Ik wil geen jodensterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
straks krijgen we nog een jodenster achter onze naam en mogen we alleen in speciale topics
Tis wat. Ik word overal geroyeerd, even snijden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
straks krijgen we nog een jodenster achter onze naam en mogen we alleen in speciale topics
Sorry man ik dacht dat je iemand anders was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis wat. Ik word overal geroyeerd, even snijden.
Neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry man ik dacht dat je iemand anders was.Kom terug jongen.
Jullie zijn soms wel een heel klein beetje de realiteit kwijt geloof ik. We hebben het hier over een internetforum, niet over Noord Korea en al helemaal niet over jodenvervolging.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
Het scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie zijn soms wel een heel klein beetje de realiteit kwijt geloof ik. We hebben het hier over een internetforum, niet over Noord Korea en al helemaal niet over jodenvervolging.
Je had zelf wel door dat het een grapje was toch? Tering.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie zijn soms wel een heel klein beetje de realiteit kwijt geloof ik. We hebben het hier over een internetforum, niet over Noord Korea en al helemaal niet over jodenvervolging.
Moah, als dit een grapje was dan is de hele houding hier vast ook een grapje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had zelf wel door dat het een grapje was toch? Tering.
Je zit er wel mee hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, als dit een grapje was dan is de hele houding hier vast ook een grapje.
Uhm.. oke.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog niet, wel nieuwe politie gesignaleerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Jimbo het volgende:
zo ben ik weer, zijn er al nieuwe bans uitgedeeld ?
joooooden hebben koekjes, la la la la la la laquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:22 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Nog niet, wel nieuwe politie gesignaleerd.
Dat is het toch ook?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |