ja, eentje, maar dat was een ongelukjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:52 schreef Aberkullie het volgende:
Jaa deeltje 3 alweer!![]()
Hebben jullie al boeken verbrand op aanraden van Gerda?
He ik zie nu pas jouw username op de goede manierquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, eentje, maar dat was een ongelukje
aha, een doorbraakquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
He ik zie nu pas jouw username op de goede manier
Waar??? Waar is zequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:27 schreef Feeeeble het volgende:
Gerda was er wel weer eventjes maar is nu weer weg
Ik ga zo denk ik lekker m´n bed in en andere films kijken zonder Gerdaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:49 schreef appelen het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk een nieuw filmpje aan het maken
Verlaat ons niet, maar als het toch moet blijft u denken aan Godquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:54 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik ga zo denk ik lekker m´n bed in en andere films kijken zonder Gerda
Zij is heengegaan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is onze herder van ons zielenheil er al? Ik heb een prangende vraag.
Schandalig op dat christelijke forum sluiten ze een topic van Gerda omdat er geen zinnige reacties op zullen komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:24 schreef Feeeeble het volgende:
http://forum.credible.nl/viewtopic.php?t=28852&p=1114011
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef appelen het volgende:
[..]
Verlaat ons niet, maar als het toch moet blijft u denken aan God
gr gr reserve Gettie.
Ja hoi ik ben Gerda's zaakwaarneemster. Ik sta in nauw contact met Gerda alsook God. Zegt u het maar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is onze herder van ons zielenheil er al? Ik heb een prangende vraag.
Dat is helemaal niet belachelijk. Welke prediker of ander soort belangrijk figuur uit de Bijbel had er geen moeite mee om zijn boodschap over te brengen? Johannes de Doper werd een kopje kleiner gemaakt, Mozes moest de woestijn in omdat hij niet gewenst was in Egypte, Noach werd beschimpt toen hij aan zijn Ark begon, zelfs Jezus werd aan het hout gespijkerd. Dus ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Schandalig op dat christelijke forum sluiten ze een topic van Gerda omdat er geen zinnige reacties op zullen komen.
Ja, ik weet het niet. De Bijbel waarschuwt voor Farizeeërs en ander gespuis die doorgaan voor profeten. Ik houd nog even een slag om de arm.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben Gerda's zaakwaarneemster. Ik sta in nauw contact met Gerda alsook God. Zegt u het maar.
Okay maar sluit dan het hele forum, dat forum gaat over het christelijke geloof dan krijg je per definitie onzinnige antwoorden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet belachelijk. Welke prediker of ander soort belangrijk figuur uit de Bijbel had er geen moeite mee om zijn boodschap over te brengen? Johannes de Doper werd een kopje kleiner gemaakt, Mozes moest de woestijn in omdat hij niet gewenst was in Egypte, Noach werd beschimpt toen hij aan zijn Ark begon, zelfs Jezus werd aan het hout gespijkerd. Dus ja.
Hoe lang nog Gerda?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef gerdatolsteyn het volgende:
mensen hallo,
gerda hier.
Dank u wel Frank, dat u voor ons
een nieuwe plek hebt gemaakt
het betekent vooral betrokkenheid.
vinden jullie spanning fijn?
nog wel wachten hoor.
We hebben net met de camera
gewerkt. Op de computer doen we het niet
zelf. We wachten nu daarop.
We hopen dat het u weer zal raken mensen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:18 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen
we hebben al met de camera gewerkt net
onze jeugdvisite maakt er nu een film van.
we zijn verrast dor frank drebin, hij heeft voor
ons een plek geregeld voor het nieuwe filpje
hij straalt een welkomstgebaar uit.
Wachten jullie nog even mensen,
de vuurlucht zit in mijn haar en kleding.
Wees maar gerust hoor, de nieuwe film komt echt wel
dag mensen houdt de spanning goed vast ja?
Eerste wat in me op kwam bij dat filmpje was de boekenverbrandings scene uit the Last Crusade.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Haar reacties op het youtube filmpje zijn ook het lezen waard![]()
Erwin Hekkert 3 dagen geleden
"wo man Bücher verbrennt, verbrennt man auch am Ende Menschen".
Heinrich Heine
Beantwoorden · 11
deze nazie vergelijking vinden we niet zo treffend van u gevonden. we proberen juist met spektakel en video een andere groep wakker te houden. We hopen dat de kern van onze film u raakt.
en Hitler ontbrak ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Eerste wat in me op kwam bij dat filmpje was de boekenverbrandings scene uit the Last Crusade.
Het enigste wat er bij die van Gerda ontbrak was de muziek van desbetreffende scene
Die teef bedoel je?quote:
Nee. Gerda heeft het opgegeven. Ze stelt de HEER hevig teleur. HIJ zal haar intens, dramatisch en vernederend straffen omdat ze het WOORD met voeten getreden heeft. Ze heeft de liefde van de HEER genegeerd. Ze heeft de kans die HIJ haar gegeven heeft laten gaan. Nu zal ze ZIJN wraak ervaren. Zij is gedoemd eeuwig te lijden.quote:
Ik kan niet wachten. Hoe lang nog?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen hallo
de film is klaar en komt zo hier.
het zou fijn zijn als u met ons meekijkt.
tot straks
Kan ze weer een mooie film over makenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Gerda heeft het opgegeven. Ze stelt de HEER hevig teleur. HIJ zal haar intens, dramatisch en vernederend straffen omdat ze het WOORD met voeten getreden heeft. Ze heeft de liefde van de HEER genegeerd. Ze heeft de kans die HIJ haar gegeven heeft laten gaan. Nu zal ze ZIJN wraak ervaren. Zij is gedoemd eeuwig te lijden.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
Kortom: einde topic. Dag allemaal, het was gezellig.
Gerda is back and she's angry as hell. Althans, dat schijnt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Kan ze weer een mooie film over maken
[..]![]()
Ik zal nog vaak terugdenken aan de liefdevolle, wijze woorden van onze GerdaIk hoop jij ook
Ja, tot straks Gerdaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen hallo
tot straks
Spannend he?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gerda is back and she's angry as hell. Althans, dat schijnt.
Geweldig Gerda ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen hallo
tot straks
Owquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gerda is back and she's angry as hell. Althans, dat schijnt.
Gettie heb je een indicatie van hoe laat? Ik heb morgen namelijk vroege dienst.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen hallo
tot straks
Ik heb me net af zitten tanken in het park, ik voel me best oké.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, we zijn toch nog niet goed?
Maar ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb me net af zitten tanken in het park, ik voel me best oké.
Heb je wel opgepast met de terrepepeut?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef gerdatolsteyn het volgende:
mensen hallo,
gerda hier.
Dank u wel Frank, dat u voor ons
een nieuwe plek hebt gemaakt
het betekent vooral betrokkenheid.
vinden jullie spanning fijn?
nog wel wachten hoor.
We hebben net met de camera
gewerkt. Op de computer doen we het niet
zelf. We wachten nu daarop.
We hopen dat het u weer zal raken mensen.
TOCH WEER MET DE PEUT GEKLOOID HE?!?!?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Got that covered: Christengek strikes back!
Wat een waardeloze gozer ben jij! Mijn submit over de Toto van Johan Derksen wordt geweigerd en dit wordt direct geplaatst. Het is geen journalistiek wat jij bedrijft, maar louter effectbejag!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Got that covered: Christengek strikes back!
Ja, dat is wel een aardige samenvatting van mijn werkzaamheden op FOK! inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozer ben jij! Mijn submit over de Toto van Johan Derksen wordt geweigerd en dit wordt direct geplaatst. Het is geen journalistiek wat jij bedrijft, maar louter effectbejag!
Wat is er met de toto van Johan Derksen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozer ben jij! Mijn submit over de Toto van Johan Derksen wordt geweigerd en dit wordt direct geplaatst. Het is geen journalistiek wat jij bedrijft, maar louter effectbejag!
Altijd al, ik speelde alleen hard to get.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wanneer stel jij je open voor de Vader, Zoon en Heilige Geest?
Heb je weer geen gelijk he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Altijd al, ik speelde alleen hard to get.
Huh? Waren we allang begonnen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Blijft dit me nu mijn hele FOK! carriere achtervolgen?
Eeuh mijn ene gewete zegt "quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gaat dit me nu mijn hele FOK! carriere achtervolgen?
Hier is duidelijk nog wat werk aan de winkel voor Gerda.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Eeuh mijn ene gewete zegt "" en de andere zegt "
"
![]()
Gaat dat haar wel lukken aangezien het bij mij de ene oor in gaat en de andere weer uit?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hier is duidelijk nog wat werk aan de winkel voor Gerda.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Gaat dat haar wel lukken aangezien het bij mij de ene oor in gaat en de andere weer uit?
Ik dacht dat Gerda dat zou doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Leuk dat je dat zo zegtquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
God, Gerda, allemaal een pot nat.
Draag het aan zou ik zeggen, ze vraagt suggesties voor het derde filmpje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo zegt"Gerda...pot..nat"
Ik geef haar wel een Playboy of zo en dan maar zien wat ze daarmee doet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Draag het aan zou ik zeggen, ze vraagt suggesties voor het derde filmpje.
Ik voorpel heel spoedig een nieuw filmpjequote:Op donderdag 6 juni 2013 00:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik geef haar wel een Playboy of zo en dan maar zien wat ze daarmee doet.
Return of the christengekkie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik voorpel heel spoedig een nieuw filmpje
KLB / knevel en brink ik hoop dat ze gaat, ik zou kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:53 schreef Aberkullie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_50_tinten_grij.html
Gerda is ontdekt door Geenstijl en heeft ons verlaten
Iedereen zou kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
KLB / knevel en brink ik hoop dat ze gaat, ik zou kijken
Maar wat is er nu aan de hand dan? Alleen het feit dat ze om geld vraagt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef pfaffke het volgende:
Nou, dat was het dan...
Gerda besodemietert de boel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |