Gaan we raden hoeveel tegengoals ze zullen hebbenquote:
Doet mij denken aan het WK 2002 ondanks dat wij niet meededen en je prima wedstrijden zag met als voornaamste deelnemer voor ons Nederlanders, Zuid-Korea. Ook het WK 1994 in de USA was natuurlijk daarmee te vergelijken als je praat over late avondwedstrijden.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:54 schreef o.us2.0 het volgende:
Leuke tijden wel als Nederland volgend jaar speelt. Wedstrijd om 23:50. Voetbal kijken tijdens het stappen
Denk het niet, wordt speciaal klein gehouden om faciliteiten van het WK te testenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Arth_NL het volgende:
Ach, binnenkort zal de FIFA toch wel 16 of 24 teams toelaten zodat het toernooi meer aandacht krijgt. Kan Nederland ook eens meedoen.
Ja maar Tahiti is kampioen van Oceanië en Nederland niet van Europaquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:57 schreef TLC het volgende:
Toch belachelijk dat Oranje als vice-wereldkampioen niet mee mag doen en Tahiti wel
Dan is het dan gewoon lame, het is juist briljant om in deze kleine setting mee te doen. Betekent het dat we weer eens een prijs gewonnen hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Arth_NL het volgende:
Ach, binnenkort zal de FIFA toch wel 16 of 24 teams toelaten zodat het toernooi meer aandacht krijgt. Kan Nederland ook eens meedoen.
Toch vrees ik het ergste als ik het onderstaande lees uit AD.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:14 schreef Nober het volgende:
Tahiti is zo slecht nog niet, denk nog maar eens aan Nieuw-Zeeland (WK 2010) en Trinidad&Tobago-Zweden in 2006...
quote:Toch begint Tahiti bij voorbaat aan een kansloze missie. De nederlaag van 7-0 tegen de Chileense jeugdploeg voorspelde in de voorbereiding al niet veel goeds. 'Maar dat team is wel de kampioen van Zuid-Amerika', sprak Ariiotima met een glimlach. 'We zullen echter in Brazilië beter moeten voetballen. Anders gaat het goed fout. Het zit er dik in dat we drie keer gaan verliezen, maar hopelijk kunnen we de schade een beetje beperkt houden.'
Omdat het een oefentoernooi is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
om 20:50 is het zover, waarom krijgt dit topic zo weinig aandacht?
Ik noem het een voorproefje van het komende WKquote:
Ach 4 jaar terug keek ik het nog, Maar het laatste jaar keek ik sowieso minder voetbal als voorheen dus ik sla dit maar over. Moet me weer opladenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik noem het een voorproefje van het komende WK
Gek genoeg heb ik geen flauw idee wie er in de finale stond in de cofederations cup 2009quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach 4 jaar terug keek ik het nog, Maar het laatste jaar keek ik sowieso minder voetbal als voorheen dus ik sla dit maar over. Moet me weer opladen
Omdat het nog lang geen 20.50 is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
om 20:50 is het zover, waarom krijgt dit topic zo weinig aandacht?
of naar Youpquote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik denk dat bijna iedereen naar Jong Oranje - Jong Italië gaat kijken.
USA deed het toen goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik geen flauw idee wie er in de finale stond in de cofederations cup 2009
Damm das wel heel erg hahaquote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tahiti is toch wel het lachertje van dit toernooi
Tahiti speelt in het wit
Eigenlijk een beetje grofquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:27 schreef Knaller het volgende:
[ afbeelding ]
Konden ze geen Tahitiaanse topper vinden voor op de box office?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |