abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:21:24 #1
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_127403403
Dit zal vast wel weer interessant worden voor alle mensjes in de wereld.

http://www.dagelijksestan(...)r-het-gevaar-wilders

Onderwerpen en gastenlijst zijn bekend.

Hebben ze het ook al over jou gehad denk je?
pi_127403498
Mwah :N

[ Bericht 90% gewijzigd door Lavenderr op 04-06-2013 16:15:19 ]
pi_127403556
Fok! zal al wel regelmatig besproken zijn, een platform van vrijdenkers kunnen ze zich niet veroorloven.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_127403663
De reacties onder het artikel in de bron zijn ook hilarisch trouwens.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:40:39 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127404142
Er zijn maar liefst vijf prominente Turken aanwezig dit keer.

De Topturk is ongetwijfeld minister Polderturk , die vlak onder Erdogan tot de absolute top van de AK partij behoort. Dan is er ook de politicoloog Soli Özel die publiceerde over de Turks-Amerikaanse relaties. Er is Şafak Pavey, een prominent parlementslid van de grootste Turkse oppositiepartij, close met de Amerikaanse regering, zo te zien. Er is Mustafa Koç, telg van een steenrijke Turkse zakenfamilie, en er is de in New York afgestudeerde journaliste Aslı Aydıntaşbaş die ook voor de Turkse diplomatieke dienst in de VS werkte
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 15:48:04 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127404485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:21 schreef Spellmeista het volgende:

ze gaan het wel over het verblijf van TS weswiladvies hebben O-)
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 16:14:24 #7
249559 crew  Lavenderr
pi_127405488
quote:

Wie bedoel je?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 16:15:30 #8
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_127405531
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie bedoel je?
Niemand in het speciaal..gewoon omdat er allemaal "vage dingen" zouden gebeuren..

zei het meer als "grapje" om wat stof op te doen laten waaien ;)
pi_127407464
Mijn held Robbert Dijkgraaf is ook van de partij zie ik. _O_
★★★
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:05:20 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127407503
Is nigel farage ook uitgenodigd?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_127407718
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:05 schreef BaajGuardian het volgende:
nigel farage
Nee.
★★★
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 17:13:36 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_127407786
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee.
Jammer, dat was wel leuk geweest. Denk dat die wel wat stof op zou doen waaien.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:14:49 #13
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_127407819
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jammer, dat was wel leuk geweest. Denk dat die wel wat stof op zou doen waaien.
Nee
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:25:24 #14
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127408132
Mark rutte en Beatrix zijn ook gezellig aanwezig.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_127408335
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee
Jawel joh, geweldige clown. Tussen al dat serieuze gedoe is af en toe lachen ook wel leuk. :D
★★★
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 18:28:29 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_127410051
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee
Niet?
Die gooit graag de knuppel in het hoenderhok hoor :Y
Beetje zoals jij :P
pi_127416268
Oh laten we erheen gaan!
Theeleuten met Trix en het over het lot van het plebs hebben en ons daar rot over lachen is altijd grappig.
pi_127432877
Ik vind het wel goed dat er dit soort denktanks zijn. Gelet op de mensen die deelnemen zijn het allemaal visionairs die een goed beeld hebben van hoe je een land of bedrijf sturen moet.

Uiteindelijke besluitvorming vindt toch plaats binnen onze parlementaire democratie, kan geen kwaad om het één en het ander alvast goed voor te bespreken lijkt me.

Je moet alleen natuurlijk wel de garantie hebben dat onze volledige tweede en eerste kamer niet slechts puppets zijn van deze Bilderbergers en vooralsnog heb ik geen enkele aanwijzing dat onze politieke besluitvorming plaatsvindt achter de gesloten deuren van deze conferenties.
pi_127432904
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn held Robbert Dijkgraaf is ook van de partij zie ik. _O_
Mag Ankie van Grunsven dan ook weer mee?
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 10:24:41 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_127432973
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:22 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik vind het wel goed dat er dit soort denktanks zijn. Gelet op de mensen die deelnemen zijn het allemaal visionairs die een goed beeld hebben van hoe je een land of bedrijf sturen moet.

Uiteindelijke besluitvorming vindt toch plaats binnen onze parlementaire democratie, kan geen kwaad om het één en het ander alvast goed voor te bespreken lijkt me.

Je moet alleen natuurlijk wel de garantie hebben dat onze volledige tweede en eerste kamer niet slechts puppets zijn van deze Bilderbergers en vooralsnog heb ik geen enkele aanwijzing dat onze politieke besluitvorming plaatsvindt achter de gesloten deuren van deze conferenties.
Dat klopt helemaal; we hebben geen enkele aanwijzing wat daar besproken wordt. Wat bij Bilderberg besproken wordt blijft bij Bilderberg.
pi_127433304
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal; we hebben geen enkele aanwijzing wat daar besproken wordt. Wat bij Bilderberg besproken wordt blijft bij Bilderberg.
Eens. Maar dat bedoelde ik niet te zeggen. Ik bedoel dat we geen enkele aanwijzing hebben dat wat bij Bilderberg wordt besproken invloed heeft op de richting die ons land vaart. Er is geen aanwijzing dat de besluitvorming in de tweede kamer wordt beïnvloed door de ideeën van Bilderberg.

Nog los van het feit dat we überhaupt niets weten over wat er besproken wordt en dus ook onmogelijk kunnen oordelen over goed of slecht.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 10:38:33 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_127433425
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Eens. Maar dat bedoelde ik niet te zeggen. Ik bedoel dat we geen enkele aanwijzing hebben dat wat bij Bilderberg wordt besproken invloed heeft op de richting die ons land vaart. Er is geen aanwijzing dat de besluitvorming in de tweede kamer wordt beïnvloed door de ideeën van Bilderberg.

Nog los van het feit dat we überhaupt niets weten over wat er besproken wordt en dus ook onmogelijk kunnen oordelen over goed of slecht.
Eens. Alhoewel de opzet van Bilderberg-opgericht door Bernhard-doet vermoeden dat het wel degelijk een onderonsje van invloedrijke personen is . Geen theekransje, maar een bespreking van hoe verder en wat te doen.

Maar okee, het blijft voor de gewone burger gokken wat daar plaatsvindt.
pi_127433562
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eens. Alhoewel de opzet van Bilderberg-opgericht door Bernhard-doet vermoeden dat het wel degelijk een onderonsje van invloedrijke personen is . Geen theekransje, maar een bespreking van hoe verder en wat te doen.

Maar okee, het blijft voor de gewone burger gokken wat daar plaatsvindt.
Voor hetzelfde geld spelen ze 3 dagen bingo. Wie zal het zeggen.
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:58:37 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127434095
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:43 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

:D
Ik denk meer dat ze wel van alles zullen bespreken.
Ideeen uitwisselen maar dat was het ook wel.
Verbaasd me niks als Lambiekje probeert ongeoorloofd binnen te sneaken.

zo geheim is het niet, iedereen weet waar het is en ook wanneer
The Grove, bij Watford, even ten noorden van Londen en tussen 6 en 9 juni ;)
pi_127435434
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Het is een geheime vergadering van invloedrijke personen van diverse landen. Dat past niet in een democratie.
Zie jij wel eens een aanwijzing dat het volk invloed heeft op het beleid, eigenlijk?
pi_127442143
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het is een geheime vergadering van invloedrijke personen van diverse landen. Dat past niet in een democratie.
Zie jij wel eens een aanwijzing dat het volk invloed heeft op het beleid, eigenlijk?
Waarom mogen die mensen niet met elkaar praten? Het is pas ondemocratisch als je ze verbied met elkaar te praten, lijkt me zo. Ook zij leven in een vrij land, toch?

En ja, die aanwijzingen dat het volk invloed heeft zijn er genoeg. Het volk verenigt zich via (bijvoorbeeld) de sociale partners van het kabinet (vakbonden, werkgeversverenigingen) en die hebben verschrikkelijk veel invloed op wat er in Den Haag gebeurt.

Verder hebben we natuurlijk verkiezingen en hoewel veel verkiezingsbeloften worden verbroken, wordt de richting wel degelijk bepaald door het volk. Daarbij heb je nog altijd een direct kiesrecht, dus je kunt ook zelf direct invloed hebben.

Als je trouwens buiten NEderland gaat kijken (bijvoorbeeld in Turkije nu) dan zie je dat de macht uiteindelijk gewoon aan het volk is. Dat men in Nederland voor een geleidelijke en gezapige weg kiest, waardoor de directe macht van het volk minder is, komt omdat men het hier veel te goed heeft.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 15:45:49 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_127443812
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D
Ik denk meer dat ze wel van alles zullen bespreken.
Ideeen uitwisselen maar dat was het ook wel.
Verbaasd me niks als Lambiekje probeert ongeoorloofd binnen te sneaken.

zo geheim is het niet, iedereen weet waar het is en ook wanneer
The Grove, bij Watford, even ten noorden van Londen en tussen 6 en 9 juni ;)
Gaat niet lukken hoor, extreem goede beveiliging. Denk dat ze Lambiekje bij kop en kont eruit gooien.
We weten waar het is en wanneer het is, en verder komen we niets te weten en zéker niet binnen. Hetgeen logisch is, want dan kunnen ze net zo goed een openbare vergadering houden.
pi_127443819
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:58 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Waarom mogen die mensen niet met elkaar praten? Het is pas ondemocratisch als je ze verbied met elkaar te praten, lijkt me zo. Ook zij leven in een vrij land, toch?

En ja, die aanwijzingen dat het volk invloed heeft zijn er genoeg. Het volk verenigt zich via (bijvoorbeeld) de sociale partners van het kabinet (vakbonden, werkgeversverenigingen) en die hebben verschrikkelijk veel invloed op wat er in Den Haag gebeurt.

Verder hebben we natuurlijk verkiezingen en hoewel veel verkiezingsbeloften worden verbroken, wordt de richting wel degelijk bepaald door het volk. Daarbij heb je nog altijd een direct kiesrecht, dus je kunt ook zelf direct invloed hebben.

Als je trouwens buiten NEderland gaat kijken (bijvoorbeeld in Turkije nu) dan zie je dat de macht uiteindelijk gewoon aan het volk is. Dat men in Nederland voor een geleidelijke en gezapige weg kiest, waardoor de directe macht van het volk minder is, komt omdat men het hier veel te goed heeft.
Het referendum en hoe Bakellende zijn reet ermee afveegde is daar oa. een goed voorbeeld van. Wist je dat 90% van de wetten in Brussel gemaakt worden? Wij hebben geen fuck te vertellen in ons eigen land.
Praten met elkaar in de wandelgangen en achterkamertjespolitiek ben ik wars van. Waarom mogen wij niet weten wat daar gezegd wordt? En dat terwijl een vergadering van kopstukken wel iets meer inhoudt dat gezellig theeleuten, dunkt me.
pi_127444027
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het referendum en hoe Bakellende zijn reet ermee afveegde is daar oa. een goed voorbeeld van. Wist je dat 90% van de wetten in Brussel gemaakt worden? Wij hebben geen fuck te vertellen in ons eigen land.

Heb je een bron van die 90%? In het dagelijks leven hebben wij maar heel weinig te maken met Europese wetgeving, ja, onze regering verschuilt zich er regelmatig achter als ze iets niet uitgelegd krijgen maar dat is iets anders.

En dat referendum over Europa? Waar mensen tegen stemde omdat Wilders ze bang maakte dat we ons volkslied en vlag kwijt zouden raken? Balkenende heeft daar het enige juiste mee gedaan.

quote:
Praten met elkaar in de wandelgangen en achterkamertjespolitiek ben ik wars van. Waarom mogen wij niet weten wat daar gezegd wordt? En dat terwijl een vergadering van kopstukken wel iets meer inhoudt dat gezellig theeleuten, dunkt me.
Dat dunk je. Ah, maar daar zit het addertje natuurlijk. Ze zullen het misschien (waarschijnlijk) best over wereldproblemen hebben, maar in die groep zitten maar een paar mensen met uiteindelijke beslissingsbevoegdheid binnen hun eigen regering en er zitten wel wat mensen met invloed in Europa bij, maar lang niet genoeg figuren om het verschil te maken binnen de Europese wetgevers.

Maar misschien is het ook wel een grote sexorgie. Weet jij veel. Mensen zien er van alles in wat ze vrezen of graag willen zien. Maar aantoonbaar bewijs is er niet, ja de 'agendapunten' en 'deelnemerslijsten' die 'gelekt' worden. Hou toch op, waarom zou je daar enige waarde aan hechten?
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:54:27 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127444067
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:52 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Heb je een bron van die 90%? In het dagelijks leven hebben wij maar heel weinig te maken met Europese wetgeving, ja, onze regering verschuilt zich er regelmatig achter als ze iets niet uitgelegd krijgen maar dat is iets anders.

[..]

Dat dunk je. Ah, maar daar zit het addertje natuurlijk. Ze zullen het misschien (waarschijnlijk) best over wereldproblemen hebben, maar in die groep zitten maar een paar mensen met uiteindelijke beslissingsbevoegdheid binnen hun eigen regering en er zitten wel wat mensen met invloed in Europa bij, maar lang niet genoeg figuren om het verschil te maken binnen de Europese wetgevers.

Maar misschien is het ook wel een grote sexorgie. Weet jij veel. Mensen zien er van alles in wat ze vrezen of graag willen zien. Maar aantoonbaar bewijs is er niet, ja de 'agendapunten' en 'deelnemerslijsten' die 'gelekt' worden. Hou toch op, waarom zou je daar enige waarde aan hechten?
:D dat zou wat wezen zeg. :')
pi_127444112
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 15:59:37 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_127444254
quote:

[
Twee vragen :
Heb je bewijs dat het gaat om een orgie?
Waarom zou iemand enige waarde moeten hechten aan jou mening?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 16:02:15 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_127444316
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Twee vragen :
Ieders mening is evenveel waard .
Discussieforum je weet toch .
pi_127444381
quote:

[..]

En dat referendum over Europa? Waar mensen tegen stemde omdat Wilders ze bang maakte dat we ons volkslied en vlag kwijt zouden raken? Balkenende heeft daar het enige juiste mee gedaan.

[..]

Het gaat er vooral om dat er in het geheim dingen bedisseld worden. Als er niks aan de hand was, hoefde het ook niet geheim te zijn. Omdat we het niet weten kun jij er evenmin uitspraken over doen.
En het licht zou uitgaan als we het verkeerde zouden kiezen... Bakellende heeft laten zien dat hij geen volkvertegenwoordiger was.
En was het maar een seksorgie. Daar had ik me niet druk over gemaakt.
pi_127444599
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja.
Cool.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_127444716
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Twee vragen :
1. Voor het orgieverhaal is net zoveel bewijs als voor het verhaal dat er allerlei plannetjes worden bekokstooft.

2. Waarom moet je meteen aanvallend gaan doen? Is dat uit onmacht om iets zinnigs te zeggen, of ben je karakterologisch beperkt?
pi_127444785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ieders mening is evenveel waard .
Discussieforum je weet toch .
Vind het niet erg dat mensen een afwijkende mening hebben . Het gaat mij meer de toon die gezet word in het bericht

Ja er zijn agandepunten
Deelnemerslijsten
Fotos
Documenten
Films van hun samenkomst
Ja we leven in een EU , JA het idee komt van de bilderbergploeg
Ja er is een media blackout( iets minder de laatste jaren maar nog steeds geen mainstream news)

Maar dit alles betekend niks :')

Waarom? Omdat ik het zeg _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_127444907
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om dat er in het geheim dingen bedisseld worden. Als er niks aan de hand was, hoefde het ook niet geheim te zijn. Omdat we het niet weten kun jij er evenmin uitspraken over doen.
En het licht zou uitgaan als we het verkeerde zouden kiezen... Bakellende heeft laten zien dat hij geen volkvertegenwoordiger was.
En was het maar een seksorgie. Daar had ik me niet druk over gemaakt.
Bedisseld KUNNEN worden. Je hebt geen bewijs. En laat die mensen ook een keer vrijuit met elkaar kunnen praten over wat ze bezighoudt. En inderdaad, we weten het niet, dus doe ik er ook geen stellige uitspraken over. Ik reageer juist omdat ik zoek naar onderbouwing van de stellige uitspraken in de OP en later jouw stellige uitspraken.

Balkenende heeft laten zien wat een politicus moet laten zien op dat moment (verder heb ik geen hoge pet van hem op). Een parlementaire democratie houdt in dat we mensen aanwijzen die voor ons de dingen doen die nodig zijn, niet zodat ze de dingen doen die een meerderheid wil. Dat is op zich best een lastige, maar het is juist binnen een parlementaire democratie zo dat het niet gaat om 'meeste stemmen gelden'. Daarom ben ik ook permanent tegen referenda, omdat ze de parlementaire democratie altijd in de wielen rijden. Maar goed, nu gaan we het over politiek hebben en dat moet in POL natuurlijk.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 16:16:38 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_127444914
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Vind het niet erg dat mensen een afwijkende mening hebben . Het gaat mij meer de toon die gezet word in het bericht

Ja er zijn agandepunten
Deelnemerslijsten
Fotos
Documenten
Films van hun samenkomst
Ja er is een media blackout( iets minder de laatste jaren maar nog steeds geen mainstream news)

De toon is idd belangrijk. Men kan van mening verschillen, maar toch niet vervallen in heen en weer gescheld.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 16:18:37 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_127444994
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Bedisseld KUNNEN worden. Je hebt geen bewijs. En laat die mensen ook een keer vrijuit met elkaar kunnen praten over wat ze bezighoudt. En inderdaad, we weten het niet, dus doe ik er ook geen stellige uitspraken over. Ik reageer juist omdat ik zoek naar onderbouwing van de stellige uitspraken in de OP en later jouw stellige uitspraken.

Balkenende heeft laten zien wat een politicus moet laten zien op dat moment (verder heb ik geen hoge pet van hem op). Een parlementaire democratie houdt in dat we mensen aanwijzen die voor ons de dingen doen die nodig zijn, niet zodat ze de dingen doen die een meerderheid wil. Dat is op zich best een lastige, maar het is juist binnen een parlementaire democratie zo dat het niet gaat om 'meeste stemmen gelden'. Daarom ben ik ook permanent tegen referenda, omdat ze de parlementaire democratie altijd in de wielen rijden. Maar goed, nu gaan we het over politiek hebben en dat moet in POL natuurlijk.
Ik heb eerder het idee dat 'Europa' het alleen maar lastig vindt, die referenda. Als men namelijk geluisterd had naar de uitslag van het referendum was Europa er niet gekomen.
Dus logisch dat 'ze' het liever niet hebben.
pi_127445074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ja er zijn agandepunten
Deelnemerslijsten
Fotos
Documenten
Films van hun samenkomst
Klopt allemaal ja, al is het idee van de EU veel ouder. Mar ik heb ook foto's van mijn laatste familie-reünie, met documenten (uitnodigingen, een gezamenlijk liedje) en daar is ook video van gemaakt. Er was zelfs iemand vanuit de tweede kamer aanwezig. Wat zegt dat jou? Dat er een geheime samenzwering is om de wereld over te nemen?

quote:
Maar dat zeg ik niet. Ik zeg dat niet aan te tonen is dat het iets betekend. Maar lezen is kennelijk net zo moeilijk voor je als normaal reageren.

quote:
Nee, omdat er geen feiten zijn die iets anders bewijzen.
pi_127445223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb eerder het idee dat 'Europa' het alleen maar lastig vindt, die referenda. Als men namelijk geluisterd had naar de uitslag van het referendum was Europa er niet gekomen.
Dus logisch dat 'ze' het liever niet hebben.
Referenda worden gebruikt voor ingewikkelde problemen, om die te begrijpen moet je een bepaalde manier en niveau van denken hebben. Zeker in dit voorbeeld, aan een Europese grondwet zitten zo verschrikkelijk veel voor- en nadelen, dat een gemiddeld mens dat helemaal niet af kan wegen.

En dus stemmen mensen mee met de grootste schreeuwer die wat angst over ze uitkotst. En dus moet je geen referenda houden. Ja, in de wijk. Met als onderwerp of er wel of geen bankje in het park moet komen. Maar niet over de grote zaken. Daar is het volk gewoon niet slim genoeg voor. Hell, ik heb er voor gestudeerd en kan niet eens een volledige afweging maken over wel of geen EU.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 16:27:56 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_127445456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:23 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Referenda worden gebruikt voor ingewikkelde problemen, om die te begrijpen moet je een bepaalde manier en niveau van denken hebben. Zeker in dit voorbeeld, aan een Europese grondwet zitten zo verschrikkelijk veel voor- en nadelen, dat een gemiddeld mens dat helemaal niet af kan wegen.

En dus stemmen mensen mee met de grootste schreeuwer die wat angst over ze uitkotst. En dus moet je geen referenda houden. Ja, in de wijk. Met als onderwerp of er wel of geen bankje in het park moet komen. Maar niet over de grote zaken. Daar is het volk gewoon niet slim genoeg voor. Hell, ik heb er voor gestudeerd en kan niet eens een volledige afweging maken over wel of geen EU.
Klinkt tamelijk arrogant en badinerend.
Btw, al had je wel een volledige afweging gemaakt dan had je nog geen enkele invloed gehad op het wel of niet komen van een Europa.

Wat mij betreft; ik was tevreden met de EEG, vind Europa een heilloos megalomaan gebeuren waar men zich druk maakt om bijvullen van olijfolieflesjes en andere onzin terwijl ze de ingrijpendste dingen er stiekempjes doorduwen. Zonder inspraak van welke burger dan ook, gestudeerd of niet gestudeerd.
pi_127445554
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klinkt tamelijk arrogant en badinerend.
Nee hoor, want ik geef mijn eigen beperking daarin ook weer. Ik kan het ook niet en ik heb er voor gestudeerd.

quote:
Btw, al had je wel een volledige afweging gemaakt dan had je nog geen enkele invloed gehad op het wel of niet komen van een Europa.
En dat is hartstikke goed, want er zijn nogal wat mensen bij betrokken. Zou niet goed zijn als ik daar vanuit mijn huidige positie in de maatschappij invloed op had...

quote:
Wat mij betreft; ik was tevreden met de EEG, vind Europa een heilloos megalomaan gebeuren waar men zich druk maakt om bijvullen van olijfolieflesjes en andere onzin terwijl ze de ingrijpendste dingen er stiekempjes doorduwen. Zonder inspraak van welke burger dan ook, gestudeerd of niet gestudeerd.
Je zult mij ook nooit horen zeggen dat ze er alleen maar goede dingen doen. Aan 80% van de regelgeving die er vandaan komt erger ik me ook dood (ook professioneel trouwens).
pi_127446026
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:20 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Klopt allemaal ja, al is het idee van de EU veel ouder. Mar ik heb ook foto's van mijn laatste familie-reünie, met documenten (uitnodigingen, een gezamenlijk liedje) en daar is ook video van gemaakt. Er was zelfs iemand vanuit de tweede kamer aanwezig. Wat zegt dat jou? Dat er een geheime samenzwering is om de wereld over te nemen?
[..]

Dit zegt mij dat je narcistische trekken hebt . Je denkt een bepaalde autoriteit te hebben om te bepalen wat nu ''feiten'' zijn en wat niet

Maar dat zeg ik niet. Ik zeg dat niet aan te tonen is dat het iets betekend. Maar lezen is kennelijk net zo moeilijk voor je als normaal reageren.

Oeps there you go again
[..]

Nee, omdat er geen feiten zijn die iets anders bewijzen.
Bravo, well done ^O^
pi_127446053
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Bravo, well done ^O^
Graag gedaan. Verder nog iets waardoor ik van gedachte zou kunnen veranderen, of blijft het bij speculatie?
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:51:49 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127446499
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Graag gedaan. Verder nog iets waardoor ik van gedachte zou kunnen veranderen, of blijft het bij speculatie?
Als alles achter gesloten deuren word besproken is er alleen maar speculatie wat zich er afspeelt.
Al weten sommigen hier exact te vertellen wat er daar achter gesloten deuren afspeelt.

Ik denk zelf, gewoon inderdaad worden veel dingen besproken maar verder geen afspraken worden gemaakt.

In Nederland word niet zomaar iets besloten zonder dat de rest van de overheid er vanaf weet en moet eerst door verschillende instanties goed gekeurt worden.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:16:30 #49
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127447623
quote:

Nee hoe je landen, overkoepelende economien moet frustreren en hoe je de burger voor alles laat opdraaien.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:18:50 #50
52357 Lambiekje
pi_127447735
http://www.infowars.com/b(...)m-destroys-humanity/

quote:
“Whatever its early mission, the Group is now “a shadow world government….threaten(ing) to take away our right to direct our own destinies (by creating) a disturbing reality” very much harming the public’s welfare. In short, Bilderbergers want to supplant individual nation-state sovereignty with an all-powerful global government, corporate controlled, and check-mated by militarized enforcement.”

[ Bericht 31% gewijzigd door Lambiekje op 05-06-2013 17:25:50 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_127447738

gewoon vinnie paz luisteren ja toch
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_127448955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee hoe je landen, overkoepelende economien moet frustreren en hoe je de burger voor alles laat opdraaien.
Is dit je angst, of kun je dit aantonen?
pi_127449545
zolang het een geheim moet zijn past het én niet in de democratie én kun je er veilig vanuit gaan dat het een weinig frisse zaak is.
Je moet wel naïef zijn om te denken dat er niks aan de hand is als het achter gesloten deuren plaatsvindt.

quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:50 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Is dit je angst, of kun je dit aantonen?
pi_127450197
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
zolang het een geheim moet zijn past het én niet in de democratie én kun je er veilig vanuit gaan dat het een weinig frisse zaak is.
Je moet wel naïef zijn om te denken dat er niks aan de hand is als het achter gesloten deuren plaatsvindt.

[..]

Kijk eens aan, de 'naïef'-kaart, daar is hij dan. Ik vond het al lang duren.

Ik counter hem met een paranoia-spell.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:11:40 #55
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_127452214
Ik denk dat de redenatie van "een grote groep zeer invloedrijke personen die 3 dagen achter gesloten deuren de situatie in de wereld bespreken a.h.v. een grotendeels geheime agenda,...die zouden wel eens wereldbeinvloedende beslissingen kunnen bespreken en maken daar. Dat is absoluut niet ondenkbaar of niet voor te stellen." eerder voortvloeit uit boerenverstand dan paranoia.

Ik ben het volledig eens met de redenatie dat de geheimhouding + samenstelling van de gasten eerder betekent dat inmenging (invloed) niet gewenst is en dat dit dus niet strookt met wat wij een democratie noemen.
Alwayz expect the unexpected
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:18:45 #56
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_127452580
Verder daarop ingaand, en vanaf dit punt gaat men natuurlijk eerder speculeren ipv redeneren, kan je uit de samenstelling van de aanwezige personen opmaken (namelijk aanzienlijk meer "corporate" personen dan politici) dat het vooral de bedoeling is dat die politici die aanwezig zijn niet al teveel in de melk te brokkelen hebben.

Ik heb er geen problemen mee dat mensen zoals Knalerwtje naief genoemd worden...

Denk je nou echt dat al deze invloedrijke mensen die veel meer macht EN geld hebben dan de landen van die politici in een zaaltje bij elkaar gaan zitten en dat die politici met een belerend vingertje gaan vertellen wat er moet gebeuren?
Nee hoor, eerder het tegendeel is waar.
Alwayz expect the unexpected
pi_127453476
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:22 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Kijk eens aan, de 'naïef'-kaart, daar is hij dan. Ik vond het al lang duren.

Ik counter hem met een paranoia-spell.
Wat een bullshit. Als een bijeenkomst van invloedrijke mensen achter gesloten deuren moet, is dat verdacht en een gevaar voor de democratie en de internationale rechtsorde, voor zover aanwezig. Mijn wantrouwen is gerechtvaardigd, dunkt me en heeft niets met paranoia te maken.
pi_127453893
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Natuurlijk weten we het niet als ze het geheim houden! Ben je nou aan het rechtpraten wat krom is?
pi_127453985
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Natuurlijk weten we het niet als ze het geheim houden! Ben je nou aan het rechtpraten wat krom is?
Nee. Ik constateer alleen dat er een stel mensen bijelkaar komen om te praten en dat de rest speculatie is, voortgekomen uit wantrouwen.

Dat is alles.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Als een bijeenkomst van invloedrijke mensen achter gesloten deuren moet, is dat verdacht en een gevaar voor de democratie en de internationale rechtsorde, voor zover aanwezig. Mijn wantrouwen is gerechtvaardigd, dunkt me en heeft niets met paranoia te maken.
Dat vind jij. Ik vind mezelf niet naïef als ik geen dingen ga veronderstellen waar ik geen bewijs voor heb. Patstelling dus, lijkt me zo.
pi_127454065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:55 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Nee. Ik constateer alleen dat er een stel mensen bijelkaar komen om te praten en dat de rest speculatie is, voortgekomen uit wantrouwen.

Dat is alles.

[..]

Dat vind jij. Ik vind mezelf niet naïef als ik geen dingen ga veronderstellen waar ik geen bewijs voor heb. Patstelling dus, lijkt me zo.
Wantrouwen dat helemaal op zijn plaats is, mi.
Welke stelligeheden die ik beweerd zou hebben bedoel je eigenlijk?
pi_127454816
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wantrouwen dat helemaal op zijn plaats is, mi.
Welke stelligeheden die ik beweerd zou hebben bedoel je eigenlijk?
Ik vind de bewering dat de bijeenkomsten ondemocratisch zouden zijn behoorlijk stellig. Om maar iets te noemen. Zolang er geen besluitvorming plaatsvindt is er niets aan de hand. Zelfs als ze van alles bekokstoven, dan is er nog niets aan de hand want de besluitvorming gaat nog altijd langs de binnen onze democratie vastgelegde wegen. En op die democratie hebben we allemaal invloed. Mooi toch?

Je wantrouwen is daarbij gewoon nergens op gebaseerd.

Weet je hoe moeilijk het is om lekker buiten de deur te neuken als je hartstikke beroemd bent? Staatshoofd en zo? Dan is het veel beter om 1x per jaar met zijn alle een hotel in te duiken en eens lekker met een stel verschillende mede-beroemdheden van bil te gaan. En ondertussen doen ze net of ze geheim aan het werk zijn....

Tja, ik geloof het niet, maar het zou kunnen natuurlijk. Laten we daar dan een topic over maken. Net zo geloofwaardig als wat sommige anderen hier posten.
pi_127455067
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:12 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik vind de bewering dat de bijeenkomsten ondemocratisch zouden zijn behoorlijk stellig. Om maar iets te noemen. Zolang er geen besluitvorming plaatsvindt is er niets aan de hand. Zelfs als ze van alles bekokstoven, dan is er nog niets aan de hand want de besluitvorming gaat nog altijd langs de binnen onze democratie vastgelegde wegen. En op die democratie hebben we allemaal invloed. Mooi toch?

Je wantrouwen is daarbij gewoon nergens op gebaseerd.

Weet je hoe moeilijk het is om lekker buiten de deur te neuken als je hartstikke beroemd bent? Staatshoofd en zo? Dan is het veel beter om 1x per jaar met zijn alle een hotel in te duiken en eens lekker met een stel verschillende mede-beroemdheden van bil te gaan. En ondertussen doen ze net of ze geheim aan het werk zijn....

Tja, ik geloof het niet, maar het zou kunnen natuurlijk. Laten we daar dan een topic over maken. Net zo geloofwaardig als wat sommige anderen hier posten.
Alleen al de schijn van zoiets ondermijnt de democratie. Mijn wantrouwen is gebaseerd op hun geheimhouding.
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:43:33 #63
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127456529
Dit is dan weer een van die events waarbij roeptoeter Alex Jones wel nuttig is:
(alles van infowars.com&links daar...)
quote:
Here is the official list of attendees for the upcoming Bilderberg meeting at The Grove in Watford, England, as well as the agenda.

Hertfordshire, England 6-9 June 2013

Current list of Participants

Status 3 June 2013

Chairman
FRA Castries, Henri de Chairman and CEO, AXA Group

DEU Achleitner, Paul M. Chairman of the Supervisory Board, Deutsche Bank AG
DEU Ackermann, Josef Chairman of the Board, Zurich Insurance Group Ltd
GBR Agius, Marcus Former Chairman, Barclays plc
GBR Alexander, Helen Chairman, UBM plc
USA Altman, Roger C. Executive Chairman, Evercore Partners
FIN Apunen, Matti Director, Finnish Business and Policy Forum EVA
USA Athey, Susan Professor of Economics, Stanford Graduate School of Business
TUR Aydıntaşbaş, Aslı Columnist, Milliyet Newspaper
TUR Babacan, Ali Deputy Prime Minister for Economic and Financial Affairs
GBR Balls, Edward M. Shadow Chancellor of the Exchequer
PRT Balsemão, Francisco Pinto Chairman and CEO, IMPRESA
FRA Barré, Nicolas Managing Editor, Les Echos
INT Barroso, José M. Durão President, European Commission
FRA Baverez, Nicolas Partner, Gibson, Dunn & Crutcher LLP
FRA Bavinchove, Olivier de Commander, Eurocorps
GBR Bell, John Regius Professor of Medicine, University of Oxford
ITA Bernabè, Franco Chairman and CEO, Telecom Italia S.p.A.
USA Bezos, Jeff Founder and CEO, Amazon.com
SWE Bildt, Carl Minister for Foreign Affairs
SWE Borg, Anders Minister for Finance
NLD Boxmeer, Jean François van Chairman of the Executive Board and CEO, Heineken N.V.
NOR Brandtzæg, Svein Richard President and CEO, Norsk Hydro ASA
AUT Bronner, Oscar Publisher, Der Standard Medienwelt
GBR Carrington, Peter Former Honorary Chairman, Bilderberg Meetings
ESP Cebrián, Juan Luis Executive Chairman, Grupo PRISA
CAN Clark, W. Edmund President and CEO, TD Bank Group
GBR Clarke, Kenneth Member of Parliament
DNK Corydon, Bjarne Minister of Finance
GBR Cowper-Coles, Sherard Business Development Director, International, BAE Systems plc
ITA Cucchiani, Enrico Tommaso CEO, Intesa Sanpaolo SpA
BEL Davignon, Etienne Minister of State; Former Chairman, Bilderberg Meetings
GBR Davis, Ian Senior Partner Emeritus, McKinsey & Company
NLD Dijkgraaf, Robbert H. Director and Leon Levy Professor, Institute for Advanced Study
TUR Dinçer, Haluk President, Retail and Insurance Group, Sabancı Holding A.S.
GBR Dudley, Robert Group Chief Executive, BP plc
USA Eberstadt, Nicholas N. Henry Wendt Chair in Political Economy, American Enterprise Institute
NOR Eide, Espen Barth Minister of Foreign Affairs
SWE Ekholm, Börje President and CEO, Investor AB
DEU Enders, Thomas CEO, EADS
USA Evans, J. Michael Vice Chairman, Goldman Sachs & Co.
DNK Federspiel, Ulrik Executive Vice President, Haldor Topsøe A/S
USA Feldstein, Martin S. Professor of Economics, Harvard University; President Emeritus, NBER
FRA Fillon, François Former Prime Minister
USA Fishman, Mark C. President, Novartis Institutes for BioMedical Research
GBR Flint, Douglas J. Group Chairman, HSBC Holdings plc
IRL Gallagher, Paul Senior Counsel
USA Geithner, Timothy F. Former Secretary of the Treasury
USA Gfoeller, Michael Political Consultant
USA Graham, Donald E. Chairman and CEO, The Washington Post Company
DEU Grillo, Ulrich CEO, Grillo-Werke AG
ITA Gruber, Lilli Journalist – Anchorwoman, La 7 TV
ESP Guindos, Luis de Minister of Economy and Competitiveness
GBR Gulliver, Stuart Group Chief Executive, HSBC Holdings plc
CHE Gutzwiller, Felix Member of the Swiss Council of States
NLD Halberstadt, Victor Professor of Economics, Leiden University; Former Honorary Secretary General of Bilderberg Meetings
FIN Heinonen, Olli Senior Fellow, Belfer Center for Science and International Affairs, Harvard Kennedy School of Government
GBR Henry, Simon CFO, Royal Dutch Shell plc
FRA Hermelin, Paul Chairman and CEO, Capgemini Group
ESP Isla, Pablo Chairman and CEO, Inditex Group
USA Jacobs, Kenneth M. Chairman and CEO, Lazard
USA Johnson, James A. Chairman, Johnson Capital Partners
CHE Jordan, Thomas J. Chairman of the Governing Board, Swiss National Bank
USA Jordan, Jr., Vernon E. Managing Director, Lazard Freres & Co. LLC
USA Kaplan, Robert D. Chief Geopolitical Analyst, Stratfor
USA Karp, Alex Founder and CEO, Palantir Technologies
GBR Kerr, John Independent Member, House of Lords
USA Kissinger, Henry A. Chairman, Kissinger Associates, Inc.
USA Kleinfeld, Klaus Chairman and CEO, Alcoa
NLD Knot, Klaas H.W. President, De Nederlandsche Bank
TUR Koç, Mustafa V. Chairman, Koç Holding A.S.
DEU Koch, Roland CEO, Bilfinger SE
USA Kravis, Henry R. Co-Chairman and Co-CEO, Kohlberg Kravis Roberts & Co.
USA Kravis, Marie-Josée Senior Fellow and Vice Chair, Hudson Institute
CHE Kudelski, André Chairman and CEO, Kudelski Group
GRC Kyriacopoulos, Ulysses Chairman, S&B Industrial Minerals S.A.
INT Lagarde, Christine Managing Director, International Monetary Fund
DEU Lauk, Kurt J. Chairman of the Economic Council to the CDU, Berlin
USA Lessig, Lawrence Roy L. Furman Professor of Law and Leadership, Harvard Law School; Director, Edmond J. Safra Center for Ethics, Harvard University
BEL Leysen, Thomas Chairman of the Board of Directors, KBC Group
DEU Lindner, Christian Party Leader, Free Democratic Party (FDP NRW)
SWE Löfven, Stefan Party Leader, Social Democratic Party (SAP)
DEU Löscher, Peter President and CEO, Siemens AG
GBR Mandelson, Peter Chairman, Global Counsel; Chairman, Lazard International
USA Mathews, Jessica T. President, Carnegie Endowment for International Peace
CAN McKenna, Frank Chair, Brookfield Asset Management
GBR Micklethwait, John Editor-in-Chief, The Economist
FRA Montbrial, Thierry de President, French Institute for International Relations
ITA Monti, Mario Former Prime Minister
USA Mundie, Craig J. Senior Advisor to the CEO, Microsoft Corporation
ITA Nagel, Alberto CEO, Mediobanca
NLD Netherlands, H.R.H. Princess Beatrix of The
USA Ng, Andrew Y. Co-Founder, Coursera
FIN Ollila, Jorma Chairman, Royal Dutch Shell, plc
GBR Omand, David Visiting Professor, King’s College London
GBR Osborne, George Chancellor of the Exchequer
USA Ottolenghi, Emanuele Senior Fellow, Foundation for Defense of Democracies
TUR Özel, Soli Senior Lecturer, Kadir Has University; Columnist, Habertürk Newspaper
GRC Papahelas, Alexis Executive Editor, Kathimerini Newspaper
TUR Pavey, Şafak Member of Parliament (CHP)
FRA Pécresse, Valérie Member of Parliament (UMP)
USA Perle, Richard N. Resident Fellow, American Enterprise Institute
USA Petraeus, David H. General, U.S. Army (Retired)
PRT Portas, Paulo Minister of State and Foreign Affairs
CAN Prichard, J. Robert S. Chair, Torys LLP
INT Reding, Viviane Vice President and Commissioner for Justice, Fundamental Rights and Citizenship, European Commission
CAN Reisman, Heather M. CEO, Indigo Books & Music Inc.
FRA Rey, Hélène Professor of Economics, London Business School
GBR Robertson, Simon Partner, Robertson Robey Associates LLP; Deputy Chairman, HSBC Holdings
ITA Rocca, Gianfelice Chairman,Techint Group
POL Rostowski, Jacek Minister of Finance and Deputy Prime Minister
USA Rubin, Robert E. Co-Chairman, Council on Foreign Relations; Former Secretary of the Treasury
NLD Rutte, Mark Prime Minister
AUT Schieder, Andreas State Secretary of Finance
USA Schmidt, Eric E. Executive Chairman, Google Inc.
AUT Scholten, Rudolf Member of the Board of Executive Directors, Oesterreichische Kontrollbank AG
PRT Seguro, António José Secretary General, Socialist Party
FRA Senard, Jean-Dominique CEO, Michelin Group
NOR Skogen Lund, Kristin Director General, Confederation of Norwegian Enterprise
USA Slaughter, Anne-Marie Bert G. Kerstetter ’66 University Professor of Politics and International Affairs, Princeton University
IRL Sutherland, Peter D. Chairman, Goldman Sachs International
GBR Taylor, Martin Former Chairman, Syngenta AG
INT Thiam, Tidjane Group CEO, Prudential plc
USA Thiel, Peter A. President, Thiel Capital
USA Thompson, Craig B. President and CEO, Memorial Sloan-Kettering Cancer Center
DNK Topsøe, Jakob Haldor Partner, AMBROX Capital A/S
FIN Urpilainen, Jutta Minister of Finance
CHE Vasella, Daniel L. Honorary Chairman, Novartis AG
GBR Voser, Peter R. CEO, Royal Dutch Shell plc
CAN Wall, Brad Premier of Saskatchewan
SWE Wallenberg, Jacob Chairman, Investor AB
USA Warsh, Kevin Distinguished Visiting Fellow, The Hoover Institution, Stanford University
CAN Weston, Galen G. Executive Chairman, Loblaw Companies Limited
GBR Williams of Crosby, Shirley Member, House of Lords
GBR Wolf, Martin H. Chief Economics Commentator, The Financial Times
USA Wolfensohn, James D. Chairman and CEO, Wolfensohn and Company
GBR Wright, David Vice Chairman, Barclays plc
INT Zoellick, Robert B. Distinguished Visiting Fellow, Peterson Institute for International Economics
En de onderwerpen van gesprek:
quote:
The key topics for discussion this year include:
• Can the US and Europe grow faster and create jobs?
• Jobs, entitlement and debt
• How big data is changing almost everything
• Nationalism and populism
• US foreign policy
• Africa’s challenges
• Cyber warfare and the proliferation of asymmetric threats
• Major trends in medical research
• Online education: promise and impacts
• Politics of the European Union
• Developments in the Middle East
• Current affairs
Met een topic over Big Data is het niet gek dat "Jeff Bezos, Amazon’s founder and chief executive, and Google’s executive chairman, Eric Schmidt" er dit keer bij zijn waarschijnlijk om tekst en uitleg hierover te geven aan de aanwezigen, vooral google is bezig met Big Data aangezien zij een van de grootste database's met informatie in haar bezit heeft...

Ik heb overigens nog niks in de MSM hierover gezien, maar kan dat natuurlijk makkelijk gemist hebben als het een 1minutje item is geweest....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_127457050
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Alleen al de schijn van zoiets ondermijnt de democratie. Mijn wantrouwen is gebaseerd op hun geheimhouding.
Hoe ondermijnt de schijn de democratie?

Dat slaat gewoon nergens op. Jij mag toch ook een geheim gesprek voeren met je buurman? Dat vind ik toch ook niet democratie-ondermijnend? Sterker nog, dat is een geschenk van de democratie. Dat is bij deze mensen niet anders. Zij mogen gewoon in het geheim met elkaar praten, zolang de besluitvorming maar openbaar is. En dat is hij gewoon.

Maar goed, het nadeel van discussieren zonder fundament is dat je in kringetjes blijft draaien. Jij kunt niet aantonen dat daar iets anti-democratisch gebeurt en ik kan niet aantonen dat het niet zo is. Ik vraag me alleen af waarom zoveel mensen er over willen speculeren terwijl ze werkelijk niets weten, behalve dat er een paar mensen samen in een hotel zitten.

Spannend hoor.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 20:56:58 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_127457314
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:18 schreef Bananenbuiger het volgende:
Verder daarop ingaand, en vanaf dit punt gaat men natuurlijk eerder speculeren ipv redeneren, kan je uit de samenstelling van de aanwezige personen opmaken (namelijk aanzienlijk meer "corporate" personen dan politici) dat het vooral de bedoeling is dat die politici die aanwezig zijn niet al teveel in de melk te brokkelen hebben.

Ik heb er geen problemen mee dat mensen zoals Knalerwtje naief genoemd worden...

Denk je nou echt dat al deze invloedrijke mensen die veel meer macht EN geld hebben dan de landen van die politici in een zaaltje bij elkaar gaan zitten en dat die politici met een belerend vingertje gaan vertellen wat er moet gebeuren?

Nou, dit dus.
pi_127458219
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:18 schreef Bananenbuiger het volgende:

Lobbyen is al zo oud als de democratie. Dus tja, dat zal er vast wel gebeuren. Misschien wel tijdens de sexpartys, wie zal het zeggen.

Maar nogmaals, de besluitvorming is verder democratisch, hoe de politici aan hun ideeën komen is weinig relevant. Mocht je suggereren dat de politici worden gedwongen om bepaalde maatregelen te nemen dan snap je weinig van politiek. Zo simpel kan een enkele politicus uit een land de hele nationale politiek niet beïnvloeden.

Zal ik zeggen wat ik denk dat daar gebeurt? Ik denk dat er in groepen wordt gebrainstormd over thema's, dat men als collega's onder elkaar praat over de problemen waarmee we geconfronteerd worden en dat iedereen daar veel van opsteekt. Dat lijkt me logisch, gelet op de samenstelling.

Ik zie geen enkele aanwijzing dat hier een soort schaduwwereldregering aan het werk is. Zo belangrijk is Nederland nu ook weer niet in de wereld.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 21:15:26 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_127458467
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Lobbyen is al zo oud als de democratie. Dus tja, dat zal er vast wel gebeuren. Misschien wel tijdens de sexpartys, wie zal het zeggen.

Maar nogmaals, de besluitvorming is verder democratisch, hoe de politici aan hun ideeën komen is weinig relevant. Mocht je suggereren dat de politici worden gedwongen om bepaalde maatregelen te nemen dan snap je weinig van politiek. Zo simpel kan een enkele politicus uit een land de hele nationale politiek niet beïnvloeden.

Zal ik zeggen wat ik denk dat daar gebeurt? Ik denk dat er in groepen wordt gebrainstormd over thema's, dat men als collega's onder elkaar praat over de problemen waarmee we geconfronteerd worden en dat iedereen daar veel van opsteekt. Dat lijkt me logisch, gelet op de samenstelling.

Ik zie geen enkele aanwijzing dat hier een soort schaduwwereldregering aan het werk is. Zo belangrijk is Nederland nu ook weer niet in de wereld.
Tja, dat lijkt logisch en zo kunnen we allemaal invullen wat we denken dat daar gebeurt, alleen weten we het gewoon niet aangezien het geheim is.
Dus vanzelfsprekend koren op de molen der complotdenkers.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:00:47 #68
52357 Lambiekje
pi_127471953

Wat zijn dat voor imbeciele hapsnurkers. Niet interessant of relevant vinden wat er besproken wordt op de Bilderberg. En dergelijke onmensen bestuurt ons land. Van PvdA is echt te bespottelijk.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:06:13 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127472061
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

Wat zijn dat voor imbeciele hapsnurkers. Niet interessant of relevant vinden wat er besproken wordt op de Bilderberg. En dergelijke onmensen bestuurt ons land. Van PvdA is echt te bespottelijk.
;) duh daar laten ze zich niet over uit.
dus waarom vragen, ze krijgen er toch geen antwoord op ;)
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:08:13 #70
52357 Lambiekje
pi_127472096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) duh daar laten ze zich niet over uit.
dus waarom vragen, ze krijgen er toch geen antwoord op ;)
Je er niet over uit laten is iets heel anders dan niet interessant of relevant vinden.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:10:48 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127472149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je er niet over uit laten is iets heel anders dan niet interessant of relevant vinden.
klopt .... mja als er een sex orgie gaande is ... dan :X
pi_127472213
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Hoe ondermijnt de schijn de democratie?

Dat slaat gewoon nergens op. Jij mag toch ook een geheim gesprek voeren met je buurman? Dat vind ik toch ook niet democratie-ondermijnend? Sterker nog, dat is een geschenk van de democratie. Dat is bij deze mensen niet anders. Zij mogen gewoon in het geheim met elkaar praten, zolang de besluitvorming maar openbaar is. En dat is hij gewoon.

Maar goed, het nadeel van discussieren zonder fundament is dat je in kringetjes blijft draaien. Jij kunt niet aantonen dat daar iets anti-democratisch gebeurt en ik kan niet aantonen dat het niet zo is. Ik vraag me alleen af waarom zoveel mensen er over willen speculeren terwijl ze werkelijk niets weten, behalve dat er een paar mensen samen in een hotel zitten.

Spannend hoor.
Bestuur hoort transparent te zijn. We mogen niet eens weten of daar over ons lot wordt beslist. Dit ondermijnt zeker de democratie.
pi_127472240
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, dat lijkt logisch en zo kunnen we allemaal invullen wat we denken dat daar gebeurt, alleen weten we het gewoon niet aangezien het geheim is.
Dus vanzelfsprekend koren op de molen der complotdenkers.
en al maakten ze openbaar wat daar wordt besproken zouden de complot denkers het nog niet geloven.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:16:28 #74
52357 Lambiekje
pi_127472287
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

klopt .... mja als er een sex orgie gaande is ... dan :X
Ieder zijn meug ... maar beleidsagenda mag toch wel gedeeld worden.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:16:59 #75
52357 Lambiekje
pi_127472294
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:14 schreef DroogDok het volgende:

[..]

en al maakten ze openbaar wat daar wordt besproken zouden de complot denkers het nog niet geloven.
halftruth hè. Wat ze dan vertellen is gespint.
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:18:19 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127472317
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:14 schreef DroogDok het volgende:

[..]

ligt er aan.
Komt het in de MSM dan niet, staat het op Niburu dan wel
pi_127472448
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Bestuur hoort transparent te zijn. We mogen niet eens weten of daar over ons lot wordt beslist. Dit ondermijnt zeker de democratie.
Zelfde cirkeltje. Die mensen mogen met elkaar praten.
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 10:03:07 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_127473331
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

halftruth hè. Wat ze dan vertellen is gespint.
Lesje opzeggen.
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 10:03:28 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_127473341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

ligt er aan.
Komt het in de MSM dan niet, staat het op Niburu dan wel
Goeie :D
pi_127474700
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:24 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Zelfde cirkeltje. Die mensen mogen met elkaar praten.
Je bent voor achterkamertjespoltiiek? Ik zie niet waarom, maar ok.
pi_127474813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je bent voor achterkamertjespoltiiek? Ik zie niet waarom, maar ok.
Ik ben er niet perse tegen, maar dat is een andere discussie. Het ligt wat genuanceerder. Vaak is overleg achter gesloten deuren beter om tot een gedragen compromis te komen.

Maar eigenlijk is dat in deze niet relevant, omdat we niet weten of deze bijeenkomsten uberhaupt politieke besluitvorming tot doel hebben. Dat speculeren een aantal lieden hier, maar dat is het dan ook.
pi_127474909
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:00 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik ben er niet perse tegen, maar dat is een andere discussie. Het ligt wat genuanceerder. Vaak is overleg achter gesloten deuren beter om tot een gedragen compromis te komen.

Maar eigenlijk is dat in deze niet relevant, omdat we niet weten of deze bijeenkomsten uberhaupt politieke besluitvorming tot doel hebben. Dat speculeren een aantal lieden hier, maar dat is het dan ook.
Daarom ben ik ook tegen de geheimhouding. Dat gebeurt met een reden. Waarom is een bijeenkomst van politici en captain of industry geheim als het niets met ons te maken heeft?
En ik blijf erbij dat transparantie een vereiste is voor een werkende democratie. We worden zo al voldoende verlakt.
pi_127474921
quote:

[..]

Burgervertegenwoordigers die bij elkaar komen, het zou inderdaad transparanter moeten zijn vind ik. Ik snap wel dat het achter gesloten deuren gebeurt (voor de besluitvorming), maar uiteindelijk moet dit wel gedeeld worden met de burgers.
★★★
pi_127476578
Bilderberg is ondemocratisch.

Wat hebben politieke figuren, industrie-bazen en royals nou met elkaar te bespreken?

Iedereen die denkt dat het een nietszeggend gebeuren is, en we ons nergens zorgen om hoeven maken is 100% NAIEF!

ps: is Bea er nou weer bij, W.A. mag zeker nog niet? En Rutte ook, weet iemand dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door new_moon op 06-06-2013 12:42:57 ]
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_127476865
quote:
Donderdag begint de Bilderberg conferentie. Met voor het eerst veel Turkse elite.
'Bilderberg' zit er echt niet mee dat er nog een heleboel vrije denkers zijn of dat burgers het over die club hebben, want inmiddels wordt je zonder dat je het in de gaten hebt politiek verder georganiseert. 'Bilderberg' zal het nooit hebben over dat de (strijdontketende) veranderingen, miljardenprojecten en politieke onderwerpen die tot verzet leiden je steeds verder politiek organiseren.
'Bilderberg' gaat het hebben over voorman pvv (niet over voorman sp, wat ook raar is, want er is geen fundamenteel verschil tussen sp en pvv, beiden anti eu en 'nationalistisch' (waarom deze keer openheid waar men het over gaat hebben? en al die andere jaren nooit)
'Bilderberg' lijkt meer op afleiding 'complotdenkers' (die term wordt tegen mensen gebruikt die te stoppen met spitten in informatie die het daglicht niet kan verdragen) of om mensen bang te maken.
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:20:17 #86
52357 Lambiekje
pi_127479049
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:54 schreef new_moon het volgende:
Bilderberg is ondemocratisch.

Wat hebben politieke figuren, industrie-bazen en royals nou met elkaar te bespreken?

Iedereen die denkt dat het een nietszeggend gebeuren is, en we ons nergens zorgen om hoeven maken is 100% NAIEF!

ps: is Bea er nou weer bij, W.A. mag zeker nog niet? En Rutte ook, weet iemand dat?
W.A. is er al een paar keer bijgeweest. Dus hij zal wel andere belangerijke zaken hebben. Hij laat ook al het Zweedse koningspaar schieten.
pi_127479614
In dit topic regeert Bilderberg in ieder geval niet.

Hier regeert de angst.
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 13:37:47 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_127479704
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:35 schreef Knalerwtje het volgende:

Hier regeert de angst.
Nee hoor.
Achterdocht misschien, maar angst heb ik nog niet gezien.
pi_127479862
gezond wantrouwen jegens een ondoorzichtig onderonsje van mensen met veel invloed, bedoel je.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:35 schreef Knalerwtje het volgende:

Hier regeert de angst.
pi_127480084
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe zie je het dan precies voor je, daar wordt iets beslist en dan? Het lijkt me dat onze regering dan de bijbehorende maatregelen moet nemen en uitvoeren. En volgens mij wordt de regering (op transparante wijze) gecontroleerd door een democratisch verkozen volksvertegenwoordiging..
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:51:20 #91
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127480239
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:
->
quote:
Founded in 1954, Bilderberg is an annual conference designed to foster dialogue between Europe and North America.

Every year, between 120-150 political leaders and experts from industry, finance, academia and the media are invited to take part in the conference. About two thirds of the participants come from Europe and the rest from North America; one third from politics and government and the rest from other fields.

The conference has always been a forum for informal, off-the-record discussions about megatrends and the major issues facing the world. Thanks to the private nature of the conference, the participants are not bound by the conventions of office or by pre-agreed positions. As such, they can take time to listen, reflect and gather insights.

There is no detailed agenda, no resolutions are proposed, no votes are taken, and no policy statements are issued.
http://www.bilderbergmeetings.org/meeting_2013.html
D'r wordt onder leiding van specialisten op de gekozen onderwerpen informeel van gedachten gewisseld en kennis opgedaan, niks mis mee op zich, het is de sluier van geheimzinnigheid die ze zelf optrekken die de meetings zo beladen maakt.
Laat camera's en pers toe bij de opening, geef een persbericht uit met de agenda, toon wat je aan t doen bent en niemand zal zich er druk over maken, althans, niet op deze manier, maar zodra je de locatie afgrendeld, alles wat riekt naar pers hardhandig het terrein afshuffeld en beslotenheid ten top propagandeert moet je ook niet verbaast zijn als mensen er veel meer achter zoeken.

Ik denk trouwens dat naast een informeel soort conferentie er toch ook globale lijnen worden uitgezet waarlangs oplossingen voor mondiale problemen wordt gezocht zodat een en ander binnen dezelfde lijnen valt en de grote mogendheden elkaar niet constant in de wielen rijden....
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 13:56:17 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_127480457
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[..]

->

[..]

D'r wordt onder leiding van specialisten op de gekozen onderwerpen informeel van gedachten gewisseld en kennis opgedaan, niks mis mee op zich, het is de sluier van geheimzinnigheid die ze zelf optrekken die de meetings zo beladen maakt.
Laat camera's en pers toe bij de opening, geef een persbericht uit met de agenda, toon wat je aan t doen bent en niemand zal zich er druk over maken, althans, niet op deze manier, maar zodra je de locatie afgrendeld, alles wat riekt naar pers hardhandig het terrein afshuffeld en beslotenheid ten top propagandeert moet je ook niet verbaast zijn als mensen er veel meer achter zoeken.

Ik denk trouwens dat naast een informeel soort conferentie er toch ook globale lijnen worden uitgezet waarlangs oplossingen voor mondiale problemen wordt gezocht zodat een en ander binnen dezelfde lijnen valt en de grote mogendheden elkaar niet constant in de wielen rijden....
Precies dat.
Zou al een heel stuk schelen als ze dat zouden doen.
pi_127480596
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies dat.
Maar de kans is klein dat ze dat doen,..
dus de achterdocht blijft toch hangen bij veel mensen
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:05:05 #94
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127480810
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
Precies dat.
Ik herhaal eigenlijk dezelfde boodschap die ik ook in [NWS] en [POL] ventileer ten aanzien van Den Haag en Europa, transparantie, wil deze wereld ooit nog de goede kant op gaan waarin mensen begrijpen dat we mondiaal gezien elkaars buurman zijn, dan zullen de so called "leaders of the world" transparantie moeten invoeren, op alle fronten, tot er niks geen geheimzinnigheid in het besturen van de wereld zit op misschien wat gevaarlijke geheimen na, maar zelfs die mogen van mij in alle openheid...
Maar de angst regeert, angst voor elkaar, angst voor anderen, het onbekende, en angst leid vaak tot agressie en van daaruit weer oorlog, gezien [BNW] hier is dat natuurlijk wat ze willen, want oorlog=geld ;)
pi_127481497
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:51 schreef YuckFou het volgende:
Thanks to the private nature of the conference, the participants are not bound by the conventions of office or by pre-agreed positions. As such, they can take time to listen, reflect and gather insights.

Dit is natuurlijk de kern voor de beslotenheid. Meneer Rutten, maar ook andere politiek leiders en de mensen van het koningshuis kunnen vrijuit praten over wat ze kwijt willen en hoeven geen rekening te houden met hun politieke achterban. Ze kunnen vrijuit brainfarten, zonder dat ze hun politieke partij of eigen carriere kunnen schaden.

Voor CEO's geldt natuurlijk hetzelfde, zij kunnen vanalles roepen zonder chantabel te worden of hun bedrijf in discrediet te brengen bij potentiele afzetmarkten, investeerders of partners.

Anders gezegd, het zijn een hele boel intelligente mensen die de gelegenheid hebben om bij 'soortgenoten' vrijuit te praten en vrijuit te brainstormen. Dat verklaart de complete geheimhouding natuurlijk volledig (dat is, als je het gelooft, en de meeste hier kennende....)
  donderdag 6 juni 2013 @ 14:29:20 #96
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127481793
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:21 schreef Knalerwtje het volgende:
Dat verklaart de complete geheimhouding natuurlijk volledig (dat is, als je het gelooft, en de meeste hier kennende....)
Nee dat verklaart het niet, ik vind het belangrijk dat er openheid van zaken is, dus als de Prinses en de premier ergens willen brainfarten dan doen ze dat maar, en de inhoud van die gesprek hoef ik niet per sé te weten vanwege de gevoeligheid, maar ik wil wel weten waar ze zijn en met wie ze gaan bimbammen ipv een mediastilte die z'n gelijke niet kent... :{
pi_127482946
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:29 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Nee dat verklaart het niet, ik vind het belangrijk dat er openheid van zaken is, dus als de Prinses en de premier ergens willen brainfarten dan doen ze dat maar, en de inhoud van die gesprek hoef ik niet per sé te weten vanwege de gevoeligheid, maar ik wil wel weten waar ze zijn en met wie ze gaan bimbammen ipv een mediastilte die z'n gelijke niet kent... :{
Het is nu toch duidelijk waar ze zijn en met wie?
pi_127483016
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:43 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nee, dat is soiweso wel duidelijk dat ze dat dus niet doen.
pi_127483121
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:01 schreef Catnip het volgende:

[..]

Nee, dat is soiweso wel duidelijk dat ze dat dus niet doen.
hoe weet je dat nou gekkie!
misschien spelen ze wel pim-pam-pet?
en Bea ruziemaken omdat ze elke keer aan het wieltje wil draaien :+
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:14:35 #100
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127483421
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Het is nu toch duidelijk waar ze zijn en met wie?
Eh nee, het is hier in [BNW] duidelijk vanwege Alex Jones die normaal gesproken door weinig mensen serieus genomen wordt...
hier een overichtje van de gerelateerde artikelen in de MSM:
http://www.nu.nl/zoeken/?q=bilderberg
https://www.google.nl/#q=(...)5ad&biw=1920&bih=908
http://www.kranten.com/zoeken.html/bilderberg

naar mijn idee vrij karig als je ziet wie er allemaal aanwezig zijn, normaal zou zo'n bijeenkomst een mediaspektakel van jewelste zijn waarbij pers zich verdringt om plaatjes te schieten en vragen te stellen, en nu, niks, nakkes, nada, stilte....
pi_127483498
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:14 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Eh nee, het is hier in [BNW] duidelijk vanwege Alex Jones die normaal gesproken door weinig mensen serieus genomen wordt...
hier een overichtje van de gerelateerde artikelen in de MSM:
http://www.nu.nl/zoeken/?q=bilderberg
https://www.google.nl/#q=(...)5ad&biw=1920&bih=908
http://www.kranten.com/zoeken.html/bilderberg

naar mijn idee vrij karig als je ziet wie er allemaal aanwezig zijn, normaal zou zo'n bijeenkomst een mediaspektakel van jewelste zijn waarbij pers zich verdringt om plaatjes te schieten en vragen te stellen, en nu, niks, nakkes, nada, stilte....

Dit dus. Tot een paar maanden geleden wist ik niet eens wat de 'Bildenberg Conferentie' was, terwijl ik het nieuws toch wel bijzonder goed volg. :)

Een bezoekje van W.A. aan Duitsland heeft meer aandacht...
★★★
pi_127486368
quote:
bilderberg-gaat-spreken-over-het-gevaar-wilders
Wat de SP kiezer niet ziet is dat door deze zet van Bilderberg dit voor meer tegenstand op vooral 'links' gaat zorgen (want je ziet op 'links' alleen steeds meer 'het gevaar' (via propaganda) Wilders en de PVV, en niet de organisatie die erdoor wordt veroorzaakt op je 'eigen' partij (kiezers geven zichzelf onbewust een partijlabel, verankeren zich in gedachte aan 'hun' partij), en wel de groei/organisatie op de 'rechter' flank. Een strijd tussen 'links' en 'rechts' wordt door dit onderwerp Bilderbergconferentie verder aangezwengeld. 50plus zal de kiezer hierdoor steeds meer als 'neutraal' gaan zien (zelfde zag je onlangs in Italie zijn ontstaan, ineens er is er een 'neutrale' partij ontstaan, in werkelijkheid een stemmentrekker, want door het gevaar 'links' en 'rechts' neigen vele kiezers naar een 'veilig' alternatief (sinds een jaar is dat alternatief er plotseling) In alle gevallen weet men stemmen te onttrekken uit de kiezer die steeds verder in strijd werd en wordt gebracht door de aanhoudende economische neergang, banen en bedrijvenverlies, stijgende prijzen, verslechtering huizenmarkt, en al die andere problemen die maar blijven komen/opstapelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Synthercell op 06-06-2013 16:52:40 ]
pi_127486396
[..]
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:25:30 #104
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127487659
leuk dag trouwens vandaag voor de bilderberg bijeenkomst.
6-6-2013 = 666 ook wel het getal van de duivel.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_127487783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:25 schreef tribalwars het volgende:
Hoe kom je aan de derde 6? :D
★★★
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:30:41 #106
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127487799
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hoe kom je aan de derde 6? :D
2013= 2+1+0+3=6
pi_127487907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

2013= 2+1+0+3=6
Aha. :D

Dan ga ik maar snel slapen en hopen dat het snel 7-6-2013 wordt. Truste! :W
★★★
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:37:10 #108
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127487972
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Aha. :D

Dan ga ik maar snel slapen en hopen dat het snel 7-6-2013 wordt. Truste! :W
Dat doe je toch al maar wens je veel plezier.
pi_127488011
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:37 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat doe je toch al maar wens je veel plezier.
Hahaha! :D _O-

Deze vond ik dus echt goed. _O_
★★★
pi_127489376
Geweldig! Hij is nog niet zo goed als 'brainwasted' maar ik moest er hartelijk om lachen. :)
quote:
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 18:35:36 #111
249559 crew  Lavenderr
pi_127489477
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Geweldig! Hij is nog niet zo goed als 'brainwasted' maar ik moest er hartelijk om lachen. :)

[..]

Brainwasted is geniaal _O_
pi_127489550
Ik lach je niet uit hoor, Tribal. Maar soms zeg je onbedoeld erg grappige dingen. :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:58:35 #113
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127502316
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:22:00 #114
52357 Lambiekje
pi_127507463
  vrijdag 7 juni 2013 @ 01:53:22 #115
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_127507837
Alle gekkies verzamelen *O*

De reptilians meeten in Bilderberg om het lot van de wereld te bepalen _O_
  vrijdag 7 juni 2013 @ 06:56:51 #116
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127508540
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik lach je niet uit hoor, Tribal. Maar soms zeg je onbedoeld erg grappige dingen. :)
oke dat is leuk voor jullie dan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 juni 2013 @ 12:37:38 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127515885
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 12:39:31 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_127515946
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ah daar is Bea.
Ik zie dat ze nog steeds haar majesteitkapsel heeft.
Mens, gooi die haren los. Nu kan het.
pi_127516081
Van Bea verwacht je toch nooit dat ze iets zou doen wat nadelig is voor de burgers.

Bea O+
★★★
pi_127516136
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Van Bea verwacht je toch nooit dat ze iets zou doen wat nadelig is voor de burgers.

Bea O+
Tja, als je er al vanuit gaat dat er van alles wordt bekokstoofd in dat hotel, dan kan het natuurlijk nog best zijn dat wat er besproken en besloten wordt heel positief is.
pi_127516294
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:46 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Tja, als je er al vanuit gaat dat er van alles wordt bekokstoofd in dat hotel, dan kan het natuurlijk nog best zijn dat wat er besproken en besloten wordt heel positief is.
We zullen het nooit weten. :{
★★★
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 13:12:53 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_127516923
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:46 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Dat kan. Hoeft niet. We weten het doodeenvoudig niet.
Het is een onderonsje tussen de grootmachten der aarde met een paar zorgvuldig uitgekozen politici erbij die hun mond moeten houden en dat ook doen omdat ze vreselijk gevleid zijn dat ze erbij aanwezig mogen zijn.
pi_127526074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is een onderonsje tussen de grootmachten der aarde met een paar zorgvuldig uitgekozen politici erbij die hun mond moeten houden en dat ook doen omdat ze vreselijk gevleid zijn dat ze erbij aanwezig mogen zijn.
Dat laatste weten we natuurlijk ook niet. Als je weet wie de initiatiefnemers waren, dan zou het nog best wel eens kunnen dat men op gelijke voet staat.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:55:13 #124
52357 Lambiekje
pi_127537042
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

grotendeels wel... met terugwerkende kracht zie je het.
Euro was al in de jaren 50/60 besproken.
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:

Bea O+
Bea is niet zo netjes...
http://www.quofataferunt.(...)estys-secret-service
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:00:32 #125
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_127537326
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

grotendeels wel... met terugwerkende kracht zie je het.
Euro was al in de jaren 50/60 besproken.

[..]

Bea is niet zo netjes...
http://www.quofataferunt.(...)estys-secret-service
_O-

Wat hebben mensen toch een tijd over om dit soort uitgebreide verhalen te verzinnen :')
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:01:00 #126
52357 Lambiekje
pi_127537354
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:00 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

_O-

Wat hebben mensen toch een tijd over om dit soort uitgebreide verhalen te verzinnen :')
was het maar verzonnen
  zaterdag 8 juni 2013 @ 03:02:19 #127
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_127548035
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef YuckFou het volgende:
Dit is dan weer een van die events waarbij roeptoeter Alex Jones wel nuttig is:
(alles van infowars.com&links daar...)

[..]

En de onderwerpen van gesprek:

[..]
Ehh, die info staat ook gewoon op de website van het Bilderberg clubje :)

http://www.bilderbergmeetings.org/participants2013.html

Ik lees en hoor hier ook jaar in jaar uit in MSM over.

quote:
En jij schreef bovenstaande op:

6 juni 2013 17:25:30

6 juni 2013 = 666

17:25:30
-1+7 = 6
-2+5+3 = 6
30:5= 6

Je bent 17 jaar: 7-1 = 6

Maar goed, we hebben met behulp van jouw eigen logica al eens eerder bewezen dat jij een slaaf van de duivel bent.;)
pi_127552601
Prinses_Beatrix_bij_Bilderbergconferentie__.html

en dan niet melden dat Rutte er ook bij is? oO<
pi_127553057
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 12:50 schreef new_moon het volgende:
Prinses_Beatrix_bij_Bilderbergconferentie__.html

en dan niet melden dat Rutte er ook bij is? oO<
Dit is vooral omdat Bea troonsafstand heeft gedaan en toch aanwezig is, terwijl je verwacht dat W-A aanwezig zal zijn.

Het is geen geheim dat Rutte ook aanwezig is, of wel? :)
★★★
pi_127553472
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dit is vooral omdat Bea troonsafstand heeft gedaan en toch aanwezig is, terwijl je verwacht dat W-A aanwezig zal zijn.

Het is geen geheim dat Rutte ook aanwezig is, of wel? :)
alleen het Nederlands Dagblad lijkt er iets over te melden, verder weinig
pi_127553501
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:29 schreef new_moon het volgende:

[..]

NOS ook, via vice minister Asscher :)
★★★
pi_127555799
Tussen de lijst van onderwerpen

Africa's challenges _O-

Komt vast goed! ^O^
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 15:49:35 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_127556623
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 13:29 schreef new_moon het volgende:

[..]

Omdat er ook niets te melden valt.
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 19:04:24 #134
249559 crew  Lavenderr
  zaterdag 8 juni 2013 @ 19:55:56 #135
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_127562609
Paar duizend mensen daar?

zaterdag 8 juni 2013 @ 19:56:38 #136
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_127562629
Afgezet terrein is (of was) vol en er staan zelfs mensen in de rij

[ Bericht 2% gewijzigd door Mender op 08-06-2013 20:02:26 ]
  zaterdag 8 juni 2013 @ 20:36:10 #137
155021 Mender
Gekke Henkie
  zondag 9 juni 2013 @ 09:25:25 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127575021
quote:
COLUMN Kijk je naar de deelnemerslijst van de Bilderbergconferentie dan bekruipt je het gevoel dat er iets wezenlijks mist aan de veronderstelde conspiratie, schrijft columnist Bert Wagendorp.

Alles is bedacht en geregisseerd, en wel door de vermaledijde deelnemers aan de Bilderbergconferentie
Remco Meijer schreef gisteren in de Volkskrant een profiel over de Bilderbergconferentie. Het was een ontnuchterend stuk. Volgens Paul Scheffer, die er in 2012 bij was, is het grootste geheim van de Bilderbergconferentie 'dat er geen geheim is'. En Ernst Hirsch Ballin had er in 2009 'de wereldregering niet aangetroffen'.

Scheffer schreef zelfs gewoon een column over de conferentie - prins Bernhard, in 1954 een van de initiatiefnemers, draaide zich in de grafkelder te Delft om van ellende.

Het was beter geweest wanneer zowel Scheffer als Hirsch Ballin er tegenover onze verslaggever hun mond over had gehouden. Op deze manier verliest de Bilderbergconferentie elke geheimzinnigheid en zwarte romantiek, en dat is jammer. Een stuk of 140 hotemetoten uit West-Europa en de VS die een paar dagen papperlepappen over 'Nationalisme en populisme', 'De grootste trends in medisch onderzoek' en 'Actuele zaken', dat is natuurlijk niet interessant.

Waar blijf je zo, met de good old samenzweringstheorie? Met de gefluisterde verhalen over een geheimzinnige elite van mondiale wheelers en dealers die in het diepste geheim bezig is een Wereldregering te vormen, een Nieuwe Wereldorde te vestigen, de Derde Weg te implementeren of hoe hun schimmige activiteiten ook maar mogen heten. Een kleine club van machtigen die, zonder dat je er veel van merkt, de hele wereld manipuleert ten eigen bate. Die de Eerste en Tweede Wereldoorlog heeft georganiseerd, en tevens de Franse en Russische revolutie. Plus nog veel meer ellende die over ons is gekomen. En je doet er niks aan, als kleine man.

Dijkgraaf en Beatrix
De samenzwering is het antwoord op de hand van God, het toeval en het onverklaarbare noodlot. Die bestaan allemaal niet. Alles is bedacht en geregisseerd, en wel door de vermaledijde deelnemers aan de Bilderbergconferentie.

Dit jaar worden wij, behalve door de vaste waarden Victor Halberstadt en prinses Beatrix, vertegenwoordigd door de Hollandse Masters of the Universe Knot (De Nederlandsche Bank), Boxmeer (Heineken) en Dijkgraaf (Princeton).

Geen namen die je meteen aan de touwtjes van het universum ziet trekken. Dijkgraaf weet alles van de snaartheorie, Boxmeer alles van pils en Knot is een brave bankier die je ook niet meteen in een zijkamertje even een paar grote mondiale crises in elkaar ziet steken om een wereld onder centraal bestuur dichterbij te brengen.

Nieuwe machtsverdeling
Maar de naam die de meeste twijfel zaait aan het machtig gekonkel is toch die van Henry Kissinger, voormalig minister van Buitenlandse Zaken van de VS onder president Richard Nixon. Kissinger is vorige maand 90 jaar geworden. Man uit een andere tijd en een andere wereld. Relict uit de Koude Oorlog, ooit de reden om met de conferenties te beginnen. Wie weet nog wat de Koude Oorlog was?

Kijk je naar de deelnemerslijst van de Bilderbergconferentie dan bekruipt je het gevoel dat er iets wezenlijks mist aan de veronderstelde conspiratie. Dat is dit: er zweren helemaal geen Chinezen samen, noch Russen, Indiërs, Indonesiërs, Brazilianen of Mexicanen, vertegenwoordigers van de nieuwe machtsverdeling inde wereld.

Het is de macht van 1954 die in Engeland is verzameld. De conspiratiedenkers zullen op zoek moeten naar iets anders. Ongetwijfeld was de Bilderbergconferentie ooit het belangrijkste network-event ter wereld. Misschien ritselden de deelnemers zelfs weleens wat op het mondiale toneel van de macht. Nu gebeurt dat elders en door anderen. Dit was ons laatste stuk over de Bilderbergconferenties. Jammer.
http://www.volkskrant.nl/(...)mzinnige-elite.dhtml
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 9 juni 2013 @ 10:01:05 #139
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_127575334
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 09:25 schreef Copycat het volgende:
Dit was ons laatste stuk over de Bilderbergconferenties. Jammer.
En wat was het eerste, tweede en derde stuk dan ofzo?
Of blijft het bij een lauwe column die verder nogal nietszeggend is? :{
  zondag 9 juni 2013 @ 12:16:19 #140
52357 Lambiekje
pi_127577422
quote:
Het zijn een stel walgelijke links hapsnurkers bij de Volkskrant.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 14:30:11 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_127580656
quote:
http://wearechange.org/donate

We Are Change is a nonpartisan, independent media organization comprised of individuals and groups working to expose corruption worldwide. We are made up of independent journalists, concerned citizens, activists, and anyone who wants to shape the direction our world is going in. We seek to expose the lies of governments and the corporate elite who constantly trash our humanity. By asking the hard questions the mainstream media refuses to ask, we shine a little more light on truth. Furthermore, we seek to connect, educate, and motivate those who are interested in alerting the public to the pertinent issues that are affecting our lives each and every day. Our goal is to create a community of truth-seekers and peacemakers who share a commitment to nonviolent action. We Are Change is not so much an individual or group, but an idea, an idea that “We the People” are the change we wish to see in this world. Together, as residents of this planet, we can push back against those who wish to dominate our lives and begin to restore liberty to all.

follow Luke @ http://twitter.com/LukeWeAreChange for updates and notifications for when the stream goes LIVE.
pi_127581339
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 10:01 schreef YuckFou het volgende:

[..]

En wat was het eerste, tweede en derde stuk dan ofzo?
Of blijft het bij een lauwe column die verder nogal nietszeggend is? :{
Its been dubenked!!!!!!!!
OMG ty volkskrant for opening my eyes
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 14:19:58 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_127662802
http://www.google.nl/url?(...)gf5PSedMLlWFzV944euA

Leuke filmpjes en een soort eindconclusie over Bilderberg 2013.
pi_127671738
quote:
Eens in de zoveel tijd moeten ze weer wat ''aluhoedjes'' belachelijk maken anders gaan er teveel mensen nadenken hè..
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:56:13 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127672157
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Selestha het volgende:

Eens in de zoveel tijd moeten ze weer wat ''aluhoedjes'' belachelijk maken anders gaan er teveel mensen nadenken hè..
Ja, dat zal het zijn. Want een lachspiegel voorhouden is een probaat middel tegen nadenken. Hè.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_127674719
quote:
Waren ze maar machtig idd...
Typisch product van een idealistische poging tot Nederlands polderen die hele Bilderberg-conferentie... als ze thuis zijn vergeten ze alles weer en gaan weer over tot de orde van de dag...
I´m back.
pi_127693901
Karp, Alex Founder and CEO, Palantir Technologies

Hey onze grote PRISM uitvoerder. Overigens wel tof bedrijf vanuit mijn vak als software engineer :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:20:08 #148
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127703308
^O^ Goede zaak die Bilderberg conferentie. Alles openbaren en transparant zijn werkt alleen tegen.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
pi_127709108
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn. Want een lachspiegel voorhouden is een probaat middel tegen nadenken. Hè.
tis een lachspiegel als je zo dom bent om het te geloven
net als een lachspiegel slechts een vervorming van het beeld, niet de werkelijkheid

perspectief is een prima oplossing hiervoor
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:21:58 #150
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127775582
Opvallend veel Turken aanwezig geweest. Zal vast niks met de laatste ontwikkelingen daaro te maken hebben?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_127775624
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:20 schreef TheBurnerMan het volgende:
^O^ Goede zaak die Bilderberg conferentie. Alles openbaren en transparant zijn werkt alleen tegen.
Mee eens ja. Dat geheimzinnige is juist de kracht van Bilderberg.
★★★
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:29:13 #152
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127775827
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Mee eens ja. Dat geheimzinnige is juist de kracht van Bilderberg.
Echt zo'n argument om complot-denkers tegen te spreken. Maar goed, ik beweer al tijden dat de overheid alles van je weet, dat niks meer van je privé is, omdat ze met alles meekijken wat je doet. Kei hard uitgelachen werd ik. En zie PRISM. Ach, wie het laatst lacht, lacht het best.
pi_127775996
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:29 schreef DuTank het volgende:

[..]

Echt zo'n argument om complot-denkers tegen te spreken. Maar goed, ik beweer al tijden dat de overheid alles van je weet, dat niks meer van je privé is, omdat ze met alles meekijken wat je doet. Kei hard uitgelachen werd ik. En zie PRISM. Ach, wie het laatst lacht, lacht het best.
Meer dan speculeren kan je niet. En het is geen argument om complot-denkers tegen te spreken, maar het is een mening/gevoel. :)

Alles wat volksvertegenwoordigers doen en beslissen zou transparant moeten zijn. Dus dat geheimzinnige van Bilderberg hoort niet. Maar ik verwacht niet dat er allemaal bijzondere besluiten worden genomen, dus als dat geheimzinnige weg is, zal Bildenberg helemaal niks meer waard zijn. Denk ik.
★★★
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:46:57 #154
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127776326
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Meer dan speculeren kan je niet. En het is geen argument om complot-denkers tegen te spreken, maar het is een mening/gevoel. :)

Alles wat volksvertegenwoordigers doen en beslissen zou transparant moeten zijn. Dus dat geheimzinnige van Bilderberg hoort niet. Maar ik verwacht niet dat er allemaal bijzondere besluiten worden genomen, dus als dat geheimzinnige weg is, zal Bildenberg helemaal niks meer waard zijn. Denk ik.
Ik ben het met je eens. Maar is jouw gevoel dan ook dat alles wat daar besproken/afgesproken wordt met de goede bedoelingen zijn. Mijn gevoel is namelijk dat er (ook) een hoop dingen afgesproken worden die eigenlijk niet door de beugel kunnen, afspraken waar wij als normale burger niks van mogen weten, omdat het in ons nadeel is.
pi_127776668
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:46 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Maar is jouw gevoel dan ook dat alles wat daar besproken/afgesproken wordt met de goede bedoelingen zijn. Mijn gevoel is namelijk dat er (ook) een hoop dingen afgesproken worden die eigenlijk niet door de beugel kunnen, afspraken waar wij als normale burger niks van mogen weten, omdat het in ons nadeel is.
bewust dingen afspreken / bespreken om de bevolking iets nadeligs aan te doen, nee. :)

Wat ik mij wel kan voorstellen is dat er misschien beslissingen, dat nadelig kan uitpakken voor de bevolking, maar wat nodig is om hogerop te komen, daar te bespreken. Dat ze dit soort lastige onderwerpen achter de schermen bespreken om in de eerste instantie verzet en demonstraties te voorkomen.
★★★
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:06:46 #156
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127776783
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

bewust dingen afspreken / bespreken om de bevolking iets nadeligs aan te doen, nee. :)

Wat ik mij wel kan voorstellen is dat er misschien beslissingen, dat nadelig kan uitpakken voor de bevolking, maar wat nodig is om hogerop te komen, daar te bespreken. Dat ze dit soort lastige onderwerpen achter de schermen bespreken om in de eerste instantie verzet en demonstraties te voorkomen.
Ik vind het dan toch wel frappant dat er mensen aanwezig zijn als de CEO van Heineken, Google, Shell, CEO's van tal van banken, ga zo door. Deze mensen zitten daar maar met 1 reden en dat is om hun eigen portemonnee te kunnen spekken.
pi_127776893
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:06 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik vind het dan toch wel frappant dat er mensen aanwezig zijn als de CEO van Heineken, Google, Shell, CEO's van tal van banken, ga zo door. Deze mensen zitten daar maar met 1 reden en dat is om hun eigen portemonnee te kunnen spekken.
Je kan er twee kanten mee op. Als je een negatief beeld hebt van Bilderberg, dan denk je inderdaad meteen aan 'hun eigen portemonnee spekken'. Als je een neutraal beeld hebt van Bilderberg, dan denk je: veel invloed = plannen/ideëen eenvoudiger toe te passen in de samenleving.
★★★
pi_127778520
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Je kan er twee kanten mee op. Als je een negatief beeld hebt van Bilderberg, dan denk je inderdaad meteen aan 'hun eigen portemonnee spekken'. Als je een neutraal beeld hebt van Bilderberg, dan denk je: veel invloed = plannen/ideëen eenvoudiger toe te passen in de samenleving.
En als je een positief beeld hebt?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:17:51 #159
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127778818
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:29 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ok wat jij zegt is waar. Laten we dat aannemen. Heb jij er last van dan?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:23:21 #160
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127779916
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 01:06 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jij begrijpt toch ook wel dat wereld niet gerund word door filantropen maar corporaties. En dat de politiek, al zullen ze dat niet willen toegeven, in essentie marionetten van de lobby van de corporaties.
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 09:35:37 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_127780135
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:23 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Jij begrijpt toch ook wel dat wereld niet gerund word door filantropen maar corporaties. En dat de politiek, al zullen ze dat niet willen toegeven, in essentie marionetten van de lobby van de corporaties.
Marionetten inderdaad. Politici dansen naar de pijpen van de grootmachten der aarde.
En Bilderberg is een prima gelegenheid om bij te praten en alle zaken weer goed op de rit te krijgen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:16:46 #162
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127781219
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:17 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Ok wat jij zegt is waar. Laten we dat aannemen. Heb jij er last van dan?
Of ik last heb van PRISM? Dat weet ik niet. Het idee dat ik geen enkele privacy meer heb, baadt mij wel enige zorgen ja.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:30:37 #163
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127783375
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Marionetten inderdaad. Politici dansen naar de pijpen van de grootmachten der aarde.
En Bilderberg is een prima gelegenheid om bij te praten en alle zaken weer goed op de rit te krijgen.
Tja je moet het ergens doen. En mondeling. Want anders kijkt PRISM mee :')

Daarbij vind ik dit eigenlijk de normaalste zaak van de wereld. Ik bedoel, zijn er hier mensen in de illusie dat er een wereld kan bestaan waarin alle macht en rijkdommen op deze aarde kan bestaan zolang de mensheid bestaat?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:31:06 #164
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127783393
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:16 schreef DuTank het volgende:

[..]

Of ik last heb van PRISM? Dat weet ik niet. Het idee dat ik geen enkele privacy meer heb, baadt mij wel enige zorgen ja.
Dus ga er maar standaard vanuit dat alles wat je digitaal doet geen privacy heeft. Dan is dat een zorg minder.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:47:43 #165
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127784032
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:31 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Dus ga er maar standaard vanuit dat alles wat je digitaal doet geen privacy heeft. Dan is dat een zorg minder.
:')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:51:54 #166
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127784201
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:47 schreef DuTank het volgende:

[..]

:')
Maar ok. Veel plezier in jouw Utopia waarbij jij je ultieme privacy ooit nog terug krijgt.

Ga er maar vanuit dat deze ontwikkelingen onomkeerbaar zijn. Is dat weer een zorg minder.
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 11:52:03 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_127784208
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Tja je moet het ergens doen. En mondeling. Want anders kijkt PRISM mee :')

Daarbij vind ik dit eigenlijk de normaalste zaak van de wereld. Ik bedoel, zijn er hier mensen in de illusie dat er een wereld kan bestaan waarin alle macht en rijkdommen op deze aarde kan bestaan zolang de mensheid bestaat?
Nee.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:52:51 #168
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127784249
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee.
Nou waar maken wij ons dan druk om?
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 11:54:07 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_127784298
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:52 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Nou waar maken wij ons dan druk om?
Zie je mij me druk maken?
Ik constateer een paar dingen zoals je kunt lezen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:56:41 #170
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127784399
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zie je mij me druk maken?
Ik constateer een paar dingen zoals je kunt lezen.
Ok, ik formuleer mijzelf incorrect want jij maakt je niet druk. (Behalve dan dat je misschien niet op de guestlist staat van de geheime concentratiekampen waar we in terecht kunnen komen ;) )

Maar er zijn dus mensen die zich druk maken over het feit dat er machtige mensen zijn die beslissingen willen maken en een visie hebben die de vraag: "wat eten we vanavond" overstijgt.
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 11:59:12 #171
249559 crew  Lavenderr
pi_127784494
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Ok, ik formuleer mijzelf incorrect want jij maakt je niet druk. (Behalve dan dat je misschien niet op de guestlist staat van de geheime concentratiekampen waar we in terecht kunnen komen ;) )

Maar er zijn dus mensen die zich druk maken over het feit dat er machtige mensen zijn die beslissingen willen maken en een visie hebben die de vraag: "wat eten we vanavond" overstijgt.
Kan me best voorstellen dat mensen zich druk maken over deze zaken.
Het gaat ons allemaal aan en we krijgen er allemaal mee te maken.

Of je er iets aan kunt doen is punt twee. Denk het niet.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:00:35 #172
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127784547
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Maar ok. Veel plezier in jouw Utopia waarbij jij je ultieme privacy ooit nog terug krijgt.

Ga er maar vanuit dat deze ontwikkelingen onomkeerbaar zijn. Is dat weer een zorg minder.
Lekker makkelijk. Alles accepteren. :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:04:43 #173
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127784707
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:00 schreef DuTank het volgende:

[..]

Lekker makkelijk. Alles accepteren. :')
Veel minder stress --> Minder grote kans op hart en vaatziekten --> gezonder leven.

Nou tel uit je winst. En vinden we dat niet allemaal het belangrijkste? Onze gezondheid. De rest is alleen maar materialisme.

Een gezond mens heeft duizend wensen. Een ziek mens één.

w/
pi_127784931
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:04 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Veel minder stress --> Minder grote kans op hart en vaatziekten --> gezonder leven.

Nou tel uit je winst. En vinden we dat niet allemaal het belangrijkste? Onze gezondheid. De rest is alleen maar materialisme.

w/
Zo snel en makkelijker gaat dat gelukkig niet, dat 'stress > hart en vaatziekten'. :D

Maar je leeft waarschijnlijk wel vrijer en makkelijker als je datgene waar je toch geen invloed op hebt gewoon uit je hoofd zet ;)
★★★
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:16:08 #175
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127785163
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:04 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

w/
Nou, zo druk maak ik me nou ook weer niet :') Maar goed, jouw logica en redenatie is nogal kort door de bocht. En ik let nu wel gewoon op wat ik op zeg via WhatsApp e.d.
pi_127785303
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:16 schreef DuTank het volgende:

[..]
En ik let nu wel gewoon op wat ik op zeg via WhatsApp e.d.
Heb je iets te verbergen dan? :)
★★★
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:30:17 #177
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127785623
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:16 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nou, zo druk maak ik me nou ook weer niet :') Maar goed, jouw logica en redenatie is nogal kort door de bocht. En ik let nu wel gewoon op wat ik op zeg via WhatsApp e.d.
Ja het is kort door de bocht. Ik ga liever dieper op zaken in waar ik actief en relatief veel kan beïnvloeden.
Wat men bespreekt in de hogere regionen kan ik barre weinig aan doen, behalve mijzelf op aanpassen en daar mijn voordeel uitslaan.

It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent, but rather the one most adaptable to change. -Not by Darwin-
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:46:15 #178
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127786202
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Heb je iets te verbergen dan? :)
Er zijn zaken die ik liever tussen bijvoorbeeld mij en mijn vriendin houdt. Of dat nou illegale praktijken zijn of niet, dat maakt niet uit. Bovendien kunnen ze zo documenten op je computer installeren, waardoor je wel verdachte bent. Net als die vingerafdrukken die je tegenwoordig bij je paspoort moet inleveren. Ze kunnen zomaar random mensen erin luizen door hun vingerafdrukken te plaatsen bij een crime scene. Dat die mogelijkheid nu zo eenvoudig is, vind ik zorgwekkend ja. Maar goed, lekker blijven roepen dat als je niks te verbergen hebt, je het maar moet accepteren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:30 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Ja het is kort door de bocht. Ik ga liever dieper op zaken in waar ik actief en relatief veel kan beïnvloeden.
Wat men bespreekt in de hogere regionen kan ik barre weinig aan doen, behalve mijzelf op aanpassen en daar mijn voordeel uitslaan.

It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent, but rather the one most adaptable to change. -Not by Darwin-
Is het gezellig op je zolderkamer? Als de gehele gewone bevolking hier tegen in opstand zou komen, dan verliezen die paar mannetjes op de top hun macht. Dat is met elke revolutie. Maar jammer genoeg zijn er veel te veel mensen die denken zoals jij en er nooit iets gaat veranderen. In je eentje gaat het niet lukken nee. Maar goed, jouw negatieve gedachtegang beïnvloedt mij nu ook, want ik heb absoluut geen zin meer om bekrompen mensen te gaan overtuigen dat we met z'n allen echt wel iets kunnen bereiken.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:47:58 #179
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127795284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:46 schreef DuTank het volgende:

[..]

Er zijn zaken die ik liever tussen bijvoorbeeld mij en mijn vriendin houdt. Of dat nou illegale praktijken zijn of niet, dat maakt niet uit. Bovendien kunnen ze zo documenten op je computer installeren, waardoor je wel verdachte bent. Net als die vingerafdrukken die je tegenwoordig bij je paspoort moet inleveren. Ze kunnen zomaar random mensen erin luizen door hun vingerafdrukken te plaatsen bij een crime scene. Dat die mogelijkheid nu zo eenvoudig is, vind ik zorgwekkend ja. Maar goed, lekker blijven roepen dat als je niks te verbergen hebt, je het maar moet accepteren.

Als men jou iets wil doen dan gebeurt dat toch wel. Je maakt jezelf belangrijker dan dat je werkelijk bent.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:46 schreef DuTank het volgende:

Is het gezellig op je zolderkamer? Als de gehele gewone bevolking hier tegen in opstand zou komen, dan verliezen die paar mannetjes op de top hun macht. Dat is met elke revolutie. Maar jammer genoeg zijn er veel te veel mensen die denken zoals jij en er nooit iets gaat veranderen. In je eentje gaat het niet lukken nee. Maar goed, jouw negatieve gedachtegang beïnvloedt mij nu ook, want ik heb absoluut geen zin meer om bekrompen mensen te gaan overtuigen dat we met z'n allen echt wel iets kunnen bereiken.
Ja lekker, op de zolderkamer van een luxueus kantoorvilla pand op de borneolaan 27 te hilversum. Heerlijk mijn eigen muziekstijlen blazen terwijl ik wat paklijst voor een exportje in elkaar flansel 8-) . It's lonely on the top.

Ten eerste: De hele bevolking komt niet in opstand zolang er niet meer dan 30 - 50 % werkloosheid is onder de beroepsbevolking.
Ten tweede: Hoeveel succesverhalen kun jij bedenken dat er een kopstuk van een slechte organisatie is afgezet? Uiteindelijk nestelt zich weer een nieuw 'kwaad' op diens zetels. Dat is een mens eigen. Geen enkel mens is naar mijn mening in staat om een land, een corporatie of een criminele organisatie te leiden. Dergelijke dingen zijn zo groot, zo abstract, dat runt zichzelf. Wij mensen hebben te weinig intellect en gaan we samen iets runnen dan is er weer een clash aan ego's, een clash van belangen.
Ten derde: We kunnen met zijn allen wel iets bereiken ja. Maar dan moet je ook bereid om het ultieme offer te geven. En dat is zelfopoffering. Complete zelfopoffering van het individu. Alleen dan als ras ben je ultiem bezig om te overleven tot in den eeuwigheid.
Maar dat zit niet in het menselijk aard zoals die bestaan heeft en nu bestaat.
Wellicht zou blijven bestaan tot zijn einde?
pi_127795451
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:47 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Als men jou iets wil doen dan gebeurt dat toch wel. Je maakt jezelf belangrijker dan dat je werkelijk bent.

[..]

Maar het gaat om het feit dat ze dit uberhaupt kunnen doen. Ook denk ik dat menig mens liever zijn prive leven prive houd. Ik vind het maar niets dat mensen kunnen zien waar ik mij mee bezig houd. Het gaat er niet om dat je iets te verbergen hebt maar het gaat erom dat je totaal geen privacy meer hebt en dat zullen veel mensen niet fijn vinden.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 16:56:15 #181
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_127795548
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 16:53 schreef Seconde het volgende:

[..]

Maar het gaat om het feit dat ze dit uberhaupt kunnen doen. Ook denk ik dat menig mens liever zijn prive leven prive houd. Ik vind het maar niets dat mensen kunnen zien waar ik mij mee bezig houd. Het gaat er niet om dat je iets te verbergen hebt maar het gaat erom dat je totaal geen privacy meer hebt en dat zullen veel mensen niet fijn vinden.
Ok, maar stel je eens voor. Een wereld zonder privacy.

Een wereld zonder schaamte? Een wereld zonder sociale barrieres?

Met mijn google bril lekkere wijven door de kleding over straat nakijken. ^O^ 8-) Oooww Yeah :7
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 13:03:56 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_140465535
Schopje want Bilderberg 2014 staat weer voor de deur met dit keer als verrassende genodigde Diederik Samsom.

Dit vindt deze Europarlementariër van de Bilderbergconferentie:

Aankomend weekend komt de geheimzinnige Bilderberggroep bijeen in Kopenhagen. Volgens de Italiaanse Europarlementariër Mario Borghezio is deze groep de wortel van het kwaad. Hij houdt de organisatie verantwoordelijk voor de economische crisis in Italië.

Borghezio, lid van de Commissie burgerlijke vrijheden, justitie en binnenlandse zaken, geeft Bilderberg in deze video de schuld van de hoge werkloosheid, armoedegraad en belastingen. Hij wordt gesteund door de Italiaanse advocaat Alfonso Luigi Marra, die afgelopen jaar het OM in Rome opriep de Bilderberggroep te onderzoeken wegens betrokkenheid bij criminele activiteit.

Volgens Marra werd tijdens de Bilderbergconferentie van 2011 in Zwitserland afgesproken dat Mario Monti als minister-president van Italië zou worden geïnstalleerd. Marra omschreef de organisatie als een unieke, illegale broederschap van elitisten die denken dat ze boven de wet staan.

In de video trekt Borghezio van leer tegen de politieke klasse van Italië. (Mario) Monti en (oud-premier Enrico) Letta behoren tot de Bilderberggroep en (minister-president Matteo) Renzi is hun marionet.

Een deelnemer aan de Bilderbergconferentie heeft tegenover het Duitse tijdschrift Cicero gezegd dat de geheimzinnige jaarlijkse bijeenkomst meer invloed heeft dan het World Economic Forum in het Zwitserse Davos. De anonieme deelnemer zei dat tijdens Bilderberg de echt belangrijke zaken worden besproken. Davos is pure pr.

Hoewel ieder jaar honderden journalisten afreizen naar Davos, zijn er maar enkele die Bilderberg benoemen. Als de conferentie al wordt genoemd, wordt het belang ervan sterk gebagatelliseerd.

De Bilderberggroep wordt verweten dat ze buiten de democratie om besluiten neemt. In het Europees Parlement en de Tweede Kamer zijn vragen over de conferenties beantwoord zonder dat er werd ingegaan op de inhoud. Journalisten zijn niet welkom tenzij genodigd, maar iedereen is verplicht tot geheimhouding.

Er wordt wel beweerd dat de Bilderbergconferenties, waarin de Amerikaanse inlichtingendienst CIA miljoenen heeft gestopt, spreekgelegenheden zijn voor de top van onder andere de internationale vrijmetselarij en andere geheime genootschappen.

http://www.ninefornews.nl(...)ortel-van-het-kwaad/

[ Bericht 43% gewijzigd door Lavenderr op 28-05-2014 13:30:56 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 mei 2014 @ 13:05:44 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_140465596
quote:
PvdA-leider Diederik Samsom woont dit jaar de Bilderbergconferentie bij. Ook minister van Volksgezondheid Edith Schippers (VVD) heeft een uitnodiging gekregen. Dat blijkt uit de publicatie van de deelnemerslijst op de website van de conferentie.

Daarnaast prijken topman van ABN Amro en voormalig VVD-minister Gerrit Zalm, publicist en hoogleraar Paul Scheffer, Shell-topman Ben van Beurden en econoom Victor Halberstadt op de lijst. Ook prinses Beatrix is bij de bijeenkomst, die van donderdag tot zondag plaatsvindt in Kopenhagen.

De conferentie buigt zich dit jaar over thema’s als privacy, de economische en politiek ontwikkeling van China, het Midden-Oosten en Oekraïne. Andere bekende namen die afreizen naar de Deense hoofdstad zijn Google-topman Eric Schmidt, topvrouw van het Internationaal Monetair Fonds Christine Lagarde en NAVO-baas Anders Fogh Rasmussen.

De Bilderbergconferenties zijn altijd met veel geheimzinnigheid omgeven. Pers is niet welkom en na afloop wordt geen verslag gedaan van wat er is besproken. Dat voedt speculatie van complotdenkers. Zo wordt beweerd dat de internationale vrijmetselarij op de conferentie samenzweert, of dat er een ‘wereldregering’ wordt gesmeed die een wereldwijde dictatuur nastreeft.

De conferentie leidt steevast tot Kamervragen. De aanwezigheid van premier Mark Rutte (VVD) vorig jaar zorgde ervoor dat PVV-leider Geert Wilders wilde weten waarom Rutte ‘een luxe suite in een vijfsterrenhotel en geheimzinnig geklets’ prefereerde boven de ministerraad. De conferentie viel toen samen met het wekelijkse kabinetsberaad.

Nederland is altijd nauw verbonden geweest met de conferentie. Prins Bernhard was in 1954 een van de initiatiefnemers van de eerste bijeenkomst, die werd gehouden in Hotel De Bilderberg in Oosterbeek nabij Arnhem. De conferentie werd in het leven werd geroepen om de verhouding tussen de Verenigde Staten en Europa te verbeteren.
http://www.nd.nl/artikele(...)ilderbergconferentie
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:17:17 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140465971
publicist en hoogleraar Paul Scheffer?
oke? waarom hij?

BTW gokje, maar denk dat Alex Jones ook weer voor de deur staat, dus voor fanboy's die handtekening van m willen :P

[ Bericht 64% gewijzigd door theguyver op 28-05-2014 14:19:01 ]
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 14:41:07 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_140473401
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:17 schreef theguyver het volgende:
oke? waarom hij?

BTW gokje, maar denk dat Alex Jones ook weer voor de deur staat, dus voor fanboy's die handtekening van m willen :P
Alex zelf vooralsnog niet wel Paul joseph Watson en wat andere verslaggevers die bij hem in dienst zijn
pi_140477652
quote:
oke? waarom hij?

Alex Jones is een niet zo heel intelligente schreeuwer en ik verdenk hem van een hoop angstmarketing om zijn waterzuiveraars en andere shit aan de man te brengen, maar zijn verborgen camera-actie op Bohemian Grove is een bazenstunt die je hem niet meer kan afpakken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 28 mei 2014 @ 18:56:47 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140477739
quote:
12s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alex Jones is een niet zo heel intelligente schreeuwer en ik verdenk hem van een hoop angstmarketing om zijn waterzuiveraars en andere shit aan de man te brengen, maar zijn verborgen camera-actie op Bohemian Grove is een bazenstunt die je hem niet meer kan afpakken.
heel af en toe heb ik zoiets van jah zit wat in.. maar in de New world order film 2008 gaf hij me gewoon de slappe lach.. puur omdat hij zelf al para werd omdat ergens een brand alarm afging.
_O- _O- _O-
pi_140477950
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

heel af en toe heb ik zoiets van jah zit wat in.. maar in de New world order film 2008 gaf hij me gewoon de slappe lach.. puur omdat hij zelf al para werd omdat ergens een brand alarm afging.
_O- _O- _O-
Ja, ik kan ook niet langer dan 20 minuten naar hem kijken, maar ik geef hem volle credits voor stunts en protest tegen de VSAmerikaanse Dem-Rep-overheid.

Gelukkig heeft hij genoeg gasten die hij een podium verschaft die wat minder paranoide zijn, al is paranoide in de VS ook bij de MSM-vreters heel normaal.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 19:50:35 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_140480124
quote:
oke? waarom hij?

Ik vind het veel gekker dat Samsom uitgenodigd is. Maar die zal wel afzeggen want dat gaat toch tegen al zijn principes in?
pi_140480685
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het veel gekker dat Samsom uitgenodigd is. Maar die zal wel afzeggen want dat gaat toch tegen al zijn principes in?
Regeringspartij en een Greenpeaceverleden. Ik zie er genoeg potentieel in. Vorige keer was Peggie er.

Wel de eerste Bilderbergganger die ik ooit gesproken heb (debat op ander forum, lang geleden). _O_

Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 20:07:02 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_140480823
quote:
12s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Regeringspartij en een Greenpeaceverleden. Ik zie er genoeg potentieel in. Vorige keer was Peggie er.

Wel de eerste Bilderbergganger die ik ooit gesproken heb (debat op ander forum, lang geleden). _O_
Alleen daarom al zou het tegen zijn principes ingaan.
pi_140480961
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alleen daarom al zou het tegen zijn principes ingaan.
:o

Hoe kom je daarbij? Greenpeace zit vol in die klimaathoax. En de oprichters (lang vertrokken) schamen zich voor die club.

En politici hebben geen principes, het zijn hoeren die geilen op macht.

Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 20:14:40 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_140481142
quote:
11s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:o

Hoe kom je daarbij? Greenpeace zit vol in die klimaathoax. En de oprichters (lang vertrokken) schamen zich voor die club.

En politici hebben geen principes, het zijn hoeren die geilen op macht.
Daarom vind ik het ook zo bizar dat Samsom daar naartoe gaat. Alles wat hij vroeger verfoeide.
pi_140481252
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook zo bizar dat Samsom daar naartoe gaat. Alles wat hij vroeger verfoeide.
Ik heb stevig met hem gediscussieerd over die dingen, met name kernenergie en klimaat. Zwaar tegen het eerste, toen nog (2002/3).

Het is voor een politicus niet zo bizar. En dan nog, levend in het huidige paradigma van de realiteit van die Bilderbergers ben ik voor Nederland blij dat er afvaardiging is. Dat was ik ook bij Pechtold die ik ook verafschuw verder.

Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 20:24:06 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_140481595
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb stevig met hem gediscussieerd over die dingen, met name kernenergie en klimaat. Zwaar tegen het eerste, toen nog (2002/3).

Het is voor een politicus niet zo bizar. En dan nog, levend in het huidige paradigma van de realiteit van die Bilderbergers ben ik voor Nederland blij dat er afvaardiging is. Dat was ik ook bij Pechtold die ik ook verafschuw verder.
Ik niet. Denk je nu echt dat ze daar niet lopen te flikflooien en slijmen met de groten der aarde? Kom op zeg, wees reeeel .
Goed stukje elders
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140482113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik niet. Denk je nu echt dat ze daar niet lopen te flikflooien en slijmen met de groten der aarde? Kom op zeg, wees reeeel .
Tuurlijk. Maar dan kan je toch beter weten wat daar speelt dan "je om morele redenen afzijdig houden"?

Know your enemies and hold them close.

Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 20:41:13 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_140482475
quote:
12s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar dan kan je toch beter weten wat daar speelt dan "je om morele redenen afzijdig houden"?

Know your enemies and hold them close.
En jij denkt dat ze hem betrekken bij de échte zaken? Beetje naïef Mata. Beetje naïef.
pi_140482800
Het feit dat iemand als Samsom (toch iemand die steeds beweerd voor de zwakkeren op te komen) zich tussen zo,n clubje van steenrijke psychopaten thuis voelt, voelt dat er stront aan de knikker is en dat daar dingen worden beslist waar de honden geen brood van lusten. Is Samsom een infiltrant misschien die er op uit is om de PvdA kapot te maken? Een ander genodigde is Edith Schippers, minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Wat heeft die dame daar in hemelsnaam te zoeken en waarom wil men juist de Nederlandse minister van Volksgezondheid tussen dat ongure publiek. Samsom en Schippers aan 1 tafel met Robert B Zoellick een gekend figuur bij de criminele zakenbank Goldman Sachs. Het moet niet gekker worden. Ik heb nooit geloofd in de zogenaamde Chem-trails maar nu begin ik zwaar te twijfelen....
pi_140482802
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En jij denkt dat ze hem betrekken bij de échte zaken? Beetje naïef Mata. Beetje naïef.
Ik neem aan dat die conferentie enkele publieke sessies kent. Daar zit hij bij ja. Bij de échte zaken komt alleen de échte Elite en daar hoort Diederikje uiteraard niet bij. Beatrix wel.

Niet gaan = geen informatie
Gaan = in ieder geval meer dan geen informatie

pi_140483004
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:46 schreef 729Sinistra het volgende:
Het feit dat iemand als Samsom (toch iemand die steeds beweerd voor de zwakkeren op te komen) zich tussen zo,n clubje van steenrijke psychopaten thuis voelt, voelt dat er stront aan de knikker is en dat daar dingen worden beslist waar de honden geen brood van lusten. Is Samsom een infiltrant misschien die er op uit is om de PvdA kapot te maken? Een ander genodigde is Edith Schippers, minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Wat heeft die dame daar in hemelsnaam te zoeken en waarom wil men juist de Nederlandse minister van Volksgezondheid tussen dat ongure publiek. Samsom en Schippers aan 1 tafel met Robert B Zoellick een gekend figuur bij de criminele zakenbank Goldman Sachs. Het moet niet gekker worden. Ik heb nooit geloofd in de zogenaamde Chem-trails maar nu begin ik zwaar te twijfelen....
Depopulatie, klimaathoax en EU.

Nederland moet daar juist bij zijn. Zo komen we nog íets te weten.

Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 20:52:29 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_140483143
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die conferentie enkele publieke sessies kent. Daar zit hij bij ja. Bij de échte zaken komt alleen de échte Elite en daar hoort Diederikje uiteraard niet bij. Beatrix wel.

Niet gaan = geen informatie
Gaan = in ieder geval meer dan geen informatie
Nope. Helemaal geen echte informatie. Dus hij had zijn principes beter trouw kunnen blijven. Nu komt het over als een hijgerig , kwijlend hondje dat even mee mag spelen en daarna in het hok wordt opgesloten waarna de baasjes de echte zaken gaan bespreken. Net als Pechtold vorig jaar.
pi_140483205
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nope. Helemaal geen echte informatie.
Hoe weet jij dat?? Ben jij ook bij die conferentie geweest? :o

quote:
Dus hij had zijn principes beter trouw kunnen blijven. Nu komt het over als een hijgerig , kwijlend hondje dat even mee mag spelen en daarna in het hok wordt opgesloten waarna de baasjes de echte zaken gaan bespreken. Net als Pechtold vorig jaar.
Principes? :? Het is een politicus. Dat zijn allemaal hijgerige kwijlerige hondjes op zoek naar een brokje macht.

Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 20:57:05 #204
249559 crew  Lavenderr
pi_140483397
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Principes? :? Het is een politicus. Dat zijn allemaal hijgerige kwijlerige hondjes op zoek naar een brokje macht.
Hij zit toch bij de PvdA? Dé partij met de principes. Moreel hoogstaand en noem maar op.
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 20:58:34 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_140483487
quote:

[..]

[..]

Heb jij ooit iets gehoord van de politici die daar uitgenodigd zijn? Echt iets belangrijks?
pi_140483849
quote:

[..]

Ik zou dat bijna van jou gaan denken.
pi_140484280
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij zit toch bij de PvdA? Dé partij met de principes. Moreel hoogstaand en noem maar op.
Daar had je deze actie van Diederik voor nodig om de ridiculiteit van de PvdA en hun propaganda duidelijk te hebben? :D En jij noemde mij naief?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb jij ooit iets gehoord van de politici die daar uitgenodigd zijn? Echt iets belangrijks?
Nee, maar die informatie komt zo wel door bij de Nederlandse beleidsmakers. Als Kissinger daar schuimbekkend voor depopulatie staat te pleiten, heb ik liever wel dat Nederland daarvan op de hoogte is.

woensdag 28 mei 2014 @ 21:19:37 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140484648
quote:

[..]

[..]

Niemand weet dat( op de mensen na die er bij zijn), dus tot dusver wat er naar buiten word gebracht van zo'n vergadering is nul , niks.
het enige wat wel gemeld word is welke topics ze dit keer gaan bespreken.
Dus wat je er boven neer kalkt berust op lauter speculatie.
pi_140484668
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar had je deze actie van Diederik voor nodig om de ridiculiteit van de PvdA en hun propaganda duidelijk te hebben? :D En jij noemde mij naief?

[..]

Nee, maar die informatie komt zo wel door bij de Nederlandse beleidsmakers. Als Kissinger daar schuimbekkend voor depopulatie staat te pleiten, heb ik liever wel dat Nederland daarvan op de hoogte is.
Maar Diederik is niet hetzelfde als Nederland..
Me dunkt dat volksvertegenwoordigers tegenwoordig met de rug naar hun kiezers staan.
pi_140484753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niemand weet dat( op de mensen na die er bij zijn), dus tot dusver wat er naar buiten word gebracht van zo'n vergadering is nul , niks.
het enige wat wel gemeld word is welke topics ze dit keer gaan bespreken.
Dus wat je er boven neer kalkt berust op lauter speculatie.
Niet gaan = geen info
Wel gaan = een beetje info

Waar of niet? Natuurlijk is het speculatie wat er besproken wordt en wie daarbij aanwezig zijn, maar dat is het net zo goed over wat er NIET besproken wordt en waar Diederik wel en niet aanwezig bij mag zijn.

Stel, op jouw werk plant een groepje collega's iets wat schadelijk kan zijn voor jou. Wil je er dan bij zijn wat ze te bespreken hebben of ga je demonstratief met je armen over elkaar zitten?

En wat is het slimste om te doen?

Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 21:22:57 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_140484824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Me dunkt dat volksvertegenwoordigers tegenwoordig met de rug naar hun kiezers staan.
Ik vind steeds vaker dat ze de titel volksvertegenwoordiger niet meer verdienen. Ze zijn drukker met elkaar een loer te draaien en de loef af te steken.
pi_140484845
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet gaan = geen info
Wel gaan = een beetje info

Waar of niet? Natuurlijk is het speculatie wat er besproken wordt en wie daarbij aanwezig zijn, maar dat is het net zo goed over wat er NIET besproken wordt en waar Diederik wel en niet aanwezig bij mag zijn.

Stel, op jouw werk plant een groepje collega's iets wat schadelijk kan zijn voor jou. Wil je er dan bij zijn wat ze te bespreken hebben of ga je demonstratief met je armen over elkaar zitten?

En wat is het slimste om te doen?
Alsof het uitmaakt.. De deelnemers aan die conferentie laten toch niks los.
pi_140484935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Allemaal waar, maar moet je daarom thuisblijven en demonstratief met je armen over elkaar gaan zitten?

pi_140484961
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Alsof het uitmaakt.. De deelnemers aan die conferentie laten toch niks los.
Aan jou en mij niet, maar die info sijpelt wel door.

pi_140484963
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind steeds vaker dat ze de titel volksvertegenwoordiger niet meer verdienen. Ze zijn drukker met elkaar een loer te draaien en de loef af te steken.
Of met het vertegenwoordigen van belangen van grote bedrijven, en de kiezers te verlakken..
pi_140485034
quote:
12s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh ja joh?
pi_140485066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Of met het vertegenwoordigen van belangen van grote bedrijven, en de kiezers te verlakken..
Waar, zeker.

Maar dan beter meepraten en nog iets van invloed hebben dan uit een soort (plotselinge!) morele verantwoording aan het volk thuisblijven.

pi_140485161
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh ja joh?
Tuurlijk, daar wordt beleid op gemaakt, daar is die hele bobobende nota bene voor.

Kissinger staat een nieuw supervirus te presenteren en Schippers mag niet meekijken hoe Nederland daarmee omgaat, serieus?

Principes in politiek zijn al een jaar of 3000 uitgestorven, beter zorg je dat je erbij bent om die andere principeloze klootzakken uit te horen.

woensdag 28 mei 2014 @ 21:29:23 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140485207
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Depopulation should be the highest priority of foreign policy towards the third world, because the US economy will require large and increasing amounts of minerals from abroad, especially from less developed countries.

btw nederland is er altijd bij, omdat het onder andere door het nederlandse koningshuis is opgericht.
pi_140485275
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Depopulation should be the highest priority of foreign policy towards the third world, because the US economy will require large and increasing amounts of minerals from abroad, especially from less developed countries.
Filmpje kijk ik zo, maar deze quote geeft alles al aan. Die lui denken echt zo. Primaire data ^O^

woensdag 28 mei 2014 @ 21:31:23 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140485324
quote:
12s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

al die mensen die voor de deur staan het enige wat je van hun hoort is die waren er bij die waren er bij en dit zijn de punten.
meer hebben ze niet.
pi_140485375
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

al die mensen die voor de deur staan het enige wat je van hun hoort is die waren er bij die waren er bij en dit zijn de punten.
meer hebben ze niet.
Logisch, meer wordt niet naar buiten gebracht door die geheime clubjes die over jou en mij beslissen als pionnetjes in een Risk-Monopoly-Diplomacy-spel.

pi_140485494
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar, zeker.

Maar dan beter meepraten en nog iets van invloed hebben dan uit een soort (plotselinge!) morele verantwoording aan het volk thuisblijven.
Als er iets van morele verantwoordelijkheid meespeelt, doet ie een boekje open.
pi_140485548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als er iets van morele verantwoordelijkheid meespeelt, doet ie een boekje open.
Ik snap hem niet?

pi_140485705
quote:
5s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik snap hem niet?
Als het belangrijke informatie is, laat hij dan openheid van zaken geven aan het hele volk. Dat zijn de mensen die hij vertegenwoordigt en aan wie hij zijn positie te danken heeft.
Als ie dat niet doet, zit hij er voor zichzelf en zijn vriendjes in het bedrijfsleven.
pi_140485753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Als het belangrijke informatie is, laat hij dan openheid van zaken geven aan het hele volk. Dat zijn de mensen die hij vertegenwoordigt en aan wie hij zijn positie te danken heeft.
Als ie dat niet doet, zit hij er voor zichzelf en zijn vriendjes in het bedrijfsleven.
Tuurlijk, en dat moeten wij dan ook van hem eisen.

Gaan = openbaren.

Maar wel gáán dan.

woensdag 28 mei 2014 @ 21:40:14 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140485817
pi_140485863
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tuurlijk, en dat moeten wij dan ook van hem eisen.

Gaan = openbaren.

Maar wel gáán dan.
Dus ook openbaren, en niet een volksvertegenwoordiger lid maken van de boevenbende, daar hebben we niks aan.
pi_140486008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus ook openbaren, en niet een volksvertegenwoordiger lid maken van de boevenbende, daar hebben we niks aan.
Dat is dan de taak van het Nederlandse volk (en met name de PvdA-stemmers):
- wij betalen jouw salaris
- jij "vertegenwoordigt" ons
- wij weten dat jij daar bent geweest
- jij openbaart de plannetjes en de effecten voor Nederland

Start maar een actie, een burgerprotest, etc. Ik verspreid het wel.

Maar niks doen en je armen over elkaar heeft sowieso geen zin. Noch van Diederik, noch van ons.

pi_140486136
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar niks doen en je armen over elkaar heeft sowieso geen zin. Noch van Diederik, noch van ons.
zijn we het nog eens ook..
Maar jij verspreidt het, vanuit Colombia?
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 21:46:43 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_140486152
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Samengevat: Diederik heeft er niets te zoeken want krijgt niets écht belangrijks te horen en wat kan 'het volk' anders doen dan toekijken bij deze poppenkast? Eventueel met de armen over elkaar heen?
pi_140486231
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

zijn we het nog eens ook..
Maar jij verspreidt het, vanuit Colombia?
Facebook, email, NLse vrienden, fora, etc.

Er zijn methodes, maar dit veelkoppige monster is zo sterk en zo sluw in het framen van tegenstanders dat het een lange adem kost.

De 99% (wij allemaal dus) moet zich verenigen.

pi_140486320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Samengevat: Diederik heeft er niets te zoeken
Wel.
quote:
want krijgt niets écht belangrijks te horen
Die conferentie is supergeheim, nog niet eens begonnen, maar dit WEET jij al? Ongelooflijk.

quote:
en wat kan 'het volk' anders doen dan toekijken bij deze poppenkast? Eventueel met de armen over elkaar heen?
Protest, grootschalig. Zoals in Turkije, Spanje, Brazilie, Tunesie.

Maar zo is den Nederlander niet. The Voice of Holland en krokante nootjes. Helaasch.

pi_140486547
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel.

[..]

Die conferentie is supergeheim, nog niet eens begonnen, maar dit WEET jij al? Ongelooflijk.

[..]

Maar zo is den Nederlander niet. The Voice of Holland en krokante nootjes. Helaasch.
Ik denk dat Lavenderr wel een punt heeft, hoor.
Wat de echte invloedrijken bespreken krijgen stromannetjes als Diedje niet te horen. Uiteraard ben ik niet bij dat soort dingen maar ik denk wel dat je daar vanuit kunt gaan.
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:56:13 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140486681
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel.

[..]

[..]

:r

VI *O* en Bitterballen :Y)
pi_140486702
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat Lavenderr wel een punt heeft, hoor.
Wat de echte invloedrijken bespreken krijgen stromannetjes als Diedje niet te horen. Uiteraard ben ik niet bij dat soort dingen maar ik denk wel dat je daar vanuit kunt gaan.
nee, de echt grote dingen niet, maar zoals ik zei: het is een supergeheime machtige conferentie. Daar bij zijn alleen al biedt je een hoop inzichten... En Diederik kennende zal hij zijn flaporen goed te luisteren leggen.

Inderdaad de taak aan het volk op te staan voor de vertegenwoordiging die hij zou moeten uitvoeren. Wij Jullie betalen die man.

pi_140486776
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nee, de echt grote dingen niet, maar zoals ik zei: het is een supergeheime machtige conferentie. Daar bij zijn alleen al biedt je een hoop inzichten... En Diederik kennende zal hij zijn flaporen goed te luisteren leggen.

Inderdaad de taak aan het volk op te staan voor de vertegenwoordiging die hij zou moeten uitvoeren. Wij Jullie betalen die man.
De actiebereidheid wordt groter onder het volk. Dat is wel positief iig.
pi_140486781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

:r

VI *O* en Bitterballen :Y)
Ik kom dan ook liever bij jou op de bank zitten, mits het voetbal is, en niet al dat gelul eromheen. :P

Maar je ziet niemand protesteren in Nederland. Zelfs lockdowns wordt niet over gefronst.

Waar de morele steun redelijk aanwezig is, maakt de 99% (zo'n 6,8 miljard mensen) effectief geen vuist.

pi_140486825
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Eén zwaluw maakt nog geen zomer.

pi_140486884
quote:
12s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eén zwaluw maakt nog geen zomer.
De reis van duizend mijlen begint met één stap.
pi_140487029
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De reis van duizend mijlen begint met één stap.
Jammer dat die Bilderberg tijdens het WK is, krijg je het volk niet mee. En erna is Diederik op reces in Guinee. En dan is iedereen het vergeten.

woensdag 28 mei 2014 @ 22:09:38 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140487366
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kom dan ook liever bij jou op de bank zitten, mits het voetbal is, en niet al dat gelul eromheen. :P

Maar je ziet niemand protesteren in Nederland. Zelfs lockdowns wordt niet over gefronst.

Waar de morele steun redelijk aanwezig is, maakt de 99% (zo'n 6,8 miljard mensen) effectief geen vuist.
Ik download alles ik heb films op dvd blueray en shushe en G2G en icefilms mod en kijk uitzending gemist het enige moment wanneer de kabel of digitenne pakket word aangesloten is WK EK en OS en de TOUR! als het niet te volgen valt via livestream.

Bilderberg was, tot voor heen geheim, de enige plekken waar er over gesproken werd was het internet, zie link die ik net plaatste.

Welke lockdown?

Persoonlijk denk ik meer dat het een bijeenkomst is waarbij ze meer open kunnen praten dan inderdaad waneer ze openbaar optreden, denk dat bijvoorbeeld een opmerking zou zijn van Bernhard dat ze alle collaborateurs maar moesten overhoop schieten, tijden de eerste converentie.
pi_140487490
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jammer dat die Bilderberg tijdens het WK is, krijg je het volk niet mee. En erna is Diederik op reces in Guinee. En dan is iedereen het vergeten.
Dus eigenlijk is het ook niet heel nuttig dat ie daar zit..
pi_140488386
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het ook niet heel nuttig dat ie daar zit..
Ligt dat aan "ons" of aan hem?

pi_140488446
quote:
12s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ligt dat aan "ons" of aan hem?
Hij kan er ook zelf mee komen.. Ik zou dan denken dat ie daar in de eerste instantie voor zichzelf zit.
pi_140488504
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hij kan er ook zelf mee komen.. Ik zou dan denken dat ie daar in de eerste instantie voor zichzelf zit.
Politici die uit zichzelf naar het klootjesvolk met gevoelige informatie naar buiten komen die heel heel heel erg machtige en rijke mensen bespreken?

Ik vrees dat dat iets te naief is.

pi_140488603
quote:
6s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Politici die uit zichzelf naar het klootjesvolk met gevoelige informatie naar buiten komen die heel heel heel erg machtige en rijke mensen bespreken?

Ik vrees dat dat iets te naief is.
Dan heeft het geen nut dat ie gaat. Tenzij het volk hem op zijn knieen dwingt, bij terugkomst.
pi_140488829
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan heeft het geen nut dat ie gaat. Tenzij het volk hem op zijn knieen dwingt, bij terugkomst.
Geachte heer Samsom, beste Diederik,

Wij, het Nederlandse volk, hebben uit de massamedia vernomen dat je ons land gaat vertegenwoordigen op de aanstaande Bilderbergconferentie. Natuurlijk vinden we het geweldig voor je dat je de schone handen van politieke en corporatieve grootheden als Henry Kissinger, Al Gore en Alan Greenspan mag gaan schudden. Ook vinden we het prima als je de publieke offervoorstellingen van kleine kinderen bijwoont.

Het enige wat we van je vragen, is dat je ons, ongeruste burgers, vertelt wat de gevolgen zijn voor Nederland van deze beslissingen en plannen die op die superdupergeheime conferentie (top dat je erbij bent, echt!) worden besproken.

Wil je dat doen lieve Diederik? Dan zullen we het verder niet politiek uitmelken en je partijtje electoraal helemaal slopen.

Dikke knuffel,

Het Nederlandsche Volk

woensdag 28 mei 2014 @ 22:47:34 #249
406985 HetIsMijLudo
Wat een toestand!
pi_140489158
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:25 schreef DroogDok het volgende:
Fok! zal al wel regelmatig besproken zijn, een platform van vrijdenkers kunnen ze zich niet veroorloven.
Een platform van vrijmetselaars daarentegen...
pi_140489184
quote:
12s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geachte heer Samsom, beste Diederik,

Wij, het Nederlandse volk, hebben uit de massamedia vernomen dat je ons land gaat vertegenwoordigen op de aanstaande Bilderbergconferentie. Natuurlijk vinden we het geweldig voor je dat je de schone handen van politieke en corporatieve grootheden als Henry Kissinger, Al Gore en Alan Greenspan mag gaan schudden. Ook vinden we het prima als je de publieke offervoorstellingen van kleine kinderen bijwoont.

Het enige wat we van je vragen, is dat je ons, ongeruste burgers, vertelt wat de gevolgen zijn voor Nederland van deze beslissingen en plannen die op die superdupergeheime conferentie (top dat je erbij bent, echt!) worden besproken.

Wil je dat doen lieve Diederik? Dan zullen we het verder niet politiek uitmelken en je partijtje electoraal helemaal slopen.

Dikke knuffel,

Het Nederlandsche Volk

Offervoorstellingen van kleine kinderen? :o
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:52:01 #251
406985 HetIsMijLudo
Wat een toestand!
pi_140489408
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:40 schreef theguyver het volgende:
Er zijn maar liefst vijf prominente Turken aanwezig dit keer.

De Topturk is ongetwijfeld minister Polderturk , die vlak onder Erdogan tot de absolute top van de AK partij behoort. Dan is er ook de politicoloog Soli Özel die publiceerde over de Turks-Amerikaanse relaties. Er is Şafak Pavey, een prominent parlementslid van de grootste Turkse oppositiepartij, close met de Amerikaanse regering, zo te zien. Er is Mustafa Koç, telg van een steenrijke Turkse zakenfamilie, en er is de in New York afgestudeerde journaliste Aslı Aydıntaşbaş die ook voor de Turkse diplomatieke dienst in de VS werkte
Die zullen vast en zeker gaan brainstormen hoe ze alsnog een false flag operatie uit kunnen voeren en daar Syrie van de schuld kunnen geven. WOIII moet nu eenmaal van start.
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:52:45 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140489444
straks is het gewoon een heerlijk jaren 90 house party ..
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:53:21 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140489473
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

Die zullen vast en zeker gaan brainstormen hoe ze alsnog een false flag operatie uit kunnen voeren en daar Syrie van de schuld kunnen geven. WOIII moet nu eenmaal van start.
_O- dat krijgen ze echt niet meer van de grond hoor.
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 22:53:54 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_140489502
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

Een platform van vrijmetselaars daarentegen...
Scherp.
  Moderator woensdag 28 mei 2014 @ 22:54:15 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_140489522
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef theguyver het volgende:
straks is het gewoon een heerlijk jaren 90 house party ..
Zie je Bea al hakken?
pi_140489603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja joh, dat staan die Iloemienadie de hele dag te doen, als ik de gehypte berichten moet geloven...

woensdag 28 mei 2014 @ 22:56:04 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140489618
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zie je Bea al hakken?
:Y Bea is een echte Raveteef

dacht je dat dat kapsel echt was ;)
pi_140499262
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja joh, dat staan die Iloemienadie de hele dag te doen, als ik de gehypte berichten moet geloven...
Geheime agenda's, volksverlakkerij, belangenverstrengeling - met name tussen de polittiek en het bedrijfsleven en de (medische) wetenschap - mensen die zo gek worden van machtswellust en astronomische hoeveelheden geld en die ook hun geweten in andere opzichten verliezen, psychopaten in een machtspositie. Het kan allemaal en het gebeurt ook allemaal..
Maar wereldomspannende samenzweringen, vrijwel onmogelijk uit te voeren fasle flags en ritueel kindermisbruik door vrijwel de gehele financiele elite, daar geloof ik niet in.
Het moet wel te beargumenteren zijn, nl. Dat is het verschil tussen paranoia en maatschappijkritiek.
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:55:16 #259
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_140508978
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

Het is me ook een incompetente organisatie he. Zijn al decennia lang bezig met een 3e Wereldoorlog. Het schiet allemaal niet op.
  donderdag 29 mei 2014 @ 17:41:44 #260
406985 HetIsMijLudo
Wat een toestand!
pi_140512469
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:55 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Het is me ook een incompetente organisatie he. Zijn al decennia lang bezig met een 3e Wereldoorlog. Het schiet allemaal niet op.
Het is niet alsof ze een vlooienmarkt proberen te organiseren. Zulke dingen duren nu eenmaal even en kosten veel moeite.

Of dacht je dat ze Afghanistan, Iraq, Libie etc ook even op een blauwe maandag gepland hebben?

Het wordt zorgvuldig gepland;

En daarbij, het is ook niet alsof het gelijk een wereldoorlog wordt, dat was WOII ook niet(in de praktijk tenminste). Geleidelijk raken er steeds meer landen bij betrokken. Ik zie dat je het probeert te bagatelliseren maar als je denkt dat er nooit meer een ECHTE oorlog komt(afghanistan enz. zijn meer guerillaoorlogen) ben je behoorlijk naief.

Misschien is WOIII zelfs al begonnen, met Syrie en Oekraine(tot noch toe grijpt niemand in maar daar proberen ze de mensen al tijden voor warm te krijgen met die propagandapraat in de media). De Iran-kaart hebben ze ook nog achter de hand.

[ Bericht 27% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 29-05-2014 19:44:04 ]
  donderdag 29 mei 2014 @ 17:51:33 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140512770
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:41 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

Het is niet alsof ze een vlooienmarkt proberen te organiseren. Zulke dingen duren nu eenmaal even en kosten veel moeite.

Of dacht je dat ze Afghanistan, Iraq, Libie etc ook even op een blauwe maandag gepland hebben?

En daarbij, het is ook niet alsof het gelijk een wereldoorlog wordt, dat was WOII ook niet(in de praktijk tenminste). Geleidelijk raken er steeds meer landen bij betrokken. Ik zie dat je het probeert te bagatelliseren maar als je denkt dat er nooit meer een ECHTE oorlog komt(afghanistan enz. zijn meer guerillaoorlogen) ben je behoorlijk naief.

Misschien is WOIII zelfs al begonnen, met Syrie en Oekraine(tot noch toe grijpt niemand in maar daar proberen ze de mensen al tijden voor warm te krijgen met die propagandapraat in de media). De Iran-kaart hebben ze ook nog achter de hand. Maar goed, ik zie aan je reactie dat je geopolitiek niet echt snapt. Geeft niet.
Daar noem je er ook 2 die niet zo zorgvuldig geplanned waren :P
niet op een blauwe maandag maar waarschijnlijk wel uitkaterzondag plan.
  donderdag 29 mei 2014 @ 18:01:58 #262
406985 HetIsMijLudo
Wat een toestand!
pi_140513024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daar noem je er ook 2 die niet zo zorgvuldig geplanned waren :P
niet op een blauwe maandag maar waarschijnlijk wel uitkaterzondag plan.
:P

Ach ja, ze komen er toch wel mee weg. En in het geval van WOIII komen ze er zo mogelijk nog makkelijker mee weg, omdat de chaos en paniek dan nog groter zal zijn en niemand de waarheid meer kan zien. Je hebt er nieteens tijd voor, je bent meer bezig met hamsteren of vluchten.

'In war, truth is the first casualty' -Aeschylus

Ze hoeven alleen maar een momentum te creëren en het is gaan met die banaan. Ik zeg niet dat ik 100% zeker weet dat de Bilderbergers WOIII aan het bekokstoven zijn(de reactie waar TweeGrolsch op reageerde was meer semi-sarcastisch bedoeld), maar die mogelijkheid is er zeker.
  donderdag 29 mei 2014 @ 18:10:28 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140513222
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:01 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

:P

Ach ja, ze komen er toch wel mee weg. En in het geval van WOIII komen ze er zo mogelijk nog makkelijker mee weg, omdat de chaos en paniek dan nog groter zal zijn en niemand de waarheid meer kan zien. Je hebt er nieteens tijd voor, je bent meer bezig met hamsteren of vluchten.

'In war, truth is the first casualty' -Aeschylus

Ze hoeven alleen maar een momentum te creëren en het is gaan met die banaan. Ik zeg niet dat ik 100% zeker weet dat de Bilderbergers WOIII aan het bekokstoven zijn(de reactie waar TweeGrolsch op reageerde was meer semi-sarcastisch bedoeld), maar die mogelijkheid is er zeker.
Ja dat klopt, maar momenteel hebben ze geen tot weinig steun om deze te veroorzaken.
denk maar aan de steun die ze gaven tijdens de arabische lente, in veel landen zijn weer regels zoals de Sharia ingevoerd, iets wat niet zo fijn word opgevat in de westerse wereld.

En veel heel veel mensen in de VS zijn het gedoe wat de afgelopen 12 a 13 heeft afegspeeld gewoon beu.
Veel soldaten gesneuveld veel slachtoffers in die landen gemaakt allemaal dingen die de vorige oorlogen niet in het nieuws kwamen maar nu dankzij internet (wikileaks) en gewone nieuws sites.
Ze hebben geen behoefte aan een nieuwe oorlog.

Zelfs als ze een False flag uit hun hoed toveren wat groter is dan 9/11 zal het lang niet zo makkelijk meer gaan.
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 18:49:04 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_140514164
Oeh een livestream!

http://www.pomonieuws.nl/(...)-het-t-marriott.html

Kunnen we de limousines aan zien komen rijden. Wow!
pi_140514261
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh een livestream!

Pornonieuws? Daar klik ik toch maar niet op. (Of een erg slecht gekozen url..)
  Moderator donderdag 29 mei 2014 @ 18:56:41 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_140514373
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:52 schreef Skint het volgende:

[..]

Pornonieuws? Daar klik ik toch maar niet op. (Of een erg slecht gekozen url..)
po mo ;)
  donderdag 29 mei 2014 @ 21:48:10 #267
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_140519972
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:41 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

Misschien is WOIII zelfs al begonnen, met Syrie en Oekraine(tot noch toe grijpt niemand in maar daar proberen ze de mensen al tijden voor warm te krijgen met die propagandapraat in de media). De Iran-kaart hebben ze ook nog achter de hand.
Maar ze zijn al tientallen jaren bezig man. En afghanistan/irak/libie daar gingen inderdaad maar een paar weekjes/maandjes aan vooraf.
Maar het Amerikaanse leger kan altijd waar ook ter wereld een oorlog beginnen. Die hebben over een week een half miljoen soldaten in Afrika als het moet.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 10:41:40 #268
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_140532151
quote:
Hij doelt op de Bohemian Grove bijeenkomsten waar ze het cremation of the care ritueel uitvoeren/naspelen .

http://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove

http://en.wikipedia.org/wiki/Cremation_of_Care

Videootje van Alex Jones zn infiltratie

TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:22:47 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140533316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh een livestream!

. Andere maatregelen wijzen op de normale paranoia waarmee Bilderberg gewoonlijk omgeven is: ijsverkopers op een mijl afstand van het Marriott moesten letten op 'verdachte personen'

Normaal haalt die jongen aardbei ijsje nu een bananen smaak... hmmmm :{
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:52:12 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140534024
btw de livestream springt net aan .. ;) schrok me dood had de pagina nog open staan en ineens geluid :o
pi_140546083
Samson beantwoord vragen names de bilderbergens live op infowars.com
  vrijdag 30 mei 2014 @ 19:17:41 #272
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_140546402
pi_140546445
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Echt fantastisch ja. Jammer alleen dat het merendeel een strontmongool is.
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 19:36:13 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_140547049
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:18 schreef bamibij het volgende:

[..]

Echt fantastisch ja. Jammer alleen dat het merendeel een strontmongool is.
Beetje jammer dat je met dit soort termen komt.
pi_140548222
De gemiddelde Nederland die oproept tot termen als 'in opstand komen' en 'er moet maar eens een burgeroorlog komen' is niet de slimste. Genuanceerd en politiek correct genoeg voor je?
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 20:18:35 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_140548586
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:09 schreef bamibij het volgende:
De gemiddelde Nederland die oproept tot termen als 'in opstand komen' en 'er moet maar eens een burgeroorlog komen' is niet de slimste. Genuanceerd en politiek correct genoeg voor je?
Stukken beter :)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 22:13:08 #277
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_140552980
quote:
quote:
That's an exquisite irony: the world's most secretive conference discussing whether privacy exists.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator vrijdag 30 mei 2014 @ 22:55:06 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_140554818
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

De ironie :')
  zaterdag 31 mei 2014 @ 03:50:48 #279
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_140561669
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:17 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Waaaah ... Gertje! _O_
pi_140566923
quote:

Wat ben jij voor een wellwillige slaaf dan. -edit-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 12-06-2014 20:41:38 ]
pi_140570922
  Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 16:18:06 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_140571320
quote:
Diederik Samsom begon zelf over zijn Greenpeace-verleden. Hij begreep hoe het is om 'achter het hek te staan'.
  Moderator zaterdag 31 mei 2014 @ 16:48:46 #283
249559 crew  Lavenderr
  zaterdag 31 mei 2014 @ 17:01:38 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140572668
quote:
zucht alex maakt er weer mooi verhaal van :')
Is er misschien ook een stukje van de andere journalist, hebben ze eindelijk iemand aan de praat die beetje uitleg geeft staat die mafjoekel er door heen te blaten.
En dan komen ze met vragen waar ik zoiets van heb, kerel dat zijn punten waar ze echt geen aandacht aan besteden daar.
Beetje oude koeien uit de sloot halen die Alex van wikipedia plukt.

[ Bericht 15% gewijzigd door theguyver op 31-05-2014 17:09:25 ]
pi_141001242
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 12:55 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een wellwillige slaaf dan.
Zeg. Doe eens normaal.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 12-06-2014 20:42:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')