Ik heb gekeken, er staat alleen eens of oneens tussen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het kan vriezen of dooien heeft een bekende weerman 's gezegd.
Huis omhoog krikken en eronder rijden?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Hoe krijg je in vredesnaam die autotjes onder een huis?
Ik laat me niet voor het karretje spannen door een of andere popie-jopie user.quote:
Hoe krik je een huis omhoog?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Huis omhoog krikken en eronder rijden?
Als iets een feit is moet ik het eens zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
Koude lente of niet, de opwarming van de aarde is een feit
Eens
Oneens
Nou. Kom maar op sceptici.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb minder energie door de koude, donkere lente
Eens
Oneens
Mijn aura lijdt hieronder inderdaad ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb minder energie door de koude, donkere lente
Eens
Oneens
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]dat is iets voor groene thee mensen, die nog acteren als ze dat drinken
Klopt, ik heb dan ook eens gestemd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]dat is iets voor groene thee mensen, die nog acteren als ze dat drinken
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
Ah, nu komt de islamitische aap uit de mouw.
Ze zijn te klein.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat die kopjes thee daar staan he?
Ik moet toegeven dat dat offtopic gaan soms toch wel fijn is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig konden we nog offtopic gaan door de stellingen.
En Bertje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic lijdt ook onder de saaie uitzendingen, iedereen slaat uit verveling lauter wartaal uit. Behalve ik.
Geef je seintje voor de afterparty?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat klinkt te heftig?Dit is fucking heftig.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geef je seintje voor de afterparty?
Je blanke kinderen überhaupt naar zo'n school sturen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Alle marokkanen op 1 school. Alle witten evacueren.
Ja daarom. Gister een uur voor Jan *** uitgezeten..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik doen
Als er een afterparty komt. Was er gister namelijk niet.
Wie zegt dat het slachtoffer blank was?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je blanke kinderen überhaupt naar zo'n school sturen.
Jan Bos?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja daarom. Gister een uur voor Jan *** uitgezeten..
Ja en toen riep de ene 'Basta!' en toen was het over.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef Travel. het volgende:
Dat plaatje op de achtergrond van twee blanken
Ik niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat het slachtoffer blank was?
Plus die kutkoters horen zich gewoon te gedragen en die ouders sporen gewoon niet.
Het is toch ongelofelijk!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bijna goed... bijnaquote:
Hoezo kan dat niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kan iets nou 'veel jurisprudentie' hebben
Je mag best lul zeggen hier hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met die kleine teringapen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat het slachtoffer blank was?
quote:
Ik ga proberen ook in het systeem te komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
Tweets die stellingen worden. Het moet niet gekker worden.
Weet je ook hoe Renske van achteren heet?quote:
ik vond het anders best leuk om dit topic onder te kotsenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Ben ik hier voor opgebleven.
Al was het verhaal van deze rector wel heftig
AFTERPARTY!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je ook hoe Renske van achteren heet?
Heb geen twitter maar eensquote:
Hadden ze bij ons ook altijd, gewoon potentiële havisten en atheneumleerlingen een niveau lager zetten.quote:
Topic was de reden dat ik bleef hangen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ik vond het anders best leuk om dit topic onder te kotsen
Die heet Renske van Achteren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je ook hoe Renske van achteren heet?
f5quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Er komt opeens een stem uit mijn laptop. Tijd om te gaan slapen denk ik.
Nee man, dit is waar het om gaat!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Tweede schermquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Oh tja dat kan ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hadden ze bij ons ook altijd, gewoon potentiële havisten en atheneumleerlingen een niveau lager zetten.
Duhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee man, dit is waar het om gaat!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijs heeft niet genoeg gebeden voor van Bommel![]()
quote:
Die gasten moet niks, want de meeste komen vrijwilligquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:56 schreef marcodej het volgende:
Moeten die gasten ook blijven hangen voor Renske?
Ze willen ook wel eens samenwerken met een toppresentator.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:56 schreef marcodej het volgende:
Moeten die gasten ook blijven hangen voor Renske?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze willen ook wel eens samenwerken met een toppresentator.
Ik ook niet. Jij wel?quote:
Ik zou wel eens met die Tan willen werken. Dan hoeven al die stukjes ook niet 10 keer over.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze willen ook wel eens samenwerken met een toppresentator.
Je bent wel even bruin als Tan. Hoogtezon gekocht?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou wel eens met die Tan willen werken. Dan hoeven al die stukjes ook niet 10 keer over.
Dat is deel van de officiële weermannen opleiding.quote:
Piet zou het eens moeten proberen zonder drank op te hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is deel van de officiële weermannen opleiding.
Alleen is Piet Paulusma vroegtijdig van school gestuurd.
Ik mis hem ook ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat Rickazio snel terug komt. Ik vind er niks aan zonder vijand.
Oproep: wil de nieuwe rickazio zich vanaf morgen in dit topic melden?quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik mis hem ook ja.Hij had altijd wel kwalitatieve posts waar je verder op kon bouwen. Zonder hem is het saai.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de EO een topshow wil moeten ze een of ander geil wijf naast Hans zetten, dan raakt hij over zijn toeren.
Veel te oud voor Hansies smaak. Alhoewel ze 10 jaar jonger is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We moeten hopen op een goede laatste gast ben ik bang...
Dat zou Renske niet overleven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Wordt dan tijd om van Gaal een keer uit te nodigen lijkt me.
Hahahaha, Andries over Jorgen Raymann.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef Wopper1 het volgende:
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)twittervragen-23-08/
Andries is gewoon eng tijdens het beantwoorden van de twittervragen.
Hans gaat Knevel ontmaskeren voor de opgevoerde lullenbijter die hij werkelijk is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Zou Hans ook gaan schreeuwen als Knevel hem onderbreekt?
Ik vraag me af of het gepast is om hem te vragen wat hij morgen gaat doen, wie weet is het dan weer dolleduikavond in huize Kraaij..quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans gaat Knevel ontmaskeren voor de opgevoerde lullenbijter die hij werkelijk is.
Volgens mij is Tijs van den Brink ook discreet ondeugend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het gepast is om hem te vragen wat hij morgen gaat doen, wie weet is het dan weer dolleduikavond in huize Kraaij..
Hoi Robertoquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wel hoor!![]()
![]()
Voorspelling: Hansie gaat weinig spreektijd krijgen van Knevel & Van den Brink en gaat hem PAARDENLUL noemen![]()
![]()
Een Hansie zonder overacting is geen Hansie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Zou Hans ook gaan schreeuwen als Knevel hem onderbreekt?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het gepast is om hem te vragen wat hij morgen gaat doen, wie weet is het dan weer dolleduikavond in huize Kraaij..
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
Misschien gaat Hansie zelfs met zijn jasje gooien
En dan veegt ie het af aan het gordijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Uiteraard. Al zal Hansie wel op het laatst komen natuurlijk.
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Heeeeeerlijk zonnetje vandaag, niks mis meequote:
Pers-vers mannetje ben jij ook he...quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dan veegt ie het af aan het gordijn.
Daarom inderdaad. Vanmiddag lekker in de zon gezeten toen ik uit mijn werk kwam.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Heeeeeerlijk zonnetje vandaag, niks mis mee
#Teamjohannesquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans gaat zeggen dat hij morgen moet werken namelijk Jong Oranje op 20.30 op SBS6.
Ik denk zelfs dat hij dit meerdere keren gaat benadrukken.
Hans staat nog in een kut dorp door de sneeuw. Godverdomme.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans gaat zeggen dat hij morgen moet werken namelijk Jong Oranje op 20.30 op SBS6.
Ik denk zelfs dat hij dit meerdere keren gaat benadrukken.
Kutweer. Paniek!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hans staat nog in een kut dorp door de sneeuw. Godverdomme.
Rustig Hans waarom die overacting?
Lekker hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom inderdaad. Vanmiddag lekker in de zon gezeten toen ik uit mijn werk kwam.
Zie je ook mijn tweet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Hansie al op 50%!
Zit al een aardig kleurtje op inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker hoorZie nu een gebruinde Karina voor me
gestemd!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Hansie al op 50%!
Hij gaat schaken. Hatsikidee met de loper op de koningin, hoppa!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef Wopper1 het volgende:
Andries: Hans, wat ga je doen?
Hans: Sophietje, ik kom gelijk naar huis!! Ga maar vast liggen!
Heeft fantasiekarina topless gebruind? Die witte vlakken vind ik zo lelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker hoorZie nu een gebruinde Karina voor me
Bovendien is Hans nog niet veroordeeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef Wopper1 het volgende:
Veroordeelde pedofiel moet normaal kunnen terugkeren in de samenleving
ONEENS
Die heeft een hoogtezon in haar huis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Heeft fantasiekarina topless gebruind? Die witte vlakken vind ik zo lelijk.
Zit die niet bij Steve Earle in de Oosterpoort vanavond?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaat over het jeugd-Ek in Israel...... ze hebben JD maar niet meer genomen kennelijk....
fantasiekarina is goddelijk... en in het echt waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Heeft fantasiekarina topless gebruind? Die witte vlakken vind ik zo lelijk.
Nee... maar K&P hebben door dat mensen van VI uitnodigen, gegarandeerd tot kijkcijfersucces leidt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Travel. het volgende:
Waarom is Hans er eigenlijk? Weer een boek?
Wat een bazen zijn het ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee... maar K&P hebben door dat mensen van VI uitnodigen, gegarandeerd tot kijkcijfersucces leidt.
Wou jij beweren dat Hansie 2e keus is??quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Zit die niet bij Steve Earle in de Oosterpoort vanavond?
Maar Hans kent zijn rol in het programma toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat Hansie 2e keus is??![]()
Geen Renske vanavond verdomme.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Ik vind KVDB zeker met het tweede scherm (hoe onzinnig de vragen ook mogen zijn, haha) interessanter dan P&W.. Die kakten de laatste tijd toch behoorlijk in.
Percies... en ondertussen doen alsof je het afkeurt wat ze zeggen,,zoals bij JD.... schijnheilige gristenen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee... maar K&P hebben door dat mensen van VI uitnodigen, gegarandeerd tot kijkcijfersucces leidt.
Nu niet gast...... Hans gaat zijn moment pakken!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Hans kent zijn rol in het programma toch?
Als alle gasten zijn uitgesproken en ze hebben tijd over, dan is hij aan de beurt.
Bazinquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja ik dacht laat ik ook eens meedoen
Dat is best jammer ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Het mooie is dat in dit soort shows Hansie tenminste normaal doet over het algemeen.
BRIL-JANT!!!!quote:jvermeer 1s
#kvdb we love you Hansie we do! #VIHooligans #TeamJohannes
Bedoel je mij? Want ik ben hier altijd.quote:
Nee. Want hij is soms best irritant terwijl er wel zinnige dingen uitkomen.quote:
Was echt een TOPSHOW die je toen hebt gemist!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Want ik ben hier altijd.
Behalve toen vrijdag Derksen er was.
What is wrong with this picture.
Niet strietwais.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hans spreekt geen straat-Engels.
Ghehe... is een keer wat anders dan gristenpedoseksueel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Zwembadpedoseksueel. Drie keer woordwaarde.
Wat de regel bij Heerenveen is vind ik niet zo rullevant.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Matje in de nek alert, achter Hans. Bij SC Heereveen moet je haar kort zijn.
Vrijwilliger zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik zat even niet op te letten, wat moet je doen voor die prijs?
Die zat in bubbelbaden met Herman Brood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |