Ja eh net alsof je daar morgen klaar mee bent.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar is maar 2 seizoenen en 12 afleveringen per seizoen man
Maar dan heb je er wel twee tegelijk, want The Originals is ook rond die tijd.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Maar ik ben nog een beetje verdrietig, kom net uit The Vampire Diaries, 4 seizoenen, 22/23 afleveringen per seizoen.. En zit er helemaal in, moet tot oktober wachten voor seizoen 5![]()
![]()
stel je niet aanquote:Op zondag 2 juni 2013 22:09 schreef VeerEli het volgende:
Maar ik ben nog een beetje verdrietig, kom net uit The Vampire Diaries, 4 seizoenen, 22/23 afleveringen per seizoen.. En zit er helemaal in, moet tot oktober wachten voor seizoen 5![]()
![]()
Schat, ik heb vakantie, het is kutweer, ik heb geen fuck te doen. Dus misschien niet morgen, maar met 24 afleveringen ga ik overmorgen wel klaar zijn, ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja eh net alsof je daar morgen klaar mee bent.
Welk dagboek heb jij het over, fagquote:Op zondag 2 juni 2013 22:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
stel je niet aanmiljoenen mensen wachten al 2 jaar op gta v en jik gaat janken over een flikker vampier die een dagboek bijhoudt
Wut?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan heb je er wel twee tegelijk, want The Originals is ook rond die tijd.
Kutweer?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Schat, ik heb vakantie, het is kutweer, ik heb geen fuck te doen. Dus misschien niet morgen, maar met 24 afleveringen ga ik overmorgen wel klaar zijn, ja.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow, nog nooit wat over gehoord. Zal eens checken wat het is, danku
Met full frontal piemels.quote:
Bedoel het wordt kutweerquote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutweer?Heb je je gordijnen open gehad vandaag?
weet je niet of je kan lezen maar er staat vampire diaries of jij dacht zkr dat dat diaree betekentquote:
Klopt, maar die zal die idiot wel bedoelen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dagboek komt vrijwel niet voor.
Ik zie 20/21 graden op de planning staan, weet niet waar jij kijktquote:
Srs? Voor mijn woonplaats morgen 13 graden, vind ik niet echt awesome ofzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie 20/21 graden op de planning staan, weet niet waar jij kijkt
Het gaat niet over een dagboek, domme haas.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
weet je niet of je kan lezen maar er staat vampire diaries of jij dacht zkr dat dat diaree betekent
De episode die vrijwel geheel over Klaus ging was een pilot van The Originals.quote:
jawel van een.vampierquote:Op zondag 2 juni 2013 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het gaat niet over een dagboek, domme haas.
[..]
De episode die vrijwel geheel over Klaus ging was een pilot van The Originals.
DAT MEEN JE NIET! Wat vet!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
De episode die vrijwel geheel over Klaus ging was een pilot van The Originals.
Ja check:quote:Op zondag 2 juni 2013 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DAT MEEN JE NIET! Wat vet!Dat wist ik niet, man.
Ah, wel tof! En denk ook wel succesvol, gezien vampire diaries al vrij populair is. Vond Klaus sws een vet karakter in de serie.quote:
Damon, maar puur omdat badboy en geniepige lach en sexier dan Stefan.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef VeerEli het volgende:
Maar ff wd, als meiden onderling.. Wie, team Stefan of team Damon?![]()
Hmm ja, ik vind ze qua looks wel equal, vind ze beide fokking geil. Maar ik ben zo'n romanticus en daarom dus Stefan voor mijquote:Op zondag 2 juni 2013 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Damon, maar puur omdat badboy en geniepige lach en sexier dan Stefan.
O jaquote:
ik vins stefan echt zo'n player alleen hoeren vinden hem geil of romantisch.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmm ja, ik vind ze qua looks wel equal, vind ze beide fokking geil. Maar ik ben zo'n romanticus en daarom dus Stefan voor mij
Jawel, maar vind Stefan zo'n softie.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hmm ja, ik vind ze qua looks wel equal, vind ze beide fokking geil. Maar ik ben zo'n romanticus en daarom dus Stefan voor mij
Dat klopt, ja. Hoewel Stefan in z'n ripper periode ook geen softie meer wasquote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar vind Stefan zo'n softie.Met Damon zie je tenminste stomende sexscenes
Ik was het ook vergeten, totdat ik het terugzag een paar maanden geleden.quote:
softiesquote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel, maar vind Stefan zo'n softie.Met Damon zie je tenminste stomende sexscenes
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, hete boys.. Zou beide in mijn bed willen
Zou allebei.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |