Tsonga wil het echt wel afmaken nu. Misschien dat het er automatisch insluipt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker zegt dat Tsonga nu vrijuit kan gaan spelen door zijn marge. Lijkt me niet.
Waarom niet, conditioneel?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:51 schreef Niox het volgende:
Zelfs als verstokte fan geloof ik niet dat Federer het zal redden in een eventuele 5e set.
Exactly.quote:
Waarom zou dat?Ik kan me niet herinneren dat ik Federer ooit een wedstrijd heb zien verliezen op conditie. 32 jaar zijn betekent niet geen conditie meer hebben...quote:
Precies. Remember Fed-Del Potro op de OS..!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou dat?Ik kan me niet herinneren dat ik Federer ooit een wedstrijd heb zien verliezen op conditie. 32 jaar zijn betekent niet geen conditie meer hebben...
In de halve finale van de Aus Open had conditie er wel iets mee te maken imho.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou dat?Ik kan me niet herinneren dat ik Federer ooit een wedstrijd heb zien verliezen op conditie. 32 jaar zijn betekent niet geen conditie meer hebben...
Kan maar het is toch niet zo dat hij vaak wedstrijden verliest op conditie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:55 schreef Niox het volgende:
[..]
In de halve finale van de Aus Open had conditie er wel iets mee te maken imho.
Eens. Maar ik denk dat het in een 5e set wel gaat meespelen, en dat is dan een voordeel voor Tsonga imho. Al gaat de wedstrijd tot nu toe vrij snel, dat scheelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan maar het is toch niet zo dat hij vaak wedstrijden verliest op conditie.
Ja, geweldig.quote:
Denk je echt dat die vier jaar leeftijdsverschil uitmaakt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:58 schreef Niox het volgende:
[..]
Eens. Maar ik denk dat het in een 5e set wel gaat meespelen, en dat is dan een voordeel voor Tsonga imho. Al gaat de wedstrijd tot nu toe vrij snel, dat scheelt natuurlijk.
quote:
Zolang je het onderhoudt niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Conditie is niet één van de dingen die met leeftijd afneemt.
Echt er zit helemaal niets in die vent. Enige wat dat duracellkonijn goed kan is alle balen halen. Er zit echt werkelijk waar niets in zijn spel dat de moeite waard is om naar te kijken.quote:
Zeldzame slechte post van je. Had zo door die MTF idioot Mark Lenders geschreven kunnen worden. Je typering van Ferrer mist ook compleet de plank.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt er zit helemaal niets in die vent. Enige wat dat duracellkonijn goed kan is alle balen halen. Er zit echt werkelijk waar niets in zijn spel dat de moeite waard is om naar te kijken.
Buiten dat die conditie het resultaat is van zijn connectie met Del Moral, is die vent sowieso een verschrikking
quote:
Ben jij dan geboeid als je naar Ferrer kijkt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zeldzame slechte post van je. Had zo door die MTF idioot Mark Lenders geschreven kunnen worden. Je typering van Ferrer mist ook compleet de plank.
Vervolgens speelt Tsonga tegen Ferrer als een natte krant en denken we allemaal: Fransenquote:
Ferrer is wel gewoon beter dan Berdych, Del Potro en Tsonga en het is ook knap wat hij doet, maar het is wel merkwaardig dat Nadal met doping linken heel vaak gebeurt en als dat dan met Ferrer gebeurt dat eerder raar is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zeldzame slechte post van je. Had zo door die MTF idioot Mark Lenders geschreven kunnen worden. Je typering van Ferrer mist ook compleet de plank.
Onzin, hij speelt zijn tegenstanders stuk met agressief spel, niet door alles terug te brengen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt er zit helemaal niets in die vent. Enige wat dat duracellkonijn goed kan is alle balen halen. Er zit echt werkelijk waar niets in zijn spel dat de moeite waard is om naar te kijken.
Buiten dat die conditie het resultaat is van zijn connectie met Del Moral, is die vent sowieso een verschrikking
Dat weten we niet, dat is morgen pasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:18 schreef HulkHeld het volgende:
Krijgen we nou Nadal en Djokovic in de halve finale?
Ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:18 schreef HulkHeld het volgende:
Als ze hun wedstrijd morgen winnen wel ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:18 schreef HulkHeld het volgende:
Leuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:20 schreef DeLuna het volgende:
Mijn moeder geloofde niet dat hij dit zou verliezen in 3 sets.
Ferrer ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsonga heeft nog steeds geen set verloren dit toernooi.
Waarom? Ik denk dat Tsonga zowel tegen Djokovic als tegen Nadal een redelijke kans heeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:20 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus, dan wordt de finale een wedstrijd waarvoor je niet eens hoeft te gaan zitten
Wat maakt Ferrer dan zo representatief voor iedere tennisser? Daarnaast is er nog wel een groot verschil en dat is dat Ferrer en Errani bewezen klant waren van Del Moral, Dat kan niet van veel andere spelers gezegd worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Onzin, hij speelt zijn tegenstanders stuk met agressief spel, niet door alles terug te brengen.
Daarnaast is het onzin om een enkele speler uit te lichten wat betreft dopinggebruik, want als Ferrer gebruikt gebruikt iedereen.
Nee, gewoon niet.. Winnaar Djoko - Nadal wint RG.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat Tsonga zowel tegen Djokovic als tegen Nadal een redelijke kans heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |