkwaardige intrinsieke motivatie hebben.
Bij iemand inzitten die na 3 semesters nog geen enkel semester voldoende heeft afgesloten is geen feest, vooral niet als die vervolgens ook nog eens constant je aandacht op eist omdat hij weer eens iets niet snapt dat al 10x is uitgelegd.
Begint op een mijn dagboek verhaal te lijken.
Linkje?quote:
Jij vind het nu al een kut EK?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wist je dat er een livetopic voor dit kutEK is?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en het bestuderen van kikkerdril is ook leuk als je ondertussen wordt gepijpt door emily clarke. maar wat is de kans.
uh okquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#Vooroordelen.
Het is Emilia aap.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en het bestuderen van kikkerdril is ook leuk als je ondertussen wordt gepijpt door emily clarke. maar wat is de kans.
Het is niet ander #Lifeisabitchquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds jij Twittert praat je met hashtags.
Dit vind ik een zeer irritante eigenschap.
Geen idee. Persoonlijk heb ik ook geen problemen met groepjes, al zijn het baggergroepjes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zullen wel de types zijn die zich op het hbo al de bom vinden, en denken dat de uni eigenlijk nog te makkelijk is voor ze. #hetvooroordelen
Haha lol, wist niet dat hij mod wilde wordenquote:
en dan ook nog eens BNW, hoe wanhopig kan je zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha lol, wist niet dat hij mod wilde worden
Ik ook niet. Wat een gek.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op BNW is er een gemiddelde van 3 posts per dag. Dit is de goedkoopste manier om je notes in te zien en er niks voor te hoeven doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het 5 weken volgehouden,quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet ander #Lifeisabitch
[..]
Geen idee. Persoonlijk heb ik ook geen problemen met groepjes, al zijn het baggergroepjes.
Gewoon je eigen plan trekken, en niet te lang zeiken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op BNW is er een gemiddelde van 3 posts per dag. Dit is de goedkoopste manier om je notes in te zien en er niks voor te hoeven doen.
Subtiel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou wel binnen het gevoel van humor van Fok! passen.
inderdaad jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou wel binnen het gevoel van humor van Fok! passen.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op BNW is er een gemiddelde van 3 posts per dag. Dit is de goedkoopste manier om je notes in te zien en er niks voor te hoeven doen.
Hij zou VBL niet eens aankunnen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan ook nog eens BNW, hoe wanhopig kan je zijn
Ik was je uren voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef Tjacka het volgende:
Paris Jackson heeft geprobeerd zelfmoord te plegen,
Shit. Ik las Paris Hiltonquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef Tjacka het volgende:
Paris Jackson heeft geprobeerd zelfmoord te plegen,
Bullshit, ik vraag nog steeds geregeld om pics van je tieten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Groot gelijk. GGMM is ook anders geworden sinds hij een zwarte is
Volgende week wordt het toch vast weer kutweer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:12 schreef DonRaja het volgende:
Het is hier nog steeds boven de 20 graden. Zou het dan toch echt een keer zomer worden...
Je lul is in 1 keer groter geworden sinds je zwart bent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bullshit, ik vraag nog steeds geregeld om pics van je tieten.
Winter is coming.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week wordt het toch vast weer kutweer.
Bazenmodquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
Lavenderr is dacht ik die goeie mod die pics van tieten alleen in een spoiler zet en er verder niks mee doet.
Kut ik ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef vandermar het volgende:
Ik moest googelen om te kijken wie Paris Jackson is
Is ze lekker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef vandermar het volgende:
Ik moest googelen om te kijken wie Paris Jackson is
Lavenderr.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
Lavenderr is dacht ik die goeie mod die pics van tieten alleen in een spoiler zet en er verder niks mee doet.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week wordt het toch vast weer kutweer.
jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
OH ik niet. Ik was al lang blij dat ik geen Paris Hilton lasquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kut ik ook.
En toen voelde ik me dom, want ik wist het eigenlijk wel.
Waarom? Zij mag ook wel een poging wagen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
OH ik niet. Ik was al lang blij dat ik geen Paris Hilton las
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat negeersysteem werkt voor geen flikker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat negeersysteem werkt voor geen flikker.
Hebben ze best een leuk Nemo-achtig gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Quotemeldingen niet, dikzak.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh.
Je krijgt ook nog steeds quote-meldingen van die persoon. Lekker handig
Mij negerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja wat, kijk dan.
[ afbeelding ]
Als ik live meepost, werkt dat tyfusding voor geen meter.
Ik doelde meer op het feit dat ik goed kan lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom? Zij mag ook wel een poging wagen.
Meteen door naar rood....quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
Dat blauwe kleurtje bij A4lf.. Ik moet er nog even aan wennen hoor
Heb je daar speciaal een abonnement voor genomen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja wat, kijk dan.
[ afbeelding ]
Als ik live meepost, werkt dat tyfusding voor geen meter.
Awhquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zonde. Ik vind je nog steeds een bazenmod baas.
Oh ik dacht al dat je een speciale band met Paris Hilton had.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik goed kan lezen.
Uh, oke.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom lach je? Dit is helemaal jouw humor niet.
Geen Pellequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:17 schreef sausagin het volgende:
Bundesliga heerst
[ afbeelding ]
Bundesliga heerst
Neuh, vies wijf.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik dacht al dat je een speciale band met Paris Hilton had.
Ga slijmen bij de nieuwste mod. Ik kreeg 't cadeau van hem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
Waarom heeft iedereen een abo?
Doe mij eens een abo cadeau.
Je hoeft geen TV te kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iets op tv.
Laatste tijd zo waardeloos
laat ook maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iets op tv.
Laatste tijd zo waardeloos
Dat mag jij denken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodig.
Bedankt, dit lost een heel mysterie op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap je mij wel dan? Tv staat voor televisie hè?
zie jequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Snap je mij wel dan? Tv staat voor televisie hè?
Heb je daar ook een damesteam van?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef Tjacka het volgende:
jojoortje ik bedoel dat ik noorwegen kijk U21 maar ze falen
Ja goh.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef Tjacka het volgende:
jojoortje ik bedoel dat ik noorwegen kijk U21 maar ze falen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |