Niet zo moeilijk te raden, aangezien er niet zoveel mensen reageren in het Nederlandse Homeland topicquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef Redefine het volgende:
Verrek het is vandaag natuurlijk EO jongerendag. Weten we ook gelijk waarom Babewatcher er niet was
BabeWatcher had gisteren bezoek, TVUK heeft op de achtergrond een beetje aangestaan. BW is trouwens al lang geen jongere meer, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:15 schreef Redefine het volgende:
Verrek het is vandaag natuurlijk EO jongerendag. Weten we ook gelijk waarom Babewatcher er niet was
Een uur en 10 minuten is ook niet echt lang voor zo'n show. Zeker aangezien eerdere afleveringen een stuk langer waren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:56 schreef Redefine het volgende:
Vind trouwens wel dat deze aflevering er vrij snel doorheen is gevlogen, al is het wel goed dat ze het gespreid hebben, anders was het weer een te lange zit geweest.
Nee je bent geen jongere meer, maar het is wel jouw doelgroep tochquote:Op zondag 2 juni 2013 16:09 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn kindjes (als er een adoptiespel was) Cleo en Leanne zitten er nog in.
[..]
BabeWatcher had gisteren bezoek, TVUK heeft op de achtergrond een beetje aangestaan. BW is trouwens al lang geen jongere meer, jammer genoeg.
Buiten dat gingen ze er nu redelijk vlot doorheen. Meestal zit er toch nog wat meer gedoe om heen.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Een uur en 10 minuten is ook niet echt lang voor zo'n show. Zeker aangezien eerdere afleveringen een stuk langer waren.
ik las het, ik ben zeker blij. Mijn bezoek was ook zeer enthousiast over Leanne, helaas stond ik alleen in de Cleo-battle.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee je bent geen jongere meer, maar het is wel jouw doelgroep toch![]()
Ik zei nog over Leanne, daar zal BW wel blij mee zijn
Oh dat wordt rennen!quote:Op zondag 2 juni 2013 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, eerder! 7.15, dus 8.15 bij jullie
lijkt RTL4 welquote:
twee minuten =/= acht minutenquote:
Meestal zijn ze te vroeg inderdaadquote:
quote:
Heejahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |