spaarprogrammaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ze denken wel met ons mee hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Word bestandjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nu is iedereen aan t screenen zeker
Oke HMFquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:26 schreef Bowchickawowow het volgende:
Trouwens. Voor de duidelijkheid. Ik ben niet HMF. Dit mag gevalideerd worden door de mensen die hem kennen.
Correct. Niet HMF.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is overigens niet HMF. Ik geloof het!
MrStylo heeft dit al maanden zitten plannen
Thieskequote:
Dat vind ik wel meevallen. Maar ik beperk mij daar alleen tot het Feyenoord topicquote:
Een forum zonder automatische updates, quotemeldingen, dm-systeem, reeksen, enzvoort, enzovoort.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Maar ik beperk mij daar alleen tot het Feyenoord topic
nee joh, het is hier geen N-Kquote:
Dat is wel jammer ja maar veel zit ik er niet dus dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een forum zonder automatische updates, quotemeldingen, dm-systeem, reeksen, enzvoort, enzovoort.
Nee, schitterend.
Los je niks mee op, sterker nog...quote:
Ok.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja maar veel zit ik er niet dus dat is geen probleem.
Gek dan dat die namen erbij staan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Dit is een eenmansactie denk ik.
Je slaagde toch al niet zo goed in die opzet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:30 schreef Jimbo het volgende:
stiekem zit ik te lachen als een malle hier
ik verdedig vbl nooit meer
De FUT sc is ook vaak dichtgegaan toen er terror was. Het verbaast mij niet als ze de SC dicht doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los je niks mee op, sterker nog...
Overigens geen dreigement hoor, maar dit komt sowieso van mensen die niet (meer) in de SC zitten.
Met als gevolg dat iedereen verhuist naar een ander SC. Je kunt beter gewoon de VBL SC de ruimte geven en als gelijken behandelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
De FUT sc is ook vaak dichtgegaan toen er terror was. Het verbaast mij niet als ze de SC dicht doen.
Zo ging het bij de FUT sc ook namelijk.quote:
Omdat ik een zeer gewaardeerde user ben, en Yvonne en co. mij niet willen kwesten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
De FUT sc is ook vaak dichtgegaan toen er terror was. Het verbaast mij niet als ze de SC dicht doen.
Hoezo? Mij kan de ban van iemand waarvan ik nog nooit gehoord heb echt niet schelenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze jou naam er ook bij. Dan is het opeens ook jouw schuld.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je slaagde toch al niet zo goed in die opzet.
Like they care. Elke maand 3k schoon op de rekening vinden ze belangrijkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik een zeer gewaardeerde user ben, en Yvonne en co. mij niet willen kwesten.
ik probeer het tenminste nogquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je slaagde toch al niet zo goed in die opzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |