quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren jij
Niet dat het vies is ofzo hoor, beetje simpel alleen
Ach er is zo idioot veel lekker spul te koopquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had toch gekregen, moet ik 'm zeker weggeven
Wat raad jij aan dan
Alsof jij nooit de neiging hebt om aan deodorantrollers in een supermarkt te likken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dagen dat ik mij aan zoiets kan storen zijn wel voorbij. Het is zijn lichaam, zijn geld en hun beslissing. Dat het een stel overbetaalde mongooltjes zijn was ik ook voor deze tattoo al achter.
ben broke maar als ik weer geld heb ga ik wel naar slijterij wat beters halen, sorry saind.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ach er is zo idioot veel lekker spul te koop
Ik heb momenteel een liefdesaffaire met een fles Laphroaig quarter cask en een fles Glendronach 15
Ik ben ook echt nog niet vaak zo arm geweest als nuquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben broke maar als ik weer geld heb ga ik wel naar slijterij wat beters halen, sorry saind.
jammer dat die flessen zo snel leeg zijn though.
Mijn bankrekening staat nu voor het eerst in m'n leven onder 0quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben ook echt nog niet vaak zo arm geweest als nuHeb al een tijdje meer geld aan whisky staan dan ik op m'n bankrekening heb
Ik geraak er ook bijna voor het eerst. Mei is echt een klote maand wat dat betreft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn bankrekening staat nu voor het eerst in m'n leven onder 0
Greece lightning !quote:
Deze is toch primaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, nu vraag je wat van me.
Ik stel voor dat post #17 de TT wordt.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, nu vraag je wat van me.
Ik stel voor dat post #17 de TT wordt.
[..]
Wat?
quote:
quote:Vitesse
Fred Rutten heeft Vitesse laten weten niet in te gaan op het voorstel van Vitesse zijn contract in Arnhem te verlengen. De trainer heeft zijn keuze zaterdagmorgen aan voorzitter Merab Jordania en technisch directeur Ted van Leeuwen medegedeeld.
Rutten: “Er is geen enkel conflict tussen mij en de clubeigenaar. We hebben fundamentele gesprekken gevoerd, maar het blijkt dat onze visies te ver uiteen lopen.”
Fred Rutten werkte sinds 1 juli 2012 in Arnhem. Zijn werkwijze bracht de selectie op een hoger niveau, wat uiteindelijk resulteerde in een vierde plaats in de eindrangschikking.
Rutten: “Ik heb een mooi jaar gehad, waarin we niet alleen de doelstelling Europees voetbal gehaald hebben, maar ook lang hebben meegedaan om de titel. Voor mijzelf een interessante ervaring, waar ik positief op terugkijk, want er is fijn gewerkt met een serieuze spelersgroep die bereid was aan zichzelf te werken. Ik dank Vitesse voor de gelegenheid en de supporters voor de steun die ze betoond hebben.”
Vitesse bedankt de vakman Fred Rutten voor zijn inzet en de geleverde kwaliteit. Samen met zijn staf heeft Fred Rutten met zijn methodische aanpak Vitesse naar een hoger niveau gebracht. Wij wensen hem veel succes in zijn verdere carrière.
Bron: www.vitesse.nl
Bert van Oranje, bondscoach zonder franje.quote:
VBL / Fredje Rutten. De held.quote:
Dat laat Happel zijn evenbeeld niet toe.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten we gelijk wie er bij Twente de nieuwe trainer is.
Bij Vitesse hoort iemand met franje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bert van Oranje, bondscoach zonder franje.
Jan Boskamp, maar die wil niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Vitesse hoort iemand met franje.
1 Rutten voor jouquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Fred. Het was een schitterend seizoen met een jammerlijke laatste 2 speelronden.
Ik ben geëmotioneerd.
#TeamSliske
Ik betwijfel of er een verband tussen zit, maar succes met schijtenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:40 schreef TwenteFC het volgende:
Net een lekkere dikke vette pizza gegeten, nu moet ik poepen.
Heb net ook gezetenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:40 schreef TwenteFC het volgende:
Net een lekkere dikke vette pizza gegeten, nu moet ik poepen.
Moet vaak poepen na het eten, wel genieten altijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er een verband tussen zit, maar succes met schijten
Mobiel FOK!en. Altijd goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik post dit vanaf de wc. Altijd even fijn.
Is dat zo? Ik vind dat ze toch behoorlijk gerichte aankopen doen, en weinig mensen omdat ze een grote naam hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:47 schreef OverRated het volgende:
Eigenlijk heeft Rutten wel gelijk. Beleid van niks bij Vitesse. Zie ook niet echt mogelijkheden om structureel beter te worden.
Denk dat ik ruim de helft van m'n pozts mobiel maak wel, zit nu ook in de trein. Ook in colleges altijd aan het fokkenquote:
twitter:FRL1908nl twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 14:51:42@OneTobySports westland united en DeF nultien reageer retweet
Ik FOK! meestal mobiel in de avond, ook als ik sociaal aan het doen ben met vrienden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik ruim de helft van m'n pozts mobiel maak wel, zit nu ook in de trein. Ook in colleges altijd aan het fokken
Ik vind het beleid bij Vitesse veel beter onder Jordania dan ik vooraf had verwacht. Goeie spelers, ook spelen er nog meer Nederlanders dan ik verwachtte en hij heeft een heel nieuw super trainingscomplex laten bouwen, hij heeft echt in de club geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind dat ze toch behoorlijk gerichte aankopen doen, en weinig mensen omdat ze een grote naam hebben.
Rutten heeft dit helemaal aan zichzelf te wijten, maar dat het een sociaal weinig vaardige man is wisten we al.
Zit dan iedereen te kloten op zijn telefoon?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik FOK! meestal mobiel in de avond, ook als ik sociaal aan het doen ben met vrienden.
De reden zal vast niet zijn dat ze niet goed genoeg waren, ik gok op te lang gras of een niet gesproeid veld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Onze helden zijn niet door.
Na vraag over welke teams wel door waren kreeg ik dit als antwoord:twitter:FRL1908nl twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 14:51:42@OneTobySports westland united en DeF nultien reageer retweet
Kapi zelfs een blessure opgelopen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Na vraag over welke teams wel door waren kreeg ik dit als antwoord:twitter:FRL1908nl twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 14:51:42@OneTobySports westland united en DeF nultien reageer retweet
Nee dan drinken we bierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit dan iedereen te kloten op zijn telefoon?
Vond het wel apart dat hij geen spelers in de winterstop wou halen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het beleid bij Vitesse veel beter onder Jordania dan ik vooraf had verwacht. Goeie spelers, ook spelen er nog meer Nederlanders dan ik verwachtte en hij heeft een heel nieuw super trainingscomplex laten bouwen, hij heeft echt in de club geïnvesteerd.
Hoe heet hun team?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Yep, dat het moraal tegen het einde weg was komt mede omdat niemand uit de speler selectie nog achter Rutten stond na zijn 'verraad'quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het beleid bij Vitesse veel beter onder Jordania dan ik vooraf had verwacht. Goeie spelers, ook spelen er nog meer Nederlanders dan ik verwachtte en hij heeft een heel nieuw super trainingscomplex laten bouwen, hij heeft echt in de club geïnvesteerd.
Waarschijnlijk heeft Zeist zich zelfs met deze zaken bezig gehouden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De reden zal vast niet zijn dat ze niet goed genoeg waren, ik gok op te lang gras of een niet gesproeid veld.
Is zijn gefreshte haar door de war geraakt toen hij probeerde te koppen?quote:
Meestal filmpje kijken enzoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten.
Overtraind, kan niet anders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is zijn gefreshte haar door de war geraakt toen hij probeerde te koppen?
http://nl.twitch.tv/joshimuzquote:
GTA is dan nog leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.twitch.tv/joshimuz
Je kunt mensen ook GTA zien spelen
Knut heeft wel echt een wereld voor mij geopend.
Wat is dit nu weer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.twitch.tv/joshimuz
Je kunt mensen ook GTA zien spelen
Knut heeft wel echt een wereld voor mij geopend.
Met die Touchphone layout werkt het ook erg fijn. Gebruik het heel veel.quote:
Met dat huren en zo. Vitesse staat ook alleen maar zo hoog omdat Bony. Als je die wegdenkt, is Vitesse toch wel redelijk middelmaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind dat ze toch behoorlijk gerichte aankopen doen, en weinig mensen omdat ze een grote naam hebben.
Heb nog een paar GTA'tjes liggen hierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg gelijk zin om zelf weer GTA te spelen. Is toch de beste gamereeks ooit .
Is heel simpel, het is gewoon een satelliet club van Chelski, ik denk niet dat hij zoveel te willen heeftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het wel apart dat hij geen spelers in de winterstop wou halen.
Al missen er wel wat opties nogquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Met die Touchphone layout werkt het ook erg fijn. Gebruik het heel veel.
Waarom spelen ze dat niet zelf dan. Is toch leuker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Omdat er mensen naar WOW willen kijken en omdat mensen naar GTA willen kijken
Ja dat vind ik ook wel vreemdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom spelen ze dat niet zelf dan. Is toch leuker.
Ja maar er zullen vast nog wel wat jeugdspelers bij Chelski zitten die er heen kunnen. Hadden ze zomaar kampioen kunnen worden met een bredere selectie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is heel simpel, het is gewoon een satelliet club van Chelski, ik denk niet dat hij zoveel te willen heeft
Ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou vooral graag live updates zien, zeker op de iPad. Maar zoiets zal wel makkelijker te realiseren zijn in een app..quote:
Nokia 3310?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet quoten mobiel. Gelukkig sta ik toch altijd wel in het middelpunt.
Dat bedoel ik dus, het is aan Chelski om ze uit te lenenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar er zullen vast nog wel wat jeugdspelers bij Chelski zitten die er heen kunnen. Hadden ze zomaar kampioen kunnen worden met een bredere selectie.
Doeiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:05 schreef Saind het volgende:
Trein van maatje is in zicht, ik ben bier drinken jazz luisteren
dat laatste wordt vanzelf beter bij genoeg consumptie van het eerstequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:05 schreef Saind het volgende:
Trein van maatje is in zicht, ik ben bier drinken jazz luisteren
Tja... http://nl.twitch.tv/snoopeh Hier kijken momenteel 23050 mensen tegelijkertijd naar. Dan wel volledig of op de achtergrond.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als die mensen het leuk vinden mogen ze hoor van mij. Maar lijkt mij totaal niet boeiend om daar een paar uur naar te gaan zitten staren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... http://nl.twitch.tv/snoopeh Hier kijken momenteel 23050 mensen tegelijkertijd naar. Dan wel volledig of op de achtergrond.
Wel kudt miuziekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... http://nl.twitch.tv/snoopeh Hier kijken momenteel 23050 mensen tegelijkertijd naar. Dan wel volledig of op de achtergrond.
Niet dat het spel zelf wel boeiend isquote:
League of legends is wel leuk als je het met een paar vrienden via skype doet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dat het spel zelf wel boeiend is. Even kijken of ik het nog op mijn computer hebt staan. Ik heb ooit een account aangemaakt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
League of legends is wel leuk als je het met een paar vrienden via skype doet.Lekker kankeren op elkaar.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eens kijken of ik mijn login nog ken na deze updates
Kan. Al moet je wel beseffen dat ik geen flauw benul heb hoe je ook maar één poppetje speelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Voeg me maar toe zo, kunnen we wel een potje doen.
Maakt niks uit joh, is alleen maar lachen want dan gaan ze jou allemaal uitschelden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan. Al moet je wel beseffen dat ik geen flauw benul heb hoe je ook maar één poppetje speelt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maakt niks uit joh, is alleen maar lachen want dan gaan ze jou allemaal uitschelden.
Welke ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Negeer mijn filmpje eens niet klootzakken.
Tis weekendquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Update 2 is nog groter... Dit gaat nog wel even duren.
quote:
Oud stadion.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef ValHallen het volgende:
Zou vet zijn als Freiburg CL haalt. Dat stadion
Vaag wel dat het vertrek van Cisse het team zoveel sterker maakte. Ze hebben seizoenen lang enkel op zijn goals weten te overleven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef ValHallen het volgende:
Dat dus zieke game of niet.quote:
twitter:StrootmanFacts twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 13:06:13Kevin Strootman gaat naar het EK onder-21 in Israël. Tussen de duels door zal hij het conflict tussen Israël en de Palestijnen even oplossen reageer retweet
Afhankelijk zijn van 1 speler is sowieso kut.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vaag wel dat het vertrek van Cisse het team zoveel sterker maakte. Ze hebben seizoenen lang enkel op zijn goals weten te overleven.
Overigens staat Schalke voor, dus zal Freiburg er toch naast grijpen.
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,70.48,,0,-5.51quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:52 schreef ValHallen het volgende:
Gaaf toch, met die heuvels op de achtergrond.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,70.48,,0,-5.51
Ik vind oude stadions vaak wel mooiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaaf toch, met die heuvels op de achtergrond.
Rensiequote:
Is Happel eigenlijk keeper, als een soort Jeroen Verhoeven?quote:
Is de skihut nu al open?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
Let niet op CA, die heeft een paar biertjes op.
Ik mag het spel niet meer in. Hoe kan ik nou op mijn stats fappenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Upload eens een picca van die beker dan.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag het spel niet meer in. Hoe kan ik nou op mijn stats fappen
Je bent zelf een jongelui.quote:
De rest waren stuk voor stuk gasten die allemaal op voetbal zaten, niet ouder dan 23 en geen kilo te zwaar. Volgend jaar versterking nodig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht hoor van een stel zolderkamer fok!kers.
Die heeft de organisatoren gepijpt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
Gelukkig wel de supportersprijs opgehaald, mede door de inzet van HMF z'n meid.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De rest waren stuk voor stuk gasten die allemaal op voetbal zaten, niet ouder dan 23 en geen kilo te zwaar. Volgend jaar versterking nodig.
Het is een gezelligheidstoernooi.. weet niet of ze dat wel willen, zo'n relschopper als jij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als je nog een een rechtsbuiten nodig hebt die niet mee verdedigt maar wel vroegah paar keer bij de graafschap mocht meetrainen dan moet je het maar laten weten.
Niet langer dan 40 minuten, want tegen die tijd is mijn knie naar de kloten.
Ga jij maar in de spits staan ik lever de assists wel. Tot zover deze referenties. Het is nu nog net niet treurig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als je nog een een rechtsbuiten nodig hebt die niet mee verdedigt maar wel vroegah paar keer bij de graafschap mocht meetrainen dan moet je het maar laten weten.
Niet langer dan 40 minuten, want tegen die tijd is mijn knie naar de kloten.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij maar in de spits staan ik lever de assists wel. Tot zover deze referenties. Het is nu nog net niet treurig.
Maar zoals Geo zegt, wel genoeg Feyenoorders om te meppen daar.
okquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, je mag Happel hebben van me.
Wat ik me dan afvraag op zo'n toernooi met Feyenoorders onderling of de winnaars voor joden worden uitgescholdenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag op zo'n toernooi met Feyenoorders onderling of de winnaars voor joden worden uitgescholden
doe ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, doe die kanjerbaas ff de groeten van me. Topgast.
Blijft dit nou baas of wat?quote:Gaat de sofa heen en weer maar kom er niet op klaar dit is zebra leer, wat weet je nou van zebra leer zeehonden zijn passé dit is zebra leer.
Alles nieuw niks afgeprijsd,
ik pak een wijntje, pak een lijntje,
gastenlijst, vaste prijs, strak en stijf en ik voel me facking blij.
Ken je Fresku niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie het pas voor het eerst en vind het niet baas, sorry.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Qua naam wel, maar de muziek niet. Ook niet van plan om dat te gaan luisteren.
VA_-_Pussy_Lounge_2012-2CD-2012-HBquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]![]()
Ben nu een beetje door mijn muziek heen kan je me verder helpen Geo? Richting de hardcore ofzo.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef Cara het volgende:
weer lekker geloofwaardig die santambrogio in de giro. ik laat het wielrennen weer even voor wat het is
Niet haten. Die gast is een half jaar superconsistent. Was een matige renner afgelopen jaren.quote:
Ik verdiep me er niet zo in, ik kijk wel graag maar ik vrees dat je wel gelijk hebtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef Cara het volgende:
weer lekker geloofwaardig die santambrogio in de giro. ik laat het wielrennen weer even voor wat het is
Pakhazen zijn 't, stuk voor stuk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef Cara het volgende:
Je bent zelf een pakhaas.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pakhazen zijn 't, stuk voor stuk.
Dat zit er dik inquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pakhazen zijn 't, stuk voor stuk.
Waarvoor?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodig.
Ja. Ik vind wel apart dat dit een lied is dat op het Songfestival heeft gestaan, past er totaal niet bij in vergelijking met de andere landen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit niet de Songfestival winnaar van een paar jaar terug?
http://www.cyclingnews.co(...)o-pulled-from-racingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verdiep me er niet zo in, ik kijk wel graag maar ik vrees dat je wel gelijk hebt
1995 was hij niet eens geboren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even lang als jij hardcore luistert
Skype mattie Rensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Davy ouwe pikkebaas! Skype SWAG dit dat!
Hoezo betrek je Drenthe erbij?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is enkel gewoon in Drenthe Rens. Dat zie je ook wel aan de inteelthoofden.
Ja ik woon eigenlijk op de grens met zowel Friesland, Flevoland en Drenthe.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... Overrijssel loopt daar heel sneaky door tussen twee provincies.
Topografie
Je kunt er maar trots op zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik woon eigenlijk op de grens met zowel Friesland, Flevoland en Drenthe.
Greatest hits from the 70'squote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
WTF is dit?
DAY-MAR - Guess what
Musicporn
70's zegt mij niet zoveel.... 80's weer wel. Maar dat komt door vanaf mijn geboorte radio Veronica aan te moeten horenquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
70's zegt mij niet zoveel.... 80's weer wel. Maar dat komt door vanaf mijn geboorte radio Veronica aan te moeten horen![]()
Zo'n bandje als TOTO dat kan ik wel waarderen
Qua muziek of sowieso?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]je weet niet wat je mist jonge.. jaren 60/70
60s heb ik weinig mee, 70s is wel echt een geweldige periode op muziek gebied. (Ja wellicht het einde van de 60s ook nog)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Tijd van Meatlof etc.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
Dat moet je ook laten doen als het enigszins kan, inderdaad klotewerkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb echt medelijden met mensen die verhuizer als beroep hebben. Wat een enorm kankerwerk blijft dat toch elke keer.
Eens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb echt medelijden met mensen die verhuizer als beroep hebben. Wat een enorm kankerwerk blijft dat toch elke keer.
Ik ben ook elke keer zo gek om er aan mee te helpen in de hoop dat ik ooit ook geholpen wordt als ik m'n villa vol ga stouwen met handgemaakte meubels van tropisch hardhout.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
Wie help je dan? Andere mensen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook elke keer zo gek om er aan mee te helpen in de hoop dat ik ooit ook geholpen wordt als ik m'n villa vol ga stouwen met handgemaakte meubels van tropisch hardhout.
Ja hier hetzelfde. Maarja, zo ben ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook elke keer zo gek om er aan mee te helpen in de hoop dat ik ooit ook geholpen wordt als ik m'n villa vol ga stouwen met handgemaakte meubels van tropisch hardhout.
word.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zoeken het maar uit met hun hele handel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat hij vogels en bevers bedoeld.
Moby Dick ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond ook weer moby in the bourne identity
Die actie van Jimbo blijf ik in mijn gedachte maar afspelenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep. M'n poot staat goed stram nu man.Vanavond maar wat bier wegtikken tegen de pijn.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die actie van Jimbo blij ik in mijn gedachte maar afspelen
Ja, ik reed met Don mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
Korte derde helft Kapi? Doorgaans toch het leukste deel van het voetbal.
He did. Maar de volgende keer gaan we niet voetballen hoor, dan gaan we wel een happie eten + zuipen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had nog gekeken of ik je zag man. Jimbo zou nog de groeten aan je doen.
Jij verliet ons voor Happel en zijn teamquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was gewoon de beste! Punt!
Ook in de derde helft
Doe eens normaal tegen Happie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
He did. Maar de volgende keer gaan we niet voetballen hoor, dan gaan we wel een happie eten + zuipen.
Is goed, zal ons beter afgaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
He did. Maar de volgende keer gaan we niet voetballen hoor, dan gaan we wel een happie eten + zuipen.
bierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij verliet ons voor Happel en zijn team
Ik heb stiekem foto's zitten maken en in mijn fok archief gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JHK.
Jij was echt wel de grote afwezige vandaag.
Databasequote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb stiekem foto's zitten maken en in mijn fok archief gedaan.
Er liep ineens wel een gozer langs het veld. En die riep 'KAPITEIN! KAPITEIN'! Maar hij zag er niet echt uit als een Fok!-er en volgens mij had hij 't tegen iemand uit 't andere team.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee volgende week is emporium. Vorig jaar viel dat op dezelfde dag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
Callie mietje jij zou toch op een party zijn oid? Waarom was je er niet maar zit je wel op de Foks mi mang?
Goede smoes yo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee volgende week is emporium. Vorig jaar viel dat op dezelfde dag.
Vanmiddag een mattie helpen oververhuizen en straks uit eten.
Sherlock hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft De_kromme zich al uitgelaten over de Moslimenclave in de Schilderswijk te Den Haag?
the fuckquote:FOTOS Bokser zwaar toegetakeld
Denis Lebedev moest het vrijdagavond flink ontgelden in zijn partij tegen Guillermo Jones. De Russische bokser liep al in de eerste ronde een snee in zijn oog op, maar pas in ronde elf werd de partij stilgelegd door de scheidsrechter.
Opmerkelijk genoeg stond Lebedev, die door één oog niks meer kon zien, op het moment dat de wedstrijd werd gestaakt voor in punten.
Jones pakte met zijn zege de WBA-wereldtitel in het cruisergewicht terug van Lebedev.
Bron: Telegraaf
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gebeurt elke week bij een stapavond van Rens. Doorlopen mensen!
wanneer is weer een groot darts toernooiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond darts kijken en het Eurovisie Songfestival.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, is nu vloertoernooi dat wordt gestreamed. Over 3 weken de UK Open, soort FA Cup van het darten. gr grquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wanneer is weer een groot darts toernooi
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:34 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet.Diep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Meer bier voor jezelf.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef Tyron het volgende:
een vriend komt niet chillen omdat hij zogenaamd moe is en hij wilt gelijk uit![]()
hij kan lekker de tering krijgen![]()
speciaal bier gehaald
![]()
Oksels geschoren voor niks. Wat een homo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef Tyron het volgende:
een vriend komt niet chillen omdat hij zogenaamd moe is en hij wilt gelijk uit![]()
hij kan lekker de tering krijgen![]()
speciaal bier gehaald
![]()
nee hij scheert ze nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oksels geschoren voor niks. Wat een homo.
Niets mis mee manquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is wel zo, maar t voelt zo forever alone als ik alleen drink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |