Gek genoeg was hij wel echt een goede leraar.quote:
Hij vond dat iemand te puntige knieën had of zo?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zat er zelf niet echt mee, met wat Panzer zei. Maar zal wel verder
Ga ik wel doen.quote:
Hoe kan dat, zoveel vakken?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gek genoeg was hij wel echt een goede leraar.Maar hij moest zowat de helft van de vakken in die school geven.
Vind ik eigenlijk ook wel, laat ze het soms eens zelf uitzoeken.quote:
Absoluut.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook wel, laat ze het soms eens zelf uitzoeken.
Daarom heb ik met een schoolvriend een forum gemaakt waar iedereen verplicht was werk te posten zodat anderen er iets aan zouden hebben.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:02 schreef hezdunnah het volgende:
Oja ik had een keer een opdracht voor Economie bij die leraar. Die opdrachten + antwoorden stonden op internet dus iedereen dat gebruikt en ingeleverd. las ie ze de volgende les voor iedereen een 10.
Haha nee hij noemde mij slakkenkut ofzoquote:Op zondag 2 juni 2013 21:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij vond dat iemand te puntige knieën had of zo?
Yo Gorzalka, I'm really happy for you and I'mma let you finish, but 2NutZ had the best Vocaroo of all time.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!
Als jij er over begint moet ik weer door jou lachen man
Deze had ik nog bewaard van gorzalka
http://vocaroo.com/i/s1KDucnyT65b
Dat ga je toch ook denken bij de pics in S&G? Wat is daar verkeerd aan?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo Gorzalka, I'm really happy for you and I'mma let you finish, but 2NutZ had the best Vocaroo of all time.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yo Gorzalka, I'm really happy for you and I'mma let you finish, but 2NutZ had the best Vocaroo of all time.
Wow.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ga je toch ook denken bij de pics in S&G? Wat is daar verkeerd aan?
Leerzaam jaquote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom heb ik met een schoolvriend een forum gemaakt waar iedereen verplicht was werk te posten zodat anderen er iets aan zouden hebben.
Krio's lach > all.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tsja moet je vragen aan degene die hem geband hebben, idkquote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ga je toch ook denken bij de pics in S&G? Wat is daar verkeerd aan?
Dat was het vaak ook. Omdat iemand dan kon zien hoe iemand anders het deed.quote:
Jawel.quote:
Goed hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 21:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was het vaak ook. Omdat iemand dan kon zien hoe iemand anders het deed.
Niet gepakt?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Diezelfde vriendin liep trouwens een lokaal uit en na 5 meter zag ze dat ze ineens een deurklink in haar hand had.Op een tafel gesmeten en weggerend.
Nat geworden.quote:
quote:
Mooie uitspraakquote:
quote:
Hahahahaquote:
Hahaquote:
Gvd u guysquote:
Kkquote:
Gvdquote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Chloro en ik, casually hangin' out.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef krioro het volgende: