Ieder kampioen van zijn continent doet mee en uiteraard de wereldkampioenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:33 schreef APK het volgende:
Hoe word je deelnemer aan dit toernooi?
Lijjkt iets met continenten te maken hebben?
Nederland had eigenlijk in deze editie moeten zetten. We zouden er zelfs een babymoord voor plegen om aan dit toernooi mee te kunnen doenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:33 schreef APK het volgende:
Hoe word je deelnemer aan dit toernooi?
Lijjkt iets met continenten te maken hebben?
Toch raar dat Nederland dan niet mee mag doen als vice-wereldkampioenquote:Op zondag 2 juni 2013 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ieder kampioen van zijn continent doet mee en uiteraard de wereldkampioen
Hoewel Spanje het WK gewonnen heeft, mag Italië meedoen, omdat hun 2de werden bij het EK.
twitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 02-06-2013 om 12:50:02Xabi Alonso excluded from final list for Confederations Cup (via @jfelixdiaz ) reageer retweet
Ik ook niet (verschilt per wedstrijd), maar aannemend dat dit ook de tijden zijn voor het Nederlands elftal volgend jaar kan ik niet wachten tot het WK.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geloof niet dat ik hier voor ga opblijven
Volgens mij gaan de uitzendrechten van het WK ook gepaard met die van de Confederations Cup. Dus dan moeten ze ook alles uitzenden.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:47 schreef TLC het volgende:
Dus mensen gaan massaal op prime time kijken naar Spanje-Tahiti ?![]()
hoezo moest de PO ook alweer bezuinigen ?
Ligt toch wat andersquote:Op zondag 2 juni 2013 16:54 schreef o.us2.0 het volgende:
Leuke tijden wel als Nederland volgend jaar speelt. Wedstrijd om 23:50. Voetbal kijken tijdens het stappen
quote:The FIFA Executive Committee convened on Thursday 27 September, at the Home of FIFA in Zurich, and approved the kick-off times for the 2014 FIFA World Cup Brazil™.
The Opening Match will take place on 12 June in Sao Paulo, with a kick-off time of 17.00.
Group-stage games will be played at 13.00, 15.00, 16.00, 17.00, 18:00, 19.00 and 21:00 local time, with knockout stage matches at 13.00 and 17.00 local time.
The semi-finals will be played at 17.00 local time and the Final, on 13 July 2014 at the iconic Maracana stadium, at 16.00 local time.
All kick-offs are local time, with Cuiaba and Manaus being CET-6, all other venues CET -5.
Dus de laatste groepswedstrijd per dag zal dan om pak 'm beet twee uur 's nachts gespeeld worden?quote:
Bonden zijn er wel blij mee want $$$, spelers lijkt me wat minder inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 17:56 schreef BenGepeept het volgende:
Die Spanjaarden en Italianen balen stevig dat ze van de Fifa perse aan dit spek en bonen toernooitje mee moeten doen. Denk dat zelfs spelers van Valladolod en Lecce bedanken als ze een uitnodiging krijgen van de bondscoach.
Ik wil die selectie van Spanje wel eens zien. Kan me niet voorstellen dat clubs hun spelers midden in de rustpauze een paar weken op pad sturen.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bonden zijn er wel blij mee want $$$, spelers lijkt me wat minder inderdaad
Zijn ze gewoon verplichtquote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik wil die selectie van Spanje wel eens zien. Kan me niet voorstellen dat clubs hun spelers midden in de rustpauze een paar weken op pad sturen.
45-0 wordt dat.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:47 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ze daar lak aan hebben. Moet nog zien of straks spelers als Silva, Iniesta en Martinez in de selectie zitten. Alonso heeft al een blessure gefaked las ikquote:
Daar hebben ze geen lak aan, de bond kan spelers zelfs geblesseerd oproepen om te kijken of het echt zo is, maar goed is uiteraard ook afhankelijk van de relatie met de coach.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar lak aan hebben. Moet nog zien of straks spelers als Silva, Iniesta en Martinez in de selectie zitten. Alonso heeft al een blessure gefaked las ikMartinez loopt nog dronken door Duitsland na de finale van gisteren.
Jij praat over de Confederations Cup en je beseft je niet dat Sneijder ergens aan de andere kant van de wereld voor spek en bonen aan het ballen is tegen Indo fucking nesië?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik wil die selectie van Spanje wel eens zien. Kan me niet voorstellen dat clubs hun spelers midden in de rustpauze een paar weken op pad sturen.
Doet Johnny BK nog mee eigenlijk?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jij praat over de Confederations Cup en je beseft je niet dat Sneijder ergens aan de andere kant van de wereld voor spek en bonen aan het ballen is tegen Indo fucking nesië?
Ik wel, alleen al voor te kijken hoevel tegen doelpunten Tahiti tegen krijgtquote:Op zondag 2 juni 2013 14:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tahiti-Nigeria, ik ga er eens goed voor zitten
Spanje - Tahiti is een hoofdact. De Giro niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 17:47 schreef TLC het volgende:
Snap er ook geen fluit van. Zeker omdat dit door de Fifa is georganiseerd en niet de Uefa.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Is het niet oneerlijk dat Italie wel aan dit toernooi mee mag doen en Nederland niet? 2e worden op een WK is toch wel wat moeilijker dan 2e worden op een EK, lijkt mij
Wist je dat die een keer van een podium schijnt te zijn gevallenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap er ook geen fluit van. Zeker omdat dit door de Fifa is georganiseerd en niet de Uefa.
Maar ja dat is allemaal Blatter weer.
Las ergens dat tweede worden op het EK recenter is dan tweede worden op een WKquote:Op zondag 2 juni 2013 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Is het niet oneerlijk dat Italie wel aan dit toernooi mee mag doen en Nederland niet? 2e worden op een WK is toch wel wat moeilijker dan 2e worden op een EK, lijkt mij
Ja dat is ook de enige reden die ik kan bedenken.. dat 2e worden op een EK recenter is. Belachelijk dus.. dat de KNVB niet heeft geprotesteerd tegen deze gang van zaken..quote:Op zondag 2 juni 2013 19:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Las ergens dat tweede worden op het EK recenter is dan tweede worden op een WK..
Ach ze wringen zich wel weer in de juiste bocht om meer tv kijkers te scorenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Las ergens dat tweede worden op het EK recenter is dan tweede worden op een WK..
Misschien omdat ze het niet zo erg vindenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja dat is ook de enige reden die ik kan bedenken.. dat 2e worden op een EK recenter is. Belachelijk dus.. dat de KNVB niet heeft geprotesteerd tegen deze gang van zaken..
Ik zit niet zo dicht op het vuur natuurlijk, maar is deelname aan de Confederations Cup financieel niet lucratief? En het lijkt me goed i.v.m. prestige om deel te nemenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het niet zo erg vinden
Even opgezocht, het lag al van te voren vast, Spanje was al deelnemer door wereldkampioen te worden in 2010, dus vandaar dat de finalist van EK 2 jaar later ook gaat.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zit niet zo dicht op het vuur natuurlijk, maar is deelname aan de Confederations Cup financieel niet lucratief? En het lijkt me goed i.v.m. prestige om deel te nemen
Ok, duidelijk.. Op zich wel jammer, had het wel geinig gevonden als Nederland had deelgenomen aan dit krankzinnige toernooi (Tahitiquote:Op zondag 2 juni 2013 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even opgezocht, het lag al van te voren vast, Spanje was al deelnemer door wereldkampioen te worden in 2010, dus vandaar dat de finalist van EK 2 jaar later ook gaat.
Was zeker een goeie leerschool geweestquote:Op zondag 2 juni 2013 20:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok, duidelijk.. Op zich wel jammer, had het wel geinig gevonden als Nederland had deelgenomen aan dit krankzinnige toernooi (Tahiti)
Die scheidsrechter ook.... zal z'n balletje uit de jus al klaar liggen in de kantinequote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tahiti is toch wel het lachertje van dit toernooi
Tahiti speelt in het wit
Hier voorspelt expert Boudewijn Buch wat topwedstrijden van Oceaniëquote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef hvan het volgende:
Tahiti![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super dat ze er bij zijn! Ik ben zelf ooit eens naar Tahiti - Solomon eilanden (0-4) in 2004 geweest.
Ben benieuwd of ze het niveau een beetje hebben kunnen opkrikken. ze hebben natuurlijk niet voor niets het kampioenschap gewonnen van Oceanië.
Mijn voorspellingen voor Tahiti:
Tahiti - Uruguay 0-10
Tahiti - Spanje 0-12
Nigeria - Tahiti 10-1
Ik verheug me op de extase die gaat ontstaan op dat eilandenrijk zodra Tahiti die goal maakt
Het hele toernooi is een lachertje. Per direkt afschaffen zulke onzin.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tahiti speelt in het wit
Dit. Die prestatie schat ik hoger in dan vice-europees kampioen.quote:Op zondag 2 juni 2013 07:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch raar dat Nederland dan niet mee mag doen als vice-wereldkampioen
Dat is WK-kwalificatie... hoe kun je nou de kwalificatie afschaffen?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:52 schreef BenGepeept het volgende:
ele toernooi is een lachertje. Per direkt afschaffen zulke onz
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is WK-kwalificatie... hoe kun je nou de kwalificatie afschaffen?
quote:
quote:2014 FIFA WORLD CUP QUALIFIER - STAGE 3 OCEANIA / SOL vs TAH
gvd zegquote:Op zondag 2 juni 2013 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Xabi Alonso niet mee met Spanje wegens lieskwetsuur. Vanavond maakt Del Bosque selectie bekend.
Ehm, jij reageert op (quote een reactie met) een filmpje van de WK-kwalificatie:quote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
WTF heeft dat nou met de Confederation Cup te maken ?
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:52 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Het hele toernooi is een lachertje. Per direkt afschaffen zulke onzin.
Ik reageer op je opmerking over Tahiti in de Conf Cupquote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef heiden6 het volgende:
Ehm, jij reageert op (quote een reactie met) een filmpje van de WK-kwalificatie:
VBL / FIFA Confederations Cup 2013quote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik reageer op je opmerking over Tahiti in de Conf Cup
Kwalificatieronde is geen toernooi, die zijn er in aanloop naar een toernooi. Daarom ging ik er automatisch vanuit dat je de Conf Cup bedoelde.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
VBL / FIFA Confederations Cup 2013
Ik drink een glaasje port nu, maar wat jij op hebt weet ik niet.
Ik bedoelde niets, jij zei:quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Kwalificatieronde is geen toernooi, die zijn er in aanloop naar een toernooi. Daarom ging ik er automatisch vanuit dat je de Conf Cup bedoelde.
Goalkeepers: Iker Casillas (Real Madrid), Victor Valdes (Barcelona), Pepe Reina (Liverpool)quote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Maar jij mag me met deze quote om de oren slaan wanneer Tahiti Spanje met 3-1 heeft ingeblikt.quote:
Je loopt wat achterquote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef Apekoek het volgende:
Tahiti neemt 1 prof mee, heerlijk! http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ederations-Cup.dhtml
Inderdaad oud nieuws maar kwam er net pas achter, blijft leuk om te meldenquote:
Gewoon volle sterkte selectie voor beide hoor..quote:Op zondag 2 juni 2013 17:56 schreef BenGepeept het volgende:
Die Spanjaarden en Italianen balen stevig dat ze van de Fifa perse aan dit spek en bonen toernooitje mee moeten doen. Denk dat zelfs spelers van Valladolod en Lecce bedanken als ze een uitnodiging krijgen van de bondscoach.
Dat verdedigen van Tahitiquote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tahiti speelt in het wit
Gaan we raden hoeveel tegengoals ze zullen hebbenquote:
Doet mij denken aan het WK 2002 ondanks dat wij niet meededen en je prima wedstrijden zag met als voornaamste deelnemer voor ons Nederlanders, Zuid-Korea. Ook het WK 1994 in de USA was natuurlijk daarmee te vergelijken als je praat over late avondwedstrijden.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:54 schreef o.us2.0 het volgende:
Leuke tijden wel als Nederland volgend jaar speelt. Wedstrijd om 23:50. Voetbal kijken tijdens het stappen
Denk het niet, wordt speciaal klein gehouden om faciliteiten van het WK te testenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Arth_NL het volgende:
Ach, binnenkort zal de FIFA toch wel 16 of 24 teams toelaten zodat het toernooi meer aandacht krijgt. Kan Nederland ook eens meedoen.
Ja maar Tahiti is kampioen van Oceanië en Nederland niet van Europaquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:57 schreef TLC het volgende:
Toch belachelijk dat Oranje als vice-wereldkampioen niet mee mag doen en Tahiti wel
Dan is het dan gewoon lame, het is juist briljant om in deze kleine setting mee te doen. Betekent het dat we weer eens een prijs gewonnen hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Arth_NL het volgende:
Ach, binnenkort zal de FIFA toch wel 16 of 24 teams toelaten zodat het toernooi meer aandacht krijgt. Kan Nederland ook eens meedoen.
Toch vrees ik het ergste als ik het onderstaande lees uit AD.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:14 schreef Nober het volgende:
Tahiti is zo slecht nog niet, denk nog maar eens aan Nieuw-Zeeland (WK 2010) en Trinidad&Tobago-Zweden in 2006...
quote:Toch begint Tahiti bij voorbaat aan een kansloze missie. De nederlaag van 7-0 tegen de Chileense jeugdploeg voorspelde in de voorbereiding al niet veel goeds. 'Maar dat team is wel de kampioen van Zuid-Amerika', sprak Ariiotima met een glimlach. 'We zullen echter in Brazilië beter moeten voetballen. Anders gaat het goed fout. Het zit er dik in dat we drie keer gaan verliezen, maar hopelijk kunnen we de schade een beetje beperkt houden.'
Omdat het een oefentoernooi is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
om 20:50 is het zover, waarom krijgt dit topic zo weinig aandacht?
Ik noem het een voorproefje van het komende WKquote:
Ach 4 jaar terug keek ik het nog, Maar het laatste jaar keek ik sowieso minder voetbal als voorheen dus ik sla dit maar over. Moet me weer opladenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik noem het een voorproefje van het komende WK
Gek genoeg heb ik geen flauw idee wie er in de finale stond in de cofederations cup 2009quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach 4 jaar terug keek ik het nog, Maar het laatste jaar keek ik sowieso minder voetbal als voorheen dus ik sla dit maar over. Moet me weer opladen
Omdat het nog lang geen 20.50 is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
om 20:50 is het zover, waarom krijgt dit topic zo weinig aandacht?
of naar Youpquote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik denk dat bijna iedereen naar Jong Oranje - Jong Italië gaat kijken.
USA deed het toen goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik geen flauw idee wie er in de finale stond in de cofederations cup 2009
Damm das wel heel erg hahaquote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tahiti speelt in het wit
Eigenlijk een beetje grofquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:27 schreef Knaller het volgende:
[ afbeelding ]
Konden ze geen Tahitiaanse topper vinden voor op de box office?
Er mist ook een Nigeriaan. Zal wel met geld te maken hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje grof
Moet wel een beetje lachen 7 van de 8 deelnemers staat er een speler van hun land op
Als je weet dat de doelman van Japan in een Mickey mouse competitie speeltquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:04 schreef superniger het volgende:
goede kool hoor. Maar in Europa gaat hij falen
Hij is alvast aan het oefenen voor bij z'n aankomende werkgever.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
heeft Neymar een botziekte of wat, zie echt niet hoe hij last van iets kan krijgen door zo'n normale val.
Vast instructies gekregen van de driehoek Xavi Messi Iniestaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij is alvast aan het oefenen voor bij z'n aankomende werkgever.
Mwah, Italië speelde op een Barçamanier de wedstrijd. Iedereen onderuitschoppen, uren blijven liggen om niets.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh ja. Alsof dat boeiend is.
Wel lekker dat ze eruit liggen
Triest. Maar dat past wel bij zo'n kuttoernooi. Ben in ieder geval blij dat Nederland eruit ligt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Italië speelde op een Barçamanier de wedstrijd. Iedereen onderuitschoppen, uren blijven liggen om niets.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen om 21:00 Mexico - Italië, en middernacht Spanje - Uruguay.
0h p0ppie t0chquote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef VeX- het volgende:
Nou lekker dan, m'n opname stopte bij het laatste kwartier.
Heb de samenvatting gewoon via de NOS app gezien, dus dat zal het ook wel via de site te zien zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:51 schreef Perico het volgende:
Toine van Peperkoek zei dat ze Italie alleen in samenvatting doen vanavond... kan ik die ook op een open net nog zien, of moet ik dokken?
Ik had de BBC verwacht, maar die ook niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:59 schreef Perico het volgende:
Ze zenden wel een ruime samenvatting uit op Nederland 1 na die baggerprogramma's om 22:55... maar zag toch graag Mexico - Italie live. Maar wordt moeilijk.
Vul voor WK in EU en voor Brazilië Nederland en je weet wat we binnenkort kunnen verwachten..quote:Op zondag 16 juni 2013 12:27 schreef tong80 het volgende:
GEE - Sepp Blatter, voorzitter van de FIFA, en Dilma Rousseff, de presidente van Brazilië, werden voor het openingsduel van de Confederations Cup uitgefloten door een deel van de ruim 67.000 toeschouwers in het stadion Nacional Mané Garrincha. "Lieve voetbalvrienden, waar is het respect en fair play gebleven?”, reageerde Blatter.
Niet iedere Braziliaan is namelijk blij met de komst van het WK, dat volgend jaar zomer in Brazilië wordt gehou7den. Voor het openingsduel Brazilië - Japan raakten demonstranten slaags met de oproerpolitie.
Veel Brazilianen vinden het schandalig dat de regering zo veel geld in dure stadions steekt terwijl veel van hun landgenoten in armoede leven. De Confederations Cup geldt als voorproefje voor het WK. De Goddelijke Kanaries wonnen de eerste wedstrijd met 3-0
Alleen live te zien via de NOS site.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik had de BBC verwacht, maar die ook niet.
RAI 1 zendt het wel uit maar dat wordt meestal geblokkeerd met voetbalquote:Op zondag 16 juni 2013 11:59 schreef Perico het volgende:
Ze zenden wel een ruime samenvatting uit op Nederland 1 na die baggerprogramma's om 22:55... maar zag toch graag Mexico - Italie live. Maar wordt moeilijk.
Nee, ik zit ook gewoon de Italiaanse GP te kijken maar die Confederations Cup kan mij gestolen worden.quote:
Die cup zegt mij ook niet zoveel maar een live wedstrijd vind ik altijd wel leuk om te kijken (iig beginnen te kijken)quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, ik zit ook gewoon de Italiaanse GP te kijken maar die Confederations Cup kan mij gestolen worden.
BBC3 zendt het uit zag ik netquote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik had de BBC verwacht, maar die ook niet.
Welke site is dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gelukkig genoeg opties op de satelliet.
[ afbeelding ]
Heb geen satallietquote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gelukkig genoeg opties op de satelliet.
[ afbeelding ]
gewoon naar bbc zappen man. Das pas commentaarquote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef hvan het volgende:
Ben ik de enige die geen commentaar hoort op nos.nl?
Staat er naast toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef hvan het volgende:
Ben ik de enige die geen commentaar hoort op nos.nl?
Zuid Amerika hequote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef vandermar het volgende:
Die MExicanen liggen ook om het minste of geringste te huilenNormaal voetbal is er tegenwoordig niet meer op een paar landen na.
Giovinco is maar een hele matige speler. El SHaarawy is 100 klassen beter.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Henkmanz het volgende:
Aan de ene kant wel lekker zonder dat typisch Nederlandse anti-Italie-commentaar en geen verkeerde uitspraken van namen. Wel kaaltjes tho.
Jammer dat giovinco niet speelt, had hem wel voor giaccherini willen zien.
Absoluut, maar ik vind giovinco meer iemand voor achter de spits ipv op de wings waar El Shaarawy hoort te spelen. Had sowieso graag balo en el shaarawy samen gezien in deze pot. Maar wellicht later in de match.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Giovinco is maar een hele matige speler. El SHaarawy is 100 klassen beter.
Nee joh, Giovinco moet ook aan de zijkant. Kom teveel in het gedrang achter de spits en hij is wel zo slap. El Shaarawy is op beide posities veel beter.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik vind giovinco meer iemand voor achter de spits ipv op de wings waar El Shaarawy hoort te spelen. Had sowieso graag balo en el shaarawy samen gezien in deze pot. Maar wellicht later in de match.
El Shaarawy vind ik overschat.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, Giovinco moet ook aan de zijkant. Kom teveel in het gedrang achter de spits en hij is wel zo slap. El Shaarawy is op beide posities veel beter.
Omdat hij er toch nooit van zijn leven bij zou kunnen. Die bal is wel zo perfect getraptquote:
Keeper stond iets te ver in zijn linkerhoek imo.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij er toch nooit van zijn leven bij zou kunnen. Die bal is wel zo perfect getrapt
El Shaarawy heeft even een mindere periode gehad na de winter, of juist een hele goeie ervoor. Feit is dat hij in vorm echt heel goed is en nog geen twintig jaar oud is. Die groeit nog wel.quote:
Ik heb ook te weinig van hem gezien om hem echt te beoordelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
El Shaarawy heeft even een mindere periode gehad na de winter, of juist een hele goeie ervoor. Feit is dat hij in vorm echt heel goed is en nog geen twintig jaar oud is. Die groeit nog wel.
BBC commentaar isquote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
Maar even een stream van BBC3 regelen, zonder commentaar is niet leuk als je niet in het stadion zit
Nee joh, beste verdediger dit seizoen van de Serie Aquote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Henkmanz het volgende:
Matig optreden van Barzagli. Gewoon wegjassen man.
gewoon op z'n Italiaans inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Henkmanz het volgende:
Matig optreden van Barzagli. Gewoon wegjassen man.
Is gewoon rood. De ene scheids pas de regel wel goed toe de ander weer nietquote:
Is je Cor Pot fase afgesloten?quote:
Nee dat was absoluut geen rood.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is gewoon rood. De ene scheids pas de regel wel goed toe de ander weer niet![]()
Ben het trouwens niet eens met de regel dan het gelijk rood is maar goed.
Met rood verkloot je de hele wedstrijd, en een penal + geel vind ik al zwaar genoeg. Dus van mij mag iedereen zo doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is gewoon rood. De ene scheids pas de regel wel goed toe de ander weer niet![]()
Ben het trouwens niet eens met de regel dan het gelijk rood is maar goed.
Volgens de regels wel.quote:
Eens vind ik ook. Maar pas dan die regel aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met rood verkloot je de hele wedstrijd, en een penal + geel vind ik al zwaar genoeg. Dus van mij mag iedereen zo doen.
Heb Juve weinig gezien dit seizoen, maar deze actie was gewoon prut toch? Heeft weinig met afgelopen seizoen te makenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, beste verdediger dit seizoen van de Serie A
In België kan je alleen maar BBC 1 en 2 nemen en ook world.....quote:
Slecht verdedigd ja maar dan ga je hem er nog niet uithalenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Heb Juve weinig gezien dit seizoen, maar deze actie was gewoon prut toch? Heeft weinig met afgelopen seizoen te maken
Heb het even teruggespoeld en je hebt wel gelijk. Dacht dat de hoek naar de goal wat groter was, zit met een half oog te kijken.quote:
Fils du putinquote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België kan je alleen maar BBC 1 en 2 nemen en ook world.....
Ik kijk op La deux (gelukkig versta ik wat Frans)
Goed om te weten ditquote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat je in Belgie kan.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik las wisselenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Henkmanz het volgende:
Gewoon wegjassen is wegtrappen van de bal, tuurlijk moet je hem niet wisselen
Neen ik ben geen hoerenzoonquote:
Ok jeanetquote:
Ik zou gewoon kijken hoeveel doelpunten er vallenquote:
Nee..quote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
BBC3 en LADEUX niet gratis beschikbaar via ziggo?
Ja, gelukkig gewoon op tv.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kijken hoeveel doelpunten er vallen
Vanavond laat is er toch nog Spanje - Uruguay ?
Ja, 00:00.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja die komt wel op de NOS.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.
Nos.nl dan maar, als de stream werkt
Sporza zend het ook al niet uitquote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat is altijd al zo geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef Henkmanz het volgende:
Erge is, RaiUno zendt de wedstrijd uit, maar Ziggo blokkeert die zender ineens op dit tijdstip. Toevallig he?
Ziggo heeft ook BBC3 toch? Of bedoel je dat je bij de een moet betalen en de ander niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
Toch apart dat ziggo geen BBC3 heeft en UPC wel. Is toch gewoon hetzelfde netwerk?
Ik heb hier gewoon BBC 3 in het standaard pakketquote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Caland het volgende:
Toch apart dat ziggo geen BBC3 heeft en UPC wel. Is toch gewoon hetzelfde netwerk?
Ah ok. Dacht dat ziggo dat helemaal niet had.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ziggo heeft ook BBC3 toch? Of bedoel je dat je bij de een moet betalen en de ander niet?
In België alleen maar BBC1 en 2, en BBC Worldquote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon BBC 3 in het standaard pakket
Moet je maar verhuizen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België alleen maar BBC1 en 2, en BBC World
Toch kut dat sportwedstrijden worden uitgezonden op de 3
Draait continue naar zijn rechterbeen. Stel dan Balzaretti of De Ceglie op.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:47 schreef Henkmanz het volgende:
Die voorzetten van de Sciglio zijn ook om te janken.
eerste halfuur was het leuk daarna viel het wat stil. Strafschop leek me terechtquote:
Urugayquote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Tegen wie moet Spanje straks? Ik dacht Tahiti, maar blijkbaar niet.
Suarez & coquote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Uaregayquote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat is wel een goed talent hoor die back goede speler is datquote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Draait continue naar zijn rechterbeen. Stel dan Balzaretti of De Ceglie op.
Volgens mij wordt er 3 wedstrijden per dag afgewerkt, er komt dus nog een uur bij.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Topwedstrijd.
Worden de WK wedstrijden ook om 9 uur een 11 uur gespeeld eigenlijk?
Dat zal best. Vandaag speelt hij alleen kut.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel een goed talent hoor die back goede speler is dat
Ik denk 9 uur 12 uur en 3 uur onze tijd. Dus die ene wedstrijd 's nachtsquote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Topwedstrijd.
Worden de WK wedstrijden ook om 9 uur een 11 uur gespeeld eigenlijk?
Balzaretti is niet veel beter en De Ceglie speelt bij Juventus nooit linksbackquote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zal best. Vandaag speelt hij alleen kut.
Zekerquote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens, bij die vrije trap vond ik die doelman op het laatste de handen weg trekken van de bal, hebben jullie dat ook opgemerkt? Lijkt me omkoping
Best fijnquote:Op zondag 16 juni 2013 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk 9 uur 12 uur en 3 uur onze tijd. Dus die ene wedstrijd 's nachtslange nachten
Weet ik het wie allemaal mee zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Balzaretti is niet veel beter en De Ceglie speelt bij Juventus nooit linksback
Samen met Cavani in de spits.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez vs Spanje. Garantie voor gezeik en ruzie.
Ik hoop tenminste dat hij speelt.
Tijdverschil is in alle regios +5 op 2 speelsteden na (+6).quote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
17.00 (UTC-3)
13.00 (UTC-3)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_2014
even scrollen en daar vind je de uren.
Maar wat kut zeg bijna ene keer op 16u de andere keer op 17uur
Edit: 6 uur 9 uur en 12 uur dusquote:Op zondag 16 juni 2013 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
17.00 (UTC-3)
13.00 (UTC-3)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_2014
even scrollen en daar vind je de uren.
Maar wat kut zeg bijna ene keer op 16u de andere keer op 17uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |