ow shiit..quote:
Wanneer gaan we datenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken de namen niet verder maar het ging over Ian Somerhalder. Ik heb ook een klasgenoot gehad die het niet kon laten te gaan roepen dat ik op die van Into the Wild lijk.
Oh dan ben je wel lekker zeker?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken de namen niet verder maar het ging over Ian Somerhalder. Ik heb ook een klasgenoot gehad die het niet kon laten te gaan roepen dat ik op die van Into the Wild lijk.
Niet je lijkt op Jim.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
waarom dan hier neerzetten?quote:
Dat laat ik anderen over om dat te beoordelen.quote:
Oh ja.quote:
Laat mij beoordelen dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat laat ik anderen over om dat te beoordelen.
Oh, laat maar dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Daar lijk ik ook nog eens heel erg op.
Zeg maar wanneer je een gaatje voor me hebt.quote:
Hahaquote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Welke Jim?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Heb vaker gehoord van fokkers dat ze zeggen ja ik lijkt op brad pitt of leonardo dicaprio of whatever. Wie hou je voor de gek danquote:
Dat is toch best een knappe man?quote:
Ik krijg ook best vaak te horen dat ik door mensen gezien ben op plaatsen waar ik nooit ben geweest.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb vaker gehoord van fokkers dat ze zeggen ja ik lijkt op brad pitt of leonardo dicaprio of whatever. Wie hou je voor de gek dan
Ik baseer het enkel op wat ik gehoord heb.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb vaker gehoord van fokkers dat ze zeggen ja ik lijkt op brad pitt of leonardo dicaprio of whatever. Wie hou je voor de gek dan
Bunch of lookalikes.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik krijg ook best vaak te horen dat ik door mensen gezien ben op plaatsen waar ik nooit ben geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |