Nee, want ik ken je niet... en UIs die ik maak hebben altijd iets persoonlijks. Dus of ik moet je leren kennen (en daar ben ik te autistisch/lui voor) of je moet je proper introduceren. Liefst beknopt en pakkend.quote:
Ik haat alles dat geel is en beweegt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
waarom hoezo was die irritant zeg dan he he zeg als je durft
ok ik dm je zo wel wat danquote:Op zondag 2 juni 2013 21:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, want ik ken je niet... en UIs die ik maak hebben altijd iets persoonlijks. Dus of ik moet je leren kennen (en daar ben ik te autistisch/lui voor) of je moet je proper introduceren. Liefst beknopt en pakkend.
superhoerquote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow je bedoeld dat tering kuiken. Dat is ook een kutdinggestolen van superhoer
Hallo intercity naar Roffa.quote:
Oja dat is misschien wel handiger doe maar alvast. Ondertussen maak ik nog watquote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow ik kan die naaktfoto's ook wel aan hem whatsappen zit met hem.in een groepsgesprek
Je normale nestalgieUI is wel tof hoor. De UI die ik gemaakt heb was als alternatief voor het gele mormel idd.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow je bedoeld dat tering kuiken. Dat is ook een kutdinggestolen van superhoer
Ik vind het wel tof dat je een UI voor me gemaakt hebt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je normale nestalgieUI is wel tof hoor. De UI die ik gemaakt heb was als alternatief voor het gele mormel idd.
quote:Acteur Michael Douglas heeft vandaag onthuld dat hij in 2010 keelkanker kreeg door orale seks.
"Ik wil er verder niet te diep op ingaan, maar mijn ziekte werd veroorzaakt door het humaan papillomavirus. Dat is een soa's die je kan oplopen tijdens orale seks." Douglas heeft dan ook geen spijt van zijn overmatig drankgebruik of zijn rookgewoontes. Eerst werd er vanuit gegaan dat die ongezonde leefstijl de oorzaak was van zijn ziekte.
Douglas is nu zo'n twee jaar van kanker af. Hij werd succesvol behandeld met chemotherapie. "Het is een vorm van kanker die in 95 procent van de gevallen niet terugkomt", zo zegt hij tegen The Guardian.
http://www.guardian.co.uk(...)glas-oral-sex-cancer
Ah okequote:Op zondag 2 juni 2013 21:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je normale nestalgieUI is wel tof hoor. De UI die ik gemaakt heb was als alternatief voor het gele mormel idd.
Je hebt 'm alleen nooit gebruikt he ?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je een UI voor me gemaakt hebt.
Vrouwen; probeer je ze te bevredigen, geven ze je kanker.quote:
Ik heb hem ergens opgeslagen, maar ik weet niet meer waar.quote:
had ik ook een keer bleek dat ik hem niet had opgeslagenquote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb hem ergens opgeslagen, maar ik weet niet meer waar.
Daar heb ik niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
had ik ook een keer bleek dat ik hem niet had opgeslagen![]()
![]()
![]()
![]()
je zou zo'n tering beest maar tegenkomen als je aan het zwemmen bent, sws die bubbel prikken met mn tolliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff checkequote:
OZquote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
Iemand nog goeie serie tips? Graag ééntje met veel seizoenen en/of veel afleveringen per seizoen.![]()
![]()
Homeland.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
Iemand nog goeie serie tips? Graag ééntje met veel seizoenen en/of veel afleveringen per seizoen.![]()
![]()
gtstquote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Oh oh chersoquote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Maar is maar 2 seizoenen en 12 afleveringen per seizoen manquote:
Oz (TV Series 1997–2003) - IMDbquote:Op zondag 2 juni 2013 22:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar is maar 2 seizoenen en 12 afleveringen per seizoen man
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:06 schreef []dWc_RuffRyder[/url] het volgende:
[..]
Dit lijkt belachelijk veel op de foto die ik vond ik m'n opa's schuur tussen z'n WO II zooi.
[ afbeelding ]
Wow, nog nooit wat over gehoord. Zal eens checken wat het is, dankuquote:
Vette serie jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |