Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
"Staat vast goed bij een rode broek! "quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
wat dacht die stylist toen ze dat shirt uit het rek pakte
Hij kan goed zingen. Maar alles aan hem is gewoon tequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
"Staat vast goed bij een rode broek! "
TE showerigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij kan goed zingen. Maar alles aan hem is gewoon te
ditquote:
quote:
Ik wilde het net postenquote:
Goede stem, doe mij een zo'n stembandquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Aanstellerig nummertje, passend bij een aanstellende barbie, desalniettemin doe ik het haar niet na
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Niet mijn smaak maar wel de beste denk ik van de drie.
Dat is eigenlijk wel waar ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Niet mijn smaak maar wel de beste denk ik van de drie.
Nee hoor, dat is het enigequote:
Is er nog een andere Le*** waar hij uit kan kiezen?quote:
cLeoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is er nog een andere Le*** waar hij uit kan kiezen?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was er gister ook al niet, denk dat de politie een inval hebben gedaan
Lemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ohw, nu snap ik hem pasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Grote kans dat ie het mooier en beter doet dan het origineel.
quote:
That power heeft best een lekkere beatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:21 schreef Uccie het volgende:
Justin Bieber...zelfs ik moet nu even in een hoekje gaan huilen
Misschien is het gewoon dat hoofd van die gast..dan moet dit sowieso beter zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
That power heeft best een lekkere beat
Is that a bad thing, doc?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh my, hij lijkt op mijn nieuwe huisgenoot.
Burenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:24 schreef Redefine het volgende:
Ik vind hem meer iets voor Buren dan The Voice
Neighbours?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:24 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:24 schreef Redefine het volgende:
quote:
Het heet the Voicequote:
Alsof hij geoefend heeft met een kromme LPquote:
quote:
Haha ik vergeet het elke keer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]Buren it is. Soms verstoord door de Giro.
Eigenlijk is hij één grote Rick Rollquote:
Kom op, je bent toch geen Belg?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]Buren it is. Soms verstoord door de Giro.
Ik dnek ook steeds dat ze Cleopatra comin'atcha gaat zingenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Nog steeds een kinderstem, jammer, verder is ze wel erg goed. Dat haar
Stiekem denk ik dat ik dat leuker vind dan ditquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dnek ook steeds dat ze Cleopatra comin'atcha gaat zingen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat ik dat leuker vind dan dit
Sporza wielrennenquote:
Een inside joke is geen inside joke meer als die uitgelegd moet wordenquote:
quote:
Past ook het beste he.. Lea, Leanne en Lemquote:
In ieder geval de normaalstequote:
Leukste van die dingen die ik van hem ken, als is die autoclip ook wel oke, maar daar dacht ik op de radio 2 keer dat het Justin Timberlake wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook wel een leuk liedje
Will.I.Lemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Past ook het beste he.. Lea, Leanne en Lem
ja daar deed het me aan denken, Cry me a river.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leukste van die dingen die ik van hem ken, als is die autoclip ook wel oke, maar daar dacht ik op de radio 2 keer dat het Justin Timberlake was
En die is echtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
ja daar deed het me aan denken, Cry me a river.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Zou die Cleopatra meid boos worden als ze niet door is?
De L was in de aanbieding.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Past ook het beste he.. Lea, Leanne en Lem
dat is een voorspelling vak lik me vessie.. want wie ze ook kiezen, er moet altijd minstens een kerel uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een jochie is 't stiekem nog volgens mij
Zo kennen we je weerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook wel een leuk liedje
Die schiet iedereen neer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee, dat hij elke kritiek van Jessie gewoon affikt.quote:
Que?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is een voorspelling vak lik me vessie.. want wie ze ook kiezen, er moet altijd minstens een kerel uit
Zou me ook niks verbazen, en ik denk nog aan seizoen 1 waar hij alle leftovers kreeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee, dat hij elke kritiek van Jessie gewoon affikt.
Ja, was ik al bang voor. Al kan ze absoluut zingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
jammer, vond haar optreden te overdreven...
Zou best kunnenquote:
zou me niets verbazenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Sommige delen haalde ze niet en zong ze daarom anders/vreemd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
Het klinkt niet lekker, niet dat het vals is, maar gewoon nee
Ja klonkt heel vervormdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige delen haalde ze niet en zong ze daarom anders/vreemd.
goedemorgenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wacht, die was al door natuurlijk![]()
morgen of volgende weekquote:
Ik heb net de glazenmaker maar gebeld. Het tocht nu nogalquote:
Team Danny is wederom het sterkste.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ze poepen alle 6 50 tinten bruin op de kandidaten van gister
Morgen gaat de zon toch ook weer op?quote:
Dopequote:
Dat is zelfs minder zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen gaat de zon toch ook weer op?
Wat een uitstraling hebben ze he....quote:
True, true.quote:
Daar hebben ze geen John de Mol, die de boel wil manipuleren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
Wat grappig... hier communiceren ze wel tot wanneer je je kunt aanmelden
Manipuleren gebeurd overal welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen John de Mol, die de boel wil manipuleren.
Homelandquote:
Niet zo moeilijk te raden, aangezien er niet zoveel mensen reageren in het Nederlandse Homeland topicquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef Redefine het volgende:
Verrek het is vandaag natuurlijk EO jongerendag. Weten we ook gelijk waarom Babewatcher er niet was
BabeWatcher had gisteren bezoek, TVUK heeft op de achtergrond een beetje aangestaan. BW is trouwens al lang geen jongere meer, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef Redefine het volgende:
Verrek het is vandaag natuurlijk EO jongerendag. Weten we ook gelijk waarom Babewatcher er niet was
Een uur en 10 minuten is ook niet echt lang voor zo'n show. Zeker aangezien eerdere afleveringen een stuk langer waren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:56 schreef Redefine het volgende:
Vind trouwens wel dat deze aflevering er vrij snel doorheen is gevlogen, al is het wel goed dat ze het gespreid hebben, anders was het weer een te lange zit geweest.
Nee je bent geen jongere meer, maar het is wel jouw doelgroep tochquote:Op zondag 2 juni 2013 16:09 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn kindjes (als er een adoptiespel was) Cleo en Leanne zitten er nog in.
[..]
BabeWatcher had gisteren bezoek, TVUK heeft op de achtergrond een beetje aangestaan. BW is trouwens al lang geen jongere meer, jammer genoeg.
Buiten dat gingen ze er nu redelijk vlot doorheen. Meestal zit er toch nog wat meer gedoe om heen.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Een uur en 10 minuten is ook niet echt lang voor zo'n show. Zeker aangezien eerdere afleveringen een stuk langer waren.
ik las het, ik ben zeker blij. Mijn bezoek was ook zeer enthousiast over Leanne, helaas stond ik alleen in de Cleo-battle.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee je bent geen jongere meer, maar het is wel jouw doelgroep toch![]()
Ik zei nog over Leanne, daar zal BW wel blij mee zijn
Oh dat wordt rennen!quote:Op zondag 2 juni 2013 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, eerder! 7.15, dus 8.15 bij jullie
lijkt RTL4 welquote:
twee minuten =/= acht minutenquote:
Meestal zijn ze te vroeg inderdaadquote:
quote:
Heejahquote:
Bij RTL noemen ze dat richttijdenquote:
We moeten ook blijven hangen zeker, al was het programma hiervoor volgens mij niet echt boeiend.quote:
ik ook niet, maar wel coole gastquote:
de broer van Willquote:Op zondag 2 juni 2013 20:21 schreef MissJ het volgende:
oh ja die Will.i.am look a like die met die hoed
ik heb daar geen plaats voorquote:
Geordie Shore?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt op, ja op wie eigenlijk, geen idee.
Gisteren gaf Will goed advies aan Leannequote:Op zondag 2 juni 2013 20:22 schreef Redefine het volgende:
Bij deze knock outs kiezen ze zelf lekker origineel steeds
Nee te mooiquote:
Klopt. Maar uiteindelijk is Alone natuurlijk ook gewoon een open deur.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Gisteren gaf Will goed advies aan Leanne
had ik ook toen ik tien was, en dat is heel lang geledenquote:
dan is de keuze wat makkelijkerquote:
Ik noem hem Danny kan er helemaal niets van.quote:
Hij imiteert geen zanger in ieder geval.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Heh? Ligt het soms aan het nummer? Imiteert hij iemand?
ditquote:Op zondag 2 juni 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Deze is net zo slecht of nog slechter dan de gemiddelde X-Factor kandidaat.
Oh dan heb ik geen excuus meer, naar huis graagquote:Op zondag 2 juni 2013 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij imiteert geen zanger in ieder geval.
Slechter imo niet, die zijn nog meer vals dan deze aapquote:Op zondag 2 juni 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Slechter.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |