Huh? Waren we allang begonnen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Blijft dit me nu mijn hele FOK! carriere achtervolgen?
Eeuh mijn ene gewete zegt "quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gaat dit me nu mijn hele FOK! carriere achtervolgen?
Hier is duidelijk nog wat werk aan de winkel voor Gerda.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Eeuh mijn ene gewete zegt "" en de andere zegt "
"
![]()
Gaat dat haar wel lukken aangezien het bij mij de ene oor in gaat en de andere weer uit?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hier is duidelijk nog wat werk aan de winkel voor Gerda.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Gaat dat haar wel lukken aangezien het bij mij de ene oor in gaat en de andere weer uit?
Ik dacht dat Gerda dat zou doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Leuk dat je dat zo zegtquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
God, Gerda, allemaal een pot nat.
Draag het aan zou ik zeggen, ze vraagt suggesties voor het derde filmpje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo zegt"Gerda...pot..nat"
Ik geef haar wel een Playboy of zo en dan maar zien wat ze daarmee doet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Draag het aan zou ik zeggen, ze vraagt suggesties voor het derde filmpje.
Ik voorpel heel spoedig een nieuw filmpjequote:Op donderdag 6 juni 2013 00:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik geef haar wel een Playboy of zo en dan maar zien wat ze daarmee doet.
Return of the christengekkie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik voorpel heel spoedig een nieuw filmpje
KLB / knevel en brink ik hoop dat ze gaat, ik zou kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:53 schreef Aberkullie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_50_tinten_grij.html
Gerda is ontdekt door Geenstijl en heeft ons verlaten
Iedereen zou kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
KLB / knevel en brink ik hoop dat ze gaat, ik zou kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |