SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 10:59:32 ]
en ik werk thuisquote:
Werken? Je bent een ambtenaar toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en ik werk thuiswat een heerlijkheid is dat, lekker doorwerken zonder gezeik aan je hoofd en zit nog steeds in pyama
Natuurlijk! Vakantie zonder vakantie is geen echte vakantie! We gaan drie weken richting Canada! waar het regentquote:
Doe je goed koei! Ik ben nog aan t kijken voor vakantiebestemmingenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:35 schreef koei het volgende:
[..]
Natuurlijk! Vakantie zonder vakantie is geen echte vakantie! We gaan drie weken richting Canada! waar het regent
Nog grotere hoax dan area 51.quote:
IK GA MEE!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:22 schreef Pheno het volgende:
Morgen kijken of ik nog gamegerelateerde dingen in Den haag kan scoren
In ieder geval de nieuwe One Piece spelen
even een kaartje kopen en je komt die conferentie vast in.quote:
Wat is er in Den Haag dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
even een kaartje kopen en je komt die conferentie vast in.
Wat cool!!quote:
Nee, dat vond ik ook bizar.quote:
Mag ook wel, dit is m'n eerste grote vakantie in vijf jaar ofzo. En m'n eerste echte reis!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe je goed koei! Ik ben nog aan t kijken voor vakantiebestemmingen
Zeker de zaterdag..quote:
Of c. Ik heb zelf geen spullen ervan, dus mocht er iets in mijn handen gedrukt worden...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker de zaterdag..
En ik kom er net achter dat ik zondag eigenlijk ook niet kan
Als er epic One Piece goodies zijn denk je toch wel aan me he Phe Phe?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of c. Ik heb zelf geen spullen ervan, dus mocht er iets in mijn handen gedrukt worden...
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
Was genoodzaakt om ook weer in de MC SC een '' AQ weg of blijven'' poll aan te maken
Heb je al je stem uitgebracht Shaderon!?!quote:
En dat terwijl je zo'n lieve jongen bent...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
Was genoodzaakt om ook weer in de MC SC een '' AQ weg of blijven'' poll aan te maken
Phe Phe! Hoe was animecon?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of c. Ik heb zelf geen spullen ervan, dus mocht er iets in mijn handen gedrukt worden...
Oeh, en dat met zo'n vitrual helm ding!quote:
Ik ook..quote:
Als ze voor de PS4 of Xbone launchen dan koop ik die ipv een consolequote:
Hmm, ik wacht wel even de support af qua games... En wat de specs van de machine die je eraan moet koppelen zal zijn. En de prijs natuurlijk..quote:Op maandag 3 juni 2013 20:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ze voor de PS4 of Xbone launchen dan koop ik die ipv een console
Met de huidige specs van de Oculus hoef je niet zo'n supercomputer te hebben. Het zijn 'maar' twee 720p schermen en een kleine kans dat het er twee van 1080p worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, ik wacht wel even de support af qua games... En wat de specs van de machine die je eraan moet koppelen zal zijn. En de prijs natuurlijk..
Tot die tijd kom ik wel een keer bij je gamen
Erg tof om mee te maken. Alle 3DS-puzzels nu weer compleetquote:
2x 720p is voor een beetje PC eigenlijk niks, 2x 1080p is ook al niet heel veel, zeker gezien veel mensen op 1440p met AA werkenquote:
En wat hebben de sterren voor jou in petto?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:20 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb net gebeld met Astro TV en het was leuk
Ik ben een nozem dus had ze voor de gek gehouden. Maak een radioreportage waarin ik meerdere consulten raadpleeg oa kijken of ze hetzelfde zeggen. Totally niet. 1,5 uur aan topmateriaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En wat hebben de sterren voor jou in petto?
Zou het dan allemaal nep en geldklopperij zijn? Shockingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben een nozem dus had ze voor de gek gehouden. Maak een radioreportage waarin ik meerdere consulten raadpleeg oa kijken of ze hetzelfde zeggen. Totally niet. 1,5 uur aan topmateriaal.
Haha jaja, maar niks hoeven te dokken. Maar ik ben ook naar de paranormale beurs gegaan, stonden er buiten christenen te wachten die mij wilden reinigen omdat paranormalen uit de bron van de duivel tappen. Genieten was hetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou het dan allemaal nep en geldklopperij zijn? Shocking
Ik word daar altijd zo ongelukkig van, de gedachte die op zulk soort momenten altijd naar boven komt is dan: "Zucht... ook déze mensen hebben stemrecht..."quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Haha jaja, maar niks hoeven te dokken. Maar ik ben ook naar de paranormale beurs gegaan, stonden er buiten christenen te wachten die mij wilden reinigen omdat paranormalen uit de bron van de duivel tappen. Genieten was het
Huur gewoon een schoonmaakster in, is goedkoper en doet ook nog eens veel meerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee derplichaam werkt niet mee en ik wil wel een schoon huis
Wij hebben deze: http://www.bol.com/nl/p/i(...)er/9200000011862241/quote:
hoe gaan de katten ermee om?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wij hebben deze: http://www.bol.com/nl/p/i(...)er/9200000011862241/
Goedkoopste in zijn klasse via bol.com (ook al ziet het er een beetje shabby uit) en werkt als een trein! Zuigt alle kattenharen etc prima op
met al mijn dure chanel en lv bende, nee dankjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Huur gewoon een schoonmaakster in, is goedkoper en doet ook nog eens veel meer
okay awesome, dit soort dingen moet ik horenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wij hebben deze: http://www.bol.com/nl/p/i(...)er/9200000011862241/
Goedkoopste in zijn klasse via bol.com (ook al ziet het er een beetje shabby uit) en werkt als een trein! Zuigt alle kattenharen etc prima op
Hij botst op het begin best aardig ja, maar hij leert van elke ronde. Na een keer of 3 stofzuigen zag je dat de roomba een cm of 2 afremde voor een object en dan langzamer er naartoe reed. Nu weet hij het perfect te vinden en knalt hij bijna nergens meer tegen, tenzij je ineens dingen verplaatst hebt die hij niet wacht natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay awesome, dit soort dingen moet ik horenheb jij er last van dat hij tegen dingen aan botst? in het stofzuiger topic hebben ze het er over dat de roomba harder tegen dingen botst en de neato niet, maar ze vergelijken een oudere roomba dus ik vraag mij af of dit bij de nieuwere niet gewoon opgelost is
Okay want ik twijfel nu tussen de roomba 630 en de neato XV-15quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij botst op het begin best aardig ja, maar hij leert van elke ronde. Na een keer of 3 stofzuigen zag je dat de roomba een cm of 2 afremde voor een object en dan langzamer er naartoe reed. Nu weet hij het perfect te vinden en knalt hij bijna nergens meer tegen, tenzij je ineens dingen verplaatst hebt die hij niet wacht natuurlijk.
Ik zie dat de 630 hetzelfde is als onze 650, alleen kun je er geen 7 clean-programma's op instellen. Nouja is ook niet echt een erg nodige functiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay want ik twijfel nu tussen de roomba 630 en de neato XV-15
Roomba heeft van die zijborstels waardoor hij ook in hoekjes komt en k heb niet echt breekbare zooi dus als hij ergens tegen aan stoot is dat niet zo heel erg
Ja ik zat ook naar de 650 te kijken maar het is alleen een verschil met dat schema idd, maar die ga ik toch niet gebruiken dus dan neem ik de 630 welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie dat de 630 hetzelfde is als onze 650, alleen kun je er geen 7 clean-programma's op instellen. Nouja is ook niet echt een erg nodige functie
Oh hou er trouwens wel rekening mee dat het ding echt een flinke herrie maakt, het is en blijft een soort stofzuigertje! Blijf er de eerste paar keren bij als hij schoonmaakt om te kijken of hij ergens vast blijft zitten oid, maar laat hem daarna gewoon rondrausen wanneer je zelf niet thuis bent. Véél fijner
Wutquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hebben trouwens ook eentje kan dweilen, dat lijkt mij ook wel relaxed
Nee klopt. Dat zijn ook de oudste spellen ja. Ik heb het gewoon op marktplaats gezet voor 99,- . Je weet het nooit. Ik kijk het gewoon even aan en als dat niet werkt zak ik in prijs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Gamemania neemt volgens mij geen games ouder dan 2 jaar meer aan, of iets in die richting. Ik denk niet dat je zo 100 euro haalt.
Als je iemand kan vinden die ze voor 100 euro wil overnemen heb je een prima deal denk ik. Al zijn games als Fable 2, first templar en Bloodstone echt helemaal niets meer waard.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je al je stem uitgebracht Shaderon!?!
DIT IS GOED MAN!! Staat die al in MS SC? Waar ik niet meer kom/..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef shaderon het volgende:
[..]
Iemand die in het rijtje boom boom boom past?
nee staat er nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DIT IS GOED MAN!! Staat die al in MS SC? Waar ik niet meer kom/..
Post het!quote:
blijven lolquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Post het!
Shaderon heb jij mij ook weggestemd of voor blijven gekozen....?
OJA JE WAS WEER IN HET ZUIDERPARK WAS IK ER NIET NONDEJOOJOJOquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:40 schreef SpankmasterC het volgende:
BBQ'en in het zuiderpark = retecool, gaat nog vaak gebeuren deze zomer!
Sorry dushiquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
OJA JE WAS WEER IN HET ZUIDERPARK WAS IK ER NIET NONDEJOOJOJO
NEE JIJ BLIJFT IN JE KELDERquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Shar ik wil je huis wel schoon maken als ik dan wel ook gebruik mag maken van alle faciliteiten.
Nou vooruit je mag best je nagels lakken dan ...quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
Shar ik wil je huis wel schoon maken als ik dan wel ook gebruik mag maken van alle faciliteiten.
Ging dan eerder DK spelenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou vooruit je mag best je nagels lakken dan ...
Nice!quote:
Jaquote:
Remember Me ziet er inderdaad tof uit, heel cool dat futuristische Parijs!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Remember me besteld op play-asia. Lekker goedkoop en regio vrij. Hoop dat ik hem snel binnen heb want dat genre houd ik ontzettend van.
Furminatorquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja
Ik heb net de furminator op de katten gebruikt dus er ligt mega veel haar, als die pakketjsman nou ff komt kan dat ding mooi aan de slag
Jawelquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Furminator
Is je pakjesman al langs geweest?
Hoe zit het met de herrie? Mijn kat is echt als de dood voor de normale stofzuiger...quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JawelEn roomba is opgeladen en is net paar min geleden begonnen met schoonmaken! Mijn kat vind hem geweldig en volgt hem de hele tijd, en dan draait dat ding zich om en rijdt hij terug en dan springt kat snel weg
maar hij huppelt er vrolijk achteraan dus gelukkig is hij niet bang.
Andere kat is nog aan het toekijken maar dat is soberso een scheiterd
hij maakt wel geluid maar veel minder dan mijn normale stofzuiger! mijn ene kat is als de dood voor de stofzuiger en de ander rent er ook voor weg maar zit niet te bibberen. De kat die altijd heel bang is zit nu heel rustig buiten op het balkon (van stofzuiger zit hij altijd met oortjes helemaal plat enzo) dus ik denk dat hij het na paar keer al lang al niet meer erg zal vinden, en die andere kat huppelt er dus achteraanquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe zit het met de herrie? Mijn kat is echt als de dood voor de normale stofzuiger...
Tsk pffttt tsssskkk!!!!quote:
Gelijk scheidenquote:
Stofzuigen doe ik meestalquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is geen speelgoed, hierdoor hoeft zij ook minder werk te doen
Dan ben jij degene die over t type stofzuiger gaat en niet zijquote:
die prijzen :|quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan ben jij degene die over t type stofzuiger gaat en niet zij
Roomba is hier weer fijn bezig
Had hem gister aangezet omdat ik geen zin had om te wachten tot hij helemaal opgeladen was, wou zien dat wij deed, maar toen was hij dus wel ergens halverwege het huis leeg![]()
![]()
Nu is hij een volledig rondje aan het doen
Dude.... Voor 300 euro NOOIT meer stofzuigenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Misan het volgende:
[..]
die prijzen :|
voor een stofzuiger 300-800 euro lappen![]()
Mja t is wel aardig wat geld, maar imho is t het wel waardquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Misan het volgende:
[..]
die prijzen :|
voor een stofzuiger 300-800 euro lappen![]()
en ditquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude.... Voor 300 euro NOOIT meer stofzuigen
Knappe roomba die onder of achter een kast kan komen. Zelfstandigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude.... Voor 300 euro NOOIT meer stofzuigen
P.S. game al binnen trouwens?
Hij doer het anders prima onder de kastquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knappe roomba die onder of achter een kast kan komen. Zelfstandig
Mijn kast staat op de grondquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij doer het anders prima onder de kastik heb zelfs zo'n middenstukje onder de kast, dus dan rijdt hij net zo ver tot hij daar tegenaan tikt, gaat hij om het blokje heen en gaat gewoon verder
Daar kom je met een gewone stofzuiger ook niet onder of achterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knappe roomba die onder of achter een kast kan komen. Zelfstandig
DAN MOET JE EEN NIEUWE KAST KOPEN!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kast staat op de grondkan ie noooooo way komen, of hij is 1 mm hoog
Nee, want ik heb een kewle kewlox, in allerlei kleurtjesquote:
dan doe je allen die kast ff zelf!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een kewle kewlox, in allerlei kleurtjes
quote:
quote:
haha dat zei ik dus een tijdje terug hierquote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef Altron het volgende:
Zat gisteren effe te zappen op tv , stuitte ik op InsideGamer..
Wat is dat een tenenkrommend slecht programma zeg , dat wijf ook...wtf..
Haha , ja echt bizar.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
haha dat zei ik dus een tijdje terug hierIk kwam er ook toevallig al zappend langs
als ik mij niet vergis was dat 2 juni
tja zo vaak werk ik niet op zondag avond dat ik dat nog kan onthouden.
Zat dat wijf weer 10x in een zin te verkondigen dat ze een vriendje had? Zo niet boeiend op dat in zo'n programma te vermelden.
Ah nog slechter dan toen ik keekquote:Op maandag 10 juni 2013 14:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , ja echt bizar.
Gisteren ook , ze is heel de tijd aan het woord , maar het gaat totaal niet over die games zelf omdat ze geen flauw benul heeft waar die games over gaan of hoe ze er uberhaupt uitzien.
Dude ik stond daar te verkopenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
WEER IETS VOOR FRUIT ALLEEN!
Ik heb nog niet gekeken maar ben benieuwd welke goeie koopjes die deze keer heeft!
KAN HET BETER DAN 3 RARE crash bandicoot games voor 37 euro
Het is ook nog in EINDHOVEN OOK
GAST!quote:
Ik zal t filmie es checken, ik was er pas om 12 ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GAST!
Heb je hem gezien! Je had hem zo een rare (maar stiekum niet rare) PS2 game kunnen verkopen voor veel!@
25e voor alleen de cubequote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow god hier gaan we![]()
Een busted up saturn voor 40eeen crapgenesis game voor 8
en Kevin zoekt een Gamecube (die wij overigens voor een tientje hadden staan inc controller en kabels).
LATEN WE KIJKEN WAT HIJ ER VOOR BETAALD HEEFT LIEVE KIJKBUISKINDERTJES!
Die Game Gear games zijn allemaal reseals overigens. Heb ik die beste man nog gevraagd.
Haha hij interviewt John ff Geurilla styleLeuk
Niet zo best. Jammer om te zien dat ze denken dat ze er nog wel een euro af hebben geluld terwijl de reseller echt 80% marge pakt op zn geresealde gba gamesquote:
Neem hem een keer mee op sleeptouw en maak er een item van voor op z'n site!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet zo best. Jammer om te zien dat ze denken dat ze er nog wel een euro af hebben geluld terwijl de reseller echt 80% marge pakt op zn geresealde gba gamesDat soort kopers (en verkopers) slopen de markt. Bah.
Ik had echt een monsterhaul afgelopen zondag. Boxed pokemon en megaman games voor een euro, ffvii en ffviii voor 2 tientjes bij elkaar en iets van 10 gb classic games (alleen toptitels) voor 15e oid. Daarnaast nog wat psx en snes titels. Goeie dag.
Beter spring ik voor de trein AQquote:Op maandag 10 juni 2013 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neem hem een keer mee op sleeptouw en maak er een item van voor op z'n site!
Ik kan jullie in contact brengen
LAAT ME WETEN
Is dat een nee?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beter spring ik voor de trein AQ
hij heeft nog een badguy nodig voor de nieuwe film.quote:
Ik gooi je wel onder de mom van zelf beschermingquote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beter spring ik voor de trein AQ
jeeeej spellen downloaden die ik niet speelquote:
was jij niet degene met een van de grootste steamlijsten qua games...?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:44 schreef Tain het volgende:
[..]
jeeeej spellen downloaden die ik niet speel
Jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
was jij niet degene met een van de grootste steamlijsten qua games...?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:00 schreef Wessiej het volgende:
Dit vond ik
http://games.fok.nl/column/603278/1/1/50/e3-next-gen-is-oud.html
quote:
Graphics , next gen...het boeit me helemaal geen FUCK.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:00 schreef Wessiej het volgende:
Dit vond ik
http://games.fok.nl/column/603278/1/1/50/e3-next-gen-is-oud.html
Mij lukt het telkens niet om hem binnen te halen. Ik krijg een error maar hij is idd wel gratis.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:31 schreef Reintji het volgende:
Fable 3 gratuit, of vertel ik weer niets nieuws?
Jij hebt zeker nooit old school platformers gespeeld?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mij lukt het telkens niet om hem binnen te halen. Ik krijg een error maar hij is idd wel gratis.
Zal het vanavond nog een proberen.
Net ook weer een stukje Dark souls geprobeerd.....en weer mee gestopt omdat ik met m'n controller wil gooien. Dit is net zo'n irritant moeilijk spel als Dead or alive die ik toen maar weg heb gedaan omdat ik toen ook echt kwaad werd.
Vooral die save punten die te ver uit elkaar liggen. Heb je net een heel stuk gehaald na 20X proberen en dan loop je weer eens verkeerd waarna je afgemaakt wordt. En dan WEER dat hele stuk opnieuw.
O jawel hoor. Ik speel al games sinds Asteroids, dat was het eerste spel wat ik ooit speelde. Alleen in de loop der jaren zijn de games steeds makkelijker geworden dus dit ben ik blijkbaar gewoon niet meer gewend. Maar ik geef niet op, ook Dark souls zal ik uitspelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit old school platformers gespeeld?
Werkt bij mij idd alleen via de console zelf, niet via de site.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Mij lukt het telkens niet om hem binnen te halen. Ik krijg een error maar hij is idd wel gratis.
Zal het vanavond nog een proberen.
Die lijst kan nog een stuk langer ook.quote:
en dat kost ze geheid geen drolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
De lui van de PU zitten in een mega dik huis daar in LA
True truequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijst kan nog een stuk langer ook.
Juist niet via de console zelfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Werkt bij mij idd alleen via de console zelf, niet via de site.
Ik herken het wel.. Maar eigenlijk vooral wanneer ik een van m'n oude consoles weer aanzet. Vroeger speelde ik Mega Man 2 gewoon uit, tegenwoordig geef ik het gewoon opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
O jawel hoor. Ik speel al games sinds Asteroids, dat was het eerste spel wat ik ooit speelde. Alleen in de loop der jaren zijn de games steeds makkelijker geworden dus dit ben ik blijkbaar gewoon niet meer gewend. Maar ik geef niet op, ook Dark souls zal ik uitspelen.
quote:
Ben benieuwd hoe de markt er over 2 jaar uitziet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan wel genieten van de gigantische misstap van MS en het gebash daaropDoet me denken aan die smakelijke -PS3 has no game- stripjes toentertijd.
Microsoft al aan de gang met hun army of lawyers.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe heet dat nummer in het begin ook alweer? Met dat 'saaaaay!" erin?
Baas kaz.quote:
En wat gaat het kosten?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:43 schreef Tain het volgende:
Oculus Rift heeft 2 1080p schermen
En Unreal 4 ondersteuning
Nog niet bekend gemaakt, maar de developer versie wordt verkocht voor 300 dollar.quote:
300 dollar??? Dat is een stuk minder dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog niet bekend gemaakt, maar de developer versie wordt verkocht voor 300 dollar.
Ik hoop dat ie aan het eind van dit jaar uitkomt. Dan koop ik en geen PS4 en geen Xbone
Ik zit al te twijfelen of ik niet die dev versie moet kopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
300 dollar??? Dat is een stuk minder dan ik verwacht had
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zit al te twijfelen of ik niet die dev versie moet kopenmaar de consumenten versie wordt echt veel beter.
Ben erg benieuwdquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zit al te twijfelen of ik niet die dev versie moet kopenmaar de consumenten versie wordt echt veel beter.
Het wordt met de dag grappigerquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Ben erg benieuwd
Trouwens:![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Het wordt met de dag grappigeralleen jammer dat mensen ook kinderachtiger worden.
Misschien kan de AIVD het navragen bij hun vriendjes van de NSAquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Maar MS doet nou niet echt z'n best om met een goed weerwoord te komen.. Zeker nu EA heeft aangegeven niet achter deze vorm van DRM te zitten (volgens hun dan)
Oh kan best maar het was 720pquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Had de nieuwe occulus rift niet één 1080p scherm? Meen ergens gelezen te hebben dat elk oog 960x1080 had
1 1080 scherm die dan in het midden stuk gescheiden wordt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Had de nieuwe occulus rift niet één 1080p scherm? Meen ergens gelezen te hebben dat elk oog 960x1080 had
Amen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Het wordt met de dag grappigeralleen jammer dat mensen ook kinderachtiger worden.
Ziet er erg nice uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:08 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)s-on-met-de-ps4.html
Killzone
Lijkt ook iets minder 'generiek' te worden dan de eerdere delen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:52 schreef Altron het volgende:
[..]
Ziet er erg nice uit.
Sowieso effe de ps4 kopen als ie uitkomt.
Xcom is een hele toffe gamequote:
Xcom wil je wel spelen hoorquote:
quote:
X-Com is tof iddquote:
Ik had stiekem gehoopt op Move support bij deze game.. Maar helaasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
X-Com is tof idd
Gewoon weer lekkere ouderwetse gameplay , heerlijk.
Al vind ik hem op de pc 10x lekkerder spelen , dit soort spellen hoor je ook te spelen op de pc , maar goed , bij gebrek aan beter dan maar
X-com was idd heel tof al had er wel meer shit om uit te vinden en te maken in mogen zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:55 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
X-Com is tof idd
Gewoon weer lekkere ouderwetse gameplay , heerlijk.
Al vind ik hem op de pc 10x lekkerder spelen , dit soort spellen hoor je ook te spelen op de pc , maar goed , bij gebrek aan beter dan maar
quote:
Het is je vergeven Reintji!quote:
Het ruikt hier wel fris opeensquote:
Ik ben de laatste tijd ook veel meer bezig op de PC. FTL snoept af en toe een uurtje bij me weg en gisteren een paar uur in Unepic gestopt. Erg toffe 2d RPG style game.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:55 schreef Altron het volgende:
Bleh..
Heb zin om The Division te spelen op de ps4
Lijkt me echt een toffe game. ( gaat alleen nog wel effe duren ben ik bang... )
Sowieso weer effe lekker op een console spelen , speel eigenlijk alleen nog maar games op de pc als ik alleen ben.
En in het weekend met een paar maten af en toe nog eens op de Ps3/snes
Maar goed, binnenkort komt Rome Total War 2 uit op de pc , daar ben ik wel effe zoet mee.
Hmm nice.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd ook veel meer bezig op de PC. FTL snoept af en toe een uurtje bij me weg en gisteren een paar uur in Unepic gestopt. Erg toffe 2d RPG style game.
Voor die 7 euro kan je bijna geen miskoop doen. Leuke humor, goede uitdaging en het speelt prima.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:01 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm nice.
Zal die eens effe checken.
Achja , binnenkort ook nog GTA-5 voor de ps3.
Die koop ik ook wel effe denk ik.
7 euro is niets idd , zal hem eens effe proberen van het weekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor die 7 euro kan je bijna geen miskoop doen. Leuke humor, goede uitdaging en het speelt prima.
Oh, en gisteren eindelijk begonnen met MGS2 op de Vita.. Goed voor de game uurtjes als je je niet goed voelt
Ik zit nu in een dikke verbouwing waardoor ik niet relaxed voor m'n tv kan zitten om te gamen. Vita pak ik dan wat eerder. Trouwens een erg fijn apparaat hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:08 schreef Altron het volgende:
[..]
7 euro is niets idd , zal hem eens effe proberen van het weekend.
Had afgelopen weekend nog met 2 maten Sacred Citadel gespeeld op de ps3, lekkere hack&slash en die gfx style is wel tof imo , was ook voor 7,50 euro ipv 15 euro.
Heerlijk om een middag mee te vullen met wat chips en drinken iig
Kheb zelf geen Vita , mn laatste handheld die ik ooit gekocht heb is de dsi , puur voor op vakantie.
Dat ding raak ik thuis nooit aan.
Jupzquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz
-edit en eigenlijk is dat de enige console waar ik spijt van heb dat ik em gekocht heb.
Nee, heb hem ook niet meer aangehad. Kwam em laatst nog tegen maar meh..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
En mijn FC nog niet toegevoegd, maar hij ligt waarschijnlijk toch te verstoffen. Hoe is het met je SNES?
OMGquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
-edit en eigenlijk is dat de enige console waar ik spijt van heb dat ik em gekocht heb.
Hmm, maar eens naar zoeken vanavond..quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Jupz
Hehe, ik heb overigens een Spaanse NES. Werkt met AV kabel ipv RF-unit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:15 schreef Reintji het volgende:
Poitmans
http://www.nintendoage.co(...)tid=8&threadid=25802
De Pal A/B instinker
Snes sowieso ftw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, heb hem ook niet meer aangehad. Kwam em laatst nog tegen maar meh..
Met de SNES gaat het super!! Die heb ik nog regelmatig aanstaan voor een potje Mario Kart / Street Fighter
Tulp. Had ooit 2 NES's en heb er een weggegeven. Wordt zo'n chaos met al die RF units bij elkaar.. Zelfs de Dreamcast werkt nog met een RF unitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Reintji het volgende:
Een AV mulikabel? Of tulp (s-video?). Ik gebruik tulp iig.
Jonguh!! Je bent een BAAS!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Reintji het volgende:
Een AV mulikabel? Of tulp (s-video?). Ik gebruik tulp iig.
Thx. Mijn tevens mijn nick en gamertagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!! Je bent een BAAS!
Lockout chip gemold en hij doet het als een malle!! Thnx dude![]()
JATOCH!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Tain het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)r-nederland-aan.html
quote:
Aaaah ja, jij bent natuurlijk die BAAS op m'n Ps3quote:Op woensdag 19 juni 2013 03:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Thx. Mijn tevens mijn nick en gamertag
Mwah, het is en blijft lekker pulpie, vorige seizoen was wel vermakelijk. Er gebeurt best veelquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is TB nog beetje tof? Ik was volgens mij bij seizoen 4 ergens gekapt
Ja, ik ook inmiddels..quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef Pheno het volgende:
PS4 besteld. Gewoon, omdat ik toch kan annuleren.
Sick Beard is dan wat voor je. Geweldig programmaquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef Pheno het volgende:
Ik kan dit jaar series gaan kijken. te lam om ze op tv te volgen (wachtenof een aflevering missen en vergeten op te nemen
) en downloaden doe ik niet omdat gewoonweg lam
quote:
Same , zit alleen nog te twijfelen welke games ik erbij koop....quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef Pheno het volgende:
PS4 besteld. Gewoon, omdat ik toch kan annuleren.
Voor mezelf gok ik ACIV, Watchdogs, LEGO Marvel (yeah rly), en NB2K14 (of Live, als die beter is). Maar 2K was niet aanwezig op E3, dus niets van gezien ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Same , zit alleen nog te twijfelen welke games ik erbij koop....
Heb ook nog geen idee welke game ik er bij zou willen hebben.. Waarschijnlijk Killzonequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor mezelf gok ik ACIV, Watchdogs, LEGO Marvel (yeah rly), en NB2K14 (of Live, als die beter is). Maar 2K was niet aanwezig op E3, dus niets van gezien ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |