Zij is heengegaan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is onze herder van ons zielenheil er al? Ik heb een prangende vraag.
Schandalig op dat christelijke forum sluiten ze een topic van Gerda omdat er geen zinnige reacties op zullen komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:24 schreef Feeeeble het volgende:
http://forum.credible.nl/viewtopic.php?t=28852&p=1114011
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef appelen het volgende:
[..]
Verlaat ons niet, maar als het toch moet blijft u denken aan God
gr gr reserve Gettie.
Ja hoi ik ben Gerda's zaakwaarneemster. Ik sta in nauw contact met Gerda alsook God. Zegt u het maar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is onze herder van ons zielenheil er al? Ik heb een prangende vraag.
Dat is helemaal niet belachelijk. Welke prediker of ander soort belangrijk figuur uit de Bijbel had er geen moeite mee om zijn boodschap over te brengen? Johannes de Doper werd een kopje kleiner gemaakt, Mozes moest de woestijn in omdat hij niet gewenst was in Egypte, Noach werd beschimpt toen hij aan zijn Ark begon, zelfs Jezus werd aan het hout gespijkerd. Dus ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Schandalig op dat christelijke forum sluiten ze een topic van Gerda omdat er geen zinnige reacties op zullen komen.
Ja, ik weet het niet. De Bijbel waarschuwt voor Farizeeërs en ander gespuis die doorgaan voor profeten. Ik houd nog even een slag om de arm.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben Gerda's zaakwaarneemster. Ik sta in nauw contact met Gerda alsook God. Zegt u het maar.
Okay maar sluit dan het hele forum, dat forum gaat over het christelijke geloof dan krijg je per definitie onzinnige antwoorden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet belachelijk. Welke prediker of ander soort belangrijk figuur uit de Bijbel had er geen moeite mee om zijn boodschap over te brengen? Johannes de Doper werd een kopje kleiner gemaakt, Mozes moest de woestijn in omdat hij niet gewenst was in Egypte, Noach werd beschimpt toen hij aan zijn Ark begon, zelfs Jezus werd aan het hout gespijkerd. Dus ja.
Hoe lang nog Gerda?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef gerdatolsteyn het volgende:
mensen hallo,
gerda hier.
Dank u wel Frank, dat u voor ons
een nieuwe plek hebt gemaakt
het betekent vooral betrokkenheid.
vinden jullie spanning fijn?
nog wel wachten hoor.
We hebben net met de camera
gewerkt. Op de computer doen we het niet
zelf. We wachten nu daarop.
We hopen dat het u weer zal raken mensen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:18 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen
we hebben al met de camera gewerkt net
onze jeugdvisite maakt er nu een film van.
we zijn verrast dor frank drebin, hij heeft voor
ons een plek geregeld voor het nieuwe filpje
hij straalt een welkomstgebaar uit.
Wachten jullie nog even mensen,
de vuurlucht zit in mijn haar en kleding.
Wees maar gerust hoor, de nieuwe film komt echt wel
dag mensen houdt de spanning goed vast ja?
Eerste wat in me op kwam bij dat filmpje was de boekenverbrandings scene uit the Last Crusade.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Haar reacties op het youtube filmpje zijn ook het lezen waard![]()
Erwin Hekkert 3 dagen geleden
"wo man Bücher verbrennt, verbrennt man auch am Ende Menschen".
Heinrich Heine
Beantwoorden · 11
deze nazie vergelijking vinden we niet zo treffend van u gevonden. we proberen juist met spektakel en video een andere groep wakker te houden. We hopen dat de kern van onze film u raakt.
en Hitler ontbrak ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Eerste wat in me op kwam bij dat filmpje was de boekenverbrandings scene uit the Last Crusade.
Het enigste wat er bij die van Gerda ontbrak was de muziek van desbetreffende scene
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |