Gettie heb je een indicatie van hoe laat? Ik heb morgen namelijk vroege dienst.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef gerdatolsteyn het volgende:
hallo mensen hallo
de film is klaar en komt zo hier.
het zou fijn zijn als u met ons meekijkt.
tot straks
Ik heb me net af zitten tanken in het park, ik voel me best oké.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, we zijn toch nog niet goed?
Maar ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb me net af zitten tanken in het park, ik voel me best oké.
Heb je wel opgepast met de terrepepeut?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:14 schreef gerdatolsteyn het volgende:
mensen hallo,
gerda hier.
Dank u wel Frank, dat u voor ons
een nieuwe plek hebt gemaakt
het betekent vooral betrokkenheid.
vinden jullie spanning fijn?
nog wel wachten hoor.
We hebben net met de camera
gewerkt. Op de computer doen we het niet
zelf. We wachten nu daarop.
We hopen dat het u weer zal raken mensen.
TOCH WEER MET DE PEUT GEKLOOID HE?!?!?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Got that covered: Christengek strikes back!
Wat een waardeloze gozer ben jij! Mijn submit over de Toto van Johan Derksen wordt geweigerd en dit wordt direct geplaatst. Het is geen journalistiek wat jij bedrijft, maar louter effectbejag!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Got that covered: Christengek strikes back!
Ja, dat is wel een aardige samenvatting van mijn werkzaamheden op FOK! inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozer ben jij! Mijn submit over de Toto van Johan Derksen wordt geweigerd en dit wordt direct geplaatst. Het is geen journalistiek wat jij bedrijft, maar louter effectbejag!
Wat is er met de toto van Johan Derksen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozer ben jij! Mijn submit over de Toto van Johan Derksen wordt geweigerd en dit wordt direct geplaatst. Het is geen journalistiek wat jij bedrijft, maar louter effectbejag!
Altijd al, ik speelde alleen hard to get.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wanneer stel jij je open voor de Vader, Zoon en Heilige Geest?
Heb je weer geen gelijk he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Altijd al, ik speelde alleen hard to get.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |