quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren jij
Niet dat het vies is ofzo hoor, beetje simpel alleen
Ach er is zo idioot veel lekker spul te koopquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had toch gekregen, moet ik 'm zeker weggeven
Wat raad jij aan dan
Alsof jij nooit de neiging hebt om aan deodorantrollers in een supermarkt te likken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De dagen dat ik mij aan zoiets kan storen zijn wel voorbij. Het is zijn lichaam, zijn geld en hun beslissing. Dat het een stel overbetaalde mongooltjes zijn was ik ook voor deze tattoo al achter.
ben broke maar als ik weer geld heb ga ik wel naar slijterij wat beters halen, sorry saind.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ach er is zo idioot veel lekker spul te koop
Ik heb momenteel een liefdesaffaire met een fles Laphroaig quarter cask en een fles Glendronach 15
Ik ben ook echt nog niet vaak zo arm geweest als nuquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben broke maar als ik weer geld heb ga ik wel naar slijterij wat beters halen, sorry saind.
jammer dat die flessen zo snel leeg zijn though.
Mijn bankrekening staat nu voor het eerst in m'n leven onder 0quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben ook echt nog niet vaak zo arm geweest als nuHeb al een tijdje meer geld aan whisky staan dan ik op m'n bankrekening heb
Ik geraak er ook bijna voor het eerst. Mei is echt een klote maand wat dat betreft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn bankrekening staat nu voor het eerst in m'n leven onder 0
Greece lightning !quote:
Deze is toch primaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, nu vraag je wat van me.
Ik stel voor dat post #17 de TT wordt.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, nu vraag je wat van me.
Ik stel voor dat post #17 de TT wordt.
[..]
Wat?
quote:
quote:Vitesse
Fred Rutten heeft Vitesse laten weten niet in te gaan op het voorstel van Vitesse zijn contract in Arnhem te verlengen. De trainer heeft zijn keuze zaterdagmorgen aan voorzitter Merab Jordania en technisch directeur Ted van Leeuwen medegedeeld.
Rutten: “Er is geen enkel conflict tussen mij en de clubeigenaar. We hebben fundamentele gesprekken gevoerd, maar het blijkt dat onze visies te ver uiteen lopen.”
Fred Rutten werkte sinds 1 juli 2012 in Arnhem. Zijn werkwijze bracht de selectie op een hoger niveau, wat uiteindelijk resulteerde in een vierde plaats in de eindrangschikking.
Rutten: “Ik heb een mooi jaar gehad, waarin we niet alleen de doelstelling Europees voetbal gehaald hebben, maar ook lang hebben meegedaan om de titel. Voor mijzelf een interessante ervaring, waar ik positief op terugkijk, want er is fijn gewerkt met een serieuze spelersgroep die bereid was aan zichzelf te werken. Ik dank Vitesse voor de gelegenheid en de supporters voor de steun die ze betoond hebben.”
Vitesse bedankt de vakman Fred Rutten voor zijn inzet en de geleverde kwaliteit. Samen met zijn staf heeft Fred Rutten met zijn methodische aanpak Vitesse naar een hoger niveau gebracht. Wij wensen hem veel succes in zijn verdere carrière.
Bron: www.vitesse.nl
Bert van Oranje, bondscoach zonder franje.quote:
VBL / Fredje Rutten. De held.quote:
Dat laat Happel zijn evenbeeld niet toe.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weten we gelijk wie er bij Twente de nieuwe trainer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |