1 gesprek. En als ze zeggen 'we bellen je nog' ben je 9 van de 10 keer niet aangenomenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:59 schreef NoMONEY het volgende:
Thanks! En is het 1 gesprek of uiteindelijk meerdere gesprekken?
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef NoMONEY het volgende:
Net het gesprek gehad, en ik vond het vrij goed gaan. Ze hadden 25 sollicitanten, en gaven aan dat ze zondag mij zouden bellen. We hebben het ook over andere onderwerpen buiten de sollicitatie gehad, zoals politiek, Europese unie, en over de plaats waar de manager en ik vandaan kwamen.
Ben erg benieuwd!
Wat veel sollicitanten überhaupt ook!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef NoMONEY het volgende:
Net het gesprek gehad, en ik vond het vrij goed gaan. Ze hadden 25 sollicitanten, en gaven aan dat ze zondag mij zouden bellen. We hebben het ook over andere onderwerpen buiten de sollicitatie gehad, zoals politiek, Europese unie, en over de plaats waar de manager en ik vandaan kwamen.
Ben erg benieuwd!
mc verdient vast beter dan Domino's (werk zelf bij de laatste..)quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:13 schreef Roces18 het volgende:
Ik zit weer te twijfelen of ik terug zou gaan naar de Mc. Ben destijds gestopt omdat ik anderhalf jaar stage had achter elkaar en daarmee toch al zat geld verdiende, maar nu ben ik koos werkloos en er zijn niet echt vacatures te vinden op de domino's na. Maar ik weet niet hoe het daar is. Mc verdient niet slecht, zeker omdat ik altijd nachtdiensten draaide maar je hele leven gaat zo naar de klote en je wordt ook altijd als een kind behandeld terwijl ik hoger opgeleid ben dat hun allemaal bij elkaarWat denken jullie? Solliciteren bij domino's? (deze zijn overigens maar open van 4 tot 10) Of terug naar de Mc 24/7
Geloof je die praatjes echt? :p Heb je enig idee hoeveel geld je nodig hebt om een filiaal te mogen open? Goed shift-mager kun je worden, maar of dat je gelukkig maakt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Veel managers en franchisenemers zijn zelf ook ooit begonnen als Crewlid en hebben de kansen gepakt om door te groeien binnen McDonald's. Zelf ben ik ook al weer bijna vijf jaar in dienst.
Hoe oud ben je en wat verdien jij daar dan? Minimumloon?quote:Op maandag 22 september 2014 00:49 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
mc verdient vast beter dan Domino's (werk zelf bij de laatste..)
Minder dan dat zal het niet zijn, dus verdien je minimaal net zoveel als bij de Mc bij Domino'squote:Op maandag 22 september 2014 10:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en wat verdien jij daar dan? Minimumloon?
Nee maar bij de MC heb je vaak onregelmatigheidstoeslag enz..quote:Op maandag 22 september 2014 11:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Minder dan dat zal het niet zijn, dus verdien je minimaal net zoveel als bij de Mc bij Domino's
Ehhh, nee? Die heb je daar niet?quote:Op maandag 22 september 2014 12:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee maar bij de MC heb je vaak onregelmatigheidstoeslag enz..
Dat zijn ze nu in een aantal restaurants in Nederland aan het doen. De bedoeling is dat op termijn elke McDonald's zo gaat werken.quote:Op maandag 22 september 2014 11:50 schreef Erasmo het volgende:
Ik zag dat ze in Amsterdam bestellen en uitgifte nu compleet gescheiden hebben, zal voor jullie ook wel beter werken denk ik?
Bij de Mcdonalds verdiende ik ongeveer 1,5x minimumloon anders vanwege onregelmatigheidstoeslag?quote:Op maandag 22 september 2014 12:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehhh, nee? Die heb je daar niet?
Dan heb je het waarschijnlijk over >6 jaar geleden, toen dat inderdaad nog in de CAO stond.quote:Op maandag 22 september 2014 13:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij de Mcdonalds verdiende ik ongeveer 1,5x minimumloon anders vanwege onregelmatigheidstoeslag?
Nee hoorquote:Op maandag 22 september 2014 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan heb je het waarschijnlijk over >6 jaar geleden, toen dat inderdaad nog in de CAO stond.
Dat heb ik echt nog nooit eerder gehoord. Bij "ons" krijgt iedereen gewoon het minimumloon, punt uitquote:Op maandag 22 september 2014 14:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee hoor1,5 jaar geleden. Was de regel: hoe meer onregelmatiger ze je kunnen inzetten, hoe hoger je salaris. Maar het nadeel daarvan, was dat ik wel eens 14 uur op een dag heb gewerkt
Gaat wel sneller zo. Alleen jammer dat je dan geen snelheidsvoordeel meer hebt bij het bestellen via de paal tov de plebs bij de kassaquote:Op maandag 22 september 2014 13:39 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu in een aantal restaurants in Nederland aan het doen. De bedoeling is dat op termijn elke McDonald's zo gaat werken.
Ik heb er nog geen ervaring mee, ben ook benieuwd hoe de keuken in zo'n restaurant werkt.quote:Op maandag 22 september 2014 16:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gaat wel sneller zo. Alleen jammer dat je dan geen snelheidsvoordeel meer hebt bij het bestellen via de paal tov de plebs bij de kassa
Ieder broodje wordt pas gemaakt op het moment dat het besteld wordt door de gast. Je hebt 2 productielijnen, zegmaar 2x de BOP maar dan met alle broodjes. De bin is verleden tijdquote:Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen ervaring mee, ben ook benieuwd hoe de keuken in zo'n restaurant werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |