het is JOUW NAAM, stomme analfabeetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze jou naam er ook bij. Dan is het opeens ook jouw schuld.
JHK postsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand voor mn experiment nog suggesties voor posts die je in VBL ban opleveren maar in andere subfora niet?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:33 schreef Bowchickawowow het volgende:
Hoe voelt de VBL SC zich erover om dit bericht meermaals te posten? Sinds we hier een democratie hebben, veel volwassener dan elk ander subforum, wil ik graag weten wat de meningen zijn.
Je blijft dit serieus volhouden he? Jij bent zowat de enige die het kankeren en getroll doorzet buiten VBLquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik probeer het tenminste nog
Maar we kunnen nu beter alvast afscheid nemendit gaat niet lang meer duren voor vbl sc weg is
nee je zegt het verkeerd.... ik kom afentoe OOK in VBL SC, ik zit gewoon overalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je blijft dit serieus volhouden he? Jij bent zowat de enige die het kankeren en getroll doorzet buiten VBL
Ja, dan praten we ook over een waardeloze scquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo ging het bij de FUT sc ook namelijk.
Daar ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, dan praten we ook over een waardeloze sc
Hier mag je meer dan ergens anders volgens mij?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Andersom natuurlijk vriend. Ik kan wel merken dat je solliciteert voor mod.
Hier krijg je voor dingen 2 weken ban waar je in andere subfora niet eens note voor krijgt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier mag je meer dan ergens anders volgens mij?
Je mag hier geen kutjes posten en in KPD wel.
Graag gedaan.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:33 schreef Bowchickawowow het volgende:
Hoe voelt de VBL SC zich erover om dit bericht meermaals te posten? Sinds we hier een democratie hebben, veel volwassener dan elk ander subforum, wil ik graag weten wat de meningen zijn.
Ik krijg vooral notes als ik ergens anders post volgens mij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier krijg je voor dingen 2 weken ban waar je in andere subfora niet eens note voor krijgt.
Jij bent een gedoodverfde mod.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg vooral notes als ik ergens anders post volgens mij.
Tyfus. Je had mij wel mogen waarschuwen dat het 50 vragen betrof.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef Jimbo het volgende:
http://www.aspergersyndroom.nl/index.php/doe-de-test.html
[ afbeelding ]
ik ben een slechte autist
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyfus. Je had mij wel mogen waarschuwen dat het 50 vragen betrof.
autistquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
45 heb ik is dat goed of nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er 20 gedaan en toen had ik geen zin meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent een autistquote:
Ha. Ik ben lekker gemiddeld. Al weet ik niet hoe geloofwaardig het is dat wij allemaal zo laag scoren.quote:
geef een link dan kutquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:37 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
gemiddeldquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
87 is echt mijn top momenteelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:NICKIMINAJ twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 19:45:25Arvind Mahankali!!!! Congrats on winning the Spelling Bee!!!! 8th grade and already planning for Harvard. God bless your parents. #winning reageer retweet
twitter:NICKIMINAJ twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 19:51:22Parents who push their children to study hard and excel academically >>>>>>>>>>>>>>>>> reageer retweet
73.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
1999quote:
Feyenoord zijn laatste binnenlandse succes. Immers is de beker een nietszeggende troostprijs volgens Feyenoorders als een andere club deze wint.quote:
Dat is wel erg lang geleden. Maarja als ze daar nu nog blij mee kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord zijn laatste binnenlandse succes.
Maar als ze het zelf winnen is het niet een andere club die deze wint, dus dan gaat deze redenatie niet langer op.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord zijn laatste binnenlandse succes. Immers is de beker een nietszeggende troostprijs volgens Feyenoorders als een andere club deze wint.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt, maar mijn ninja edit liep niet zo soepel als gehoopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als ze het zelf winnen is het niet een andere club die deze wint, dus dan gaat deze redenatie niet langer op.
De beker is altijd een nietszeggende troostprijs, maar je moet eens in de zoveel tijd een reden verzinnen om massaal naar de Coolsingel te gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord zijn laatste binnenlandse succes. Immers is de beker een nietszeggende troostprijs volgens Feyenoorders als een andere club deze wint.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
Onlogisch ook een ban zo te zien:
[ afbeelding ]
Neger wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vergat een compliment te plaatsen. Zo heb ik mijn Fok! tijd verlengt door Danny zijn lustspier als iets groots te hebben ervaren.quote:
Geen idee.quote:
godverdomme, waarom dat dan ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Voor de rest zijn er geen extra SC'ers gevallen. Vooralsnog.
er zijn er geen meer overquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Waarom heeft Onlogisch een ban dan?quote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat een kampbewaarder wel vergast moet zijn omdat hij tussen 40 45 in Auswitz was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan zou ik ook een ban moeten hebben.
Dit vind ik geen leuke grapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je goed kan pijpen.
Inderdaad. En ik ook. En ik pijp niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onterechte vergelijking.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat een kampbewaarder wel vergast moet zijn omdat hij tussen 40 45 in Auswitz was.
ja, met dat wijf van je meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |