Nee joh, Giovinco moet ook aan de zijkant. Kom teveel in het gedrang achter de spits en hij is wel zo slap. El Shaarawy is op beide posities veel beter.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:28 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik vind giovinco meer iemand voor achter de spits ipv op de wings waar El Shaarawy hoort te spelen. Had sowieso graag balo en el shaarawy samen gezien in deze pot. Maar wellicht later in de match.
El Shaarawy vind ik overschat.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, Giovinco moet ook aan de zijkant. Kom teveel in het gedrang achter de spits en hij is wel zo slap. El Shaarawy is op beide posities veel beter.
Omdat hij er toch nooit van zijn leven bij zou kunnen. Die bal is wel zo perfect getraptquote:
Keeper stond iets te ver in zijn linkerhoek imo.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij er toch nooit van zijn leven bij zou kunnen. Die bal is wel zo perfect getrapt
El Shaarawy heeft even een mindere periode gehad na de winter, of juist een hele goeie ervoor. Feit is dat hij in vorm echt heel goed is en nog geen twintig jaar oud is. Die groeit nog wel.quote:
Ik heb ook te weinig van hem gezien om hem echt te beoordelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
El Shaarawy heeft even een mindere periode gehad na de winter, of juist een hele goeie ervoor. Feit is dat hij in vorm echt heel goed is en nog geen twintig jaar oud is. Die groeit nog wel.
BBC commentaar isquote:Op zondag 16 juni 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
Maar even een stream van BBC3 regelen, zonder commentaar is niet leuk als je niet in het stadion zit
Nee joh, beste verdediger dit seizoen van de Serie Aquote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Henkmanz het volgende:
Matig optreden van Barzagli. Gewoon wegjassen man.
gewoon op z'n Italiaans inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Henkmanz het volgende:
Matig optreden van Barzagli. Gewoon wegjassen man.
Is gewoon rood. De ene scheids pas de regel wel goed toe de ander weer nietquote:
Is je Cor Pot fase afgesloten?quote:
Nee dat was absoluut geen rood.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is gewoon rood. De ene scheids pas de regel wel goed toe de ander weer niet![]()
Ben het trouwens niet eens met de regel dan het gelijk rood is maar goed.
Met rood verkloot je de hele wedstrijd, en een penal + geel vind ik al zwaar genoeg. Dus van mij mag iedereen zo doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is gewoon rood. De ene scheids pas de regel wel goed toe de ander weer niet![]()
Ben het trouwens niet eens met de regel dan het gelijk rood is maar goed.
Volgens de regels wel.quote:
Eens vind ik ook. Maar pas dan die regel aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met rood verkloot je de hele wedstrijd, en een penal + geel vind ik al zwaar genoeg. Dus van mij mag iedereen zo doen.
Heb Juve weinig gezien dit seizoen, maar deze actie was gewoon prut toch? Heeft weinig met afgelopen seizoen te makenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, beste verdediger dit seizoen van de Serie A
In België kan je alleen maar BBC 1 en 2 nemen en ook world.....quote:
Slecht verdedigd ja maar dan ga je hem er nog niet uithalenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Heb Juve weinig gezien dit seizoen, maar deze actie was gewoon prut toch? Heeft weinig met afgelopen seizoen te maken
Heb het even teruggespoeld en je hebt wel gelijk. Dacht dat de hoek naar de goal wat groter was, zit met een half oog te kijken.quote:
Fils du putinquote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In België kan je alleen maar BBC 1 en 2 nemen en ook world.....
Ik kijk op La deux (gelukkig versta ik wat Frans)
Goed om te weten ditquote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat je in Belgie kan.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik las wisselenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Henkmanz het volgende:
Gewoon wegjassen is wegtrappen van de bal, tuurlijk moet je hem niet wisselen
Neen ik ben geen hoerenzoonquote:
Ok jeanetquote:
Ik zou gewoon kijken hoeveel doelpunten er vallenquote:
Nee..quote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef Tallie1982 het volgende:
BBC3 en LADEUX niet gratis beschikbaar via ziggo?
Ja, gelukkig gewoon op tv.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kijken hoeveel doelpunten er vallen
Vanavond laat is er toch nog Spanje - Uruguay ?
Ja, 00:00.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja die komt wel op de NOS.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |