Volgens mij is Tijs van den Brink ook discreet ondeugend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het gepast is om hem te vragen wat hij morgen gaat doen, wie weet is het dan weer dolleduikavond in huize Kraaij..
Hoi Robertoquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wel hoor!![]()
![]()
Voorspelling: Hansie gaat weinig spreektijd krijgen van Knevel & Van den Brink en gaat hem PAARDENLUL noemen![]()
![]()
Een Hansie zonder overacting is geen Hansie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Zou Hans ook gaan schreeuwen als Knevel hem onderbreekt?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het gepast is om hem te vragen wat hij morgen gaat doen, wie weet is het dan weer dolleduikavond in huize Kraaij..
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
Misschien gaat Hansie zelfs met zijn jasje gooien
En dan veegt ie het af aan het gordijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Uiteraard. Al zal Hansie wel op het laatst komen natuurlijk.
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Heeeeeerlijk zonnetje vandaag, niks mis meequote:
Pers-vers mannetje ben jij ook he...quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dan veegt ie het af aan het gordijn.
Daarom inderdaad. Vanmiddag lekker in de zon gezeten toen ik uit mijn werk kwam.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Heeeeeerlijk zonnetje vandaag, niks mis mee
#Teamjohannesquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans gaat zeggen dat hij morgen moet werken namelijk Jong Oranje op 20.30 op SBS6.
Ik denk zelfs dat hij dit meerdere keren gaat benadrukken.
Hans staat nog in een kut dorp door de sneeuw. Godverdomme.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans gaat zeggen dat hij morgen moet werken namelijk Jong Oranje op 20.30 op SBS6.
Ik denk zelfs dat hij dit meerdere keren gaat benadrukken.
Kutweer. Paniek!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hans staat nog in een kut dorp door de sneeuw. Godverdomme.
Rustig Hans waarom die overacting?
Lekker hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom inderdaad. Vanmiddag lekker in de zon gezeten toen ik uit mijn werk kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |