Dan zou ik zelf zo rond de ¤50 doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
De hele avond, afstudeermaatje, heeft me goed uit de shit gehaald. Mag best wat tegenover staan
Mijn idee ook iddquote:
Dave Clarke?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Gordon
Dave
Ja Piño, ik heb het er heel moeilijk mee dat ze gaat trouwens
Heb ooit met haar gezoend en denk continu aan haar
Oke, heb wel ooit eens met haar gezoendquote:
Heb je Dropbox? Vast wel. Je mag wel een gedeelde map maken en met mij delen, dan upload ik hem even op m'n webhost. Kan je dat linkje mailen naar hun.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:12 schreef minthy het volgende:
Dank mensen, ¤50 wordt het!![]()
Het Word-verhaal wordt steeds gekker, ze krijgt het bestand corrupt binnen?!
Ja, dat heb ik! Via het mailadres dat hier bekend is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je Dropbox? Vast wel. Je mag wel een gedeelde map maken en met mij delen, dan upload ik hem even op m'n webhost. Kan je dat linkje mailen naar hun.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik! Via het mailadres dat hier bekend is?
Bij mij crasht heel Word.. Kan je hem opslaan als Word (2007)-bestand, dus in .doc?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ging gemakkelijk, nooit eerder gedaan
Godsamme wat een gedoetjes... Lukt ie zo?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij mij crasht heel Word.. Kan je hem opslaan als Word (2007)-bestand, dus in .doc?
niks gehad in die trantquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed, hou vanavond je WhatsApp maar in de gaten
je was niet alleenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
Oh nu is het er weer
Kreeg alleen ik de "het forum is plat" melding?
dat is je geradenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanavond maar dubbel en dwars goedmaken dan?
Ja, Chris Malinchak.quote:
Ah, de constipaat-plaat! Mooi nummer welquote:
Constiwatte?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, de constipaat-plaat! Mooi nummer wel
Hij zingt "you're my constipation", oftewel "jij bent mijn constipatie". Vind ik mooi, diepgangquote:
Ah, constipatie. Daar hebben SC en Rolf geen last vanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zingt "you're my constipation", oftewel "jij bent mijn constipatie". Vind ik mooi, diepgang
Nope... Die doen dat gemiddeld driemaal daagsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, constipatie. Daar hebben SC en Rolf geen last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dikke vetter spoiler..
[ Bericht 9% gewijzigd door miieejj op 31-05-2013 16:15:49 ]waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |