Het zou me vrij weinig uitmaken. Steven heeft het ook gedaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan ook een abo als cadeau geven. Mag ik jou eentje geven?
Waarom altijd weer over PSV beginnenquote:
Jouw topictitels zijn pure aids.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Emostijn was een betere tt geweest.
okquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik had: ''je bent echt een debiel als je op korfbal zit''
Is een Basic voldoende?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me vrij weinig uitmaken. Steven heeft het ook gedaan.
Al is het wel een tof forum. Doe je ding.
Als jij ooit een topic opent, het is automatisch pure aidsquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit tts man. Zo snel ben ik niet.
Wat een haat Stijntje. Heb je een slecht cijfer gehaald?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij ooit een topic opent, het is automatisch pure aids
Nee hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een haat Stijntje. Heb je een slecht cijfer gehaald?
onzin, hier zitten best een paar leuke dames op de korfbalquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik had: ''je bent echt een debiel als je op korfbal zit''
Echt van die kinderen die gepest worden. Wel mooi dat ze nog ergens terecht kunnen toch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
onzin, hier zitten best een paar leuke dames op de korfbal
de gozers zijn wel allemaal gay of hebben totaal geen sport motoriek.
Je bent zelfquote:
Afvoerputje van alle sporten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
onzin, hier zitten best een paar leuke dames op de korfbal
de gozers zijn wel allemaal gay of hebben totaal geen sport motoriek.
ja lul verhaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
FuckIk heb er eentje voor mezelf gekocht terwijl het een cadeau was.
geef mij ook een cadeau , ik ben pas jarig geweest!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
En dan nog dat schot voor open doel missen, niet samen douchenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afvoerputje van alle sporten.
-Geen loopvermogen, je mag de helft toch niet over van je vak.
-Geen gevoel voor plaatsing, je handen opsteken voldoet als verdedigen.
etc. etc.
Enkel het weglaten van een scherm achter de korf als in basketbal is wel revolutionair.
Dit is even geloofwaardig als een verkrachting welke per ongeluk ging, maar ik waardeer dat je zoveel tijd in je voorwerk stopte.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is geen spectaculaire sport nee, maar dit is echt zo'n sport voor mensen die wel willen bewegen maar niet moe willen worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afvoerputje van alle sporten.
-Geen loopvermogen, je mag de helft toch niet over van je vak.
-Geen gevoel voor plaatsing, je handen opsteken voldoet als verdedigen.
etc. etc.
Enkel het weglaten van een scherm achter de korf als in basketbal is wel revolutionair.
Ga dan op golf, daar kun je tenminste nog goed geld mee verdienen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is geen spectaculaire sport nee, maar dit is echt zo'n sport voor mensen die wel willen bewegen maar niet moe willen worden.Al zat het ons vast verbazen hoe kut het is als je eenmaal aan het spelen bent.
stijn is wel een baas ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef vandermar het volgende:
Mijn neef zit op korfbal.
Wel een baas is hij
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stijn is wel een baas ja.
maar hoe oud ben jij dan?
als hij jou neef is
Wel eens aan een familietoernooi mee moeten/mogen doen. Het is een werkelijke verschrikking. Als je je tegenstander per ongeluk aanraakt klagen ze bij de scheidsrechter en krijg je een strafbal tegenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is geen spectaculaire sport nee, maar dit is echt zo'n sport voor mensen die wel willen bewegen maar niet moe willen worden.Al zat het ons vast verbazen hoe kut het is als je eenmaal aan het spelen bent.
Nee niks. Je edit de boel snel hé vieze boefquote:
Korfbal in debiteuren crediteuren is zo waarquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel eens aan een familietoernooi mee moeten doen. Het is een werkelijke verschrikking. Als je je tegenstander per ongeluk aanraakt klagen ze bij de scheidsrechter en krijg je een strafbal tegen
Ook mag je bij dat verdedigen je armen niet boven iemand hangen, want ze moeten wel bewegingsvrijheid houden
Nooit meer.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:49 schreef vandermar het volgende:
Even offtopic.
[ afbeelding ]
Deze baas ga ik in een team doen
Onlogisch hangt tegenwoordig bij ons in de ONZ stonerreeks rond.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis nog steeds onlogisch!
(En sjaak en Caland ook)
Einde bericht.
b"e:Op woensdag 5 juni 2013 16:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onlogisch hangt tegenwoordig bij ons in de ONZ stonerreeks rond.
Prima gozer. Waarom is 'ie hier weg dan ?
VBL, diep in het hart, je weet zelf. Hardere lobi voor VBL dan ONZquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De man die Cheryl Cole voor me draaide![]()
![]()
Bedoel je niet Onorigineel?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, zag hem gisteren nog posten geloof ik. Of ben ik in de war met iemand anders ?
Hij heeft maar 14 dagen een abo, dus dit is zonde..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
wat is stijn aan het doen, ik maak mij zorgen
jij hebt de stok gejat hequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het hier trouwens. Ben een tijdje enorm druk geweest met examens en shit dus heb mijn koppie niet zo vaak kunnen laten zien.
Nog dingen gemist?
Er was een stuk hout ontvoerd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het hier trouwens. Ben een tijdje enorm druk geweest met examens en shit dus heb mijn koppie niet zo vaak kunnen laten zien.
Nog dingen gemist?
Nee. Blijkt één grote samenzwering geweest te zijn. Een grapje mede mogelijk gemaakt door twee reeksenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |