Tsonga wil het echt wel afmaken nu. Misschien dat het er automatisch insluipt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker zegt dat Tsonga nu vrijuit kan gaan spelen door zijn marge. Lijkt me niet.
Waarom niet, conditioneel?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:51 schreef Niox het volgende:
Zelfs als verstokte fan geloof ik niet dat Federer het zal redden in een eventuele 5e set.
Exactly.quote:
Waarom zou dat?Ik kan me niet herinneren dat ik Federer ooit een wedstrijd heb zien verliezen op conditie. 32 jaar zijn betekent niet geen conditie meer hebben...quote:
Precies. Remember Fed-Del Potro op de OS..!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou dat?Ik kan me niet herinneren dat ik Federer ooit een wedstrijd heb zien verliezen op conditie. 32 jaar zijn betekent niet geen conditie meer hebben...
In de halve finale van de Aus Open had conditie er wel iets mee te maken imho.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou dat?Ik kan me niet herinneren dat ik Federer ooit een wedstrijd heb zien verliezen op conditie. 32 jaar zijn betekent niet geen conditie meer hebben...
Kan maar het is toch niet zo dat hij vaak wedstrijden verliest op conditie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:55 schreef Niox het volgende:
[..]
In de halve finale van de Aus Open had conditie er wel iets mee te maken imho.
Eens. Maar ik denk dat het in een 5e set wel gaat meespelen, en dat is dan een voordeel voor Tsonga imho. Al gaat de wedstrijd tot nu toe vrij snel, dat scheelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan maar het is toch niet zo dat hij vaak wedstrijden verliest op conditie.
Ja, geweldig.quote:
Denk je echt dat die vier jaar leeftijdsverschil uitmaakt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:58 schreef Niox het volgende:
[..]
Eens. Maar ik denk dat het in een 5e set wel gaat meespelen, en dat is dan een voordeel voor Tsonga imho. Al gaat de wedstrijd tot nu toe vrij snel, dat scheelt natuurlijk.
quote:
Zolang je het onderhoudt niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Conditie is niet één van de dingen die met leeftijd afneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |