Ik ken het niet. Wat is het?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
Wat vinden jullie van het fenomeen Ourlounge? Afgezien van de spam in m'n mailbox van McDonald's is het voor mij als Crewtrainer ideaal. Vooral Elearing is fijn.
Bij ons in de Crew leeft het echter nog niet echt, bij jullie?
Een website voor medewerkers van McDonald's waar alles staat van geschiedenis tot nieuwe acties. En je kunt er ook Elearning gebruiken en SOC's vinden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Wat is het?
Lang werken bij de Mc, dat is toch ook niet iets wat echt de bedoeling is?quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:51 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Gestopt per deze maand. Is helaas toch niet meer zo'n fijn werk als eerst.
Het tempo waarin mensen komen en gaan stoort mij enorm, tevens als de onwetendheid van het personeel (alle lagen) soms.
Er wordt geinvesteerd in personeel maar lang niet altijd in de juiste.
Van de mensen die er werkte toen ik ging werken is er nog maar 20% in ~2 jaar tijd. Dat geeft helaas ook niet veel moed aan je personeel, helaas is dit wel nodig bij Mc Donalds.
Ten slotte moet ik gewoon iets anders zoeken meer in mijn 'richting'.
Enfin, toch ga ik het wel een beetje missen denk ik :p .
Valt wel mee. Veel managers en franchisenemers zijn zelf ook ooit begonnen als Crewlid en hebben de kansen gepakt om door te groeien binnen McDonald's. Zelf ben ik ook al weer bijna vijf jaar in dienst.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:43 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Lang werken bij de Mc, dat is toch ook niet iets wat echt de bedoeling is?
Uiteraard is het een komen en gaan, jong personeel is (nog) goedkoper + een toekomst bij de Mc, is toch ook niet iets waar je van droomt
Ik snap je wel in je verhaal. Het kan ongelooflijk frustrerend zijn als het gewoon niet loopt, en het mensen niks kan schelen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:22 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Naja ik doe dan wel een HBO er langs met hele andere competenties en het frustreert mij de zaak niet te kunnen verbeteren (zou ook niet moeten vanaf crewlid). Beetje raar gevoel :p .
Een beetje het probleem bij mc is dat managers een mc donalds manager opleiding krijgen en het typische amerikaanse wij-zijn-het-beste-en-iets anders-werkt-niet aspect krijgt. Er is nooit vernieuwing in de managers en de een voegt niks toe aan de ander. Aangezien het elke dag dezelfde routine is/wordt.
Klopt, genoeg doorgroeimogelijkheden!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Veel managers en franchisenemers zijn zelf ook ooit begonnen als Crewlid en hebben de kansen gepakt om door te groeien binnen McDonald's. Zelf ben ik ook al weer bijna vijf jaar in dienst.
Ja, alleen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:58 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Alleen? De eerst volgende keer dat ze mij dat lieten doen heb ik ontslag genomen.
Ik denk het niet, maar om het zeker te weten kan je het beste even naar het filiaal bellen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:51 schreef Amoeba het volgende:
Macvolk. Ik zit met een probleempje, a.s. zaterdagavond heb ik toegezegd voor chauffeur te spelen van/naar Sensation White (Amsterdam ArenA). Nu zit op de Muntbergweg een filiaal. Is daar de wedstrijd van het Nederlands elftal te bezichtigen?
Vrij duidelijk toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:46 schreef Fer het volgende:
Waarom kunnen ze in Osdorp nooit een normale mac maken. Die in Osdorpplein is al meerdere malen de slechtste van Nederland genoemd, super langzaam en lauw eten serveren.
En nu de nieuwe McDrive ook niet supervlot en vergeten regelmatig iets in een grote bestelling. En gisteren liepen ze alleen maar te lanterfanten en geinen, terwijl de managers er niks van zeiden.
Laptop mee, inloggen op de wifi en streamen via npo.nlquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:51 schreef Amoeba het volgende:
Macvolk. Ik zit met een probleempje, a.s. zaterdagavond heb ik toegezegd voor chauffeur te spelen van/naar Sensation White (Amsterdam ArenA). Nu zit op de Muntbergweg een filiaal. Is daar de wedstrijd van het Nederlands elftal te bezichtigen?
Jezelf zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 14:33 schreef NoMONEY het volgende:
Vanavond een sollicitatiegesprek bij de Mac... Niet al te moeilijk lijkt mij? Misschien nog tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |