quote:Echtgenoot Barbie aangehouden
EN HAAG -
De man van de Haagse realityster Barbie, de 32-jarige Michael, is vanavond in zijn woning gearresteerd op verdenking van een poging tot het aanschaffen van een vuurwapen en handel in verdovende middelen.Dat stellen getuigen die zagen hoe de echtgenoot van de Oh Oh Cherso-ster door een politiemacht werd meegenomen. De politie bevestigt dat er een 32-jarige man is aangehouden op verdenking van de feiten, maar kan niets vertellen over de identiteit.
Daarnaast werd er vanavond een grootscheepse controle gehouden in het café van Barbie en Michael in de Scheveningse Keizerstraat. Hier werden drie mannen en een vrouw gearresteerd. De vrouw voor het beledigen van de agenten en de mannen voor drugsbezit. Op het ogenblik wordt het café doorzocht.
Bron: Telegraaf
Ze zeiden dat ze op Khaleesi leek. Dat vind ik nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga voor Finland
[ afbeelding ]
of misschien Noorwegen
[ afbeelding ]
Ik ken haar alleen van deze foto.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze op Khaleesi leek. Dat vind ik niet
Ok, bij nader inzien toch wel een beetje.
Welke van de twee? Want ik zie het in geen van beide buiten de haarkleur om. En ook ik moet mijn mening onderbouwen met enkel deze twee foto's overigens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze op Khaleesi leek. Dat vind ik niet
Ok, bij nader inzien toch wel een beetje.
Nee ik ben eruit. Dat wordt een Noorse kabeltrui aandoen vanavond. Of een bandshirtje van een Noorse band... keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, wie support jij vanavond? Ik vind Anouk een gemaakt persoon. Halina van reijn 2.0, maar dan op een onrespectvol wijze. Ik overweeg Noorwegen
Ja man, mijn haar zit nu echt geweldigquote:
Dat er zo maar een flinke plens regen mag vallen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja man, mijn haar zit nu echt geweldig
Normaal fix ik het nog eens voor het uitgaan, maar ik denk dat ik het nu laat zitten.
Hier heb je wat suggestiesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke van de twee? Want ik zie het in geen van beide buiten de haarkleur om. En ook ik moet mijn mening onderbouwen met enkel deze twee foto's overigens.
[..]
Nee ik ben eruit. Dat wordt een Noorse kabeltrui aandoen vanavond. Of een bandshirtje van een Noorse band... keuzes, keuzes.
Nee, maar ik gebruik haarlak van syoss (inb4 GAY) maar dat spul is echt gigantisch sterk waardoor wind geen probleem is, regen daar in tegen wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat er zo maar een flinke plens regen mag vallen.
(of heb je scheermeskaal?)
Ok. Ik gebruik out of bed van L'oreal, 2 potjes koop ik per jaar als ze in de aanbieding zijn, prima spul.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik haarlak van syoss (inb4 GAY) maar dat spul is echt gigantisch sterk waardoor wind geen probleem is, regen daar in tegen wel.
Dat is wax toch? Bevalt mij niet, mijn haar is daar te dun voor denk ik. Naast haarlak gebruik ik ook zo'n Taft MaXXpower gel, maar daar neem ik maar een klein beetje van.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok. Ik gebruik out of bed van L'oreal, 2 potjes koop ik per jaar als ze in de aanbieding zijn, prima spul.
Het zit wat tussen gel en wax in, ik vind het perfect. Wax dat wordt zo'n kleverige troep en gel krijg je zo'n natte kletslook van.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is wax toch? Bevalt mij niet, mijn haar is daar te dun voor denk ik. Naast haarlak gebruik ik ook zo'n Taft MaXXpower gel, maar daar neem ik maar een klein beetje van.
Ja ligt eraan natuurlijk wat voor kapsel je wilt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het zit wat tussen gel en wax in, ik vind het perfect. Wax dat wordt zo'n kleverige troep en gel krijg je zo'n natte kletslook van.
Als Griekenland zoiets moet organiseren wordt het wel de eerste Open Air. Al ben ik bang dat ze de camera's ook niet kunnen bekostigen.quote:
Misschien organiseren ze het gewoon niet. Een ander land kan het dan overnemen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Griekenland zoiets moet organiseren wordt het wel de eerste Open Air. Al ben ik bang dat ze de camera's ook niet kunnen bekostigen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Is dat na al die andere accounts, nu de echte mario of wat?
https://twitter.com/FinallyMarioquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met enkel 3,3k followers en geen verified icoontje geloof ik daar weinig van.
Ik wacht ook wel even op het icoontje. Dacht al 2 keer eerder dat ik die gozer aan het volgen wasquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met enkel 3,3k followers en geen verified icoontje geloof ik daar weinig van.
Ah. Wat heb je toch een hoop debielen op Twitterquote:
Toch. Als er iemand een verified icoontje zou krijgen is hij het wel.quote:
twitter:swp29 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 17:42:19This newcomer on twitter should be a excited one Mario Balotelli himself @finallymario lolloll! Welcome 2 twitter bro reageer retweet
Ik wil ook kijken, maar die stream kost toch geld?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu darts te kijken op een stream van 60 pixel, erg ongemakkelijk.
Er zijn ook mensen die via andere wegen een stream aanbieden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:23 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik wil ook kijken, maar die stream kost toch geld?
Vond je het lekker?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die via andere wegen een stream aanbieden.
Ja ik weet het. DM mequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die via andere wegen een stream aanbieden.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Wat heb je toch een hoop debielen op Twitter.
[..]
Toch. Als er iemand een verified icoontje zou krijgen is hij het wel.
En er is bewijs.twitter:swp29 twitterde op donderdag 16-05-2013 om 17:42:19This newcomer on twitter should be a excited one Mario Balotelli himself @finallymario lolloll! Welcome 2 twitter bro reageer retweet
Wat is jouw visie over Ijsland? Ik ben er nog niet over uit hoor vanavondquote:
Meneer die donderdag afwezig was bij de PL semi finals omdat hij een leven blijkt te hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik wat te kijken gelukkig.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is jouw visie over Ijsland? Ik ben er nog niet over uit hoor vanavond
Roemenie is wel wat voor jou.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is jouw visie over Ijsland? Ik ben er nog niet over uit hoor vanavond
Roemenie is wel wat voor jou.
Ik zat het te kijken, maar niet op FOK!, janksnol die je bent.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meneer die donderdag afwezig was bij de PL semi finals omdat hij een leven blijkt te hebbenga je zaterdag dan oko beter besteden joh
Ik tune vanav wel even in bij de grote namen. Tussen het ESF door dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik wat te kijken gelukkig.
blink 182quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
#nowplaying blink-182 all the small things
gr gr
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat het te kijken, maar niet op FOK!, janksnol die je bent.
IK post de grote namen? Anouk haar nummer is bij voorbaat kansloos. Laat haar maar lekker kauwgom op microphonen plakken terwijl er andere nog moeten oefenenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik tune vanav wel even in bij de grote namen. Tussen het ESF door dan.
Hoe laat is dat ESF trouwens?
Vanaf 9 uur dacht ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik tune vanav wel even in bij de grote namen. Tussen het ESF door dan.
Hoe laat is dat ESF trouwens?
Hosselavond?quote:
Wat een manquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Roemenië lijkt mij een groot talent, Humberto Tan vond hem ook goed.
Corrupte zooi dat ESFquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Roemenië, staan die serieus in de finale?
Kan toch niet dat een man met een ultravrouwenoperastem in de finale staat. Wat vind jij johanquote:
Ik houd het bij Finland of Noorwegen, ik hoop dat hun liedjes ook goed zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat? smaak is persoonlijk, maar je kunt er niet omheen dat hij een uitzonderlijk talent is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Roemenië, staan die serieus in de finale?
Zo'n stem is uitzonderlijk ja, en daarom een talentquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan toch niet dat een man met een ultravrouwenoperastem in de finale staat. Wat vind jij johan
De lyrics van Griekenland raakten mij ook tot in mijn ziel. Dat is in mijn optiek de grootste concurrent van Roemenië. Noorwegen lijkt mij meer een outsider.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een manNu wordt het lastig, gaat mijn stem naar Noorwegen of Roemenie
Jan Jood van Gangelen had afgezegd heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
Verdomme, kan geen livestream vinden van het Groene Haas toernooi.
Wacht maar tot je een telefoontje krijgt dat je moeder is overreden door een vrachtwagen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima. De koffie smaakt heerlijk. Mijn dag kan niet meer stuk.
Er kwam hier een uitslag door van team Raja, helaas een 0-3 nederlaag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
Ik vind dat bij Finland het percentage zingen lager en het percentage zoenen hoger zou moeten zijn om kans te maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd het bij Finland of Noorwegen, ik hoop dat hun liedjes ook goed zijn.
Jammer, vast onterecht.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er kwam hier een uitslag door van team Raja, helaas een 0-3 nederlaag.
En dat team heeft daarna niets meer gewonnen...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er kwam hier een uitslag door van team Raja, helaas een 0-3 nederlaag.
Ik overweeg om het echt te gaan kijken, en dit soort posts vol te houden in het livetopicquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De lyrics van Griekenland raakten mij ook tot in mijn ziel. Dat is in mijn optiek de grootste concurrent van Roemenië. Noorwegen lijkt mij meer een outsider.
Duitsland vind ik ook een kanshebber, omdat het op de winnaar van vorig jaar lijkt en wanneer mensen eenmaal smakeloos zijn blijven ze smakeloos.
Ik wil alleen een stream met Sierd de Vos. KOEKOEK HMFquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
Ik had het over de grote namen bij het darten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
IK post de grote namen? Anouk haar nummer is bij voorbaat kansloos. Laat haar maar lekker kauwgom op microphonen plakken terwijl er andere nog moeten oefenen
Dat krijg je als Happelman de wijkenman je team leeg rooft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit belooft niet veel goeds voor de helden van FC Arizona.
Darten kijkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik had het over de grote namen bij het darten.
Ach, de poedelprijs is ook een prijs.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat team heeft daarna niets meer gewonnen...
[ afbeelding ]
Toch onbegrijpelijk dat Griekenland zo in crisis is als hun zangers pleitten voor een volledig gratis alcohol markt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg om het echt te gaan kijken, en dit soort posts vol te houden in het livetopic![]()
Ik heb toch niks te doen vanavond
Wat een ongezellige sfeer voeg jij toe aan mijn middag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een telefoontje krijgt dat je moeder is overreden door een vrachtwagen.
Dat zou wel heel romantisch zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pak nu de fiets richting Malmo.
Johan Vlemmix heeft wel eens wat geworden maar die is er niet een beter mens van geworden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ach, de poedelprijs is ook een prijs.
Humberto heeft er wel kijk op altijd. Snel naar bwin.com en m'n geld erop zetten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jazz festival in Den Bosch, kom chillenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg om het echt te gaan kijken, en dit soort posts vol te houden in het livetopic![]()
Ik heb toch niks te doen vanavond
Kom we gaan hem slaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongezellige sfeer voeg jij toe aan mijn middag.
Laat mij dan meedoen, achja Feyenoorders.. Geboren verliezers..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat team heeft daarna niets meer gewonnen...
[ afbeelding ]
Ik leer je gewoon wat realismequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ongezellige sfeer voeg jij toe aan mijn middag.
Ook dat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon af en toe een naar mannetje.
Alleen beweerde Humberto zelf beter in staat te zijn van een lage naar hoge stem over te gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Humberto heeft er wel kijk op altijd. Snel naar bwin.com en m'n geld erop zetten.
Enge sekte die mensen op dat supporterstoernooi, wil ik niet bij horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef TwenteFC het volgende:
Stijn had je niet een supporterstournooi vandaag?
Mannen met open enkelbanden en phony kapsels.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enge sekte die mensen op dat supporterstoernooi, wil ik niet bij horen.
Daar zit een gedachte achter. Gratis alcohol zal het toerisme een enorme boost geven. Ik zie mezelf daar al de hele zomer lekker zitten zuipen. En die toeristen brengen natuurlijk veel geld binnen, waardoor de Griekse economie volledig uit het slop raakt. Wat een slim politiek spelletje eigenlijk dat ESF.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch onbegrijpelijk dat Griekenland zo in crisis is als hun zangers pleitten voor een volledig gratis alcohol markt.
De keuze voor het woord 'realisme' is wellicht nog gekker dan Rens zijn keuze voor het woord 'filosofisch'quote:
Of boerenlullen die er niets van kunnen. Zeg maar een Etienne Reijnen tot de macht vijfquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mannen met open enkelbanden en phony kapsels.
Brony bijeenkomst.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schat Humberto's kansen best hoog in, als hij mee zou doen aan het ESF. Hij heeft ook zeker de juiste uitstraling. En misschien heeft hij nog wat vriendjes in de balkan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen beweerde Humberto zelf beter in staat te zijn van een lage naar hoge stem over te gaan.
Je kunt beter even een blokhut gaan bouwen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toeristen brengen geld binnen door het uit te geven aan alcoholquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Daar zit een gedachte achter. Gratis alcohol zal het toerisme een enorme boost geven. Ik zie mezelf daar al de hele zomer lekker zitten zuipen. En die toeristen brengen natuurlijk veel geld binnen, waardoor de Griekse economie volledig uit het slop raakt. Wat een slim politiek spelletje eigenlijk dat ESF.
In welke context zei hij dat?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De keuze voor het woord 'realisme' is wellicht nog gekker dan Rens zijn keuze voor het woord 'filosofisch'
Niet mee eens maar het is gewoon raar om te zeggen dat je middag niet meer stuk kan vanwege een kopje koffie.. Er kan zoveel gebeuren die je middag kunnen verpesten ook na dat lekkere kopje koffie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De keuze voor het woord 'realisme' is wellicht nog gekker dan Rens zijn keuze voor het woord 'filosofisch'
Verdorie zeg. Leuk liedje ookquote:
Die tweede zin van je klopt van geen kanten, in de eerste staan ook wel fouten maar die tweede is echt vreselijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet mee eens maar het is gewoon raar om te zeggen dat je middag niet meer stuk kan vanwege een kopje koffie.. Er kan zoveel gebeuren die je middag kunnen verpesten ook na dat lekkere kopje koffie.
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Die tweede zin van je klopt van geen kanten, in de eerste staan ook wel fouten maar die tweede is echt vreselijk.
En dat vond hij filosofisch of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hij wel een lekkere vriendin wilde om een half jaar mee uit eten te gaan enso
Eten, reiskosten, hotels. Jeweetzelfquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toeristen brengen geld binnen door het uit te geven aan alcohol
Wat dacht jij dan? Dat ze daar heen gaan voor de musea? ha ha ha
is toch heerlijk man
Ik sta bekend om schrale zinnen en spel/typvouten. En in my defence ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Die tweede zin van je klopt van geen kanten, in de eerste staan ook wel fouten maar die tweede is echt vreselijk.
Ja..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
En dat vond hij filosofisch of begrijp ik het verkeerd?
Ja en ik heb een zeer aanwezige kater, geen excuus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik sta bekend om schrale zinnen en spel/typvouten. En in my defence ik ben net wakker
Ik ben even de foto kwijt waarin hij een fraaie jurk draagt maar een kanshebber is het zeker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik schat Humberto's kansen best hoog in, als hij mee zou doen aan het ESF. Hij heeft ook zeker de juiste uitstraling. En misschien heeft hij nog wat vriendjes in de balkan.
De zin is geschreven in koningsliedstijl, Geo is een voorloper.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, dat is voor jou normaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja en ik heb een zeer aanwezige kater, geen excuus.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De zin is geschreven in koningsliedstijl, Geo is een voorloper.
Met je vrienden lekker cruisen op de motor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt beter even een blokhut gaan bouwen.
Dj Shadow - Live! In Tune and on Time @ Brixton Academy Livequote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TEAMJOHANNES wenst TYRON succes bij het boodschappen doen
Weer een geslaagde actie van #TEAMJOHANNESquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TEAMJOHANNES wenst TYRON succes bij het boodschappen doen
Derksen had ook een fraai leren jasje, helaas kwamen er allemaal vliegen op af.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met je vrienden lekker cruisen op de motor.
Met een fraai leren jasje.
Vrij kutquote:
Mooie wielen/velgen maar de motor vind ik niks.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Derksen had ook een fraai leren jasje, helaas kwamen er allemaal vliegen op af.[ afbeelding ]
#TeamGGMM en #TeamJohannes zijn geen concurrenten maar lossen hun meningsverschillen achter de schermen op.quote:
Fijn om te weten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamGGMM en #TeamJohannes zijn geen concurrenten maar lossen hun meningsverschillen achter de schermen op.
Een team bestaande uit GGMM en Tyron, valt zoiets wel te overtreffen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:49 schreef Doublepain het volgende:
#TEAMJOHANNES is superieur aan #TEAMGGMM
#TEAMJOHANNES heeft dit moment geen scouts bij de C1000, dus we kunnen je niet helpenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nog tips voor producten die ik absoluut moet kopen?
Ik ga naar de C1000.
#TEAMGENEE uiteraardquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een team bestaande uit GGMM en Tyron, valt zoiets wel te overtreffen?
Wacht met boodschappen, ga maandag naar de AH, daar valt namelijk te kopen:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nog tips voor producten die ik absoluut moet kopen?
Ik ga naar de C1000.
Ook nog iets van Louis?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wacht met boodschappen, ga maandag naar de AH, daar valt namelijk te kopen:
Sneijders stampotje, Ricardo's Groentewok en Martins Indi's Powerpasta.
In #TeamGGMM zit ook jordi.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een team bestaande uit GGMM en Tyron, valt zoiets wel te overtreffen?
Kut Apple die geen micro sd slot in de iphone bouwtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:53 schreef OverRated het volgende:
Wil ik even NOVA3 downloaden op m'n iPhone, maar heb ik weer eens te weinig geheugen. Ik wil echt niet 100 euro meer betalen voor 32GB
Wij minachten niemand.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:56 schreef Doublepain het volgende:
Overigens gaan er geruchten rond dat #TEAMJOHANNES Stylo wil halen.
Het enige wat ik als vertegenwoordiger van #TEAMJOHANNES erover kan zeggen is dat er altijd ruimte voor verbetering is.
#TeamGGMM en #TeamKapi lijken te strijden om de handtekening van Stijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:56 schreef Doublepain het volgende:
Overigens gaan er geruchten rond dat #TEAMJOHANNES Stylo wil halen.
Het enige wat ik als vertegenwoordiger van #TEAMJOHANNES erover kan zeggen is dat er altijd ruimte voor verbetering is.
Jezus hebben ze nu ook al internet in tbs klinieken ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sta op en denk na want ik zit onschuldig
nog een paar maanden te gaan, ik word ongeduldig
Ik kan bevestigen dat deze geruchten niet waar zijn. Ik steun #TeamDenmark en #TeamLittlerabbit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
#TeamGGMM en #TeamKapi lijken te strijden om de handtekening van Stijn.
Al zijn dit enkel geruchten.
Ik ook niet. Wat zeg je ervan? hengelen we gelijk Renske binnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben nog nooit gevraagd voor een team..
Dat gaat tegen de regels in van de FIFAFOK, hij is nog geen 16 en mag geen contract tekenen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
#TeamGGMM en #TeamKapi lijken te strijden om de handtekening van Stijn.
Al zijn dit enkel geruchten.
#TeamLittlerabbit en #TeamJohannes hebben een samenwerkingsverband.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat deze geruchten niet waar zijn. Ik steun #TeamDenmark en #TeamLittlerabbit.
Ik deel je adoratie voor Rens niet (meer).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat zeg je ervan? hengelen we gelijk Renske binnen.
FOK!MAFFIAquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gaat tegen de regels in van de FIFAFOK, hij is nog geen 16 en mag geen contract tekenen.
Klopt, we kunnen 422 een jaar huren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamLittlerabbit en #TeamJohannes hebben een samenwerkingsverband.
Dat lijkt me dan beklonken. Welkom Stijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, we kunnen 422 een jaar huren.
Ik ben een clubman.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamLittlerabbit en #TeamJohannes hebben een samenwerkingsverband.
Meh, Guru is een beetje een butje welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
I'm like impossible to stop
I'm like that nigga in the ring with you, impossible to drop
I'm like two magazines fully loaded to your one
Plus I aint gonna quit spittin, nigga til your done
Plus, more than ever I got my whole shit together
More than a decade of hits, that'll live forever
Catchin rep off my name, your bound to fry
Know how many niggers that I know, thats down to die
We never fail and we aint never been frail
You niggas talk crime, but your scared of jail
Dan eerst maar samen doen dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik deel je adoratie voor Rens niet (meer).
In welke team zit jij?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit stil maar de tijd rent, zo had ik het niet geplanned. Maar ik kan er niets aan doen.
Ja echt hee. Hoewel MicroSD ook niet ideaal is qua apps installeren en zo. Ze moeten gewoon eens minder geld ervoor vragen. Voor 10 euro haal je een USB stick met 16Gb, Apple vraagt 100quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut Apple die geen micro sd slot in de iphone bouwt
Ik zie niet in wat er leuk is aan zo'n team.. voegt niks toe dus ik pass.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan eerst maar samen doen dan?
Jij kent genoeg Nacht bakker chicks komt wel goed.
Dat lijkt mij een goed uitgangspunt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik steun alleen Johannes in bittere tijden van oorlog.
Hebben jullie een specifiek land als steunpunt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed uitgangspunt.
Roemenië all the wayquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben jullie een specifiek land als steunpunt?
Nee, hij is transfervrij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef Tyron het volgende:
Insomnia staat dus blijkbaar op de transfermarkt, niemand lijkt nog interesse te hebben.
Ben de Royston Drenthe van FOK!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef Tyron het volgende:
Insomnia staat dus blijkbaar op de transfermarkt, niemand lijkt nog interesse te hebben.
Wat een teleurstelling al begrijp ik het eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er leuk is aan zo'n team.. voegt niks toe dus ik pass.
Insomnia steunde #TeamJohannes bij haar succesvolle aktie #freestyloquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:02 schreef Tyron het volgende:
Op amateurbasis.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Insomnia steunde #TeamJohannes bij haar succesvolle aktie #freestylo
Heb jij nog ideeën voor aankopen die we moeten doen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
Johannes en ik hebben geen oorlog meer. We hebben besloten Robert Maaskant de schuld te geven van alles.
Prima.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was een succesvolle actie, we willen je proeftijd van 2 weken graag verlengen naar 4.
Alles netjes achter de schermen uitgepraatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:03 schreef GGMM het volgende:
Johannes en ik hebben geen oorlog meer. We hebben besloten Robert Maaskant de schuld te geven van alles.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat deze geruchten niet waar zijn. Ik steun #TeamDenmark en #TeamLittlerabbit.
Binnenkort piept hij wel anders...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles netjes achter de schermen uitgepraatWij hadden beiden na het zien van Robert Maaskant wat agressie in ons lichaam zitten en ipv dat op de schuldige (Robert) te uiten botvierden wij onze woede op elkaar. Een vergissing, maar Robert Maaskant lachte in zijn vuistje.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mijn excuses voor het uitblijven van de nieuwsbrief van deze maand. Ik heb het erg druk gehad, en moest even mijn prioriteiten bijstellen, maar nogmaals bedankt voor je steun.
Regulate?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
one of them dames was sexy as hell I said "ooo I like your size."
she said "my car's broke down and you seem real nice, would ya let me ride?"
I got a car full of girls and it's going real swell, the next stop is the Eastside Motel
quote:Een deel van de Haagse Schilderswijk ontwikkelt zich tot een enclave van orthodoxe moslims. Zo spreken bewoners elkaar op straat aan op gedrag dat niet past bij strenggelovigen. Dat constateert dagblad Trouw op basis van eigen onderzoek in de buurt.
Het gebied staat bekend als het puntje van de Vergeten Driehoek. Het duurde lang voor daar stadsvernieuwing werd gepleegd. Er wonen naar schatting 5000 mensen en er staan drie moskeeën, die als salafistisch bekend staan.
Toorn van Allah
De krant stelt dat niet-moslims en gematigde moslims worden lastiggevallen door mensen die strenggelovig zijn. Ze worden aangesproken als ze op straat roken, als ze alcohol drinken en als ze opzichtige kleding dragen. Ook zouden bewoners tegen politiemensen hebben gezegd dat ze hun problemen zelf wel kunnen oplossen.
In de Driehoek is de criminaliteit de afgelopen tijd gedaald, zo schrijft Trouw. Dat is te danken aan de aanpak van jeugdbendes door de politie, maar volgens buurtbewoners speelt ook "de vrees voor de toorn van Allah" mee. Orthodoxe moslims zouden veel invloed hebben op straatjongens.
Biblebelt
Een gesluierde vrouw vergelijkt de buurt met Staphorst, waar orthodoxe protestanten wonen. Daar gelden volgens haar andere regels op zondag, omdat de meerderheid van de bevolking dat wil. "Vrouwen in de diepste kern van de Biblebelt dragen toch ook lange rokken?" Zij stelt dat Nederland minder coulant is als "een andere of vreemde groep de meerderheid" vormt.
De gemeente Den Haag kon op korte termijn geen reactie geven op het onderzoek van Trouw, omdat het een complex onderwerp is.
In welke team zit jij?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
one of them dames was sexy as hell I said "ooo I like your size."
she said "my car's broke down and you seem real nice, would ya let me ride?"
I got a car full of girls and it's going real swell, the next stop is the Eastside Motel
#TeamJohannes en #TeamLittlerabbit bevelen Dear Reader Wizard People aan, maar zolang dit geweigerd wordt door #TeamJR-Style zal dat een eenmanspartij blijven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mijn excuses voor het uitblijven van de nieuwsbrief van deze maand. Ik heb het erg druk gehad, en moest even mijn prioriteiten bijstellen, maar nogmaals bedankt voor je steun.
Wie?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Doublepain het volgende:
422 kan je me even steunen op de FP?
Die homo praat alleen maar slecht over voetbal
Welke homo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:07 schreef Doublepain het volgende:
422 kan je me even steunen op de FP?
Die homo praat alleen maar slecht over voetbal
Staphorst?quote:
Ik ben nog teamloos.quote:
Staphorst, Urk etc. moeten we ook niet willen, maar dit gaat natuurlijk nog een stap verder...quote:
Nah. Vrijwel hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
maar dit gaat natuurlijk nog een stap verder...
Ik bedoel daarmee eigenlijk #teamJohannesquote:
Er gaan geruchten dat #TeamJohannes je wilt aantrekken, ik zal niet te snel tekenen aangezien zij de laatste tijd iedereen aantrekken.quote:
Iedereen downvoten, dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Enkeltje Siberië lijkt me ook wel goed voor zulke mensen
*krijgtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij krijg 21k dollar en rent als eerste naar zijn vader. Wat een sukkel. Ik snap geen flikker van wat ik kijk, maar ik ga ook gamen.
wtf dat zie ik nu pas, 4 mensen waren het niet met mijn post eensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen downvoten, dat zal hem leren!
het eerst wat ik zou doen is fles henny bestellenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij krijg 21k dollar en rent als eerste naar zijn vader. Wat een sukkel. Ik snap geen flikker van wat ik kijk, maar ik ga ook gamen.
Wij trekken alleen mensen aan die zich in het verleden al bewezen hebben. AFCNiels heeft uitgeblonken in posts over Aad300 en ElSierd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat #TeamJohannes je wilt aantrekken, ik zal niet te snel tekenen aangezien zij de laatste tijd iedereen aantrekken.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het eerst wat ik zou doen is fles henny bestellen
Ook ik heb de frontpage even naar een hoger niveau getild.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:09 schreef Doublepain het volgende:
Maar grapje Tyron, kijk hier:
'Minder gemeentesteun voor profclubs'
Nee, onze stelregel nummer 1 isquote:
Die zitten niet voor niets aan de binnenkant van hun lippen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
#TeamLittlerabbit walgt van de rare tattoo's van Depay en Lens aan de binnenkant van hun lip.
De 3 gebodenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, onze stelregel nummer 1 is
"Wij minachten niemand."
Nummer twee is
"Wij zijn de beste van Hilversum!"
En 3:
"Wat een eng gezelschap, daar wil je toch niet bijhoren?"
quote:
Later man.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Flesje Bowmore 46 halen ofzo als je echt euro's hebt
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze had ik gister gekregen, prima te drinken. Wel een blend.
Met Hansie als Jezus, Derksen als God, en Boskamp als de Walvis.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 3 geboden uit het Evangelie naar Johannes.
De dagen dat ik mij aan zoiets kan storen zijn wel voorbij. Het is zijn lichaam, zijn geld en hun beslissing. Dat het een stel overbetaalde mongooltjes zijn was ik ook voor deze tattoo al achter.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
#TeamLittlerabbit walgt van de rare tattoo's van Depay en Lens aan de binnenkant van hun lip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |