Ze zijn te klein.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat die kopjes thee daar staan he?
Ik moet toegeven dat dat offtopic gaan soms toch wel fijn is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig konden we nog offtopic gaan door de stellingen.
En Bertje.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic lijdt ook onder de saaie uitzendingen, iedereen slaat uit verveling lauter wartaal uit. Behalve ik.
Geef je seintje voor de afterparty?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat klinkt te heftig?Dit is fucking heftig.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geef je seintje voor de afterparty?
Je blanke kinderen überhaupt naar zo'n school sturen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Alle marokkanen op 1 school. Alle witten evacueren.
Ja daarom. Gister een uur voor Jan *** uitgezeten..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik doen
Als er een afterparty komt. Was er gister namelijk niet.
Wie zegt dat het slachtoffer blank was?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je blanke kinderen überhaupt naar zo'n school sturen.
Jan Bos?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja daarom. Gister een uur voor Jan *** uitgezeten..
Ja en toen riep de ene 'Basta!' en toen was het over.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef Travel. het volgende:
Dat plaatje op de achtergrond van twee blanken
Ik niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat het slachtoffer blank was?
Plus die kutkoters horen zich gewoon te gedragen en die ouders sporen gewoon niet.
Het is toch ongelofelijk!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bijna goed... bijnaquote:
Hoezo kan dat niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kan iets nou 'veel jurisprudentie' hebben
Je mag best lul zeggen hier hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met die kleine teringapen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat het slachtoffer blank was?
quote:
Ik ga proberen ook in het systeem te komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
Tweets die stellingen worden. Het moet niet gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |