quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:21 schreef Terminator2000bc het volgende:
Deze jongens zouden wel raad weten met radicale moslimratten:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:12 schreef IPA35 het volgende:
Haten op Servië![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Amper genocide'.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:29 schreef IPA35 het volgende:
Er vond daar amper genocide plaats, NAVO sprookjes moet je nooit letterlijk nemen.
Systematische demonisatie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
'Amper genocide'.
Oh gelukkig maar. Beetje genocide kan natuurlijk gewoon wel? Vreemd figuur ben je ook.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:29 schreef IPA35 het volgende:
Er vond daar amper genocide plaats, NAVO sprookjes moet je nooit letterlijk nemen.
Allereerst een toepasselijk slotjequote:Op maandag 24 juni 2013 13:17 schreef Disana het volgende:
Er worden in dit topic dingen geschreven die beter niet kunnen blijven staan.
Donequote:
Spreek je collega hier op aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Palestijns he, door en door verrot.
Spreek je collega hier op aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Palestijns he, door en door verrot.
Oh bah, wat een nare vent daar in POL, als ik jou was zou ik de mods dáár op de hoogte stellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:22 schreef De_Guidance het volgende:
Nadat Zigeuners voor rovers werden uitgemaakt, noemt dezelfde mod de huid van Palestijnen nu "door en door verrot"
[..]
Spreek je collega hier op aan.
Hier ook weer iets schokkends.
POL / [POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
Goedzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Na een gedwongen vakantie van een week mag ik hier weer komen. Zal mijn leven beteren.
Tip: dit soort zaken via DM bij Yvonne aan de kaak stellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:22 schreef De_Guidance het volgende:
Nadat Zigeuners voor rovers werden uitgemaakt, noemt dezelfde mod de huid van Palestijnen nu "door en door verrot"
[..]
Spreek je collega hier op aan.
Hier ook weer iets schokkends.
POL / [POL-Feedback] Lees eerst openingspost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |