Die teef bedoel je?quote:
Nee. Gerda heeft het opgegeven. Ze stelt de HEER hevig teleur. HIJ zal haar intens, dramatisch en vernederend straffen omdat ze het WOORD met voeten getreden heeft. Ze heeft de liefde van de HEER genegeerd. Ze heeft de kans die HIJ haar gegeven heeft laten gaan. Nu zal ze ZIJN wraak ervaren. Zij is gedoemd eeuwig te lijden.quote:
Ik kan niet wachten. Hoe lang nog?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen hallo
de film is klaar en komt zo hier.
het zou fijn zijn als u met ons meekijkt.
tot straks
Kan ze weer een mooie film over makenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Gerda heeft het opgegeven. Ze stelt de HEER hevig teleur. HIJ zal haar intens, dramatisch en vernederend straffen omdat ze het WOORD met voeten getreden heeft. Ze heeft de liefde van de HEER genegeerd. Ze heeft de kans die HIJ haar gegeven heeft laten gaan. Nu zal ze ZIJN wraak ervaren. Zij is gedoemd eeuwig te lijden.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
Kortom: einde topic. Dag allemaal, het was gezellig.
Gerda is back and she's angry as hell. Althans, dat schijnt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Kan ze weer een mooie film over maken
[..]![]()
Ik zal nog vaak terugdenken aan de liefdevolle, wijze woorden van onze GerdaIk hoop jij ook
Ja, tot straks Gerdaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen hallo
tot straks
Spannend he?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gerda is back and she's angry as hell. Althans, dat schijnt.
Geweldig Gerda ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen hallo
tot straks
Owquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gerda is back and she's angry as hell. Althans, dat schijnt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |