quote:Echtgenoot Barbie aangehouden
EN HAAG -
De man van de Haagse realityster Barbie, de 32-jarige Michael, is vanavond in zijn woning gearresteerd op verdenking van een poging tot het aanschaffen van een vuurwapen en handel in verdovende middelen.Dat stellen getuigen die zagen hoe de echtgenoot van de Oh Oh Cherso-ster door een politiemacht werd meegenomen. De politie bevestigt dat er een 32-jarige man is aangehouden op verdenking van de feiten, maar kan niets vertellen over de identiteit.
Daarnaast werd er vanavond een grootscheepse controle gehouden in het café van Barbie en Michael in de Scheveningse Keizerstraat. Hier werden drie mannen en een vrouw gearresteerd. De vrouw voor het beledigen van de agenten en de mannen voor drugsbezit. Op het ogenblik wordt het café doorzocht.
Bron: Telegraaf
Ze zeiden dat ze op Khaleesi leek. Dat vind ik nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga voor Finland
[ afbeelding ]
of misschien Noorwegen
[ afbeelding ]
Ik ken haar alleen van deze foto.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze op Khaleesi leek. Dat vind ik niet
Ok, bij nader inzien toch wel een beetje.
Welke van de twee? Want ik zie het in geen van beide buiten de haarkleur om. En ook ik moet mijn mening onderbouwen met enkel deze twee foto's overigens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze op Khaleesi leek. Dat vind ik niet
Ok, bij nader inzien toch wel een beetje.
Nee ik ben eruit. Dat wordt een Noorse kabeltrui aandoen vanavond. Of een bandshirtje van een Noorse band... keuzes, keuzes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, wie support jij vanavond? Ik vind Anouk een gemaakt persoon. Halina van reijn 2.0, maar dan op een onrespectvol wijze. Ik overweeg Noorwegen
Ja man, mijn haar zit nu echt geweldigquote:
Dat er zo maar een flinke plens regen mag vallen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja man, mijn haar zit nu echt geweldig
Normaal fix ik het nog eens voor het uitgaan, maar ik denk dat ik het nu laat zitten.
Hier heb je wat suggestiesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke van de twee? Want ik zie het in geen van beide buiten de haarkleur om. En ook ik moet mijn mening onderbouwen met enkel deze twee foto's overigens.
[..]
Nee ik ben eruit. Dat wordt een Noorse kabeltrui aandoen vanavond. Of een bandshirtje van een Noorse band... keuzes, keuzes.
Nee, maar ik gebruik haarlak van syoss (inb4 GAY) maar dat spul is echt gigantisch sterk waardoor wind geen probleem is, regen daar in tegen wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat er zo maar een flinke plens regen mag vallen.
(of heb je scheermeskaal?)
Ok. Ik gebruik out of bed van L'oreal, 2 potjes koop ik per jaar als ze in de aanbieding zijn, prima spul.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik haarlak van syoss (inb4 GAY) maar dat spul is echt gigantisch sterk waardoor wind geen probleem is, regen daar in tegen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |