Dan zou ik zelf zo rond de ¤50 doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
De hele avond, afstudeermaatje, heeft me goed uit de shit gehaald. Mag best wat tegenover staan
Mijn idee ook iddquote:
Dave Clarke?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gordon
Dave
Ja Piño, ik heb het er heel moeilijk mee dat ze gaat trouwens
Heb ooit met haar gezoend en denk continu aan haar
Oke, heb wel ooit eens met haar gezoendquote:
Heb je Dropbox? Vast wel. Je mag wel een gedeelde map maken en met mij delen, dan upload ik hem even op m'n webhost. Kan je dat linkje mailen naar hun.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:12 schreef minthy het volgende:
Dank mensen, ¤50 wordt het!![]()
Het Word-verhaal wordt steeds gekker, ze krijgt het bestand corrupt binnen?!
Ja, dat heb ik! Via het mailadres dat hier bekend is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je Dropbox? Vast wel. Je mag wel een gedeelde map maken en met mij delen, dan upload ik hem even op m'n webhost. Kan je dat linkje mailen naar hun.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik! Via het mailadres dat hier bekend is?
Bij mij crasht heel Word.. Kan je hem opslaan als Word (2007)-bestand, dus in .doc?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ging gemakkelijk, nooit eerder gedaan
Godsamme wat een gedoetjes... Lukt ie zo?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij mij crasht heel Word.. Kan je hem opslaan als Word (2007)-bestand, dus in .doc?
niks gehad in die trantquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed, hou vanavond je WhatsApp maar in de gaten
je was niet alleenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
Oh nu is het er weer
Kreeg alleen ik de "het forum is plat" melding?
dat is je geradenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanavond maar dubbel en dwars goedmaken dan?
Ja, Chris Malinchak.quote:
Ah, de constipaat-plaat! Mooi nummer welquote:
Constiwatte?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, de constipaat-plaat! Mooi nummer wel
Hij zingt "you're my constipation", oftewel "jij bent mijn constipatie". Vind ik mooi, diepgangquote:
Ah, constipatie. Daar hebben SC en Rolf geen last vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zingt "you're my constipation", oftewel "jij bent mijn constipatie". Vind ik mooi, diepgang
Nope... Die doen dat gemiddeld driemaal daagsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, constipatie. Daar hebben SC en Rolf geen last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dikke vetter spoiler..
[ Bericht 9% gewijzigd door miieejj op 31-05-2013 16:15:49 ]waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Je hebt gewonnen op de playbackshow?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef henkde_j het volgende:
Jaaja op deze plaat heeft Henkie eens keihard geshined voor publiek
?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef henkde_j het volgende:
Jaaja op deze plaat heeft Henkie eens keihard geshined voor publiek
Dans op eindmusical basisschoolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen op de playbackshow?
Whehe dat is de rijinstructeur van een paar vrienden van mequote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
De buren zullen de komende twee uren heel blij met me zijn
Serieus?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe dat is de rijinstructeur van een paar vrienden van me
nou dat zal dan wel niet haha ik hou wel van een beetje sarcasme hahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
godsamme man. Met Nick Carter kapsel en allesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De bitches lagen voor het oprapen zeker
je buren mogen wel een keer wat terug krijgenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:13 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
godsamme man. Met Nick Carter kapsel en alles
Die buren zijn niet thuisquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je buren mogen wel een keer wat terug krijgen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou dat zal dan wel niet haha ik hou wel van een beetje sarcasme haha
Ja serieus. kan wel eens kijken of ik er nog een foto van heb :pquote:
okay,,quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In spoiler graag voor diegenen die het niet willen weten
Die wil ik niet zien, ik blijf graag nog leven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja serieus. kan wel eens kijken of ik er nog een foto van heb :p
quote:
haten is verlatenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die wil ik niet zien, ik blijf graag nog leven.
Dat zal wel jaquote:
Dat is ook een optie jaquote:[..]
nog een keer luisteren als ze weer thuis zijn
dansjes meedoenquote:
Die ken ik allemaal niet.quote:
Nu wel dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal niet.
Ik was vroeger niet zo van de boybands.
Dit is nu gewoon nostalgie en voor de rest boeien boybands mij nog steeds niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu wel dan?![]()
One Direction en Mainstreet fangirl-alert
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is wel de matigste plaat uit heel de top 17
quote:
quote:
daar hebben boybands er natuurlijk ook gewoon veel van gemaaktquote:
Maar deze is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar hebben boybands er natuurlijk ook gewoon veel van gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen Beatles of Rolling Stones in de lijst![]()
want dat waren typische boybands?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Evertjan het volgende:
1. (-) One Direction – One Way or Another (Teenage Kicks)
2. (1) Backstreet Boys – Everybody (Backstreet’s Back)
3. (4) Ultimate Kaos – Casanova
4. (2) Five – Everybody Get Up
5. (-) Mainstreet – Mind is Blown
6. (3) Take That – Back For Good
7. (7) East 17 – It’s Alright
8. (-) ’N Sync – Bye Bye Bye
9. (-) Westlife – When You’re Looking Like That
10. (11) Another Level – Freak Me
11. (9) New Kids on The Block – Tonight
12. (-) The Monkees – I’m a Believer
13. (-) One Direction – Live While You’re Young
14. (14)All-4-One – I Swear
15. (-) Boyzone - Picture of You
16. (-) MN8 - I've Got a Little Something for You
17. (-) Backstreet Boys – Larger Than Life
geen Beatles of Rolling Stones in de lijst
pak een ladderquote:
Spoiler pleasequote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Evertjan het volgende:
geen Beatles of Rolling Stones in de lijst
Heb ik niet, ik kan zo bij de bovenkant van de ramenquote:
Alleen daarom zou ik wel eens naar een concert van ze willen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt pas een leuke oorlog directioners die met elkaar gaan motten.
Is dat in elkaar geknutseld door McGyver en The A-Team samen?quote:
Nee, van die kids had ik vroegah geen posters op m'n kamer hangenquote:
Dat zal wel liggen aan de duizenden bakvissen die daar op gestemd hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef Ronaldsen het volgende:
De nummer 1 van deze boyband top 17 is dan wel weer een beetje jammer.
Ik ben een bakvisquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat zal wel liggen aan de duizenden bakvissen die daar op gestemd hebben.
Is in ieder geval een betere woordgrap dan die van vanmiddag bij Claudia.quote:
Te flauw gewoonquote:
Welke was dat dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is in ieder geval een betere woordgrap dan die van vanmiddag bij Claudia.
"Is John Mayer?"quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Te flauw gewoon
[..]
Welke was dat dan?
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
"Is John Mayer?"
"Nee, volgens mij zou ie bij Saddam Hoessein."
"En anders weet Gloria Estefan."
quote:
Kijk eens welke plaat hierna komtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:18 schreef Pino112 het volgende:
Ik houd meer van het Eastlife.
Het Westen__
Jij!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:18 schreef Pino112 het volgende:
Ik houd meer van het Eastlife.
Het Westen__
Wow, tijd vliegtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij!![]()
Ik ga nog een tikje verder naar het oosten, cadeaushoppen voor m'n nichtje. Zondagmiddag viert ze haar eerste verjaardag al
die te laat binnen kwam was werkelijk briljantquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is in ieder geval een betere woordgrap dan die van vanmiddag bij Claudia.
Die heb ik dan ff gemist. Welke was dat dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die te laat binnen kwam was werkelijk briljant
"Nee hij heeft zn arm in van Buurenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heb ik dan ff gemist. Welke was dat dan?
kan je het dansje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
Dit nummer heeft wel een enorme bazenclip trouwens
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"Nee hij heeft zn arm in van Buuren
Niet meerquote:
oefenenquote:
Daar is het nu al weer te laat voor. Over twee jaar herkansingquote:
Je zult maar samenwonen met zo'n eentjequote:
Zou ik meteen weer naar huis trappen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zult maar samenwonen met zo'n eentje
Meer als in het zal je zusje/dochter etc maar zijn.quote:
en straks janken als ze uit elkaar zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meer als in het zal je zusje/dochter etc maar zijn.
Dan zou ik alles wat met OD te maken heeft verbieden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meer als in het zal je zusje/dochter etc maar zijn.
en dat wordt ze een Bielieberquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zou ik alles wat met OD te maken heeft verbieden.
Dan zou ik m'n dochter onterven als dat het geval zou zijn.quote:
Klopt! Al bijna een jaar geleden dat m'n broer me met bibberstemmetje belde om te vragen of ik alsjeblieft naar HGV wou rijden om een peuk te komen brengenquote:
Voetbalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:06 schreef rubbereend het volgende:
ehm, nee dat was niet de reden dat hij afstapte in de Giro
quote:
WAT EEN WEEK WAT EEN WEEK!!1twitter:Domien twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 17:58:45Dit vond ik een erg leuke week. Vanavond drink ik daar een pilsner op! reageer retweet
Idd, dat kwam door het fantastische afdalen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:06 schreef rubbereend het volgende:
ehm, nee dat was niet de reden dat hij afstapte in de Giro
Wat een wijf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:10 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN WEEK WAT EEN WEEK!!1twitter:Domien twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 17:58:45Dit vond ik een erg leuke week. Vanavond drink ik daar een pilsner op! reageer retweet
Whehequote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Al bijna een jaar geleden dat m'n broer me met bibberstemmetje belde om te vragen of ik alsjeblieft naar HGV wou rijden om een peuk te komen brengen![]()
En ik me maar afvragen wat hij daar deed... Slapeloze nacht was dat![]()
datquote:
Even wat wijze raad getweet aan ons baasje.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:10 schreef Pino112 het volgende:
"Gerard Joling en Jandino staan deze week tweede in de hitlijst met Mijn Liefde." vind ik een grotere schokquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:17 schreef ChatGirl het volgende:
Deelneemster Beste Singer-Songwriter meteen op één
En een uur geleden The Monkees. Het moet niet gekker worden op 3FM.quote:
Geen zorgen, zometeen Miss Montrealquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En een uur geleden The Monkees. Het moet niet gekker worden op 3FM.
Sannequote:
quote:
ik ookquote:
kijk is op je balkon. Daar vond ik laatst mijn pakketje van PostNLquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
stomme postnlbezorger. die lul kan geen klokkijken. pakketje wordt bezorgd tussen 12 en 18 uur. heb ik al een pakketje? NEE!
maar er ligt wel een pizza in de oven![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk is op je balkon. Daar vond ik laatst mijn pakketje van PostNL
ik heb een inpandig balkon. als daar een pakketje ligt heeft ie ingebroken... (ja, raar huis) en volgens de postnlwebsite is ie nog onderweg. dat wordt een latertje voor die druifquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk is op je balkon. Daar vond ik laatst mijn pakketje van PostNL
ja ik woon 1 hoogquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:08 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]! hadden ze `t op het balkon geflikkerd?
Ligt het niet ergens in een kliko? Zag laatst een topic voorbij komen dat zo'n PostNL gast het daarin had geflikkerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
stomme postnlbezorger. die lul kan geen klokkijken. pakketje wordt bezorgd tussen 12 en 18 uur. heb ik al een pakketje? NEE!
geen kliko's in de buurt......bovenburen zijn ook niet thuis en er ligt ook geen briefje. ik denk dat die oekel nog onderweg is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt het niet ergens in een kliko? Zag laatst een topic voorbij komen dat zo'n PostNL gast het daarin had geflikkerd.
gelukkig is die hype voorbij dat iedereen dat twitterdequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:16 schreef Evertjan het volgende:
hardlopen![]()
![]()
aan iedereen vertellen hoeveel je gerend hebt![]()
quote:
En daarna spierpijn als een malle hebben en bijna geen trap meer af kunnen lopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:16 schreef Evertjan het volgende:
hardlopen![]()
![]()
aan iedereen vertellen hoeveel je gerend hebt![]()
jaja, zondagochtend mag ik 5km! dinsdag 4.9kn aan 1 stuk. gaat lukken!quote:
10 geloof ik, ben over de helft. Maar heb er een aantal dubbel gedaan dus heb al veel vaker gelopenquote:
Welke pza?? :dquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
nou volgens mij niet maar mensen die nog steeds doen zijn ook niet echt lekker. En ja in dit topic lurken/posten er ook een paar vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig is die hype voorbij dat iedereen dat twitterde
geen goede coolingdownquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En daarna spierpijn als een malle hebben en bijna geen trap meer af kunnen lopen(ik ja
)
wagner big america cheese onionquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
10 geloof ik, ben over de helft. Maar heb er een aantal dubbel gedaan dus heb al veel vaker gelopen
hoiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nou volgens mij niet maar mensen die nog steeds doen zijn ook niet echt lekker. En ja in dit topic lurken/posten er ook een paar van
nouquote:
toch welquote:
Helemaal niet.quote:
restecp!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
10 geloof ik, ben over de helft. Maar heb er een aantal dubbel gedaan dus heb al veel vaker gelopen
net als ikquote:
ik was Renate al heel snel moequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik ben alleen Evy wel hondsmoe na al die lessen.
quote:
Wie is Renate dan weer?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was Renate al heel snel moe"Kom op je kunt het"
of erger: "kom op, je bent op de helft je hoeft nog maar 2 minuten" Tot dan toe ging het lekker maar dan klinkt 2 minuten ineens verik wil dat helemaal niet weten.
"Of nog 10 seconden, niet smokkelen" waarom zou ik dat doen:') daar heb ik alleen mezelf mee
nee, Evy in 1 van de 1e lessen: "nog even, komaan!" en dan 2sec later: "ja, stop maar, je mag gaan wandelen".quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was Renate al heel snel moe"Kom op je kunt het"
of erger: "kom op, je bent op de helft je hoeft nog maar 2 minuten" Tot dan toe ging het lekker maar dan klinkt 2 minuten ineens verik wil dat helemaal niet weten.
"Of nog 10 seconden, niet smokkelen" waarom zou ik dat doen:') daar heb ik alleen mezelf mee
Wil je een slokkie?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
Okee jongens, ik zal jullie accompagneren bij deze sjooow!
Renate Wennemarsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie is Renate dan weer?
Evy: "je bent al 10 minuten onderweg, goed bezig." Maar dan moet je nog 20 minuten
Waarvan? Rock z'n shandy?quote:
Vlamingen zijn niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, Evy in 1 van de 1e lessen: "nog even, komaan!" en dan 2sec later: "ja, stop maar, je mag gaan wandelen".
en soms jokt ze! soms zijn 2min maar 1min!
ik heb geen shandyquote:
Oh, wist niet dat zij ook zo'n training had.quote:
Bier natuurlijk.quote:
ja vanuit de atletiekbondquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat zij ook zo'n training had.
Nou, daar zeg ik geen nee tegen!quote:
Ik ga ff googlen naar dat schema van d'r.quote:
quote:
nee, een exvriendin (toen nog vriendin) die Elly en Rikkert luisterde...dat kwam op mijn account terechtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
Deze muziek is slecht voor mijn last.fm image
Hahaha, dat is té erg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, een exvriendin (toen nog vriendin) die Elly en Rikkert luisterde...dat kwam op mijn account terecht
die geruchten doen wel de ronde ja.quote:
ach, past prima tussen East17, underworld, slipknot, kelly clarkson en dimmu borgir....quote:
dan moeten ze wel ff Van Halenquote:
is zij toevallig ook Tjechisch ofzo? of is dat weer een ander?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat je weet wie je bedoeld, is een ex-videostagiair van GIEL.
ik oorde wel even iets ja. dus wie weetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:43 schreef FZN05 het volgende:
Hadden jullie de hint ook gehoord dat EW over twee maanden stopt?
Wat werd er gezegd. Ik hoorde het niet goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:43 schreef FZN05 het volgende:
Hadden jullie de hint ook gehoord dat EW over twee maanden stopt?
Michiel zei: Ja, we kunnen zo de grap weer maken: "dit was de laatste EW van mei, maar niet van jou!"quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd. Ik hoorde het niet goed.
mei - juni - juliquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:45 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Michiel zei: Ja, we kunnen zo de grap weer maken: "dit was de laatste EW van mei, maar niet van jou!"
Snel daarachteraan: "en dan doen we dat over 2 maanden nog een keer"
dit was de laatste EW van ju(l)ie, maar niet van ons!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:45 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Michiel zei: Ja, we kunnen zo de grap weer maken: "dit was de laatste EW van mei, maar niet van jou!"
Snel daarachteraan: "en dan doen we dat over 2 maanden nog een keer"
Dat jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit was de laatste EW van ju(l)ie, maar niet van ons!
Mwaa, nee, denk niet dat hij daar op doelde. Hij zei het ook wat sneller om het niet te duidelijk telaen blijken ofzo.quote:
Tjibbes schuld!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:49 schreef ddx het volgende:
Avond !
Wat een puinzooi in de studio.
En niet zelf pannekoekbeslag maken
Mja, boodschappen voor pannekoeken laten doen door Tjibbe, dan weet je 't wel. Die eet altijd in 't Ontplofcentrum, en kookt dus zelden thuis.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:49 schreef ddx het volgende:
Avond !
Wat een puinzooi in de studio.
En niet zelf pannekoekbeslag maken
Wat een falers daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
en denken jullie dat die PostAnaalbezorger nog komt? nee. 1e afleverpoging niet geslaagd. Welke afleverpoging???
er ligt ook geen briefje in de brievenbus. kortom,. de lul is niet langsgeweest. gelukkig zijn het geen dingen die ik direct nodig heb, maar er zal maar een lastminutecadeautje bij zitten! falers zijn het. en ze werken potdorie voor hetzelfde bedrijf als waar ik voor werkquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er ligt ook geen briefje in de brievenbus. kortom,. de lul is niet langsgeweest. gelukkig zijn het geen dingen die ik direct nodig heb, maar er zal maar een lastminutecadeautje bij zitten! falers zijn het. en ze werken potdorie voor hetzelfde bedrijf als waar ik voor werk
ja, ze krijgen hetzelfde kerstpakket. al werk ik gelukkig voor een heel andere takquote:
sander en wijnand?? wat is dat nu weer voor rare combi?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:57 schreef FZN05 het volgende:
Ik durf te wedden dat Sander en Wijnand de vrijdagavond gaan doen. Gerard hintte net weer en alles valt zo samen.
Wie durft?
Morgen werd er toch meer bekend gemaakt tussen 6 uur en 10 uur?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:57 schreef FZN05 het volgende:
Ik durf te wedden dat Sander en Wijnand de vrijdagavond gaan doen. Gerard hintte net weer en alles valt zo samen.
Wie durft?
Gerard en Michiel waren ook een nieuw duo toen ze begonnen, Coen en Sander ook toen ze de vrijdagavond deden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sander en wijnand?? wat is dat nu weer voor rare combi?
Om 7:30uquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:58 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Morgen werd er toch meer bekend gemaakt tussen 6 uur en 10 uur?
Nope. Voor dat geld koop ik liever een zooi worstenbroodjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:57 schreef FZN05 het volgende:
Wie durft?
nja, das ook wel weer waar ja.....toch zou ik barend en wijnand dan logischer vindenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:58 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Gerard en Michiel waren ook een nieuw duo toen ze begonnen, Coen en Sander ook toen ze de vrijdagavond deden.
En dat duo is al wel bekend geworden via o.a. Twitter.
jouw nichtjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Voor dat geld koop ik liever een zooi worstenbroodjes![]()
En Nijntje-koekjes, net toegezegd dat het oké is als m'n broer m'n nichtje komt droppen om 9u.
Ik ook, maar ik verwacht ook wel dat zij hun show ook gewoon blijven doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, das ook wel weer waar ja.....toch zou ik barend en wijnand dan logischer vinden
Welke hint ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 19:57 schreef FZN05 het volgende:
Gerard hintte net weer en alles valt zo samen.
Er zal toch ook wat veranderen op 3fm. Volgens de huidige 3fm programmering wordt bijna de helft van de week gevuld door de fusieomroep BNN-VARAquote:Op vrijdag 31 mei 2013 20:00 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik verwacht ook wel dat zij hun show ook gewoon blijven doen.
Dat de Freakandel speciaal ook met Sander Hoogendoorn wordt samengesteld. "Geloof mij, je gaat 'm nog heul veul horen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |