De beker is altijd een nietszeggende troostprijs, maar je moet eens in de zoveel tijd een reden verzinnen om massaal naar de Coolsingel te gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord zijn laatste binnenlandse succes. Immers is de beker een nietszeggende troostprijs volgens Feyenoorders als een andere club deze wint.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
Onlogisch ook een ban zo te zien:
[ afbeelding ]
Neger wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vergat een compliment te plaatsen. Zo heb ik mijn Fok! tijd verlengt door Danny zijn lustspier als iets groots te hebben ervaren.quote:
Geen idee.quote:
godverdomme, waarom dat dan ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Voor de rest zijn er geen extra SC'ers gevallen. Vooralsnog.
er zijn er geen meer overquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Waarom heeft Onlogisch een ban dan?quote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat een kampbewaarder wel vergast moet zijn omdat hij tussen 40 45 in Auswitz was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan zou ik ook een ban moeten hebben.
Dit vind ik geen leuke grapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je goed kan pijpen.
Inderdaad. En ik ook. En ik pijp niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onterechte vergelijking.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat een kampbewaarder wel vergast moet zijn omdat hij tussen 40 45 in Auswitz was.
ja, met dat wijf van je meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil geen jodensterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
straks krijgen we nog een jodenster achter onze naam en mogen we alleen in speciale topics
Tis wat. Ik word overal geroyeerd, even snijden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
straks krijgen we nog een jodenster achter onze naam en mogen we alleen in speciale topics
Sorry man ik dacht dat je iemand anders was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis wat. Ik word overal geroyeerd, even snijden.
Neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry man ik dacht dat je iemand anders was.Kom terug jongen.
Jullie zijn soms wel een heel klein beetje de realiteit kwijt geloof ik. We hebben het hier over een internetforum, niet over Noord Korea en al helemaal niet over jodenvervolging.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
Het scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie zijn soms wel een heel klein beetje de realiteit kwijt geloof ik. We hebben het hier over een internetforum, niet over Noord Korea en al helemaal niet over jodenvervolging.
Je had zelf wel door dat het een grapje was toch? Tering.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie zijn soms wel een heel klein beetje de realiteit kwijt geloof ik. We hebben het hier over een internetforum, niet over Noord Korea en al helemaal niet over jodenvervolging.
Moah, als dit een grapje was dan is de hele houding hier vast ook een grapje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had zelf wel door dat het een grapje was toch? Tering.
Je zit er wel mee hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, als dit een grapje was dan is de hele houding hier vast ook een grapje.
Uhm.. oke.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog niet, wel nieuwe politie gesignaleerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Jimbo het volgende:
zo ben ik weer, zijn er al nieuwe bans uitgedeeld ?
joooooden hebben koekjes, la la la la la la laquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nog niet, wel nieuwe politie gesignaleerd.
Dat is het toch ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jawel, onlogisch is geband.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Jimbo het volgende:
zo ben ik weer, zijn er al nieuwe bans uitgedeeld ?
wie the fuck ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik geen trek in.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
23:59 Star Trek premiere, jeweetzelluuuuuuuuuuuuuuuf
ja, en die doodsverwensingen aan zijn adres vond ie ook niet tofquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?Of dacht je werkelijk dat ik boos op Danny o.i.d. was.
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
kutfilm, bvbquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
23:59 Star Trek premiere, jeweetzelluuuuuuuuuuuuuuuf
die wist ik al, alleen nu de reden nogquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:23 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Oh jawel, onlogisch is geband.
houd niet van het startrek universequote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:24 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Leedvermaak & aapjes kijken.
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was je keuze om een startrek-film te kijken op z'n minst opmerkelijk te noemen.
alles proberen hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was je keuze om een startrek-film te kijken op z'n minst opmerkelijk te noemen.
nvm, lees verkeerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Foto's van kapi posten mag nietDaar komt weer een ban.
inb4 GGMM met slechte grap opmerking.
Je benadert mijn niveau.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Foto's van kapi posten mag nietDaar komt weer een ban.
inb4 GGMM met slechte grap opmerking.
#vbl moet je heenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:36 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Pijnlij
[..]
Die IRC is toch zo leeg als iets? of kijk ik verkeerd?
irc.fok.nlquote:
En dan /join #vblquote:
Mietje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Typisch het volgende:
Ik ga voorlopig niet buiten de SC posten, om een ban te voorkomen.
nee geen pw gewoon loggenquote:
/join $vblquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Gewoon join #vbl typen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:41 schreef Typisch het volgende:
Ik ga voorlopig niet buiten de SC posten, om een ban te voorkomen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Gewoon join #vbl typen
Lastige shit.quote:
Ik kom net terug van een lange tijd zonder FOK! en vanavond laten mijn matties mij in de steek dus dit is het enige wat ik heb!quote:
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kom net terug van een lange tijd zonder FOK! en vanavond laten mijn matties mij in de steek dus dit is het enige wat ik heb!
HEB BEGRIP VOOR MIJ
Nee, ik houd mij vaker in om een ban te voorkomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Al verdenk ik je er van in te dimmen vanwege je mod-ambities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |