O jee, dat mag natuurlijk nietquote:Op zondag 2 juni 2013 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kritiek op een foto, is wat ik hoorde.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De mijne bij Engels was een keer aan het uitflippen toen ze opeens finaal van die verhoging waar haar bureau af viel. Ze lachte er zelf ook om.
Mijn lerares wiskunde heeft een leerling omhelsd toen haar moeder was overleden. Zijn net mensen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
Mijn oud-docente Nederlands verdient overigens echt de prijs voor tofste docent ever. Was zo'n klein vrouwtje met gekke brilletjes en krulletjes en altijd schelden op iedereen en dan random knuffelen met een leerling en dan weer schelden of met pennen gooien enzo.Daarnaast gaf ze ook gewoon leuk les.
Zal jou eens met mijn liniaal op je vingers slaan.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nee idd. Sloegen ze toen nog met liniaal op je vingers?
Duits ookquote:
En goed ook zie hoe goed je Nederlands nu isquote:Op zondag 2 juni 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
Mijn oud-docente Nederlands verdient overigens echt de prijs voor tofste docent ever. Was zo'n klein vrouwtje met gekke brilletjes en krulletjes en altijd schelden op iedereen en dan random knuffelen met een leerling en dan weer schelden of met pennen gooien enzo.Daarnaast gaf ze ook gewoon leuk les.
Whahaha.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef ntm het volgende:
Ik had ook een leraar biologie die met seksuele verzorging op een kunstpik wilde laten zien hoe je een condoom om moest doen en toen brak die kunstpik af.![]()
En dan heel droog zeggen: 'eh ja zo moet het dus niet'.
Nah. Zou jou die prijs geven.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1LNSsaSTEJuquote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens met mijn liniaal op je vingers slaan.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef ntm het volgende:
aar biologie die met seksuele verzorging op een kunstpik wilde laten zien hoe je een condoom om moest doen en toen brak die kunstpik af. En dan heel droog zeggen: 'eh ja zo moet het dus niet'.
Ik begrijp niet wat het probleem is van iets niet mooi vinden.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duits ook![]()
En ja idd.. maar wat doe je er aan ..
Ahw. Ja, net mensen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn lerares wiskunde heeft een leerling omhelsd toen haar moeder was overleden. Zijn net mensen.
Ja echt hequote:Op zondag 2 juni 2013 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij lacht eigenlijk zelfs met accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |