Hier voorspelt expert Boudewijn Buch wat topwedstrijden van Oceaniëquote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef hvan het volgende:
Tahiti![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super dat ze er bij zijn! Ik ben zelf ooit eens naar Tahiti - Solomon eilanden (0-4) in 2004 geweest.
Ben benieuwd of ze het niveau een beetje hebben kunnen opkrikken. ze hebben natuurlijk niet voor niets het kampioenschap gewonnen van Oceanië.
Mijn voorspellingen voor Tahiti:
Tahiti - Uruguay 0-10
Tahiti - Spanje 0-12
Nigeria - Tahiti 10-1
Ik verheug me op de extase die gaat ontstaan op dat eilandenrijk zodra Tahiti die goal maakt
Het hele toernooi is een lachertje. Per direkt afschaffen zulke onzin.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tahiti is toch wel het lachertje van dit toernooi
Tahiti speelt in het wit
Dit. Die prestatie schat ik hoger in dan vice-europees kampioen.quote:Op zondag 2 juni 2013 07:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch raar dat Nederland dan niet mee mag doen als vice-wereldkampioen
Dat is WK-kwalificatie... hoe kun je nou de kwalificatie afschaffen?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:52 schreef BenGepeept het volgende:
ele toernooi is een lachertje. Per direkt afschaffen zulke onz
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is WK-kwalificatie... hoe kun je nou de kwalificatie afschaffen?
quote:
quote:2014 FIFA WORLD CUP QUALIFIER - STAGE 3 OCEANIA / SOL vs TAH
gvd zegquote:Op zondag 2 juni 2013 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Xabi Alonso niet mee met Spanje wegens lieskwetsuur. Vanavond maakt Del Bosque selectie bekend.
Ehm, jij reageert op (quote een reactie met) een filmpje van de WK-kwalificatie:quote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
WTF heeft dat nou met de Confederation Cup te maken ?
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:52 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Het hele toernooi is een lachertje. Per direkt afschaffen zulke onzin.
Ik reageer op je opmerking over Tahiti in de Conf Cupquote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef heiden6 het volgende:
Ehm, jij reageert op (quote een reactie met) een filmpje van de WK-kwalificatie:
VBL / FIFA Confederations Cup 2013quote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik reageer op je opmerking over Tahiti in de Conf Cup
Kwalificatieronde is geen toernooi, die zijn er in aanloop naar een toernooi. Daarom ging ik er automatisch vanuit dat je de Conf Cup bedoelde.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
VBL / FIFA Confederations Cup 2013
Ik drink een glaasje port nu, maar wat jij op hebt weet ik niet.
Ik bedoelde niets, jij zei:quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Kwalificatieronde is geen toernooi, die zijn er in aanloop naar een toernooi. Daarom ging ik er automatisch vanuit dat je de Conf Cup bedoelde.
Goalkeepers: Iker Casillas (Real Madrid), Victor Valdes (Barcelona), Pepe Reina (Liverpool)quote:Op zondag 2 juni 2013 18:07 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Ik wil die selectie van Spanje wel eens zien. Kan me niet voorstellen dat clubs hun spelers midden in de rustpauze een paar weken op pad sturen.
Ik denk van wel. Maar jij mag me met deze quote om de oren slaan wanneer Tahiti Spanje met 3-1 heeft ingeblikt.quote:
Je loopt wat achterquote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef Apekoek het volgende:
Tahiti neemt 1 prof mee, heerlijk! http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ederations-Cup.dhtml
Inderdaad oud nieuws maar kwam er net pas achter, blijft leuk om te meldenquote:
Gewoon volle sterkte selectie voor beide hoor..quote:Op zondag 2 juni 2013 17:56 schreef BenGepeept het volgende:
Die Spanjaarden en Italianen balen stevig dat ze van de Fifa perse aan dit spek en bonen toernooitje mee moeten doen. Denk dat zelfs spelers van Valladolod en Lecce bedanken als ze een uitnodiging krijgen van de bondscoach.
Dat verdedigen van Tahitiquote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tahiti is toch wel het lachertje van dit toernooi
Tahiti speelt in het wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |