Zie je ook mijn tweet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Hansie al op 50%!
Zit al een aardig kleurtje op inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker hoorZie nu een gebruinde Karina voor me
gestemd!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Hansie al op 50%!
Hij gaat schaken. Hatsikidee met de loper op de koningin, hoppa!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef Wopper1 het volgende:
Andries: Hans, wat ga je doen?
Hans: Sophietje, ik kom gelijk naar huis!! Ga maar vast liggen!
Heeft fantasiekarina topless gebruind? Die witte vlakken vind ik zo lelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker hoorZie nu een gebruinde Karina voor me
Bovendien is Hans nog niet veroordeeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:03 schreef Wopper1 het volgende:
Veroordeelde pedofiel moet normaal kunnen terugkeren in de samenleving
ONEENS
Die heeft een hoogtezon in haar huis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Heeft fantasiekarina topless gebruind? Die witte vlakken vind ik zo lelijk.
Zit die niet bij Steve Earle in de Oosterpoort vanavond?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaat over het jeugd-Ek in Israel...... ze hebben JD maar niet meer genomen kennelijk....
fantasiekarina is goddelijk... en in het echt waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Heeft fantasiekarina topless gebruind? Die witte vlakken vind ik zo lelijk.
Nee... maar K&P hebben door dat mensen van VI uitnodigen, gegarandeerd tot kijkcijfersucces leidt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef Travel. het volgende:
Waarom is Hans er eigenlijk? Weer een boek?
Wat een bazen zijn het ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee... maar K&P hebben door dat mensen van VI uitnodigen, gegarandeerd tot kijkcijfersucces leidt.
Wou jij beweren dat Hansie 2e keus is??quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Zit die niet bij Steve Earle in de Oosterpoort vanavond?
Maar Hans kent zijn rol in het programma toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat Hansie 2e keus is??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |