Haha ik vergeet het elke keer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]Buren it is. Soms verstoord door de Giro.
Eigenlijk is hij één grote Rick Rollquote:
Kom op, je bent toch geen Belg?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]Buren it is. Soms verstoord door de Giro.
Ik dnek ook steeds dat ze Cleopatra comin'atcha gaat zingenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Nog steeds een kinderstem, jammer, verder is ze wel erg goed. Dat haar
Stiekem denk ik dat ik dat leuker vind dan ditquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dnek ook steeds dat ze Cleopatra comin'atcha gaat zingen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat ik dat leuker vind dan dit
Sporza wielrennenquote:
Een inside joke is geen inside joke meer als die uitgelegd moet wordenquote:
quote:
Past ook het beste he.. Lea, Leanne en Lemquote:
In ieder geval de normaalstequote:
Leukste van die dingen die ik van hem ken, als is die autoclip ook wel oke, maar daar dacht ik op de radio 2 keer dat het Justin Timberlake wasquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook wel een leuk liedje
Will.I.Lemquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Past ook het beste he.. Lea, Leanne en Lem
ja daar deed het me aan denken, Cry me a river.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leukste van die dingen die ik van hem ken, als is die autoclip ook wel oke, maar daar dacht ik op de radio 2 keer dat het Justin Timberlake was
En die is echtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
ja daar deed het me aan denken, Cry me a river.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Zou die Cleopatra meid boos worden als ze niet door is?
De L was in de aanbieding.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Past ook het beste he.. Lea, Leanne en Lem
dat is een voorspelling vak lik me vessie.. want wie ze ook kiezen, er moet altijd minstens een kerel uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een jochie is 't stiekem nog volgens mij
Zo kennen we je weerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem ook wel een leuk liedje
Die schiet iedereen neer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee, dat hij elke kritiek van Jessie gewoon affikt.quote:
Que?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is een voorspelling vak lik me vessie.. want wie ze ook kiezen, er moet altijd minstens een kerel uit
Zou me ook niks verbazen, en ik denk nog aan seizoen 1 waar hij alle leftovers kreeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee, dat hij elke kritiek van Jessie gewoon affikt.
Ja, was ik al bang voor. Al kan ze absoluut zingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:32 schreef Stickertje het volgende:
jammer, vond haar optreden te overdreven...
Zou best kunnenquote:
zou me niets verbazenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Sommige delen haalde ze niet en zong ze daarom anders/vreemd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
Het klinkt niet lekker, niet dat het vals is, maar gewoon nee
Ja klonkt heel vervormdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige delen haalde ze niet en zong ze daarom anders/vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |