Tsonga wil het echt wel afmaken nu. Misschien dat het er automatisch insluipt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker zegt dat Tsonga nu vrijuit kan gaan spelen door zijn marge. Lijkt me niet.
Waarom niet, conditioneel?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:51 schreef Niox het volgende:
Zelfs als verstokte fan geloof ik niet dat Federer het zal redden in een eventuele 5e set.
Exactly.quote:
Waarom zou dat?Ik kan me niet herinneren dat ik Federer ooit een wedstrijd heb zien verliezen op conditie. 32 jaar zijn betekent niet geen conditie meer hebben...quote:
Precies. Remember Fed-Del Potro op de OS..!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou dat?Ik kan me niet herinneren dat ik Federer ooit een wedstrijd heb zien verliezen op conditie. 32 jaar zijn betekent niet geen conditie meer hebben...
In de halve finale van de Aus Open had conditie er wel iets mee te maken imho.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou dat?Ik kan me niet herinneren dat ik Federer ooit een wedstrijd heb zien verliezen op conditie. 32 jaar zijn betekent niet geen conditie meer hebben...
Kan maar het is toch niet zo dat hij vaak wedstrijden verliest op conditie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:55 schreef Niox het volgende:
[..]
In de halve finale van de Aus Open had conditie er wel iets mee te maken imho.
Eens. Maar ik denk dat het in een 5e set wel gaat meespelen, en dat is dan een voordeel voor Tsonga imho. Al gaat de wedstrijd tot nu toe vrij snel, dat scheelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan maar het is toch niet zo dat hij vaak wedstrijden verliest op conditie.
Ja, geweldig.quote:
Denk je echt dat die vier jaar leeftijdsverschil uitmaakt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:58 schreef Niox het volgende:
[..]
Eens. Maar ik denk dat het in een 5e set wel gaat meespelen, en dat is dan een voordeel voor Tsonga imho. Al gaat de wedstrijd tot nu toe vrij snel, dat scheelt natuurlijk.
quote:
Zolang je het onderhoudt niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Conditie is niet één van de dingen die met leeftijd afneemt.
Echt er zit helemaal niets in die vent. Enige wat dat duracellkonijn goed kan is alle balen halen. Er zit echt werkelijk waar niets in zijn spel dat de moeite waard is om naar te kijken.quote:
Zeldzame slechte post van je. Had zo door die MTF idioot Mark Lenders geschreven kunnen worden. Je typering van Ferrer mist ook compleet de plank.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt er zit helemaal niets in die vent. Enige wat dat duracellkonijn goed kan is alle balen halen. Er zit echt werkelijk waar niets in zijn spel dat de moeite waard is om naar te kijken.
Buiten dat die conditie het resultaat is van zijn connectie met Del Moral, is die vent sowieso een verschrikking
quote:
Ben jij dan geboeid als je naar Ferrer kijkt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zeldzame slechte post van je. Had zo door die MTF idioot Mark Lenders geschreven kunnen worden. Je typering van Ferrer mist ook compleet de plank.
Vervolgens speelt Tsonga tegen Ferrer als een natte krant en denken we allemaal: Fransenquote:
Ferrer is wel gewoon beter dan Berdych, Del Potro en Tsonga en het is ook knap wat hij doet, maar het is wel merkwaardig dat Nadal met doping linken heel vaak gebeurt en als dat dan met Ferrer gebeurt dat eerder raar is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zeldzame slechte post van je. Had zo door die MTF idioot Mark Lenders geschreven kunnen worden. Je typering van Ferrer mist ook compleet de plank.
Onzin, hij speelt zijn tegenstanders stuk met agressief spel, niet door alles terug te brengen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt er zit helemaal niets in die vent. Enige wat dat duracellkonijn goed kan is alle balen halen. Er zit echt werkelijk waar niets in zijn spel dat de moeite waard is om naar te kijken.
Buiten dat die conditie het resultaat is van zijn connectie met Del Moral, is die vent sowieso een verschrikking
Dat weten we niet, dat is morgen pasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:18 schreef HulkHeld het volgende:
Krijgen we nou Nadal en Djokovic in de halve finale?
Ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:18 schreef HulkHeld het volgende:
Als ze hun wedstrijd morgen winnen wel ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:18 schreef HulkHeld het volgende:
Leuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:20 schreef DeLuna het volgende:
Mijn moeder geloofde niet dat hij dit zou verliezen in 3 sets.
Ferrer ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsonga heeft nog steeds geen set verloren dit toernooi.
Waarom? Ik denk dat Tsonga zowel tegen Djokovic als tegen Nadal een redelijke kans heeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:20 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus, dan wordt de finale een wedstrijd waarvoor je niet eens hoeft te gaan zitten
Wat maakt Ferrer dan zo representatief voor iedere tennisser? Daarnaast is er nog wel een groot verschil en dat is dat Ferrer en Errani bewezen klant waren van Del Moral, Dat kan niet van veel andere spelers gezegd worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Onzin, hij speelt zijn tegenstanders stuk met agressief spel, niet door alles terug te brengen.
Daarnaast is het onzin om een enkele speler uit te lichten wat betreft dopinggebruik, want als Ferrer gebruikt gebruikt iedereen.
Nee, gewoon niet.. Winnaar Djoko - Nadal wint RG.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat Tsonga zowel tegen Djokovic als tegen Nadal een redelijke kans heeft.
Oké, dan hoop ik dat het Nadal is. Mar eigenlijk zou ik het weleens leuk vinden als Djokovic en Nadal beiden verliezen en er een nieuwe GS-winnaar komt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet.. Winnaar Djoko - Nadal wint RG.
Allez Tsonga of Ferrer danquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dan hoop ik dat het Nadal is. Mar eigenlijk zou ik het weleens leuk vinden als Djokovic en Nadal beiden verliezen en er een nieuwe GS-winnaar komt.
Hoezo zou Tsonga een redelijke kans hebben tegen Nadal?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat Tsonga zowel tegen Djokovic als tegen Nadal een redelijke kans heeft.
Ik hoop gewoon dat Tsonga een Del Potro'tje doet en Nadal volledig overpowert.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:29 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Hoezo zou Tsonga een redelijke kans hebben tegen Nadal?
Ferrer in vorm is best leuk om naar te kijken ja, hoe hij de Tsonga's, Berdychs en Del Potro's vorig jaar op elke ondergrond wegspeelde was mooi om te zien. Maar los van mijn persoonlijke mening is de defensie van Ferrer helemaal niet zijn sterkste kant. Hij is zeker niet slecht, maar de kern van zijn spel is de forehand met een degelijke backhand. Zijn forehand is wellicht niet de krachtigste van de tour, maar zijn offensieve forehand is heel erg accuraat en veruit het belangrijkste onderdeel van zijn spel. Je merkt juist dat als Ferrer zijn spel niet loopt hij in een soort slechte Simon uit vorm verandert. Hij kan niet echt terugvallen op zijn defensieve spel als een Djokovic, Nadal of Murray dat kan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ben jij dan geboeid als je naar Ferrer kijkt?
Prima zege van JWT. Zat er het hele toernooi al aan te komen dit.
Tsonga heeft zowel tegen Ferrer, Djokovic als Nadal een betere H2H dan tegen Federer voor deze wedstrijd (wel allemaal negatief). Ik zie Tsonga het in het verdere toernooi ook erg goed doen, leek er totaal niet van onder de indruk dat hij Federer versloeg. Dat is een goed teken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:29 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Direct stoppen inderdaad! Dat hij titelverdediger is op Wimbledon maakt niks uit!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:31 schreef moonwalker27 het volgende:
Federer moet eens goed in de spiegel kijken naar zichzelf. En nu toch echt concluderen dat ie ermee moet stoppen na dit seizoen.
Dit was weer pijnlijk. Telkens een stapje te laat in de rally's.
Hup Tsonga dan maar!
Omdat hij het spel ervoor heeft, omdat hij genoeg power heeft en omdat ik hem iemand vindt die in zo'n situatie helemaal tot bloei komt voor zijn eigen publiek. En zo overtuigend vind ik Nadal niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:29 schreef stefan92 het volgende:
[..]
wat moet de rest van de spelers die geen top 5 staan, ook stoppen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:31 schreef moonwalker27 het volgende:
Federer moet eens goed in de spiegel kijken naar zichzelf. En nu toch echt concluderen dat ie ermee moet stoppen na dit seizoen.
Hup Tsonga dan maar!
Wat een onzin zeg. Elke keer als hij een wedstrijd verliest moet hij stoppen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:31 schreef moonwalker27 het volgende:
[...]
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat moet de rest van de spelers die geen top 5 staan, ook stoppen?
Ik vind het geen gekke vraag. Waarom zou Federer moeten stoppen terwijl hij nog altijd beter is dan vrijwel iedereen? Als hij dan moet stoppen moet de rest ook stoppen want als hij slecht speelt, is hij nog steeds beter dan 99% van de spelers.quote:
Jij ziet zelf toch ook wel dat ie het gehele seizoen heel slecht speelt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Elke keer als hij een wedstrijd verliest moet hij stoppen.Voorlopig staat hij al wel in 36 achtereenvolgende GS'en in de finale.
waar slaat jouw opmerking op?quote:
Hij slaat nog een prima bal.quote:
Vorig jaar was hij ook kansloos tegen Djokovic in Parijs, een paar weken later won hij Wimbledon..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:36 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Jij ziet zelf toch ook wel dat ie het gehele seizoen heel slecht speelt?
En dat ie tegen de top 5 eigenlijk gewoon te kort komt.
Fequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het geen gekke vraag. Waarom zou Federer moeten stoppen terwijl hij nog altijd beter is dan vrijwel iedereen? Als hij dan moet stoppen moet de rest ook stoppen want als hij slecht speelt, is hij nog steeds beter dan 99% van de spelers.
Federer speelt altijd voor de titel lijkt mij. En daar komt ie gewoon te kort voor al dit gehele seizoen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
waar slaat jouw opmerking op?
Mijn god, altijd Federer weer afschrijvendit is zijn slechtste ondergrond en slechtste GS en korter dan een jaar Geleden stond hij nog #1. Stelletje nep-fans.
Goede. En tegen Djoko speelde hij veeeel slechter dan net tegen Tsongaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij ook kansloos tegen Djokovic in Parijs, een paar weken later won hij Wimbledon..
Omdat hij een grootheid is. Verliezen van Nadal, Djokovic of Murray kan ik hebben. Zo'n held te zien verliezen van Tsonga, Nishikori of Benneteau is pijnlijk. Zeker als het zo kansloos is. Middelmatige spelers kunnen langzaam afzakken. Fed moet zichzelf deze lijdensweg niet aandoen. Toegegeven: ik had het al eerder opgegeven en zeker de eerste helft van 2012 was top. Maar zo kansloos als nu is het nooit geweest..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het geen gekke vraag. Waarom zou Federer moeten stoppen terwijl hij nog altijd beter is dan vrijwel iedereen? Als hij dan moet stoppen moet de rest ook stoppen want als hij slecht speelt, is hij nog steeds beter dan 99% van de spelers.
Ik speel ook altijd voor de titel, maar ik win hem bijna nooit. Vroeger won ik hem vaker, maar toen speelde ik in een lagere klasse. Toch wil ik niet terug naar de sukkelklasse om weer te winnen, want ik vind het spelletje zo leuk. Ik vind het gaaf als ik een ongelofelijke bal sla, als ik een tegenstander die veel beter is veel punten afpak. Dat gaat gewoon op hoger niveau beter.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:40 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Fe
[..]
Federer speelt altijd voor de titel lijkt mij. En daar komt ie gewoon te kort voor al dit gehele seizoen.
Dat is volgens mij wel eens anders geweest. Zelfs vorig seizoen nog.
Kan me niet voorstellen dat dit niet hard aankomt bij hem.
Tsonga is niet zomaar iemand hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Omdat hij een grootheid is. Verliezen van Nadal, Djokovic of Murray kan ik hebben. Zo'n held te zien verliezen van Tsonga, Nishikori of Benneteau is pijnlijk. Zeker als het zo kansloos is. Middelmatige spelers kunnen langzaam afzakken. Fed moet zichzelf deze lijdensweg niet aandoen. Toegegeven: ik had het al eerder opgegeven en zeker de eerste helft van 2012 was top. Maar zo kansloos als nu is het nooit geweest..
Helemaal mee eens. In 3 sets eraf tegen gravelbeestquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:31 schreef moonwalker27 het volgende:
Hup Tsonga dan maar!
Op gravel heeft Federer dit al vaker gehad hoor..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Omdat hij een grootheid is. Verliezen van Nadal, Djokovic of Murray kan ik hebben. Zo'n held te zien verliezen van Tsonga, Nishikori of Benneteau is pijnlijk. Zeker als het zo kansloos is. Middelmatige spelers kunnen langzaam afzakken. Fed moet zichzelf deze lijdensweg niet aandoen. Toegegeven: ik had het al eerder opgegeven en zeker de eerste helft van 2012 was top. Maar zo kansloos als nu is het nooit geweest..
Stelletje mongolen. Sorry hoor, ik ga me niet inhoudenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In 3 sets eraf tegen gravelbeestTsonga. Ligt wel in lijn met dit hele seizoen waar hij echt geen pepernoot raakt en verliest van de grootste no-no's
Over een paar weken afscheid nemen op Wimbeldon.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laat die mensen, ze weten waarschijnlijk niet eens dat Federer tussen 2010 en 2012 ruim twee jaar geen GS meer won om vervolgens Wimbledon te winnen en terug te keren op #1.
Kitzbühelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:54 schreef Norrage het volgende:
[..]mensen die hier alleen tijdens GS verschijnen
En de spelers die hem voor zijn 1ste GS met 3-0 versloegen, waren: Clement (2x), Corretja (2x), Arazi, Horna, Agassi, Mirnyi, Kafelnikov en Ancicquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Oh, trouwens, Tsonga slechts de 5de man die Federer na zijn eerste Grand Slam overwinning in straight sets in bo5 heeft verslagen, naast Kuerten, Djokovic (3x), Nadal en Murray.
Zeker die pot ernaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En de spelers die hem voor zijn 1ste GS met 3-0 versloegen, waren: Clement (2x), Corretja (2x), Arazi, Horna, Agassi, Mirnyi, Kafelnikov en Ancic
Horna is uiteraard de bekendste naam
Schelden is een zwaktebod he, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Stelletje mongolen. Sorry hoor, ik ga me niet inhouden
In zijn toptijd verloor hij ook van Benneteau, van Canas..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:05 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Schelden is een zwaktebod he, dat weet je toch.
Ik snap best dat Federer het nog leuk vindt om te spelen, maar als je zo'n status hebt zou je de eer aan jezelf moeten houden als je ziet dat je door figuren als Benneteau en Nishikori van de baan wordt geveegd.
Hij kan toch ook een minder jaar hebben... Wie zegt dat hij volgend jaar niet beter speelt dan dit jaar?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:36 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Jij ziet zelf toch ook wel dat ie het gehele seizoen heel slecht speelt?
En dat ie tegen de top 5 eigenlijk gewoon te kort komt.
Vind ik ook. Is hetzelfde als zeggen dat de aarde niet opwarmt als het een week vriest.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
waar slaat jouw opmerking op?
Mijn god, altijd Federer weer afschrijvendit is zijn slechtste ondergrond en slechtste GS en korter dan een jaar Geleden stond hij nog #1. Stelletje nep-fans.
Canas versloeg toen de hele wereldtop. Canas was even de grote (dope)koning.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In zijn toptijd verloor hij ook van Benneteau, van Canas..
Een half jaar geleden stond hij nog een 5 setter te spelen in de halve finale van de AO. 10 maanden geleden won hij nog een GS. 9 maanden geleden stond hij nog #1. Nah. Het is niet alleen maar het leuk vinden om te spelen. Als hij straks in de 1e ronde van Wimby verliest van Roowbin, kunnen we deze discussie misschien houden. Niet nadat hij door een in bloedvorm verkerende Tsonga die vorig jaar ook al MPs had tegen Djoko in de kwartfinale van een GS op zijn allerslechtste ondergrond is verslagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:05 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Schelden is een zwaktebod he, dat weet je toch.
Ik snap best dat Federer het nog leuk vindt om te spelen, maar als je zo'n status hebt zou je de eer aan jezelf moeten houden als je ziet dat je door figuren als Benneteau en Nishikori van de baan wordt geveegd.
Ben het met je eens. Wat een treurigheid lees ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Stelletje mongolen. Sorry hoor, ik ga me niet inhouden
Op gravel wel vind ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsonga is niet zomaar iemand hein hetzelfde rijtje plaatsen als Benny en kei...
Onzin. Tsonga heeft zijn spel gevonden op gravel. Speelt geweldig graveltennis, ook getuige van zijn resultaten in Rome en in Monte Carlo, en vorig jaar op RG. Bewonderingswaardig zelf, want vroeger zou ik het met je eens zijn geweest. Maar die jongen heeft zich echt enorm ontwikkeld.quote:
Hij heeft inderdaad even een opleving gehad van 6 maanden. De rest van de afgelopen 3 jaar was echt ver beneden niveau. Hij had er in 2010 of 2011 al mee moeten stoppen vind ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een half jaar geleden stond hij nog een 5 setter te spelen in de halve finale van de AO. 10 maanden geleden won hij nog een GS. 9 maanden geleden stond hij nog #1. Nah. Het is niet alleen maar het leuk vinden om te spelen. Als hij straks in de 1e ronde van Wimby verliest van Roowbin, kunnen we deze discussie misschien houden. Niet nadat hij door een in bloedvorm verkerende Tsonga die vorig jaar ook al MPs had tegen Djoko in de kwartfinale van een GS op zijn allerslechtste ondergrond is verslagen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad even een opleving gehad van 6 maanden. De rest van de afgelopen 3 jaar was echt ver beneden niveau. Hij had er in 2010 of 2011 al mee moeten stoppen vind ik.
Misschien speelt hij zo lang door omdat hij niet heel de dag met die dikke Mirka opgescheept wil zitten. Ongeinteresseerd op de tribune zitten sms-en, raar wijf man.
Van de laatste 13 GSlams heeft Fed maar 2 keer de finale behaald.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:42 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Van de laatste 13 GSlams heeft Fed maar 2 keer de finale behaald.
Van de 13 GS daarvoor heeft hij 12 finales behaald.
Als je dan het verval nog niet ziet heb je oogkleppen op. En het wordt alleen maar slechter en slechter met zn spel.
Ik vind het zonde dat een speler die zo goed was, zich nu voor lul laat zetten door tweede rangs spelers.
Het zijn gewoon feiten waar jij blijkbaar niet anders op kan reageren dan een beetje brullen dat mensen weg moeten gaan en een troll zijn.quote:
Whehe, tegen een 18 jarige speler zeggen dat hij moet stoppen omdat hij in de QF van en GS al eruit vliegtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef stefan92 het volgende:
In 2001 werd Federer ook in de kwartfinales op RG uitgeschakeld, in de 12 jaar daarna heeft hij 17 grand slams gewonnen, wat is het probleem?
Nee, maar het is toch juist meer zonde als Federer stopt..... zou deze discussie pas wat waard vinden als hij meerdere keren in de eerste week wordt uitgeschakeld. Moet er niet aan denken dat hij nu al daadwerkelijk stopt.
Ik en de andere users hebben genoeg redenen genoemd waarom jij onzin uitkraamt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:45 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Het zijn gewoon feiten waar jij blijkbaar niet anders op kan reageren dan een beetje brullen dat mensen weg moeten gaan en een troll zijn.
Nee, Ferrer is een vechter, maar Tsonga is toch van een ander kaliber dan al de tegenstanders die hij tot nu toe aan de andere kant van de baan tegenover zich had. Ik zie alleen Djokovic/Nadal tegen een Tsonga in deze vorm winnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
NOOIT Ferrer slaat die droplul finaal van de baan.
dat is waarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:52 schreef Norrage het volgende:
En Ferrer en grote wedstrijden gaat niet zo goed samen.
Alleen tegen de top 4. En dat komt niet doordat hij choket (behalve een paar keer tegen Nadal), maar omdat ze beter zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:52 schreef Norrage het volgende:
En Ferrer en grote wedstrijden gaat niet zo goed samen.
Ben benieuwd. Kan een epische halve finale worden. Allebei nog zeer fris na al die snelle 3-setters. Leuke clash van speelstijlen ook. Ontzettend vechters allebei. Fransoos tegen een Spaanse gravelbijter. Kan een absolute klassieker wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Alleen tegen de top 4. En dat komt niet doordat hij choket (behalve een paar keer tegen Nadal), maar omdat ze beter zijn.
Halve finale is niet echt een prestatie hoor. Zeker als je de loting ziet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef Jellereppe het volgende:
Frankrijk plukt nu weer de vruchten af van een 'buitenlander'. Eerst de Algerijn Zinedine Zidane in het voetbal en nu half Congolees Tsonga. Ze weten hoe ze het beste uit een Afrikaan kunnen halen. Laten we wel wezen. Tsonga is stevig gebouwd voor Franse begrippen, maar beweegt toch heel goed. Bewonderenswaardig.
Ferrer gaat het ook niet redden tegen een Tsonga die zo goed speelt. Tevens geen set verloren. Dat is een hele prestatie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:00 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Halve finale is niet echt een prestatie hoor. Zeker als je de loting ziet.
Het was vooraf aan het toenooi al duidelijk dat Ferrer de finale zou halen en dan gaat verliezen van Nadal of Djokovic.
Tsonga, Ferrer of Djokovic. Een nieuwe winnaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
vraag aan de federer fans
wie gunnen jullie RG het meest nu?
Federer ramde elke backhand het stadion uit tegen Tsonga, dat zie je Ferrer nooit doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ferrer gaat het ook niet redden tegen een Tsonga die zo goed speelt. Tevens geen set verloren. Dat is een hele prestatie.
Mark my words over 2 dagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:06 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Federer ramde elke backhand het stadion uit tegen Tsonga, dat zie je Ferrer nooit doen.
Noem jij maar een bedrag. En dan zeg ik wel of ik akkoord ga.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:08 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ja graag. Zeg maar waar we voor spelen.
Als Fed het gered had, was Ferrer er sowieso afgegaan. Gelukje voor Ferrerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:00 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Halve finale is niet echt een prestatie hoor. Zeker als je de loting ziet.
Het was vooraf aan het toenooi al duidelijk dat Ferrer de finale zou halen en dan gaat verliezen van Nadal of Djokovic.
Zo hoog mogelijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Noem jij maar een bedrag. En dan zeg ik wel of ik akkoord ga.
Ik zou het echt heel vet vinden als Tsonga het wintquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
Zo super vond ik Tsonga eigenlijk niet, ik vond Federer vooral heel erg matig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:34 schreef Norrage het volgende:
Tsonga
Bloedvorm hoor. Fedje overpoweren is wel bazig
Halve tegen Ferrer kan echt geniaal worden.
Ah, ik ben maar een student. ¤ 50. Als Tsonga wint, dan maak jij binnen 3 dagen na winst ¤ 50 over, als Ferrer wint krijg jij binnen 3 dagen ¤ 50. Akkoord?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:10 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Zo hoog mogelijkZeg maar wat de max is voor je.
Voor Tsonga zijn doen was hij zo onwijs vast. En die 2e set was echt fantastisch. Passings aan alle kanten, backhand winners, dropshots. Echt fenomenaal hoor. Verder ben ik het met je eens dat het vooral aan Fedje lag.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo super vond ik Tsonga eigenlijk niet, ik vond Federer vooral heel erg matig.
Jij hebt mijn woord! Als ik die van jou heb, dan spelen we het heel eerlijk. Binnen 3 dagen na winst krijgt de winnaar zijn geld (¤ 50). Dus uiterlijk zondag. Maandag zal het dan gestort zijn. Ik leg het geld op Tsonga, jij op Ferrer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:12 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Deal !! Vertrouwen we elkaar op ons woord?
Die 50 euro kun je beter bij een bookmaker inzetten, dan win je er 65 als Tsonga wint.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, ik ben maar een student. ¤ 50. Als Tsonga wint, dan maak jij binnen 3 dagen na winst ¤ 50 over, als Ferrer wint krijg jij binnen 3 dagen ¤ 50. Akkoord?
Oh, maar ik zet geen geld in. We leggen alleen een wedje en degene die wint, heeft ¤ 50 winst. Maar ik speel het een keertje op deze manier. Een beetje spanning doet het altijd goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die 50 euro kun je beter bij een bookmaker inzetten, dan win je er 65 als Tsonga wint.
je hebt mijn woord.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jij hebt mijn woord! Als ik die van jou heb, dan spelen we het heel eerlijk. Binnen 3 dagen na winst krijgt de winnaar zijn geld (¤ 50). Dus uiterlijk zondag. Maandag zal het dan gestort zijn. Ik leg het geld op Tsonga, jij op Ferrer.
Wil Haas - Wawrinka en Ferrer - Tsonga en dat dan de drie resterende wedstrijden (vanaf de halve finales dus) epische 5-setters worden met de volle druk erop van het kunnen worden van de nieuwe grand slam winnaar. Van die 4 gun ik het Ferrer het minst, maar zou er niet echt van balen ofzo als hij dan zou winnen. Haas, Wawrinka en Tsonga heb ik gewoon allemaal wel sympathie voor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
Deal, kerel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:16 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
je hebt mijn woord.
@wimderon: dat ga ik al doenIk heb hoe dan ook winst, al is het niet veel.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die 50 euro kun je beter bij een bookmaker inzetten, dan win je er 65 als Tsonga wint.
Hij bedoelt dat je bij een bookmaker 70 euro winst zou hebben als die zwarte bananensnoeper wint.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, maar ik zet geen geld in. We leggen alleen een wedje en degene die wint, heeft ¤ 50 winst.
Hij was vast ja en daar won hij het op. Als je het als Tsonga op vastheid van Federer wint, met grote delen van de wedstrijd waarin hij echt niks speciaals deed, dan ligt het toch grotendeels aan Federer. Tegen Ferrer gaat dit spel normaalgesproken niet volstaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor Tsonga zijn doen was hij zo onwijs vast. En die 2e set was echt fantastisch. Passings aan alle kanten, backhand winners, dropshots. Echt fenomenaal hoor. Verder ben ik het met je eens dat het vooral aan Fedje lag.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou het echt heel vet vinden als Tsonga het wint![]()
Anders Djoko, puur omdat het zijn carriere zou vervolmaken als hij Rafa op RG kan verslaan.
Maakt niet uit. We spelen het gewoon een keertje op deze manier. Gewoon voor spanning in dit topic.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:18 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoelt dat je bij een bookmaker 70 euro winst zou hebben als die zwarte bananensnoeper wint.
Laten we het maar niet doen, want ik ben je aan het naaien. Zet die peon gewoon bij een bookmaker in, dan win je meer.
Tenzij je perse met mij wilt spelen.
Oke, succes in elk geval. Hoe laat begint het donderdag?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maakt niet uit. We spelen het gewoon een keertje op deze manier. Gewoon voor spanning in dit topic.
Geen idee. Ik kijk pas een dag van tevoren na de tijden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:20 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Oke, succes in elk geval. Hoe laat begint het donderdag?
Je zet geen geld in, maar de winnaar van de weddenschap heeft wel ¤50 winst?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Oh, maar ik zet geen geld in. We leggen alleen een wedje en degene die wint, heeft ¤ 50 winst. Maar ik speel het een keertje op deze manier. Een beetje spanning doet het altijd goed.
Zo is het maar net, kerel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zet geen geld in, maar de winnaar van de weddenschap heeft wel ¤50 winst?
Prima freeroll op Ferrer.quote:aantal posts: 27.046 (gemiddeld 43 per dag)
aantal posts: 174 (gemiddeld 4 per dag)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:25 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Volgens mij begint het al om 12:00uur. Dat moet ik gvd de wekker zetten.
Dit dus. Ik gun het Tsonga wel, maar frankrijk/fransen nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo super vond ik Tsonga eigenlijk niet, ik vond Federer vooral heel erg matig.
Haasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Ik gun het Tsonga wel, maar frankrijk/fransen nietdus dat is een probleem. Overigens gun ik het nadal ook niet en Djoko ook niet echt. Heb ik nog een andere keus? Doe maar die andere zwitser
Het eerste gedeelte is wel waar hoor. Dat kun je niet ontkennen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:42 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Van de laatste 13 GSlams heeft Fed maar 2 keer de finale behaald.
Van de 13 GS daarvoor heeft hij 12 finales behaald.
Als je dan het verval nog niet ziet heb je oogkleppen op. En het wordt alleen maar slechter en slechter met zn spel.
Ik vind het zonde dat een speler die zo goed was, zich nu voor lul laat zetten door tweede rangs spelers.
ik heb hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Ik gun het Tsonga wel, maar frankrijk/fransen nietdus dat is een probleem. Overigens gun ik het nadal ook niet en Djoko ook niet echt. Heb ik nog een andere keus? Doe maar die andere zwitser
Finale Nadal - Tsonga met een Spaanse overwinning voor de 8ste keerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
![]()
[..]
ik heb hetzelfde probleem
ik erger aan het franse publiek
Zal Spanje in de toekomst weer een speler van het formaal Nadal kunnen voortbrengen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Finale Nadal - Tsonga met een Spaanse overwinning voor de 8ste keer
Als ze de doping goed doorontwikkelen wel ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zal Spanje in de toekomst weer een speler van het formaal Nadal kunnen voortbrengen?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ze de doping goed doorontwikkelen wel ja.
^^ Dit dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte is wel waar hoor. Dat kun je niet ontkennen.
Tuurlijk komt het ook doordat de concurrentie beter is geworden. Maar ik zie toch echt een verval in zijn spel de afgelopen jaren. De onderlinge strijd tegen Nadal heeft ie verloren.
Tegen Djokovic wordt het ook steeds moeilijker.
Tsonga nu al een aantal maal van verloren. In GS verband natuurlijk dit alles.
Ik vergelijk bij hem altijd automatisch zijn spel van nu met dat van in zijn hoogtijdagen.
Ik weet dat het niet eerlijk of realistisch is, maar dat doet men (ook de federer fans zoals ik) nu eenmaal bij dit soort grootheden.
Dit soort nederlagen doen gewoon pijn aan de ogen.
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe hij hier mee om zal gaan.
Niet verwonderlijk. Onthoud Fed is 31 jaar en heeft jarenlang op topniveau gespeeld. Het houdt ook een keertje op. Misschien nog een keer echt knallen in een GS als hij een goede tweede week heeft, maar dan is het echt over en uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het ook doordat de concurrentie beter is geworden. Maar ik zie toch echt een verval in zijn spel de afgelopen jaren. De onderlinge strijd tegen Nadal heeft ie verloren.
Ik vergelijk bij hem altijd automatisch zijn spel van nu met dat van in zijn hoogtijdagen.
Ik weet dat het niet eerlijk of realistisch is, maar dat doet men (ook de federer fans zoals ik) nu eenmaal bij dit soort grootheden.
Djokovic!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
Punt is dat het hem niet kan schelen dat hij minder presteert, Dat de fans willen dat ie niet verder zakt is een volstrekt ander verhaal en eigenlijk best wel egoistisch.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk. Onthoud Fed is 31 jaar en heeft jarenlang op topniveau gespeeld. Het houdt ook een keertje op. Misschien nog een keer echt knallen in een GS als hij een goede tweede week heeft, maar dan is het echt over en uit.
Hij heeft alles. Als je zijn prijzenlijst gaat bekijken, dan gaat het duizelen. Hij heeft een vermogen van ruim 100 miljoen euro, een prachtig gezin met twee jonge kinderen en hij heeft nog plezier in het spel. Wat kun je nog meer wensen in het leven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:18 schreef Norrage het volgende:
dat het hem niet kan schelen dat hij minder presteert, Dat de fans willen dat ie niet verder zakt is een volstrekt ander verhaal en eigenlijk best
Heeft hij dat wel eens gezegd dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Punt is dat het hem niet kan schelen dat hij minder presteert, Dat de fans willen dat ie niet verder zakt is een volstrekt ander verhaal en eigenlijk best wel egoistisch.
Een een vrouw die alleen door de schuifpui naar binnen kan...........quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij heeft alles. Als je zijn prijzenlijst gaat bekijken, dan gaat het duizelen. Hij heeft een vermogen van ruim 100 miljoen euro, een prachtig gezin met twee jonge kinderen en hij heeft nog plezier in het spel. Wat kun je nog meer wensen in het leven.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:47 schreef XL het volgende:
[..]
Voor Federer is het net zo... die slaat een balletje langs het net en geniet daarvan. Die speelt het spel wat hij leuk vind op het hoogste niveau. Hij is niet teruggezakt naar plaats 500 waar het geld kost om te spelen. Hij verdient hier zoveel geld als jullie allemaal in 10 jaar verdienen en ik in 2. [...]
Haha, ach.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:27 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Een een vrouw die alleen door de schuifpui naar binnen kan...........
Ferrer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
Jazeker. Niet exact in die bewoording, maar hij geniet nog van het spelletje en hij haalt gewoon nog vaak een goed niveau. Maar ok. Dit jaar heeft ie zich ook wel een paar keer echt geergerd aan zijn niveau. Vooral tegen Kei. Ben benieuwd hoe dit hem raakt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Heeft hij dat wel eens gezegd dan?
Eh...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:18 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoelt dat je bij een bookmaker 70 euro winst zou hebben als die zwarte bananensnoeper wint.
[...]
Kijk Nadal, zo moeilijk is het niet om gewoon op een normale manier de pers te woord te staantwitter:rolandgarros twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 19:49:26Tsonga: "Why can I beat Ferrer? Because I hit harder, I serve better and I've become more consistent and have improved my endurance." #RG13 reageer retweet
qué?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:35 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk Nadal, zo moeilijk is het niet om gewoon op een normale manier de pers te woord te staantwitter:rolandgarros twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 19:49:26Tsonga: "Why can I beat Ferrer? Because I hit harder, I serve better and I've become more consistent and have improved my endurance." #RG13 reageer retweet
.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:35 schreef Gorzalka het volgende:
.
jij volgt ook tennis nooit gewetenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ferrer - Federer lijkt me leuker dan Ferrer - Tsonga.
Alleen Roland Garros en Wimbledon.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij volgt ook tennis nooit geweten
maar wie denk/hoop je dat het toernooi gaat winnen?
Dit was de 2de keer dat hij van Tsonga verloor op een Grand Slam, de 1ste keer was een 5-setter op Wimbledon 2 jaar geleden. Maar hij verloor ook van Tsonga in 2009 op hardcourt in Montreal, terwijl Federer op dat moment nummer 1 van de wereld was.. Van Djokovic verloor hij behoorlijk kansloos op Roland Garros vorig jaar, maar een paar weken later versloeg hij diezelfde Djokovic wel op Wimbledon.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik dat ook de mooiste finale vinden, maar dan wel met Tsonga als winnaar en die kans acht ik niet zo groot..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Finale Nadal - Tsonga met een Spaanse overwinning voor de 8ste keer
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, ik ben maar een student. ¤ 50. Als Tsonga wint, dan maak jij binnen 3 dagen na winst ¤ 50 over, als Ferrer wint krijg jij binnen 3 dagen ¤ 50. Akkoord?
dat weet ikquote:
Inderdaad. Vijftig euro op het spel. Ik vraag me af of ik vannacht kan slapen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maakt niet uit. We spelen het gewoon een keertje op deze manier. Gewoon voor spanning in dit topic.
Heb je gelijk in. Het is niet veel, maar met een bijbaantje kan ik mij ook niet al te veel veroorloven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Vijftig euro op het spel. Ik vraag me af of ik vannacht kan slapen.
Dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit was de 2de keer dat hij van Tsonga verloor op een Grand Slam, de 1ste keer was een 5-setter op Wimbledon 2 jaar geleden. Maar hij verloor ook van Tsonga in 2009 op hardcourt in Montreal, terwijl Federer op dat moment nummer 1 van de wereld was.. Van Djokovic verloor hij behoorlijk kansloos op Roland Garros vorig jaar, maar een paar weken later versloeg hij diezelfde Djokovic wel op Wimbledon.
Het is echt nog veel te vroeg om Federer af te schrijven na een nederlaag op zijn minst favoriete ondergrond en een tegenstander die gewoon het spel heeft om het Federer altijd lastig maken..
Nee, snap ik hoor. Zelf wed ik al twee jaar met dezelfde 150 euro op Betfair. Soms sta ik op 25 euro, dan win ik weer wat en zodra ik op 150 euro sta verlies ik weer aan de lopende band.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Het is niet veel, maar met een bijbaantje kan ik mij ook niet al te veel veroorloven.
Ik speel behoorlijk safe. Kan wel meer inzetten, maar als ik dan verlies dan wordt het een krappe maand.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, snap ik hoor. Zelf wed ik al twee jaar met dezelfde 150 euro op Betfair. Soms sta ik op 25 euro, dan win ik weer wat en zodra ik op 150 euro sta verlies ik weer aan de lopende band.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik speel behoorlijk safe. Kan wel meer inzetten, maar als ik dan verlies dan wordt het een krappe maand.
Alleen de top 3 zal favoriet zijn tegen Ferrer op gravel. Tegen Murray is het afhankelijk van de vorm. Tegen de rest is Ferrer altijd favorietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrer is op Betfair trouwens de favoriet tegen Tsonga Verbaast me een beetje; ik zou mijn geld op Tsonga zetten. (En verliezen).
Samen met Nalbandian iemand die ik er echt eentje gun.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef Szura het volgende:
Haas moet het toernooi winnen, dat zou pas bazig zijn
Bij de dames dan ook maar Kirilenko.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef Szura het volgende:
Nalbandianquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Samen met Nalbandian iemand die ik er echt eentje gun.
DIT.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef Szura het volgende:
je kan wel de streams opzoeken, maar live op tv niet neequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef DeLuna het volgende:
Is ergens ook nog iets te zien van de andere wedstrijden? Zoals de dubbels of rolstoel?
In welke ronde was dat? En kreeg hij dan zoveel calls tegen? (Wat erg dat er toen geen HawkEye was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:24 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Nalbandian![]()
ik ben nog steeds niet uitgehuild om zijn gemiste kansen op een GS-titel.
US Open 2003 tegen Roddick, blinde lijnrechters en onsportief kutpubliek.
In welke ronde?quote:Australian Open 2006, verneukt een 2-0 voorsprong tegen Baggy.
Bij mij ook, al heb jij het allemaal beter onthouden. Ik gun het hem het meest van allle spelers.quote:Het zit diep.
Ja, geniaal. Hij heeft de moiste techniek en het meeste gevoel van iedereen. Als hij met zijn dubbelhandige backhand zijn tegenstander aan het net kort cross passeert...quote:Kijk vaak nog deze terug, najaar 2007, Nalbandian in zijn beste vorm ooit, droomtennis speelde hij toen.
[...]
Dat vind jij. Ik keek ook een keer en ze lieten die bal vaak twee keer stuiteren, maar geen umpire die er iets van zei.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ah, ik vind het dus niet als enige jammer dat dubbel/wheelchair (vrijwel) niet wordt uitgezonden. Op het ABN Amro WTT in Rdam heb ik een stukje van een wedstrijd rolstoeltennis gezien, vond dat hartstikke leuk! Ook echt iets anders dan het 'normale' tennis dat je normaal gesproken ziet.
Dat is toegestaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik keek ook een keer en ze lieten die bal vaak twee keer stuiteren, maar geen umpire die er iets van zei.Alle begrip hoor, maar regels zijn regels.
Beetje te flauw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik keek ook een keer en ze lieten die bal vaak twee keer stuiteren, maar geen umpire die er iets van zei.Alle begrip hoor, maar regels zijn regels.
Hij heeft zijn lichaam altijd goed verzorgd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:43 schreef BenGepeept het volgende:
Als die dikke Argentijn eens wat minder spareribs had gegeten was het waarschijnlijk wel gelukt.
Oh, de halve finales zijn al gespeeld zie ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Al die enkelhanders worden in no time uitgeschakeld. Acht bij de laatste zestien, nul bij de laatste vier.
Kom op Wawrinka!!
Nou die nog niet, maar de kwartfinales welquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Oh, de halve finales zijn al gespeeld zie ik
Bedoelde ook kwartfinales, maar ik hoop gewoon op stunts, allez Tommy en Wawaquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou die nog niet, maar de kwartfinales wel. Als we meer dan 7 sets gaan zien bij de mannen vandaag zou ik dat al een verrassing vinden.
Meen je dat nou joh.quote:
Sorry hoor.quote:
Ik volg ParalmpicsSportTV op youtube want die zenden ook wel eens wat sporten live uit, maar RG niet dus. Wel jammer, het hoeft niet op tv ofzo maar ik kon het zo ook niet vinden ergens anders.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:15 schreef Angelof9 het volgende:
Er is blijkbaar niet genoeg animo voor ofzo, ik vind het ook leuk en jammer dat het niet wordt uitgezonden.
Aan jou, want bij mij doet ie het.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:17 schreef Angelof9 het volgende:
De NOS feed werkt niet, maar ik weet niet of het aan de NOS ligt, of aan mij. iemand anders problemen?
Te veel tijd met die Bulgaarse toyboy, te weinig slaap.quote:
15 UE's minder en het had zomaar de andere kant op kunnen gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:41 schreef Norrage het volgende:
Dit is wel echt het meest dramatische dat ik ooit iemand heb zien spelen. Iemand van het kaliber van Maria tenminste.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:45 schreef DeeBee het volgende:
Sharapova gaat dit natuurlijk gewoon winnen, WTA kennende, na die bagel in de eerste set.
Zullen ze bij elkaar slapen bij zo'n GS of niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:40 schreef Niox het volgende:
[..]
Te veel tijd met die Bulgaarse toyboy, te weinig slaap.
huh, waar haal je dat uit die link?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
Federer wil kennelijk niet dat Nadal RG wint?![]()
Jankovic heeft één keer teruggebroken. Maakt mij niet uit wie er wint, als het maar snel klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |