O jee, dat mag natuurlijk nietquote:Op zondag 2 juni 2013 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kritiek op een foto, is wat ik hoorde.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mijne bij Engels was een keer aan het uitflippen toen ze opeens finaal van die verhoging waar haar bureau af viel. Ze lachte er zelf ook om.
Mijn lerares wiskunde heeft een leerling omhelsd toen haar moeder was overleden. Zijn net mensen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
Mijn oud-docente Nederlands verdient overigens echt de prijs voor tofste docent ever. Was zo'n klein vrouwtje met gekke brilletjes en krulletjes en altijd schelden op iedereen en dan random knuffelen met een leerling en dan weer schelden of met pennen gooien enzo.Daarnaast gaf ze ook gewoon leuk les.
Zal jou eens met mijn liniaal op je vingers slaan.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nee idd. Sloegen ze toen nog met liniaal op je vingers?
Duits ookquote:
En goed ook zie hoe goed je Nederlands nu isquote:Op zondag 2 juni 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
Mijn oud-docente Nederlands verdient overigens echt de prijs voor tofste docent ever. Was zo'n klein vrouwtje met gekke brilletjes en krulletjes en altijd schelden op iedereen en dan random knuffelen met een leerling en dan weer schelden of met pennen gooien enzo.Daarnaast gaf ze ook gewoon leuk les.
Whahaha.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef ntm het volgende:
Ik had ook een leraar biologie die met seksuele verzorging op een kunstpik wilde laten zien hoe je een condoom om moest doen en toen brak die kunstpik af.![]()
En dan heel droog zeggen: 'eh ja zo moet het dus niet'.
Nah. Zou jou die prijs geven.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1LNSsaSTEJuquote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens met mijn liniaal op je vingers slaan.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef ntm het volgende:
aar biologie die met seksuele verzorging op een kunstpik wilde laten zien hoe je een condoom om moest doen en toen brak die kunstpik af. En dan heel droog zeggen: 'eh ja zo moet het dus niet'.
Ik begrijp niet wat het probleem is van iets niet mooi vinden.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duits ook![]()
En ja idd.. maar wat doe je er aan ..
Ahw. Ja, net mensen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn lerares wiskunde heeft een leerling omhelsd toen haar moeder was overleden. Zijn net mensen.
Ja echt hequote:Op zondag 2 juni 2013 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij lacht eigenlijk zelfs met accent.
Je post zelf iets op internet en daar kunnen ook negatieve reacties bij zitten..quote:Op zondag 2 juni 2013 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat het probleem is van iets niet mooi vinden.Breekbare zieltjes gaan dan schijnbaar door de gehaktmolen.
Weet niet of het echt banwaardig is maarja.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef 2NutZ het volgende:
Geband worden om een semi grappig soort cynisch slakkenverhaal
quote:
Slijmbal.quote:
Doet me wel denken aan een leraar die mentor was, gaf Nederlands, handvaardigheid, natuur- en scheikunde, biologie, techniek, Engels en gym.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef ntm het volgende:
Ik had ook een leraar biologie die met seksuele verzorging op een kunstpik wilde laten zien hoe je een condoom om moest doen en toen brak die kunstpik af.![]()
En dan heel droog zeggen: 'eh ja zo moet het dus niet'.
Wtf.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:54 schreef Id_do_her het volgende:
Maar niet dat jullie overreden worden of zo want dan komen ze aan mij vragen waarom jullie niet in de les zaten bij mij. Ok, deal?"
Ja.quote:
Hahaha dudequote:Op zondag 2 juni 2013 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Serieus hè, thanks voor die voiceclip gewoon.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:54 schreef Id_do_her het volgende:
"Jongens, ik heb echt geen zin meer. Ga maar naar huis. Maar niet dat jullie overreden worden of zo want dan komen ze aan mij vragen waarom jullie niet in de les zaten bij mij. Ok, deal?"
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:54 schreef Id_do_her het volgende:
"Jongens, ik heb echt geen zin meer. Ga maar naar huis. Maar niet dat jullie overreden worden of zo want dan komen ze aan mij vragen waarom jullie niet in de les zaten bij mij. Ok, deal?"
Kan het niet helpen, word al week bij de aanblik van je UI alleen. =$quote:
Kwam een leerling iets vragen. "Nee shit zeg, ik heb hier nu echt geen zin in. Lees gewoon het boek of zo."quote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef ntm het volgende:
[..]![]()
Zo'n leraar had ik ook wel gewild op de middelbare
Want je wilt zelf wel vrijwillig overreden worden.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja.Want hij wilde niet aansprakelijk zijn en alles.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk dat ik dat het komende jaar nog wel ga doen hierom (srs).
Ik begrijp hem ook wel, want als dit gebeurt op een tijdstip dat we eigenlijk in de les hadden moeten zitten kijken ze hem aan natuurlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Want je wilt zelf wel vrijwillig overreden worden.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kwam een leerling iets vragen. "Nee shit zeg, ik heb hier nu echt geen zin in. Lees gewoon het boek of zo."
Ga een nieuwe UI zoeken.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan het niet helpen, word al week bij de aanblik van je UI alleen. =$
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kwam een leerling iets vragen. "Nee shit zeg, ik heb hier nu echt geen zin in. Lees gewoon het boek of zo."
Ik zat er zelf niet echt mee, met wat Panzer zei. Maar zal wel verderquote:Op zondag 2 juni 2013 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat het probleem is van iets niet mooi vinden.Breekbare zieltjes gaan dan schijnbaar door de gehaktmolen.
Gek genoeg was hij wel echt een goede leraar.quote:
Hij vond dat iemand te puntige knieën had of zo?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zat er zelf niet echt mee, met wat Panzer zei. Maar zal wel verder
Ga ik wel doen.quote:
Hoe kan dat, zoveel vakken?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gek genoeg was hij wel echt een goede leraar.Maar hij moest zowat de helft van de vakken in die school geven.
Vind ik eigenlijk ook wel, laat ze het soms eens zelf uitzoeken.quote:
Absoluut.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook wel, laat ze het soms eens zelf uitzoeken.
Daarom heb ik met een schoolvriend een forum gemaakt waar iedereen verplicht was werk te posten zodat anderen er iets aan zouden hebben.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:02 schreef hezdunnah het volgende:
Oja ik had een keer een opdracht voor Economie bij die leraar. Die opdrachten + antwoorden stonden op internet dus iedereen dat gebruikt en ingeleverd. las ie ze de volgende les voor iedereen een 10.
Haha nee hij noemde mij slakkenkut ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 21:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij vond dat iemand te puntige knieën had of zo?
Yo Gorzalka, I'm really happy for you and I'mma let you finish, but 2NutZ had the best Vocaroo of all time.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!
Als jij er over begint moet ik weer door jou lachen man
Deze had ik nog bewaard van gorzalka
http://vocaroo.com/i/s1KDucnyT65b
Dat ga je toch ook denken bij de pics in S&G? Wat is daar verkeerd aan?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo Gorzalka, I'm really happy for you and I'mma let you finish, but 2NutZ had the best Vocaroo of all time.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo Gorzalka, I'm really happy for you and I'mma let you finish, but 2NutZ had the best Vocaroo of all time.
Wow.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ga je toch ook denken bij de pics in S&G? Wat is daar verkeerd aan?
Leerzaam jaquote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom heb ik met een schoolvriend een forum gemaakt waar iedereen verplicht was werk te posten zodat anderen er iets aan zouden hebben.
Krio's lach > all.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tsja moet je vragen aan degene die hem geband hebben, idkquote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ga je toch ook denken bij de pics in S&G? Wat is daar verkeerd aan?
Dat was het vaak ook. Omdat iemand dan kon zien hoe iemand anders het deed.quote:
Jawel.quote:
Goed hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was het vaak ook. Omdat iemand dan kon zien hoe iemand anders het deed.
Niet gepakt?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Diezelfde vriendin liep trouwens een lokaal uit en na 5 meter zag ze dat ze ineens een deurklink in haar hand had.Op een tafel gesmeten en weggerend.
Nat geworden.quote:
quote:
Mooie uitspraakquote:
quote:
Hahahahaquote:
Hahaquote:
Gvd u guysquote:
Kkquote:
Gvdquote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Chloro en ik, casually hangin' out.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Wowquote:
quote:
Jouw neus groter?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, want ik ken je niet... en UIs die ik maak hebben altijd iets persoonlijks. Dus of ik moet je leren kennen (en daar ben ik te autistisch/lui voor) of je moet je proper introduceren. Liefst beknopt en pakkend.quote:
Ik haat alles dat geel is en beweegt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
waarom hoezo was die irritant zeg dan he he zeg als je durft
ok ik dm je zo wel wat danquote:Op zondag 2 juni 2013 21:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, want ik ken je niet... en UIs die ik maak hebben altijd iets persoonlijks. Dus of ik moet je leren kennen (en daar ben ik te autistisch/lui voor) of je moet je proper introduceren. Liefst beknopt en pakkend.
superhoerquote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow je bedoeld dat tering kuiken. Dat is ook een kutdinggestolen van superhoer
Hallo intercity naar Roffa.quote:
Oja dat is misschien wel handiger doe maar alvast. Ondertussen maak ik nog watquote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow ik kan die naaktfoto's ook wel aan hem whatsappen zit met hem.in een groepsgesprek
Je normale nestalgieUI is wel tof hoor. De UI die ik gemaakt heb was als alternatief voor het gele mormel idd.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow je bedoeld dat tering kuiken. Dat is ook een kutdinggestolen van superhoer
Ik vind het wel tof dat je een UI voor me gemaakt hebt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je normale nestalgieUI is wel tof hoor. De UI die ik gemaakt heb was als alternatief voor het gele mormel idd.
quote:Acteur Michael Douglas heeft vandaag onthuld dat hij in 2010 keelkanker kreeg door orale seks.
"Ik wil er verder niet te diep op ingaan, maar mijn ziekte werd veroorzaakt door het humaan papillomavirus. Dat is een soa's die je kan oplopen tijdens orale seks." Douglas heeft dan ook geen spijt van zijn overmatig drankgebruik of zijn rookgewoontes. Eerst werd er vanuit gegaan dat die ongezonde leefstijl de oorzaak was van zijn ziekte.
Douglas is nu zo'n twee jaar van kanker af. Hij werd succesvol behandeld met chemotherapie. "Het is een vorm van kanker die in 95 procent van de gevallen niet terugkomt", zo zegt hij tegen The Guardian.
http://www.guardian.co.uk(...)glas-oral-sex-cancer
Ah okequote:Op zondag 2 juni 2013 21:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je normale nestalgieUI is wel tof hoor. De UI die ik gemaakt heb was als alternatief voor het gele mormel idd.
Je hebt 'm alleen nooit gebruikt he ?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je een UI voor me gemaakt hebt.
Vrouwen; probeer je ze te bevredigen, geven ze je kanker.quote:
Ik heb hem ergens opgeslagen, maar ik weet niet meer waar.quote:
had ik ook een keer bleek dat ik hem niet had opgeslagenquote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb hem ergens opgeslagen, maar ik weet niet meer waar.
Daar heb ik niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
had ik ook een keer bleek dat ik hem niet had opgeslagen![]()
![]()
![]()
![]()
je zou zo'n tering beest maar tegenkomen als je aan het zwemmen bent, sws die bubbel prikken met mn tolliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff checkequote:
OZquote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
Iemand nog goeie serie tips? Graag ééntje met veel seizoenen en/of veel afleveringen per seizoen.![]()
![]()
Homeland.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
Iemand nog goeie serie tips? Graag ééntje met veel seizoenen en/of veel afleveringen per seizoen.![]()
![]()
gtstquote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Oh oh chersoquote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Maar is maar 2 seizoenen en 12 afleveringen per seizoen manquote:
Oz (TV Series 1997–2003) - IMDbquote:Op zondag 2 juni 2013 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar is maar 2 seizoenen en 12 afleveringen per seizoen man
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:06 schreef []dWc_RuffRyder[/url] het volgende:
[..]
Dit lijkt belachelijk veel op de foto die ik vond ik m'n opa's schuur tussen z'n WO II zooi.
[ afbeelding ]
Wow, nog nooit wat over gehoord. Zal eens checken wat het is, dankuquote:
Vette serie jaquote:
Ja eh net alsof je daar morgen klaar mee bent.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar is maar 2 seizoenen en 12 afleveringen per seizoen man
Maar dan heb je er wel twee tegelijk, want The Originals is ook rond die tijd.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Maar ik ben nog een beetje verdrietig, kom net uit The Vampire Diaries, 4 seizoenen, 22/23 afleveringen per seizoen.. En zit er helemaal in, moet tot oktober wachten voor seizoen 5![]()
![]()
stel je niet aanquote:Op zondag 2 juni 2013 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Maar ik ben nog een beetje verdrietig, kom net uit The Vampire Diaries, 4 seizoenen, 22/23 afleveringen per seizoen.. En zit er helemaal in, moet tot oktober wachten voor seizoen 5![]()
![]()
Schat, ik heb vakantie, het is kutweer, ik heb geen fuck te doen. Dus misschien niet morgen, maar met 24 afleveringen ga ik overmorgen wel klaar zijn, ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh net alsof je daar morgen klaar mee bent.
Welk dagboek heb jij het over, fagquote:Op zondag 2 juni 2013 22:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
stel je niet aanmiljoenen mensen wachten al 2 jaar op gta v en jik gaat janken over een flikker vampier die een dagboek bijhoudt
Wut?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan heb je er wel twee tegelijk, want The Originals is ook rond die tijd.
Kutweer?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Schat, ik heb vakantie, het is kutweer, ik heb geen fuck te doen. Dus misschien niet morgen, maar met 24 afleveringen ga ik overmorgen wel klaar zijn, ja.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, nog nooit wat over gehoord. Zal eens checken wat het is, danku
Met full frontal piemels.quote:
Bedoel het wordt kutweerquote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutweer?Heb je je gordijnen open gehad vandaag?
weet je niet of je kan lezen maar er staat vampire diaries of jij dacht zkr dat dat diaree betekentquote:
Klopt, maar die zal die idiot wel bedoelen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dagboek komt vrijwel niet voor.
Ik zie 20/21 graden op de planning staan, weet niet waar jij kijktquote:
Srs? Voor mijn woonplaats morgen 13 graden, vind ik niet echt awesome ofzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie 20/21 graden op de planning staan, weet niet waar jij kijkt
Het gaat niet over een dagboek, domme haas.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
weet je niet of je kan lezen maar er staat vampire diaries of jij dacht zkr dat dat diaree betekent
De episode die vrijwel geheel over Klaus ging was een pilot van The Originals.quote:
jawel van een.vampierquote:Op zondag 2 juni 2013 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het gaat niet over een dagboek, domme haas.
[..]
De episode die vrijwel geheel over Klaus ging was een pilot van The Originals.
DAT MEEN JE NIET! Wat vet!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
De episode die vrijwel geheel over Klaus ging was een pilot van The Originals.
Ja check:quote:Op zondag 2 juni 2013 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET! Wat vet!Dat wist ik niet, man.
Ah, wel tof! En denk ook wel succesvol, gezien vampire diaries al vrij populair is. Vond Klaus sws een vet karakter in de serie.quote:
Damon, maar puur omdat badboy en geniepige lach en sexier dan Stefan.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef VeerEli het volgende:
Maar ff wd, als meiden onderling.. Wie, team Stefan of team Damon?![]()
Hmm ja, ik vind ze qua looks wel equal, vind ze beide fokking geil. Maar ik ben zo'n romanticus en daarom dus Stefan voor mijquote:Op zondag 2 juni 2013 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Damon, maar puur omdat badboy en geniepige lach en sexier dan Stefan.
O jaquote:
ik vins stefan echt zo'n player alleen hoeren vinden hem geil of romantisch.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmm ja, ik vind ze qua looks wel equal, vind ze beide fokking geil. Maar ik ben zo'n romanticus en daarom dus Stefan voor mij
Jawel, maar vind Stefan zo'n softie.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmm ja, ik vind ze qua looks wel equal, vind ze beide fokking geil. Maar ik ben zo'n romanticus en daarom dus Stefan voor mij
Dat klopt, ja. Hoewel Stefan in z'n ripper periode ook geen softie meer wasquote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar vind Stefan zo'n softie.Met Damon zie je tenminste stomende sexscenes
Ik was het ook vergeten, totdat ik het terugzag een paar maanden geleden.quote:
softiesquote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar vind Stefan zo'n softie.Met Damon zie je tenminste stomende sexscenes
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, hete boys.. Zou beide in mijn bed willen
Zou allebei.quote:
Die rechter lijkt op die ouwe rimpelige acteur ik weet zn naam helaas niet meer.quote:
Welke is dat?quote:
Donkere haar. Hij heeft de damn-that-bonestructure-factor.quote:
Mja, ander heeft ook donker haar, maar iets minder donkerquote:Op zondag 2 juni 2013 22:31 schreef Chloroform het volgende:
Ja, maar donker haar is sowieso +1 en lichte ogen er ook nog eens bij = instant orgasm.
Oeh, daar heb ik zin in. Afgelopen seizoen vond ik best goed.quote:
Stefan is gewoon donkerblondquote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, ander heeft ook donker haar, maar iets minder donker![]()
''Willen jullie een trio met Vera?''
[ afbeelding ]
Die kleur noem je toch niet 'donker'.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, ander heeft ook donker haar, maar iets minder donker![]()
''Willen jullie een trio met Vera?''
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:31 schreef Chloroform het volgende:
Ja, maar donker haar is sowieso +1 en lichte ogen er ook nog eens bij = instant orgasm.
Ja, wel echt jammer dat het laatste seizoen is dit jaarquote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, daar heb ik zin in. Afgelopen seizoen vond ik best goed.
Is hij bad boy?quote:
jongetjesquote:
Ja, snap wat je bedoelt, maar ik denk bij donker gewoon aan donkerbruin of zwart.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:34 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht toch echt dat zoals het hier iig sowieso is, toch echt gewoon bruin is ipv donkerblond?
heeft ie nou eyeliner op?quote:
Kijk hoeveel cyan die foto isquote:Op zondag 2 juni 2013 22:34 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht toch echt dat zoals het hier iig sowieso is, toch echt gewoon bruin is ipv donkerblond?
not even once.quote:
The vampire diariesquote:Op zondag 2 juni 2013 22:35 schreef Chloroform het volgende:
Uit welke serie komen deze snoepjes eigenlijk?
Haha pls, 80% van de mannen mag hier jaloers op zijn, wat mij betreftquote:
beetje dit gehalte..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kijk hoeveel cyan die foto is
[ afbeelding ]
Echt he?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die weet ik hoe vaak chicks posten en nu met "chick talk" komen omdat het over mannen gaat.
Homo's pls.
Post ik echt bijjjna nooit dus gtfo pinokkio.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:36 schreef Chloroform het volgende:
Mannen die weet ik hoe vaak chicks posten en nu met "chick talk" komen omdat het over mannen gaat.
Homo's pls.
deze mannentalkquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wejo kkgrappig pinokkio haha nog nooit gehoord wejo hahaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Post ik echt bijjjna nooit dus gtfo pinokkio.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
HHAHAHAHAHA SUP BITCH!!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejo kkgrappig pinokkio haha nog nooit gehoord wejo haha
dWc lacht om elk grapje dat over mijn neus wordt gemaakt, pls.quote:
Hij is dus beetje bad boy?quote:
Nice.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2NutZ kan een begrafenispreek houden en ik zal er wel iets grappigs in vindenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dWc lacht om elk grapje dat over mijn neus wordt gemaakt, pls.
gaat t?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wejo kkgrappig pinokkio haha nog nooit gehoord wejo haha
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag retards niet uitlachen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2NutZ kan een begrafenispreek houden en ik zal er wel iets grappigs in vinden.
En terechtquote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dWc lacht om elk grapje dat over mijn neus wordt gemaakt, pls.
Nice.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Yess..
[ afbeelding ]
Mysterious, so mysterious.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laatst zei iemand dat ik op een figuur uit die serie lijk. Ik vind het ook vreemd.quote:
Dat zijn de beste begrafenispreken.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vertel meer.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst zei iemand dat ik op een figuur uit die serie lijk. Ik vind het ook vreemd.
Ja laatst zei iemand tegen mij dat ik op Adriana Lima lijk nou goed.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst zei iemand dat ik op een figuur uit die serie lijk. Ik vind het ook vreemd.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja laatst zei iemand tegen mij dat ik op Adriana Lima lijk nou goed.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ken de namen niet verder maar het ging over Ian Somerhalder. Ik heb ook een klasgenoot gehad die het niet kon laten te gaan roepen dat ik op die van Into the Wild lijk.quote:
quote:
Pics.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef ntm het volgende:
[..]
ow shiit..quote:
Wanneer gaan we datenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken de namen niet verder maar het ging over Ian Somerhalder. Ik heb ook een klasgenoot gehad die het niet kon laten te gaan roepen dat ik op die van Into the Wild lijk.
Oh dan ben je wel lekker zeker?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken de namen niet verder maar het ging over Ian Somerhalder. Ik heb ook een klasgenoot gehad die het niet kon laten te gaan roepen dat ik op die van Into the Wild lijk.
Niet je lijkt op Jim.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
waarom dan hier neerzetten?quote:
Dat laat ik anderen over om dat te beoordelen.quote:
Oh ja.quote:
Laat mij beoordelen dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat laat ik anderen over om dat te beoordelen.
Oh, laat maar dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Daar lijk ik ook nog eens heel erg op.
Zeg maar wanneer je een gaatje voor me hebt.quote:
Hahaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Welke Jim?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Heb vaker gehoord van fokkers dat ze zeggen ja ik lijkt op brad pitt of leonardo dicaprio of whatever. Wie hou je voor de gek danquote:
Dat is toch best een knappe man?quote:
Ik krijg ook best vaak te horen dat ik door mensen gezien ben op plaatsen waar ik nooit ben geweest.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb vaker gehoord van fokkers dat ze zeggen ja ik lijkt op brad pitt of leonardo dicaprio of whatever. Wie hou je voor de gek dan
Ik baseer het enkel op wat ik gehoord heb.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb vaker gehoord van fokkers dat ze zeggen ja ik lijkt op brad pitt of leonardo dicaprio of whatever. Wie hou je voor de gek dan
Bunch of lookalikes.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik krijg ook best vaak te horen dat ik door mensen gezien ben op plaatsen waar ik nooit ben geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |