De beker is altijd een nietszeggende troostprijs, maar je moet eens in de zoveel tijd een reden verzinnen om massaal naar de Coolsingel te gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord zijn laatste binnenlandse succes. Immers is de beker een nietszeggende troostprijs volgens Feyenoorders als een andere club deze wint.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
Onlogisch ook een ban zo te zien:
[ afbeelding ]
Neger wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vergat een compliment te plaatsen. Zo heb ik mijn Fok! tijd verlengt door Danny zijn lustspier als iets groots te hebben ervaren.quote:
Geen idee.quote:
godverdomme, waarom dat dan ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Voor de rest zijn er geen extra SC'ers gevallen. Vooralsnog.
er zijn er geen meer overquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
Waarom heeft Onlogisch een ban dan?quote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat een kampbewaarder wel vergast moet zijn omdat hij tussen 40 45 in Auswitz was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan zou ik ook een ban moeten hebben.
Dit vind ik geen leuke grapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je goed kan pijpen.
Inderdaad. En ik ook. En ik pijp niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onterechte vergelijking.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat een kampbewaarder wel vergast moet zijn omdat hij tussen 40 45 in Auswitz was.
ja, met dat wijf van je meequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |