druk druk drukquote:Op zondag 2 juni 2013 03:12 schreef Karina het volgende:
TrustenIk ga ook zo, nog even wat dingetjes doen.
Pics.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:12 schreef Karina het volgende:
TrustenIk ga ook zo, nog even wat dingetjes doen.
Trustenquote:Op zondag 2 juni 2013 03:22 schreef Karina het volgende:
Trusten heren, tot morgen, of eigenlijk tot later.
En een lijst van vaste gasten.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:33 schreef Tem het volgende:
De volgende stap is benummering in de TT. Wat een aidszooi.
quote:Op zondag 2 juni 2013 08:25 schreef Tem het volgende:
Weer die gare OP en over de TT maar te zwijgen. Die voetbalmanager snapt er ook geen anus van.
Corrie verzaakt een sticky.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:59 schreef Uccie het volgende:
Wat is dit nou....verstoppen jullie je tussen NWS topics?
Goeie TT en je weet inmiddels zelf wel dat als iemand anders het topic opent, je plaatje wordt verruild.quote:
Als, als, als.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:46 schreef Specularium het volgende:
Ik denk het niet, als FA flikker ik dat er gelijk uit.
Raar vind ik die dingen. Klassiek Christendom gesaust met heel veel bijgeloof en 'paranormale' shiznit.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:31 schreef Tem het volgende:
Net even met de hobbit een stukje Hour of Power gekeken. Wat een zieke shit, gelukkig ging hij er keihard doorheen schreeuwen.
Klassieke christendom bestaat al eeuwen niet meer.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Raar vind ik die dingen. Klassiek Christendom gesaust met heel veel bijgeloof en 'paranormale' shiznit.
En megalomane gebouwen van glas.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Raar vind ik die dingen. Klassiek Christendom gesaust met heel veel bijgeloof en 'paranormale' shiznit.
Plus een paar types in deze topicje.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:46 schreef Specularium het volgende:
Ik denk het niet, als FA flikker ik dat er gelijk uit.
Zeker wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Klassieke christendom bestaat al eeuwen niet meer.
There is no spoon.quote:Op zondag 2 juni 2013 09:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welke mod held kan voor deze aanpassingen zorgen?
Zo'n onschuldig mannetje blootstellen aan die hysteriequote:Op zondag 2 juni 2013 09:31 schreef Tem het volgende:
Net even met de hobbit een stukje Hour of Power gekeken. Wat een zieke shit, gelukkig ging hij er keihard doorheen schreeuwen.
Deel van de opvoeding. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met ergeren.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo'n onschuldig mannetje blootstellen aan die hysterie
Dat is waar. Je laat hem toch geen dwdd kijken he?quote:Op zondag 2 juni 2013 11:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Deel van de opvoeding. Je kan niet vroeg genoeg beginnen met ergeren.
Jawel, hij gaat om 20:00 naar bed dus hij ligt bij mij op de bank om nog een stukje te kijken voor het naar bed gaan. Overdag staat de TV eigenlijk nooit aan, vanochtend was een uitzondering.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is waar. Je laat hem toch geen dwdd kijken he?
Strenge opvoeding wel, verplicht elke avond dwdd kijken.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel, hij gaat om 20:00 naar bed dus hij ligt bij mij op de bank om nog een stukje te kijken voor het naar bed gaan. Overdag staat de TV eigenlijk nooit aan, vanochtend was een uitzondering.
oh zuurkoolstamppot, eigenlijk best trek inquote:Op zondag 2 juni 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag even op balkon zitten. Ben nu bezig met wat eten maken om in te vriezen. Macaronisaus en zuurkoolstamppot.
Voor van de week, opgewarmd is het veel lekkerder. Ik kom er alleen net achter dat ik niet genoeg bakjes heb in te vriezen, dat wordt improviseren, zuurkool moet dan maar in aluminiumfolie ingevroren wordenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh zuurkoolstamppot, eigenlijk best trek in
Ja is altijd zo, net als hutspot de volgende dag opgebakken op broodquote:Op zondag 2 juni 2013 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor van de week, opgewarmd is het veel lekkerder. Ik kom er alleen net achter dat ik niet genoeg bakjes heb in te vriezen, dat wordt improviseren, zuurkool moet dan maar in aluminiumfolie ingevroren worden
Oh maar dat is wel fijn, juist het goede deel van de dag.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
Helaas pas vanaf een uur of half 4 zon, maar dan zit je wel lekker. Langer dan ongeveer een uur houd ik het sowieso niet vol, dus rond een uur of 5 ben ik het meestal wel zat.
Door de week is het wel lekker, dan heb ik zon als ik thuis kom. Maar zo in het weekend is het wel jammer dat ik overdag geen zon heb. Ja aan de voorkant, dus ik zit de hele dag met de gordijnen in de huiskamer dicht.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel fijn, juist het goede deel van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |