Alleen live te zien via de NOS site.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik had de BBC verwacht, maar die ook niet.
RAI 1 zendt het wel uit maar dat wordt meestal geblokkeerd met voetbalquote:Op zondag 16 juni 2013 11:59 schreef Perico het volgende:
Ze zenden wel een ruime samenvatting uit op Nederland 1 na die baggerprogramma's om 22:55... maar zag toch graag Mexico - Italie live. Maar wordt moeilijk.
Nee, ik zit ook gewoon de Italiaanse GP te kijken maar die Confederations Cup kan mij gestolen worden.quote:
Die cup zegt mij ook niet zoveel maar een live wedstrijd vind ik altijd wel leuk om te kijken (iig beginnen te kijken)quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, ik zit ook gewoon de Italiaanse GP te kijken maar die Confederations Cup kan mij gestolen worden.
BBC3 zendt het uit zag ik netquote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik had de BBC verwacht, maar die ook niet.
Welke site is dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gelukkig genoeg opties op de satelliet.
[ afbeelding ]
Heb geen satallietquote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gelukkig genoeg opties op de satelliet.
[ afbeelding ]
gewoon naar bbc zappen man. Das pas commentaarquote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef hvan het volgende:
Ben ik de enige die geen commentaar hoort op nos.nl?
Staat er naast toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef hvan het volgende:
Ben ik de enige die geen commentaar hoort op nos.nl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |