Damon, maar puur omdat badboy en geniepige lach en sexier dan Stefan.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef VeerEli het volgende:
Maar ff wd, als meiden onderling.. Wie, team Stefan of team Damon?![]()
Hmm ja, ik vind ze qua looks wel equal, vind ze beide fokking geil. Maar ik ben zo'n romanticus en daarom dus Stefan voor mijquote:Op zondag 2 juni 2013 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Damon, maar puur omdat badboy en geniepige lach en sexier dan Stefan.
O jaquote:
ik vins stefan echt zo'n player alleen hoeren vinden hem geil of romantisch.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmm ja, ik vind ze qua looks wel equal, vind ze beide fokking geil. Maar ik ben zo'n romanticus en daarom dus Stefan voor mij
Jawel, maar vind Stefan zo'n softie.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmm ja, ik vind ze qua looks wel equal, vind ze beide fokking geil. Maar ik ben zo'n romanticus en daarom dus Stefan voor mij
Dat klopt, ja. Hoewel Stefan in z'n ripper periode ook geen softie meer wasquote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar vind Stefan zo'n softie.Met Damon zie je tenminste stomende sexscenes
Ik was het ook vergeten, totdat ik het terugzag een paar maanden geleden.quote:
softiesquote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar vind Stefan zo'n softie.Met Damon zie je tenminste stomende sexscenes
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, hete boys.. Zou beide in mijn bed willen
Zou allebei.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |