druk druk drukquote:Op zondag 2 juni 2013 03:12 schreef Karina het volgende:
TrustenIk ga ook zo, nog even wat dingetjes doen.
Pics.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:12 schreef Karina het volgende:
TrustenIk ga ook zo, nog even wat dingetjes doen.
Trustenquote:Op zondag 2 juni 2013 03:22 schreef Karina het volgende:
Trusten heren, tot morgen, of eigenlijk tot later.
En een lijst van vaste gasten.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:33 schreef Tem het volgende:
De volgende stap is benummering in de TT. Wat een aidszooi.
quote:Op zondag 2 juni 2013 08:25 schreef Tem het volgende:
Weer die gare OP en over de TT maar te zwijgen. Die voetbalmanager snapt er ook geen anus van.
Corrie verzaakt een sticky.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:59 schreef Uccie het volgende:
Wat is dit nou....verstoppen jullie je tussen NWS topics?
Goeie TT en je weet inmiddels zelf wel dat als iemand anders het topic opent, je plaatje wordt verruild.quote:
Als, als, als.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:46 schreef Specularium het volgende:
Ik denk het niet, als FA flikker ik dat er gelijk uit.
Raar vind ik die dingen. Klassiek Christendom gesaust met heel veel bijgeloof en 'paranormale' shiznit.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:31 schreef Tem het volgende:
Net even met de hobbit een stukje Hour of Power gekeken. Wat een zieke shit, gelukkig ging hij er keihard doorheen schreeuwen.
Klassieke christendom bestaat al eeuwen niet meer.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Raar vind ik die dingen. Klassiek Christendom gesaust met heel veel bijgeloof en 'paranormale' shiznit.
En megalomane gebouwen van glas.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Raar vind ik die dingen. Klassiek Christendom gesaust met heel veel bijgeloof en 'paranormale' shiznit.
Plus een paar types in deze topicje.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:46 schreef Specularium het volgende:
Ik denk het niet, als FA flikker ik dat er gelijk uit.
Zeker wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Klassieke christendom bestaat al eeuwen niet meer.
There is no spoon.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welke mod held kan voor deze aanpassingen zorgen?
Zo'n onschuldig mannetje blootstellen aan die hysteriequote:Op zondag 2 juni 2013 09:31 schreef Tem het volgende:
Net even met de hobbit een stukje Hour of Power gekeken. Wat een zieke shit, gelukkig ging hij er keihard doorheen schreeuwen.
Deel van de opvoeding. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met ergeren.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo'n onschuldig mannetje blootstellen aan die hysterie
Dat is waar. Je laat hem toch geen dwdd kijken he?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Deel van de opvoeding. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met ergeren.
Jawel, hij gaat om 20:00 naar bed dus hij ligt bij mij op de bank om nog een stukje te kijken voor het naar bed gaan. Overdag staat de TV eigenlijk nooit aan, vanochtend was een uitzondering.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is waar. Je laat hem toch geen dwdd kijken he?
Strenge opvoeding wel, verplicht elke avond dwdd kijken.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel, hij gaat om 20:00 naar bed dus hij ligt bij mij op de bank om nog een stukje te kijken voor het naar bed gaan. Overdag staat de TV eigenlijk nooit aan, vanochtend was een uitzondering.
oh zuurkoolstamppot, eigenlijk best trek inquote:Op zondag 2 juni 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag even op balkon zitten. Ben nu bezig met wat eten maken om in te vriezen. Macaronisaus en zuurkoolstamppot.
Voor van de week, opgewarmd is het veel lekkerder. Ik kom er alleen net achter dat ik niet genoeg bakjes heb in te vriezen, dat wordt improviseren, zuurkool moet dan maar in aluminiumfolie ingevroren wordenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh zuurkoolstamppot, eigenlijk best trek in
Ja is altijd zo, net als hutspot de volgende dag opgebakken op broodquote:Op zondag 2 juni 2013 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor van de week, opgewarmd is het veel lekkerder. Ik kom er alleen net achter dat ik niet genoeg bakjes heb in te vriezen, dat wordt improviseren, zuurkool moet dan maar in aluminiumfolie ingevroren worden
Oh maar dat is wel fijn, juist het goede deel van de dag.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
Helaas pas vanaf een uur of half 4 zon, maar dan zit je wel lekker. Langer dan ongeveer een uur houd ik het sowieso niet vol, dus rond een uur of 5 ben ik het meestal wel zat.
Door de week is het wel lekker, dan heb ik zon als ik thuis kom. Maar zo in het weekend is het wel jammer dat ik overdag geen zon heb. Ja aan de voorkant, dus ik zit de hele dag met de gordijnen in de huiskamer dicht.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel fijn, juist het goede deel van de dag.
Specularium helpt daarbij.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:26 schreef Karina het volgende:
We zullen ons op een andere manier moeten gaan vermaken poepa.
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
Er is een verschil tussen topless en in bikini, Tem.
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Als een man zijn broek uittrekt en daar komt zo een grote kont tevoorschijn, nee, dat vind ik ook niks. Maar wat ik al zei: met kleren aan valt het me nooit op.
Dit is te dik:
[ afbeelding ]
Is trouwens met behulp van een of andere slip waarbij je billen groter lijken
Mannen die graag een dikke kont hebben blijkbaarquote:Op zondag 2 juni 2013 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Wie draagt dat nou? Ziet er niet uit.
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Wie draagt dat nou? Ziet er niet uit.
Zat ik ook aan te denken. Denk je een man met een grote bobbel gescoord te hebben, komt er iets kleins te voorschijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef Modus het volgende:
Wat is het verschil met al die BH fratsen van tegenwoordig?.
Ik vergeet dat het er is en tijdens een zapronde blijf ik hangen. Vandaag de laatste aflevering.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Volg je dat nog steeds?
Is het nou nog wat geworden? Na aflevering 1 was ik al afgehaakt.
Ah vandaar. Ik kijk The Voice UK. Stukken beter dan X-Factor.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:09 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vergeet dat het er is en tijdens een zapronde blijf ik hangen. Vandaag de laatste aflevering.
Ik zit half te kijken. Ik dacht in het begin Liza maar niet dus.quote:
Er is net al een kandidaat geweest die er meteen uot lagquote:
Haha dat heb ik NET gemist. Ik wilde VOice UK nog even afkijken.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er is net al een kandidaat geweest die er meteen uot lag
Vraag was wat de bijnaam van gisele bunchen was: boobs from.. ?
Had hij geantwoord germany
Hij had niet door dat het een instinkert was.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er is net al een kandidaat geweest die er meteen uot lag
Vraag was wat de bijnaam van gisele bunchen was: boobs from.. ?
Had hij geantwoord germany
Haha idd, en hij had ook de verwijzing naar boys from brazil gemist denk ikquote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij had niet door dat het een instinkert was.
Ik kende het nietquote:
Ik wist hem ook.quote:
Grandma deathquote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Tem het volgende:
Corrie kijkt even of er een prijsje is.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze mevrouw die nu speelt lijkt op mijn moeder
Meer: geen geduld.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:28 schreef poepa het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een programma wilt zien en uiteindelijk geen trek hebt om te kijken?
Nee.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:28 schreef poepa het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een programma wilt zien en uiteindelijk geen trek hebt om te kijken?
Heizel en Hillsborough waren engig.quote:
Ik zat toen die wedstrijd te kijken en opeens ging het fout, ik vond het doodeng. Kan me herinneren dat ik de kamer ben uitgelopen, vreselijk vond ik het.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heizel en Hillsborough waren engig.
Wat een boekwerkquote:Op zondag 2 juni 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ned. 1
Of dit lezen BNW / Vrouwen aan de pil krijgen minder lust pareltje
Ja maar hij doet nu net alsof hij dat zelf bedacht heeft, dat is toch al lang bekend?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een boekwerk
Verder heeft hij wel gelijk wat betreft pil en libido, de rest volg ik niet helemaal.
Hm dat is een heel ander verhaal, veelzijdig topic.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar hij doet nu net alsof hij dat zelf bedacht heeft, dat is toch al lang bekend?
De rest is over nepmaanlandingen en zo
Alle samenzweringstheorieen zitten erin. Van JFK t/m maanlandingen, noem maar op.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm dat is een heel ander verhaal, veelzijdig topic.
Geen zin an. Stukje gezien en was kutquote:Op maandag 3 juni 2013 00:56 schreef Specularium het volgende:
Herhalen ze de kerstshow van Jeff Dunham 8x in een weekend.
Net zo kut als het hele weekeinde.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
Ongeveer net zo grappig als Tijl Beckand.
Dit had in het topic van DWDD gemoeten.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:07 schreef poepa het volgende:
Ik weet niet wat er nu in dit tijdslot komt. Als er al überhaupt wat komt.
quote:
Kapot moet ze.quote:
Dieuwke Wynia, de grote baas van De Wereld Draait Door, is blij dat de VARA-talkshow met zomerstop is. Daar is ze aan toe. Dat vertelt ze in VARAgids. Drie maanden lang is DWDD van de buis. “Na negen maanden buffelen is dat fijn en hard nodig. Niet iedere kijker is blij met de zomerstop, al was het alleen al omdat het ritme van de vooravond wordt verstoord. Van kijkcijferexperts horen we dat veel mensen om half acht de televisie aanzetten, en dus speciaal voor DWDD op de bank ploffen.”
Toch is het goed, stelt Wynia. “We maken ongeveer 180 uitzendingen per seizoen en per keer worden vier gesprekken gevoerd: 720 onderwerpen en vaak meerdere mensen aan tafel. Voor een geschikt onderwerp is gevonden, wordt veel meer onderzocht dan de uitzending haalt.”
“Er wordt dus veel gebeld, overlegd en afgewogen en besloten. Daar word je moe van. De zomer is nodig om afstand te nemen en even geen krant te lezen. Lekker in het gras liggen en naar de blauwe lucht kijken. Voor Matthijs is dat ook fijn.”
http://www.mediacourant.nl/?p=152980
En soms trek je ook een jurk aan?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:15 schreef poepa het volgende:
Maar Dieuwke vind ik wel een mooie naam. Een tijdje terug was een advocate die ook zo heet en heel mooi kon praten. Ze had ook mooi haar.
Ik zal jou even een klats geven.quote:
Is dat dieuwke in bikini?quote:
Viespeuk dat je daar foto's van wil zienquote:Op maandag 3 juni 2013 11:10 schreef Specularium het volgende:
De rest van dit topic gaat over de klats van Corrie.
Pics ook graag.
Ik geloof er niks van dat jij nog klats hebt.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:13 schreef Karina het volgende:
Nee ik gebruik nog van dat ouderwetse maandverband nou goed, wat je moet uitkoken.
Dan geloof je het niet. En je hebt dan meestal andere ongemakken he? Droogheid en zoquote:Op maandag 3 juni 2013 11:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij nog klats hebt.
Als vrouw zou ik blij zijn als ik er vanaf was.
Waar?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
Gelukkig kan ik mijn bui kwijt in een ander topic
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar?
KLB / vriendin wordt pitje
Hier?
Wat een reacties weer. Geeft goed weer hoe oppervlakkig veel mannen zijn.quote:
Verrassende reactiequote:
Daarom, beetje olie op het vuur gooienquote:Op maandag 3 juni 2013 11:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een reacties weer. Geeft goed weer hoe oppervlakkig veel mannen zijn.
Het aanrecht moet altijd hoger of lager, en ga zo maar door.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:32 schreef hexje het volgende:
Die reacties serieus nemen.![]()
Gister las ik iets over geen grote kont, geen grote bobbel. Alsof vrouwen geen eisen zouden hebben.
Als ik een vriend had en die zou opeens met zo een broekje thuiskomen dan zou ik hem wel uitlachen jaquote:Op maandag 3 juni 2013 11:32 schreef hexje het volgende:
Gister las ik iets over geen grote kont, geen grote bobbel. Alsof vrouwen geen eisen zouden hebben.
De meeste vrouwen zijn wel wat minder oppervlakkig volgens mij. Dat is mijn idee iig, maar misschien spreek ik alleen voor mezelf.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:32 schreef hexje het volgende:
Ik hoop het voor zequote:Op maandag 3 juni 2013 11:33 schreef Karina het volgende:
Het mooie is denk ik dat die mannen dat wel stoer roepen, maar als ze van hun vrouw houden dan maakt het hun echt niet uit als hun vrouw haar haar afknipt.
Homo's zijn de meesters van stijl, dus luister en huiver naar mijn oordeel.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:39 schreef Tem het volgende:
We hebben een kenner in ons midden, dames en heren.
Ja en er werd gezegd dat een man in het echt geen grote kont of een grote bobbel in zijn broek moest hebben. Mannen mogen ook geen scherpe v bij hun heupen hebben.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn wel wat minder oppervlakkig volgens mij. Dat is mijn idee iig, maar misschien spreek ik alleen voor mezelf.
En gister ging het vooral over dat opvulbroekje he
Heb jij het even getroffen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef Tem het volgende:
Gelukkig vindt mijn vriendin kort haar verschrikkelijk.
Kijk dat soort dingen zijn uiterlijkheden, als ik verliefd word op iemand is dat niet vanwege zijn haar, kont of wat dan ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja en dat ik door op dat een man in het echt geen grote kont of een grote bobbel in zijn broek moest hebben. Mannen mogen ook geen scherpe v bij hun heupen hebben.
Wat is een scherpe V?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja en dat ik door op dat een man in het echt geen grote kont of een grote bobbel in zijn broek moest hebben. Mannen mogen ook geen scherpe v bij hun heupen hebben.
Jawel.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
Oh god we gaan toch niet die discussie ook nog eens hier houden he
We gaan het nu hebben over rekening houden met de mening van je vriend/vriendin.quote:
Nee, maar daar gaat het ook niet om.quote:
Corrie gaat voor het innerlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat soort dingen zijn uiterlijkheden, als ik verliefd word op iemand is dat niet vanwege zijn haar, kont of wat dan ook.
Waar gaat het dan wel om?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat het ook niet om.
Dat is niet moeilijk, die heb ik niet dus hoef er ook geen rekening mee te houden.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef hexje het volgende:
[..]
We gaan het nu hebben over rekening houden met de mening van je vriend/vriendin.
Ik wel uiteraard.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef poepa het volgende:
Heb jij dan wel een kort, pittig kapsel, Voorschrift?
Als ik kan kiezen tussen een hele knappe vent die een grote klootzak is en eentje die minder mooi is maar wel lief, dan kies ik toch echt wel de tweede.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie gaat voor het innerlijk.
[ afbeelding ]
Dan moet je maar vaker hier komen posten.quote:
Men gaat altijd in eerste instantie op het uiterlijk af. Iemand kan nog zo lief en leuk zijn maar als die er niet uitziet houdt het snel op.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik kan kiezen tussen een hele knappe vent die een grote klootzak is en eentje die minder mooi is maar wel lief, dan kies ik toch echt wel de tweede.
FML.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Men gaat altijd in eerste instantie op het uiterlijk af. Iemand kan nog zo lief en leuk zijn maar als die er niet uitziet houdt het snel op.
Ja maar.. Hier ken ik niemand en ik ben een introverte triestelingquote:Op maandag 3 juni 2013 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je maar vaker hier komen posten.
Ja maar leg nou uit wat daar het voordeel aan is.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:43 schreef hexje het volgende:
O ja en geen Aziatische mannen want die zijn klein. Voordeel is wel dat die geen grote bobbel hebben.
Tem ken je wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja maar.. Hier ken ik niemand en ik ben een introverte triesteling.
Als je iemand wat langer kent dan maakt het uiterlijk niet zoveel meer uit. OK eens dat je dan niet meteen aangetrokken bent tot die persoon, maar later misschien wel vanwege het karakter.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Men gaat altijd in eerste instantie op het uiterlijk af. Iemand kan nog zo lief en leuk zijn maar als die er niet uitziet houdt het snel op.
Ik heb niks tegen grote bobbels. Vraag het njos en karina.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar leg nou uit wat daar het voordeel aan is.
Ach. Ze hebben een beperkte houdbaarheid, dat leent zich niet voor een objectieve beoordeling van elke mannelijke bedpartner.quote:
Verwonderlijk gegeven inderdaad, op ieder potje past een dekseltje, maar soms vraag ik me echt af welke kringloop vuilnisbult ze die deksels en potjes vandaan plukken.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Plus: het is ook niet zo dat alleen maar hele knappe mensen een relatie hebben...
Dat kloptquote:
Nee, maar dan zien ze er beiden niet uit. Een knappe vent met een lelijk wijf is een raar gezicht en andersom ook, of hij heeft veel geld en macht.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je iemand wat langer kent dan maakt het uiterlijk niet zoveel meer uit. OK eens dat je dan niet meteen aangetrokken bent tot die persoon, maar later misschien wel vanwege het karakter.
Plus: het is ook niet zo dat alleen maar hele knappe mensen een relatie hebben...
Ditquote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar dan zien ze er beiden niet uit. Een knappe vent met een lelijk wijf is een raar gezicht en andersom ook, of hij heeft veel geld en macht.
Meid toch, u kent het verschil wel tussen bloedlul en vleeslul toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen grote bobbels. Vraag het njos en karina.
Denk dat als jij catcher was jij wel zou weten waarom een grote bobbel niet altijd fijn is.
Dat is niet helemaal waar, ik ken knappe mannen met een vrouw waarvan ik denk: die is echt niet zo heel knap. En andersom ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, maar dan zien ze er beiden niet uit. Een knappe vent met een lelijk wijf is een raar gezicht en andersom ook, of hij heeft veel geld en macht.
Dat weet ik wel. Zij zeuren over grote en kleine bobbels.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meid toch, u kent het verschil wel tussen bloedlul en vleeslul toch?
Grote bobbel zegt weinig.
Correct.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Goedemorgen Tem. Should I come to the darksidequote:
Dan is zij een beest in bed.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, ik ken knappe mannen met een vrouw waarvan ik denk: die is echt niet zo heel knap. En andersom ook.
Mooi onderwerp.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Zij zeuren over grote en kleine bobbels.
Betrouwbaar onderzoek....quote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, ik ken knappe mannen met een vrouw waarvan ik denk: die is echt niet zo heel knap. En andersom ook.
Ik heb het niet over bekende personen. Maar gewoon over collega's, buren, mensen in de omgeving.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Betrouwbaar onderzoek....
Het begrip in de verkeerde vijver vissen bestaat niet voor niets.
Ik zou nooit volledig op een karakter kunnen vallen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heeft dan met karakter te maken toch?
Wat je wil, hier gaat het gelukkig 9 van 10 keer nergens over. Wel zo overzichtelijk voor een SC. Beetje meer ontspannen allemaal.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goedemorgen Tem. Should I come to the darkside?
Niet volledig, maar ook iemand die niet "knap" is kan iets hebben wat je aantrekkelijk vindt. Ik heb nog nooit een heel knappe vriend gehad, OK, soort zoekt soort dus blijkbaar inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou nooit volledig op een karakter kunnen vallen.
Dan zuigt ze de lakens in zijn reet.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bekende personen. Maar gewoon over collega's, buren, mensen in de omgeving.
Precies, ik heb tussen neus en lippen door gehoord dat Tem hier zelfs geen poppers hoeft te gebruiken om te relaxen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat je wil, hier gaat het gelukkig 9 van 10 keer nergens over. Wel zo overzichtelijk voor een SC. Beetje meer ontspannen allemaal.
Klinkt aantrekkelijk. Hoeveel PVV-stemmers?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat je wil, hier gaat het gelukkig 9 van 10 keer nergens over. Wel zo overzichtelijk voor een SC. Beetje meer ontspannen allemaal.
Heel knap is dan ook subjectief.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet volledig, maar ook iemand die niet "knap" is kan iets hebben wat je aantrekkelijk vindt. Ik heb nog nooit een heel knappe vriend gehad, OK, soort zoekt soort dus blijkbaar inderdaad.
Politiek doen we niet aan hier geloof ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk. Hoeveel PVV-stemmers?
DAT inderdaad. Jij ziet 2 mensen op straat, een aantrekkelijke en een niet aantrekkelijke , maar zij zien dat niet.quote:
Dat blijkt.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT inderdaad. Jij ziet 2 mensen op straat, een aantrekkelijke en een niet aantrekkelijke , maar zij zien dat niet.
Ja je moet toch wat als je uit Urk komt he.quote:
Er zijn niet echt veel vrouwen die er als een gedrocht uitzien. Echt HELE lelijke mensen, tenminste, ik zie dat echt zelden.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:54 schreef Tem het volgende:
Hou eens op Corrie, nu word ik boos. Je ziet wel of een vent knap is en er een gedrocht naast loopt.
Oh no you didn't..quote:Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn niet echt veel vrouwen die er als een gedrocht uitzien. Echt HELE lelijke mensen, tenminste, ik zie dat echt zelden.
Dat heb ik thuis ook al, moet ergens mijn libertijnse hersenscheten kwijtquote:
Tijd voor Ellie Lust!quote:
Nee serieus. Ik zie weleens vrouwen waarvan ik denk": OK die vind ik niet zo knap, maar echt lelijk?quote:
Nou is mijn mening natuurlijk biassed als het om vrouwen aankomt, maar ja ik zie ze regelmatig, maar dat heb ik met mannen net zo. Of ik ben gewoon arrogant, kan ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik zie weleens vrouwen waarvan ik denk": OK die vind ik niet zo knap, maar echt lelijk?
Ga eens naar de huishoudbeurs, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik zie weleens vrouwen waarvan ik denk": OK die vind ik niet zo knap, maar echt lelijk?
De kamasutrabeurs schijnt nog meer 'in your face' te zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga eens naar de huishoudbeurs, zou ik zeggen.
U spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou nee dankje.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets op op tv over zo'n erotische beurs, dat was ook niet om aan te gluren.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De kamasutrabeurs schijnt nog meer 'in your face' te zijn.
Toen ik veel in Amsterdam Zuid werkte kwam ik ze ieder jaar in de trein tegen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U spreekt uit ervaring?
Terwijl ik de woorden huishoudbeurs lees gaan de sirenes hier af, tekenend.
Als mijn vader vloekend thuiskwam in mei, wisten we het al: libelle zomerweekquote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen ik veel in Amsterdam Zuid werkte moest kwam ik ze ieder jaar in de trein tegen.
Ja die bedoelde ik, inderdaad. Wat een horror.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:00 schreef hexje het volgende:
Jullie keken toch laatst naar wasteland? Daar schijnt ook behoorlijk wat lelijks rond te lopen.
Je krijgt er een hele vieze smaak van. De schaamteloosheid om zo uitgedost in een of andere sporthal te lopenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets op op tv over zo'n erotische beurs, dat was ook niet om aan te gluren.
Sommige waren helemaal niet uitgedost.....beetje naakt rondhobbelendquote:Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je krijgt er een hele vieze smaak van. De schaamteloosheid om zo uitgedost in een of andere sporthal te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |